Oud 30-10-2017, 19:52
Verwijderd
Ik had weer eens een mislukte date. Met een jongen die een kop kleiner was dan ik en denk ik 20kg minder woog. Ik wil nooit om iemands lengte vragen want dat is zo oppervlakkig maar pff als je dan zo'iemand aan ziet komen lopen weet je het eigenlijk al bijna
Advertentie
Oud 30-10-2017, 20:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Was hij wel volwassen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-10-2017, 21:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik had weer eens een mislukte date. Met een jongen die een kop kleiner was dan ik en denk ik 20kg minder woog. Ik wil nooit om iemands lengte vragen want dat is zo oppervlakkig maar pff als je dan zo'iemand aan ziet komen lopen weet je het eigenlijk al bijna


Zo een heb ik er ook eens gehad! Op de foto echt een enorme hunk die wel een reus leek en toen bleek hij mini. En aan de manier waarop hij liep wist ik al. En toen stond hij er op dat we uit eten gingen en daarna naar de Jordaan (hij was een Canadese expat) en ging hij me vervolgens helemaal doorzagen over ons bruto nationaal product, over wat vrouwen in Nederland vonden van Hirsi Ali, wat er was veranderd na de moord op Theo van Gogh. Het was een lange avond, terwijl ik het eigenlijk voor de eerste handdruk al wist.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-10-2017, 21:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Maar de vraag is dan, Kris: kap je het dan snel af? Of doe je uit beleefdheid nog een paar drankjes?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 31-10-2017, 05:31
neardo
neardo is offline
Citaat:
Hij is morgen jarig (hallo birthday sex!!) en dan komt hij naar mij "omdat ik niet op zijn feestje kon zijn" en blijft meteen twee nachten slapen. Ik vraag me wel af hoe professionele scharrelaars dit doen. Ik begin me op z'n minst behoorlijk aan hem te hechten. Verliefd denk ik maar niet over na, omdat dat binnen deze constructie niet de bedoeling is. Maar pffffrrrtttt, lastig is dat wel. We passen zo belachelijk goed bij elkaar!
Lastig. Met mijn ex begon het ook in zo'n constructie en had ik dat soort gevoelens ook. Die heb ik toen toegelaten (ook omdat ik dacht: MAAR WE PASSEN ZO GOED BIJ ELKAAR) en dat werd een relatie. Maar ik heb ook een scharrel gehad waarbij ik dat soort gevoelens meteen diep diep heb weggestopt omdat ik wist dat het echt nooit wat ging worden. Maar dat vergiftigde ook wel een beetje het stuk vriendschap eromheen, omdat ik me daardoor ook veel onverschilliger gedroeg.

Ik denk dat de belangrijkste vraag is: wat levert je meer ongemak op? Nu worstelen met deze gevoelens en proberen het afstand te houden? Of accepteren dat je aan hem gehecht raakt en accepteren dat het verdriet dan groter is als het stopt? (Of misschien stopt het niet natuurlijk want z'n vriend gaat hem al voor gek verklaren als ie dat doet).
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 31-10-2017, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Maar de vraag is dan, Kris: kap je het dan snel af? Of doe je uit beleefdheid nog een paar drankjes?
Haha, 1 drankje, maar ik had dat van mij al wel een stuk sneller op dan hij zijn drankje dus een tikje awkward was het wel Maar hij was heus aardig hoor, maar tja geen dating material voor mij.
Oud 31-10-2017, 10:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Lastig. Met mijn ex begon het ook in zo'n constructie en had ik dat soort gevoelens ook. Die heb ik toen toegelaten (ook omdat ik dacht: MAAR WE PASSEN ZO GOED BIJ ELKAAR) en dat werd een relatie. Maar ik heb ook een scharrel gehad waarbij ik dat soort gevoelens meteen diep diep heb weggestopt omdat ik wist dat het echt nooit wat ging worden. Maar dat vergiftigde ook wel een beetje het stuk vriendschap eromheen, omdat ik me daardoor ook veel onverschilliger gedroeg.

