Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 13:17
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
XS4ALL, 8 januari 2002

Met ingang van 1 februari 2002 verhoogt KPN de prijzen van Mxstream. De prijsverhoging betreft alleen het KPN-deel van de kosten voor een ADSL-verbinding. XS4ALL heeft op dit moment geen plannen om haar abonnementstarieven te verhogen. Daarnaast gelden voor aanvragen gedaan na 31 januari 2002 ook hogere kosten voor het modem en eventuele installatie door een monteur.

Het huidige Mxstream Basic abonnement gaat van EUR 22,69 naar EUR 27,95. Het huidige Mxstream Extra abonnement gaat van EUR 29,50 naar EUR 33,95. Het nieuwe KPN Mxstream tarief wordt automatisch via de tweemaandelijkse telefoonnota in rekening gebracht.

De eindbedragen voor XS4ALL ADSL-abonnees bedragen vanaf 1 februari 2002 dus (27,95+22,22)=EUR 50,17 voor een Basic ADSL abonnement, en (33,95+49,90)=EUR 83,85 voor een Fast ADSL abonnement.

KPN heeft een lijst met vragen en antwoorden over deze prijsstijging voorbereid op de Mxstream website. Bekijk ook het overzicht van vragen en antwoorden van XS4ALL. Andere vragen over de prijsverhoging kunt u per e-mail stellen aan info@mxstream.nl of telefonisch aan de Mxstream helpdesk, nummer 0800-mxstream (0800-69787326).


(Bron: XS4ALL.nl)
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2002, 13:37
Marc S
Marc S is offline
Hmmz, niet lief

Na ja, dat wordt betalen dus...

Basic differentie: 5.26 EURO (11.59 GULDEN) per maand.
Extra differentie: 4.45 EURO (9,81 GULDEN) per maand.

KPN
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 13:44
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Ik heb niet getekend voor dat bedrag

Zullen we een KPN Klaag actie beginnen?! info@mxstream.nl / 0800 MXSTREAM
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 13:45
Marc S
Marc S is offline
Volspammen die hap!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:10
Verwijderd
Wij kregen dus ook zo'n brief thuis...

GVD k*t KPN

Ook weer zo'n wij-moeten-van-onze-800 miljard-schuld-af-dus-gaan-we-onze-klanten-naaien-actie....
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
PrijsverHOGING? Nu BabyXL en Cistron beter, sneller en goedkoper ADSL aanbieden? Jezus, stelletje malloten. Moet er weer een gouden handdruk gefinancieerd worden?

Hoop dat de Opta hier een stokje voor steekt.

We hebben BTW een contract afgesloten voor 175 piek per maand, voor een jaar.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 17:09
The twe@ker
The twe@ker is offline
Citaat:
Chimera schreef:
PrijsverHOGING? Nu BabyXL en Cistron beter, sneller en goedkoper ADSL aanbieden? Jezus, stelletje malloten. Moet er weer een gouden handdruk gefinancieerd worden?

Hoop dat de Opta hier een stokje voor steekt.

We hebben BTW een contract afgesloten voor 175 piek per maand, voor een jaar.

Maar vind je het niet toevallig, nu er in eens linesharing komt dat het duurder wordt


__________________
[url]http://www.leenoverzicht.net[/url]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 17:38
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Chimera schreef:
PrijsverHOGING? Nu BabyXL en Cistron beter, sneller en goedkoper ADSL aanbieden? Jezus, stelletje malloten. Moet er weer een gouden handdruk gefinancieerd worden?

Hoop dat de Opta hier een stokje voor steekt.

We hebben BTW een contract afgesloten voor 175 piek per maand, voor een jaar.

bedrag staat niet vast in het contract zover ik kon zien.

Groeten

Edwin
__________________
Http://www.edjuh.nl -->> mijn Site Http://f4rum.tk --> HET forum ..Edjuh de rapper..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
The twe@ker schreef:

Maar vind je het niet toevallig, nu er in eens linesharing komt dat het duurder wordt
Linesharing?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:38
Verwijderd
@home, was zelf voor de €uro omhoog gegaan een tientje maar liefst..

Alles wordt zo duurder

*zucht* :\
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:57
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Linesharing?

oftewel bellen en adsl-en tegelijk.
voor kpn standaard maar kpn naait cistron bijvoorbeeld door het niet meteen voor hun beschikbaar te stellen.

Wel eerlijke zet van KPN eerst naaide ze alleen providers nu WIJ als klanten ook mm tijd om terug te naaien zou ik zeggen.

