Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 10:21
mausi
mausi is offline
Weet je wat ik zo irritant vind??? Als mijn vriend dronken is is het zo'n baby! Ik kan hem dan niet uitstaan!!! Hij belt me 's nachts (doordeweeks) wakker. Hij komt zelfs midden in de nacht en ook doordeweeks langs, terwijl m'n moeder gewoon thuis is en ik een uur later naar school moet. Er valt dan ook niet met hem te praten. Ik heb het er verder wel eens met hem over gehad, maar als hij eenmaal dronken is heeft 'ie daar lak aan. Hij wordt ook altijd zo hardhandig!

Iemand met gelijke ervaringen en wat tips???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2002, 10:22
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
mausi schreef:
Weet je wat ik zo irritant vind??? Als mijn vriend dronken is is het zo'n baby! Ik kan hem dan niet uitstaan!!! Hij belt me 's nachts (doordeweeks) wakker. Hij komt zelfs midden in de nacht en ook doordeweeks langs, terwijl m'n moeder gewoon thuis is en ik een uur later naar school moet. Er valt dan ook niet met hem te praten. Ik heb het er verder wel eens met hem over gehad, maar als hij eenmaal dronken is heeft 'ie daar lak aan. Hij wordt ook altijd zo hardhandig!

Iemand met gelijke ervaringen en wat tips???
Een vriendin van mij heeft dat probleem ook. Ze probeert hem te dwingen niet te drinken, door te dreigen bij hem weg te gaan.

Lijkt me heel vervelend.

Probeer hem op een aanspreekbaar moment ermee te confronteren.

Waarom drinkt hij zoveel?

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 10:29
mausi
mausi is offline
Het probleem bij hem is dat hij niet op tijd kan stoppen en goed zijn grensen kan trekken. Hij zit in Leiden bij het corps en dan MOET je natuurlijk wel alles doen om er goed bij te horen, anders lig je eruit. Daar heeft hij wel last van (aangezien hij dus niet gewoon kan stoppen enzo).
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 11:10
Fame
Fame is offline
Ik heb 1x meegemaakt dat hij dronken was, maar mijn vriend wordt dan juist heel erg sentimenteel en onzeker. Da's ook erg iriitant, want dan is ie niet bij m eweg te slaan. Dan wil hij alleen maar aan me zitten en zeggen dat ie altijd bij me wil blijven. Haha, hij heeft zelfs een keer in een aangeschoten bui gevraagd of ik met hem wil trouwen. Hij wordt alleen maar lief dan, maar als je wilt slapen is zelfs dat vervelend. Ik denk dat je echt met je vriend moet gaan praten, want als hij echt van je houd dan houdt hij rekening met je.
__________________
Ik ben niet gek...ik ben een vliegtuig
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:14
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Praat erover op een goed moment. Je moet vooral blijven praten en niet gaan overvallen. Je moet hem in zijn waarde laten en beide kanten bespreken. Ga anders niet meer met hem uit als ie te vervelend wordt.

KIZZZ
__________________
geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:34
apart persoontje
apart persoontje is offline
Je moet juist niet proberen met hem te praten als hij in zo'n bui is, doe het een keer als je samen thuis op de bank zit, ook al kan dat de sfeer flink verpesten.....
Maar ookal zit hij bij het corps hoe kan hij dan doordeweeks dronken aan komen? zit hij dan niet op een kazerne? (of zeg ik nou iets heel doms? )
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:55
Dorus
Avatar van Dorus
Dorus is offline
Citaat:
mausi schreef:
Het probleem bij hem is dat hij niet op tijd kan stoppen en goed zijn grensen kan trekken. Hij zit in Leiden bij het corps en dan MOET je natuurlijk wel alles doen om er goed bij te horen, anders lig je eruit. Daar heeft hij wel last van (aangezien hij dus niet gewoon kan stoppen enzo).
je zit hem hier te verdedigen voor iets waar jij last van hebt, lijkt me niet nodig, het is niet jouw fout.