Ik denk dat de belangrijkste vraag is: wat levert je meer ongemak op? Nu worstelen met deze gevoelens en proberen het afstand te houden? Of accepteren dat je aan hem gehecht raakt en accepteren dat het verdriet dan groter is als het stopt? (Of misschien stopt het niet natuurlijk want z'n vriend gaat hem al voor gek verklaren als ie dat doet).
Dat is precies de afweging die ik nu aan 't maken ben. Ik ben namelijk inderdaad heel vaak die stoere, die een beetje ongenaakbaar doet, zodat het me minder raakt. Maar ik ben stiekem gevoeliger dan dat.

Het stomme is, dat je dan een afspraak maakt "het is scharrelen en we melden elkaar als we verliefd worden, want dat verandert wat aan de zaak", dan wil je niet de eerste zijn die er over begint, omdat je het dan mogelijk verpest. En daar ben ik nu nog niet toe bereid, omdat het te fijn is.

Ik denk dat ik dat nu het ingewikkeldst vind, dat ik dat nu niet aan hem voor wil leggen, omdat ik nu nog niet bereid ben het risico te nemen dat ik wat er nu is op het spel zet. Dus dan ga ik voor optie 2: precies de gevoelens toelaten die er zijn, niet stoer doen. Ja, dan heb ik straks misschien pijn, maar dan is het nu wel oprecht en dat is de enige manier waarop er misschien wel iets meer uit kan rollen en waarop ik er nu optiemaal van kan genieten.

Conclusie: niet te veel nadenken, Tigerly!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 31-10-2017 om 11:04.
Oud 31-10-2017, 10:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Haha, 1 drankje, maar ik had dat van mij al wel een stuk sneller op dan hij zijn drankje dus een tikje awkward was het wel Maar hij was heus aardig hoor, maar tja geen dating material voor mij.
Netjes hoor, het dan bij 1 drankje laten
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 31-10-2017, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Netjes hoor, het dan bij 1 drankje laten
Eigenbelang
Oud 02-11-2017, 09:49
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Maaike.sann hebben m'n boi gezien.

We hebben de 2 nachten test ook glorieus doorstaan.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 12-11-2017, 17:03
Verwijderd
Ik heb zaterdag een date als gevolg van een koppelactie Een collega van mij roept al een jaar dat een vriend van hem en ik heel goed bij elkaar zouden passen en nu heeft hij dus actie ondernomen. We gaan het zien!
Oud 12-11-2017, 18:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb zaterdag een date als gevolg van een koppelactie Een collega van mij roept al een jaar dat een vriend van hem en ik heel goed bij elkaar zouden passen en nu heeft hij dus actie ondernomen. We gaan het zien!
Spannont! Weet je verder al iets over 'm?

Citaat:
Maaike.sann hebben m'n boi gezien.

We hebben de 2 nachten test ook glorieus doorstaan.
Hoe staat het er nu mee? Al trouwplannen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-11-2017, 18:13
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb zaterdag een date als gevolg van een koppelactie Een collega van mij roept al een jaar dat een vriend van hem en ik heel goed bij elkaar zouden passen en nu heeft hij dus actie ondernomen. We gaan het zien!
Leuk!!

Ik ben het hele weekend bij m'n boi geweest en het was echt superfijn! Concert, biertjes, nog meer van z'n vrienden ontmoet, die natuurlijk allemaal ingepalmd, door z'n niet gezakt, lachen, praten nog meer biertjes. Nu even afkicken.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 12-11-2017, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Spannont! Weet je verder al iets over 'm?