Groeten

Edwin
__________________
Http://www.edjuh.nl -->> mijn Site Http://f4rum.tk --> HET forum ..Edjuh de rapper..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 21:42
micha
micha is offline
me pappie en mammie betalen lekker
ik betaal alleen €10,- mee.
en dat gaat lekker niet omhoog
__________________
Badboy Badboy whatcha gonna do, whatcha gonna do when they come for u
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 23:14
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Ik wacht nu maar op BBnet, XS4ALL gaat beginnen met een pilot, volgens de info op hun site
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 07:47
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Doc schreef:
Ik wacht nu maar op BBnet, XS4ALL gaat beginnen met een pilot, volgens de info op hun site
Ach ja, ik doe niets... betaal het toch niet zelf

Ik blijf het wel een rotstreek vinden, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 08:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Edwin uit Kaasstad schreef:
oftewel bellen en adsl-en tegelijk.
Dat is altijd al mogelijk geweest. ADSL maakt gebruik van hoge frequenties, ver boven de frequenties die voor spraak gebruikt worden.

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 08:14
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Dat is altijd al mogelijk geweest. ADSL maakt gebruik van hoge frequenties, ver boven de frequenties die voor spraak gebruikt worden.
Yup, a-synchroon ook.

Dus je hebt op je telefoonlijn in de lagere frequenties gewoon je telefoon/spraak en in de hogere frequenties ADSL, waarbij een groter gedeelte voor downstream wordt gebruikt dan upstream...

Maar goed, iedereen die ook maar de brochure en dergelijke heeft doorgelezen weet dit ook wel
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 08:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marc S schreef:

Maar goed, iedereen die ook maar de brochure en dergelijke heeft doorgelezen weet dit ook wel
Brochure? Dacht je van de reclame op TV? Snap ook niet zo waarom dit opeens genoemd wordt. "Ineens linesharing". Nja. Hij lult wel vaker vaag.

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 09:00
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Brochure? Dacht je van de reclame op TV? Snap ook niet zo waarom dit opeens genoemd wordt. "Ineens linesharing". Nja. Hij lult wel vaker vaag.
Het eerste wat ik over ADSL te horen kreeg: je kan internetten en bellen tegelijk over 1 telefoonlijn!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-01-2002, 09:52
HIBJ
Avatar van HIBJ
HIBJ is offline
tjah

veel mensen gaan over op ADSL........
hoe meer vraag en het aanbod blijft hetzelfde dan kun je nou eenmaal de prijzen omhoog gooien..............

maar van mij mogens ze overstappen hoor
hoe meer op ADSL hoe sneller mijn VIP verbinding bij chello wordt
__________________
when brute force isnt working, you aint using enough [DPC]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 10:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Chimera schreef:
PrijsverHOGING? Nu BabyXL en Cistron beter, sneller en goedkoper ADSL aanbieden? Jezus, stelletje malloten. Moet er weer een gouden handdruk gefinancieerd worden?

Hoop dat de Opta hier een stokje voor steekt.

We hebben BTW een contract afgesloten voor 175 piek per maand, voor een jaar.

Ken je iemand, of heb je practijk ervaring my cistron en BabyXL?

Ze hebben (helaas) geloof ik allebei een limiet aan wat je mag transferren, en limieten zijn KUT. Ik download elke dag bijna wel een film, ga ik er vet overheen (50 GB).
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 11:49
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Dat is altijd al mogelijk geweest. ADSL maakt gebruik van hoge frequenties, ver boven de frequenties die voor spraak gebruikt worden.

Technisch wel dr zijn nog zat plaatsen waar dit niet kan voor andere provider's dan KPN het licht ook niet zo zeer aan de techniek meer aan het feit dat KPN zijn netwerk niet wil/wou delen dus doordat kpn het tegen hield (en op somige plaatsen houdt)heb je datv wel degelijk nodig. kijk maar op www.cistron.nl ben hun aan het overwegen.

[EDIT] EFFE verduidelijken


2. Linesharing of aparte lijn
2.1. Wat is line-sharing?
Met "line-sharing" wordt bedoeld dat 2 verschillende telecom-bedrijven uw telefoonlijn delen ("sharen") om hierover verschillende diensten aan te bieden. Het typische geval is dan dat KPN telefonie levert over die lijn, en Cistron (via BBNed) ADSL.

