Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2016, 15:23
stevtje
stevtje is offline
Hoi ik ben steven 19 jaar en ik heb een heel groot probleem.
Ik heb vanaf mijn 15e tot mijn 17e alleen maar thuis gezeten, zitten gamen en op internet gezeten (waar je niet echt slim van wordt), in 2014 is er bij mijn ouders thuis ingebroken, heel veel spullen weg waaronder mijn tv, dus ik heb geprobeerd de dader (wat ik dacht DADER) te pakken, na lang zoeken in de buurt kwam ik erachter wie het was, die jongen aangepakt ervoor, maar wat nu, het blijkt dat het een hele groep was die ermee te maken had, nu zitten ze allemaal achter me aan en plaatsen ze foto's/fimpjes met geweren etc op snapchat en instagram, ik voel me héél geintimideerd en ben bang dat mijzelf of een naaste van me wat overkomt, is dit terecht? (ter info ik werd zo bang dat ik 2 mensen van die inbrekers geld heb gegeven)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2016, 15:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dit lijkt mij inderdaad heel eng. Probeer bewijs te verzamelen over deze intimidatie en ga hiermee naar de politie.
Naast dat intimidatie en bedreiging verboden zijn, is wapenbezit ook nirt toegestaan.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 17:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je moet aangifte doen. Verder lijkt het me stug dat ze je zullen vermoorden. Zulke jongens vinden het veel leuker om je bang te maken, zeker als je ze ook nog eens geld geeft. Moordenaars worden in Nederland meestal wel gepakt, dus het zou na al die bedreigingen heel stom van ze zijn om jou wat aan te doen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 12:20
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Inbreek bendes zijn geen moordenaars. Ze zijn alleen veelste bang en in groepjes hebben ze grote muil
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 05:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En bedreigen is strafbaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijgt Nederland zijn eigen Falkland-oorlog?
Verwijderd
137 19-04-2006 07:38
Levensbeschouwing & Filosofie New world order
wes-ley-alex
75 06-12-2005 22:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.