Hoe staat het er nu mee? Al trouwplannen?
Wat feitelijke informatie, werk, leeftijd, etc.
En ik heb snel een foto gezien, niet per se iemand die me op straat zou opvallen denk ik. Maar ik vind het wel heel interessant om te zien wie iemand anders bij mij vindt passen. Wie weet is dat een betere keuze dan die ik zelf maak
Oud 12-11-2017, 19:48
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
We zijn een road trip van North Carolina naar Seattle aan het plannen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 15-11-2017, 14:00
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Nou, mijn vrijgezellenleven was wederom een kortstondig bestaan beschoren, ondertussen alweer zo'n twee maanden relationeel as fuck.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 15-11-2017, 15:48
Verwijderd
Goed zo! Kinderen maken!
Oud 15-11-2017, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Goed zo! Kinderen maken!
Oud 15-11-2017, 18:47
Verwijderd
mijn deodorant ruikt naar baby's maar mijn eierstokken rammelen nog helemaal niet.
Oud 15-11-2017, 18:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Na een weekend met vrienden in een huisje waarvan een stel een kind verwacht en het nergens anders over konden hebben, zijn mijn eierstokken afgestorven denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-11-2017, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Na een weekend met vrienden in een huisje waarvan een stel een kind verwacht en het nergens anders over konden hebben, zijn mijn eierstokken afgestorven denk ik.
Ja, het is wat he met die mensen van tegenwoordig. Ik ging naar de gynaecoloog en die vroeg ook of ik kinderen wilde maar ik kende hem nog maar net dus dat vond ik maar een vreemde vraag.
Oud 15-11-2017, 18:55
Verwijderd
Nouja het kan wel een signaal voor jou zijn dat hij blijkbaar niet zo goed voor zichzelf zorgt, dus het hoeft ook weer niet zo kortzichtig te zijn..

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:42. Reden: Op verzoek
Oud 15-11-2017, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Nouja het kan wel een signaal voor jou zijn dat hij blijkbaar niet zo goed voor zichzelf zorgt, dus het hoeft ook weer niet zo kortzichtig te zijn..
Dat is ook wel waar ja, zo had ik dat nog niet bekeken!
Oud 15-11-2017, 18:57
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Heb jij nog geen update, Kris??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 15-11-2017, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Heb jij nog geen update, Kris??
Haha nee de date moet nog plaatsvinden
Oud 15-11-2017, 19:00
neardo
neardo is offline
Verwijderd, heb jij al overwogen om voor een tijdschrift een Floor Faber achtige column te schrijven over je liefdesleven? Ik zou dat lezen.
__________________
sensationeel kopje verse koffie

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:42. Reden: Op verzoek
Oud 15-11-2017, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd, heb jij al overwogen om voor een tijdschrift een Floor Faber achtige column te schrijven over je liefdesleven? Ik zou dat lezen.
Haha nee, maar dat lijkt me wel heel heel leuk eigenlijk! Hahaha! Dankjewel in ieder geval

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:42. Reden: Op verzoek
Oud 15-11-2017, 19:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jaaa
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-11-2017, 19:10
Verwijderd
haha ahw
Oud 15-11-2017, 19:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zou je boek kopen. En als je er dan ook zelf de illustraties bij doet koop ik er mss zelfs twee.
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:43. Reden: Op verzoek
Oud 15-11-2017, 19:38
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik zou je boek kopen. En als je er dan ook zelf de illustraties bij doet koop ik er mss zelfs twee.
:lampj e:
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:43. Reden: Op verzoek
Oud 15-11-2017, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zou je boek kopen. En als je er dan ook zelf de illustraties bij doet koop ik er mss zelfs twee.
Aaaahw!! Misschien dan toch eens beginnen wat dingen te noteren Eigenlijk schrijf ik vooral gedichten en heb nooit gedacht aan zulke beschrijvende situaties in een column/kortverhalen/levensfragmentenvorm te gieten.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:43. Reden: Op verzoek
Oud 15-11-2017, 19:47
Verwijderd
Citaat:
:lampj e:
Oud 15-11-2017, 20:32
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Aaaahw!! Misschien dan toch eens beginnen wat dingen te noteren Eigenlijk schrijf ik vooral gedichten en heb nooit gedacht aan zulke beschrijvende situaties in een column/kortverhalen/levensfragmentenvorm te gieten.
Zou echt tof zijn.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:43. Reden: Op verzoek
Oud 16-11-2017, 08:21
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Goed zo! Kinderen maken!
__________________
Rodent of unusual size
Oud 16-11-2017, 08:56
Verwijderd
HO hoe is het eigenlijk met die ontzettend slappe droplul van jou?