2.2. Waarom wordt line-sharing dan niet altijd aangeboden?
Omdat niet alle centrales er nog voor geschikt zijn, en omdat sommige mensen wel een ADSL aansluiting willen maar geen KPN telefoonaansluiting. Ook werkt op dit moment de combinatie ISDN + Cistron ADSL nog niet op 1 koperlijn (* binnenkort verwacht!)

2.3. Dus als ik Internet kan ik niet bellen?
Jawel. Als er sprake is van line-sharing dan gaan telefonie en ADSL tegelijk naast elkaar over de lijn. ADSL is hiervoor ontworpen.

2.4. Linesharing is niet beschikbaar, en ik wil toch Cistron ADSL?
Dan moet u een aparte telefoonlijn aanvragen bij KPN, en deze door Cistron om laten zetten naar een ADSL lijn. Daarna moet u het KPN abonnement per direct opzeggen. u moet dan wel aan KPN aansluitkosten betalen EN de abonnementskosten voor 1 jaar telefonie via KPN, want dat is de minimum contract periode zelfs al zegt u de lijn per direct op.

2.5. Dat is achterlijk, waarom moet ik een jaar betalen voor iets wat niet eens werkt want ik heb geen KPN telefonie op die lijn?
Tsja, dat zijn de regels van KPN. Het is mogelijk dat in de nabije toekomst het verplicht afnemen van een jaarabonnement gaat vervallen, maar hierover is nog geen duidelijkheid. De aansluitkosten zullen in ieder geval blijven bestaan.

2.6. Als ik line-sharing heb, betaal ik dan nog telefoonkosten?
u betaalt geen telefoonkosten voor het Internetten via ADSL. Het KPN abonnement voor de gewone telefoon en de normale telefoonkosten die u maakt voor bijvoorbeeld het bellen naar familie blijft u echter zoals voorheen betalen aan KPN.

Bron: www.cistron.nl
[/EDIT]
------------------
Goed of Slecht de vraag in je hoofd, hard of zacht, het gevecht voor wat je gelooft. Http://www.edjuh.nl NIEUW!!! F4RUM.TK HET FORUM !!!

[Dit bericht is aangepast door Edwin uit Kaasstad (09-01-2002).]
__________________
Http://www.edjuh.nl -->> mijn Site Http://f4rum.tk --> HET forum ..Edjuh de rapper..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:04
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Raar dat ze dat zomaar kunnen wijzigen, dacht dat ik een afspraak voor een jaar had..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:06
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Edwin uit Kaasstad schreef:
*stukje*
Zeg dat dan gelijk!

KPN heeft er inderdaad moeite mee dat andere telecom providers zich op hun net bewegen, hetgeen ook al tot verscheidene rechtszaken geleid heeft...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:24
reneboer
reneboer is offline
zijn er goeie alternatieven voor mxStream icm met Xs4all?

Greetz

Rene

PS geen kabel --> dat zuigt
__________________
Amsterdam Rulezz....
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 16:01
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Zeg dat dan gelijk!

KPN heeft er inderdaad moeite mee dat andere telecom providers zich op hun net bewegen, hetgeen ook al tot verscheidene rechtszaken geleid heeft...


Zij ik ook :

voor kpn standaard maar kpn naait cistron bijvoorbeeld door het niet meteen voor hun beschikbaar te stellen.

alleen iets minder uitgebreidt

Groeten

Edwin

__________________
Http://www.edjuh.nl -->> mijn Site Http://f4rum.tk --> HET forum ..Edjuh de rapper..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 16:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Zeg dat dan gelijk!
Idd.

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:18
KIXd3
KIXd3 is offline
in belgie is adsl 40 Euro per maand minimum , dus ni teveel mekkeren
__________________
iedereen is gek
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:22
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:
in belgie is adsl 40 Euro per maand minimum , dus ni teveel mekkeren
Hier is 't dus 50,17 als je goed hebt gelezen! Dus ik mekker lekker wel, en vergeet niet dat wij gierige Hollanders zijn (zoals de Belgjes 't altijd zeggen)
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:07
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
k las vandaag in de krant dat de consumentenbond waarschijnlijk gaat klagen
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:35
dystopia
dystopia is offline
Neem je TreuDSL, van TreuServer wsch. blijf ik trouwens bij Xs4all. Daar ben ik wel tevreden over qua service.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 21:54
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Stff schreef:
k las vandaag in de krant dat de consumentenbond waarschijnlijk gaat klagen
ENG MAN!!
Nee, effe serieus, wat denken ze daar me te bereiken?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 23:03
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
SDSL verbindingen
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 23:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Spacey schreef:
SDSL verbindingen
Wat wil je daar mee zeggen?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 00:48
Stilo/Seek
Avatar van Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
sdsl is als ik het goed heb alleen zakelijk nu?
want het is verrot duur!!!
en ik kan niet van adsl abbo veranderen, want kpn is hier de enige aanbieder
nahja een tientje verschil
120 gld per jaar niet echt schokkend
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 01:26
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Idd.

