Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2014, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Maar ff serieus ik vind een 5,6 in je masterfase (toch?) niet bepaald iets om om te lachen maar dat moet je zelf weten natuurlijk.
Want in je masterfase haal je negens en tienen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2014, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Want in je masterfase haal je negens en tienen?
Ik zou toch wel streven naar zevens en achten minimaal ja
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:17
Verwijderd
Waaruit concludeer je dan dat ik daar niet naar streef?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Waaruit concludeer je dan dat ik daar niet naar streef?
Je lijkt nogal tevreden met een 5,6.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:21
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar ff serieus ik vind een 5,6 in je masterfase (toch?) niet bepaald iets om om te lachen maar dat moet je zelf weten natuurlijk.
Want cijfers zijn superbelangrijk.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:21
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
bij pretstudies wel
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Want cijfers zijn superbelangrijk.
Nee je hebt gelijk het boeit niemand iets of je nou een 5,7 of een 9 voor je scriptie haalt. Ook tussen cum laude afstuderen en met een zesje gemiddeld zit geen verschil.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:28
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee je hebt gelijk het boeit niemand iets of je nou een 5,7 of een 9 voor je scriptie haalt. Ook tussen cum laude afstuderen en met een zesje gemiddeld zit geen verschil.
Mja, als je een lage studie doet geef je werkgevers ook wat meer reden om je niet aan te nemen, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Zo, die assertiviteitscursus doet zn werk zie ik! Goed bezig jongen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Mja, als je een lage studie doet geef je werkgevers ook wat meer reden om je niet aan te nemen, natuurlijk.
Een "lage" studie? Wat is dit nou weer voor kk onzin gast?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:37
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Een "lage" studie? Wat is dit nou weer voor kk onzin gast?
economie oid
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Een "lage" studie? Wat is dit nou weer voor kk onzin gast?
Studies die je ook voor een paar euro van wikipedia kan halen. Zoals geschiedenis.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:42
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Een "lage" studie? Wat is dit nou weer voor kk onzin gast?
Nou nou nou, ze hadden je bij die assertiviteitscursus ook wel wat netter taalgebruik mogen leren.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:42
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
kk staat niet voor koninklijk?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Klukluk?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Nou nou nou, ze hadden je bij die assertiviteitscursus ook wel wat netter taalgebruik mogen leren.
Op mijn lage studie leer ik alleen taal waarmee ik met rotebbers kan communiceren om me voor te bereiden op mijn toekomst.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Nou nou nou, ze hadden je bij die assertiviteitscursus ook wel wat netter taalgebruik mogen leren.
Komt wel goed. Ik zal dit gedrag bespreken met zijn begeleiding. Ondanks dat dit soort situaties ook op de groep geoefend worden blijft het een kwetsbare jongen die snel ontvlamd.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:50
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Klukluk?


Ja?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Je lijkt nogal tevreden met een 5,6.
Wellicht omdat het maximaal haalbare cijfer is voor hem eh?!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 19:19
Verwijderd
Oja hier was het lekker los gaan op Bruut. Na al die jaren vind ik West Friezen nog steeds de dikste halve zoolmongolen die er zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 19:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zo, die assertiviteitscursus doet zn werk zie ik! Goed bezig jongen
Citaat:
Komt wel goed. Ik zal dit gedrag bespreken met zijn begeleiding. Ondanks dat dit soort situaties ook op de groep geoefend worden blijft het een kwetsbare jongen die snel ontvlamd.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Wellicht omdat het maximaal haalbare cijfer is voor hem eh?!
Sorry dan zal ik hem daar niet meer belachelijk om maken.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 21:55
Verwijderd
sterk
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 22:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Studies die je ook voor een paar euro van wikipedia kan halen. Zoals geschiedenis.
Over natuurkundige zaken staat ook een boel op Wikipedia hoor, hetzelfde geldt voor dingen die betrekking hebben op de andere bèta-richtingen. Deze zul je dan ook net zo goed als geschiedenis via Wikipedia kunnen volgen, namelijk niet.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 22:11
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Over natuurkundige zaken staat ook een boel op Wikipedia hoor, hetzelfde geldt voor dingen die betrekking hebben op de andere bèta-richtingen. Deze zul je dan ook net zo goed via Wikipedia kunnen volgen, namelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Over natuurkundige zaken staat ook een boel op Wikipedia hoor, hetzelfde geldt voor dingen die betrekking hebben op de andere bèta-richtingen. Deze zul je dan ook net zo goed als geschiedenis via Wikipedia kunnen volgen, namelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 22:22
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Met citaat reageren
Oud 05-07-2014, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Over natuurkundige zaken staat ook een boel op Wikipedia hoor, hetzelfde geldt voor dingen die betrekking hebben op de andere bèta-richtingen. Deze zul je dan ook net zo goed als geschiedenis via Wikipedia kunnen volgen, namelijk niet.
Okay schatje (k)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2014, 09:29
Verwijderd
Ik wist dat ik op je kon rekenen Haubenmeise.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2014, 11:55
Verwijderd
In principe is elke 'studie' gratis van het internet af te trekken, alle informatie die je nodig hebt is nu tot onze beschikking. Je betaalt vooral om te kunnen zeggen dat je hebt gestudeerd

Ik heb beide mijn 'lage studies' niet afgemaakt en zie nu in dat ik ook gewoon wat boekje had kunnen lenen van de bieb, online docu's had kunnen volgen en het ook nog waarschijnlijk interessanter was geweest
Met citaat reageren
Oud 05-07-2014, 12:01
Verwijderd
Jezelf vaardigheden/kennis aanleren telt niet he. Iedereen moet maar hooggeleid zijn.