Laatst gewijzigd op 16-11-2017 om 09:04.
Oud 16-11-2017, 11:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
HO hoe is het eigenlijk met die ontzettend slappe droplul van jou?
Geen idee, heb 'm niet meer gesproken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-11-2017, 15:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mooi, ophoeren met hem!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-11-2017, 18:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mooi, ophoeren met hem!
idd. Ben nog steeds kwaad.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-11-2017, 18:49
Verwijderd
En fucking terecht. Stumperd.
Oud 16-11-2017, 19:19
Verwijderd
Mooi. Achterlijke prutser.
Oud 16-11-2017, 21:59
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Wij zouden 'pre-kerstcadeautjes' geven aan elkaar komende week, kreeg mijn cadeau om te geven vorige week al binnen en was compleet enthousiast dus ik heb het direct gegeven zeer gematigde reactie, blijkt dat we elkaar hetzelfde hebben gegeven
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-11-2017, 23:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Geen idee, heb 'm niet meer gesproken.
Wel een beetje raar ook.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-11-2017, 23:52
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Mijn meneer ik-wil-alleen-scharrelen lijkt een beetje soft te worden. Hij appt net dat hij het jammer vindt dat we niet in dezelfde stad wonen, omdat hij nu alleen is met zijn platen en hij het fijn zou vinden als ik er ook was om tegen elkaar aan te kruipen en dat hij me zijn jazz-platen wil laten horen.

Ik ben echt blij met mijn keuze om gewoon precies te handelen naar wat ik voel, mezelf te zijn en geen spelletjes te spelen of stoer te doen. Kennelijk passen mijn oprechte ik en hij behoorlijk goed bij elkaar. Nog dank voor je advies daarover neardo.

Dit weekend weer het hele weekend bij hem. Zin in.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-11-2017, 23:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wij zouden 'pre-kerstcadeautjes' geven aan elkaar komende week, kreeg mijn cadeau om te geven vorige week al binnen en was compleet enthousiast dus ik heb het direct gegeven zeer gematigde reactie, blijkt dat we elkaar hetzelfde hebben gegeven
Nu ben ik wel benieuwd wat dan.

Citaat:
Wel een beetje raar ook.
Ja, maar ik vind dat het niet aan mij is om moeite te doen. Ik heb m'n punt gemaakt door te zeggen dat ik niet op 'm ga zitten wachten, en zijn reply was 'jammer, maar snap ik'. Verder niks meer. Flikker dan ook maar op.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-11-2017, 23:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja, maar ik vind dat het niet aan mij is om moeite te doen. Ik heb m'n punt gemaakt door te zeggen dat ik niet op 'm ga zitten wachten, en zijn reply was 'jammer, maar snap ik'. Verder niks meer. Flikker dan ook maar op.
Ik bedoel ook raar van hem! Of raar in het algemeen. Ineens niks meer! Wat een wanker is het ook!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-11-2017, 00:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hij wou afstand, nou hier heeft ie afstand. Byeeee! Ik hoop dat hij heel veel spijt heeft.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-11-2017, 06:15
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Nu ben ik wel benieuwd wat dan.



Ja, maar ik vind dat het niet aan mij is om moeite te doen. Ik heb m'n punt gemaakt door te zeggen dat ik niet op 'm ga zitten wachten, en zijn reply was 'jammer, maar snap ik'. Verder niks meer. Flikker dan ook maar op.
We gaan op vakantie volgende week voor ruim een maand, naar de zon. Vorig jaar hadden we slechte kerst truien, nu slechte kerst tshirts

En ik vind het ook maar raar dat die kerel nu opeens radio stilte geeft
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-11-2017, 06:17
Verwijderd
Citaat:
We gaan op vakantie volgende week voor ruim een maand, naar de zin. Vorig jaar hadden we slechte kerst truien, nu slechte kerst tshirts
:
Oud 17-11-2017, 12:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik lig al de hele week ziek in bed met hem. Hoewel ziek zijn super naar is, was het eigenlijk wel fijn om samen zielig te zijn

Normaal gaat dat niet zo lang goed als we te lang samen in dit kleine studentenkamertje doorbrengen, maar nu wel
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Datingshit en Geneuzel #2
Verwijderd
487 03-02-2017 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.