Heb ik vanaf het begin gezegt, lezen is best moeilijk dat begrijp ik.
maar het staat er toch zeker zie hieronder.

kpn naait cistron bijvoorbeeld door het niet meteen voor hun beschikbaar te stellen.

Groeten

Edwin
2.


__________________
Http://www.edjuh.nl -->> mijn Site Http://f4rum.tk --> HET forum ..Edjuh de rapper..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 09:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Stilo/Seek schreef:
sdsl is als ik het goed heb alleen zakelijk nu?
want het is verrot duur!!!
Je hebt er ook niet zo veel aan, tenzij je een flinke website thuis wil gaan hosten. De gewone consument heeft meer aan ADSL.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2002, 09:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Edwin uit Kaasstad schreef:

maar het staat er toch zeker zie hieronder.
Dat stond onder de post waarin ik vroeg wat The twe@ker met linesharing bedoelde, dus zeur niet.

Verder kun je linesharing in twee contexten zien. KPN zegt ook dat je tegelijk kunt internetten EN kunt bellen.


Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
IDD. Had het vanmorgen al gelezen. De Opta vind de prijzen te laag

Ik dacht dat de Opta voornamelijk de consument beschermde tegen monopolieen. Valt me vies tegen, ik had eigenlijk het tegenovergestelde verwacht.

Tis wel duidelijk dat de CB dus geen schijn van kans heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:50
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Tis wel duidelijk dat de CB dus geen schijn van kans heeft.
Mjah :/
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 15:07
dystopia
dystopia is offline
Als we nou allemaal ff onze ISP een maitje sturen dat we dit klote vinden, dat we het er niet mee eens zijn en dat we graag op een ander netwerk dan MxStream willen gaan...



*mailt Xs4all*
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:39
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Upstream snelheid van Mxstream Basic wordt verhoogd


KPN is continu bezig de hoge kwaliteit van de dienst in stand te houden en te verbeteren. Uit gebruikersonderzoeken die de afgelopen maanden zijn uitgevoerd is gebleken dat veel Mxstream klanten een hogere upstream snelheid voor Mxstream Basic wensen.

In dit kader is KPN dan ook al enige tijd bezig deze wens te realiseren en kan KPN de Mxstream Basic klanten nu reeds melden dat begin mei 2002 de upstream snelheid voor Mxstream Basic met 64 Kbit/s verhoogd zal worden tot 128 Kbit/s. Deze verhoging zal geen verdere prijswijziging tot gevolg hebben.

okay wat gebeurt er met de extra???
gaan we ook nu hiermee omhoog...
nee niks over te vinden
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:49
dystopia
dystopia is offline
laamaar
is nog altijd de helft van Extra
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 00:20
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
slisje schreef:
... Deze verhoging zal geen verdere prijswijziging tot gevolg hebben.
...
Wat een doorzichtige marketing grap! Whaha eerst in februari het tarief verhogen met meer dan 20% en dan in mei zeggen dat je de bandbreedte kosteloos vergroot...
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 00:47
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Doc schreef:
Wat een doorzichtige marketing grap! Whaha eerst in februari het tarief verhogen met meer dan 20% en dan in mei zeggen dat je de bandbreedte kosteloos vergroot...
Nu je het zegt

[edit]
Ik vond het ook al zo vreemd dat er bij Basic een groter verschil bij komt dan bij Extra, nu weet ik waarom
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geen privatisering staatsbedrijf meer
ijscoman
68 17-12-2007 19:10
Werk, Geld & Recht Problemen met ADSL van Zonnet.
Verwijderd
12 25-12-2004 11:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zonder voorwaarden verkopen
Sjied No Clue
13 07-11-2003 15:41
Software & Hardware ADSL of cable broadband premium
sanderrr
41 12-05-2003 17:11
Software & Hardware [ADSL] Advies
e.dijkhuizen
29 05-05-2003 13:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ADSL wordt een ruime 20% duurder
Dutchy15
38 14-01-2002 15:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.