Maar je hebt idd ook shit als Coursera waarmee je in principe (bijna) gratis kan 'studeren'
Met citaat reageren
Oud 05-07-2014, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Jezelf vaardigheden/kennis aanleren telt niet he. Iedereen moet maar hooggeleid zijn.

Maar je hebt idd ook shit als Coursera waarmee je in principe (bijna) gratis kan 'studeren'
Ja je betaalt vooral voor de docenten/feedback/nakijken van papers. Maar in principe zou je gewoon precies dezelfde boeken kunnen halen, online docu's kijken enzo en je zou dan dezelfde kennis op doen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2014, 14:55
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Over natuurkundige zaken staat ook een boel op Wikipedia hoor, hetzelfde geldt voor dingen die betrekking hebben op de andere bèta-richtingen. Deze zul je dan ook net zo goed als geschiedenis via Wikipedia kunnen volgen, namelijk niet.
Iedereen heeft thuis inderdaad een lab met gekalibreerde meetinstrumenten tot zijn beschikking. Bij een technische of natuurwetenschappelijke studie/opleiding is het vaak wel fijn om een model/hypothese/ontwerp in de praktijk te kunnen testen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2014, 15:00
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
economie oid
Algemene economie op de uni heeft voor een sociale wetenschap nog best een behoorlijke hoeveelheid wiskunde in het curriculum zitten, dus dat lijkt me niet het beste voorbeeld.

Bij pretstudies denk ik aan film-, televisie- en theaterwetenschappen en sociale geografie en planologie.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Ja je betaalt vooral voor de docenten/feedback/nakijken van papers. Maar in principe zou je gewoon precies dezelfde boeken kunnen halen, online docu's kijken enzo en je zou dan dezelfde kennis op doen
Is dit wat laagopgeleiden zichzelf wijs maken? Cool.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Is dit wat laagopgeleiden zichzelf wijs maken? Cool.
Het is gewoon zo, iedereen met met veel motivatie en teveel tijd kan gewoon gratis dezelfde kennis opdoen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 09:21
InfinityCipher
InfinityCipher is offline
Citaat:
Het is gewoon zo, iedereen met met veel motivatie en teveel tijd kan gewoon gratis dezelfde kennis opdoen.
E thug?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 09:22
Verwijderd
Citaat:
E thug?
edit, ochtendhumeur

Laatst gewijzigd op 06-07-2014 om 09:30.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 09:29
Verwijderd
*met verkeerde been uit bed gestapt*

Ja, e-thug's moeten zich via internet omhoogwerken in de maatschappij
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 09:59
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is gewoon zo, iedereen met met veel motivatie en teveel tijd kan gewoon gratis dezelfde kennis opdoen.
En dan vervolgens die kennis posten op deze fantastische website:

http://vixra.org/
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon zo, iedereen met met veel motivatie en teveel tijd kan gewoon gratis dezelfde kennis opdoen.
Neuh, een studie houdt wel meer in dan stof stampen. Zeker bij beta opleidingen is het moeilijk om puur uit boeken vaardigheden aan te leren niet alleen omdat practica stuff onbetaalbaar is maar ook omdat je als leek geen inzicht hebt in wat een goede studieopbouw is en hoe je aangeleerde kennis kunt toetsen en toepassen. Al stelt een pretstudie in mijn ogen ook niet veel voor hoor.

Citaat:
edit, ochtendhumeur
Wat stond hier dan??
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 20:46
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Goed topic.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2014, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Neuh, een studie houdt wel meer in dan stof stampen. Zeker bij beta opleidingen is het moeilijk om puur uit boeken vaardigheden aan te leren niet alleen omdat practica stuff onbetaalbaar is maar ook omdat je als leek geen inzicht hebt in wat een goede studieopbouw is en hoe je aangeleerde kennis kunt toetsen en toepassen. Al stelt een pretstudie in mijn ogen ook niet veel voor hoor.
Uiteraard heb je bij veel studies een Lab/practicum en daarbij ook de bijbehorende begeleiding nodig. Ik ben blij dat mensen niet zomaar doktor kunnen worden door thuis te studeren.

Maar het merendeel van studies kan je alle kennis online/thuis opdoen. Het enige wat je dan 'mist' is de interactie/feedback van docenten, hier zijn wel andere dingen voor te verzinnen echter. Ik ben het met je eens hoor maar mn punt was meer dat kennis gratis is en iedereen ook toegang heeft tot diezelfde boeken/lectures/informatie.

Er is geen reden waarom iemand die alleen thuis in zijn vrije tijd geschiedenis heeft gestudeerd geen onderzoek zou kunnen doen of 'wetenschappelijke' bijdrages zou kunnen leveren.


Citaat:
Wat stond hier dan??
Iets heel ergs
Met citaat reageren
Oud 08-07-2014, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik zou toch wel streven naar zevens en achten minimaal ja
om jou een plezier te doen heb ik een 7 gehaald voor mijn tweede her
Met citaat reageren
Oud 11-08-2014, 05:27
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
om jou een plezier te doen heb ik een 7 gehaald voor mijn tweede her
Ok
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 03-03-2015, 22:58
Verwijderd
Naamzoek
Met citaat reageren
Oud 04-03-2015, 01:26
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Goed topic.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2015, 07:46
Verwijderd
Geef je mening eens over het onderwerp van de laatste bladzijde, cookie?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2015, 18:48
df
Avatar van df
df is offline
Is dit nou vervelend bedoeld ertur of ben je serieus benieuwd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.