En als je duidelijk tegen hem zegt dat hij niet meer bij je langs moet komen, dan hoort hij dat gewoon niet meer te doen. En dat bellen...tja, telefoon uit? En als hij op de vaste telefoon belt moet je je ouders maar eens vragen om d'r wat van te zeggen...Een paar keer ongelegen terugbellen kan trouwens ook helpen


__________________
There she walks just walkin' down the street, singin' do wah diddy diddy dum diddy do
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:53
stefanietje
stefanietje is offline
Mijn ex vriend, werd ook altijd heel lief als hij gedronken had, maar op een gegeven moment werd hij me effe te klef, en zei ik er wat van, en sloeg hij me in elkaar...


dat is afgelopen zaterdagnacht gebeurd...
Kijk uit meisje...
Je hoeft maar effe te zeggen ik wil effe dansen or whatever, en hij heeft mij gemept....


kijk uit!!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:49
Yolcu
Yolcu is offline
Ik kan er ook niet tegen om m'n vriend dronken te zien. Hij is dan heel aanstellerig en luidruchtig, eigenlijk een typische dronkelap zoals je het op tv zou zien. Zelf drink ik nooit of bijna nooit, dus misschien dat het daarvandaan komt... Maar hoe bedoel je dat hij hardhandig wordt? Als jij je mishandelt of ruw behandelt, hoef je dat natuurlijk niet te pikken, hoeveel je ook van hem houdt!
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:06
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik zou het uitmaken.. zeker als het vaker voorkomt! 1keertje okey... 2de.. wordt minder leuk 3de keer is uitmaken
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:23
W1ZZ
Avatar van W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
mausi schreef:
Het probleem bij hem is dat hij niet op tijd kan stoppen en goed zijn grensen kan trekken. Hij zit in Leiden bij het corps en dan MOET je natuurlijk wel alles doen om er goed bij te horen, anders lig je eruit. Daar heeft hij wel last van (aangezien hij dus niet gewoon kan stoppen enzo).
WAT een gelöl... bij ons in Groningen (Vindicat = gronings corps) hoef je echt niet veel te zuipen om erbij te horen hoor, da's ECHT bullshit..

bovendien ben ik wel een aantal keer bij minerva geweest en het valt hartstikke mee... dat je vriend veel drinkt kun je echt niet op het corps schuiven, dat is een probleem van je vriend...
__________________
** Je zoekt het maar uit **
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:28
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
whahaha........dat komt me zwaar bekend voor. Mijn vriendkuh is dan juist heel erg lief maar wil opeens veel meer weetje. Ik doe dan juist wat hij niet wil wat ik doe en dan snapt ie het al.......
Opzich werkt het wel, maar soms denk ik ook van........stik ff joh......Gewoon negeren, helpt best wel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 09:07
Verwijderd
Dumpen, of is dat te hard? Ik zou er in ieder geval niet goed van worden. Je moet je nooit laten mishandelen of gebruiken...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 10:04
fucking hero
fucking hero is offline
Citaat:
W1ZZ schreef:
WAT een gelöl... bij ons in Groningen (Vindicat = gronings corps) hoef je echt niet veel te zuipen om erbij te horen hoor, da's ECHT bullshit..

bovendien ben ik wel een aantal keer bij minerva geweest en het valt hartstikke mee... dat je vriend veel drinkt kun je echt niet op het corps schuiven, dat is een probleem van je vriend...
offtopic: BWHAHA zit je bij vindicat? BWHAHAHA
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 10:22
Verwijderd
Citaat:
poop schreef:


offtopic: BWHAHA zit je bij vindicat? BWHAHAHA
Hij is van plan om erbij te gaan, volgend jaar.

En wat is er mis met Vindicat?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 10:59
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:


Hij is van plan om erbij te gaan, volgend jaar.

En wat is er mis met Vindicat?
Ja wat is er mis met Vindicat
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
apart persoontje schreef:

Maar ookal zit hij bij het corps hoe kan hij dan doordeweeks dronken aan komen? zit hij dan niet op een kazerne? (of zeg ik nou iets heel doms? )

Uuh.. het is niet het corps van de marine ofzo, maar het corps van de studenten-ballen (sorry ). Nee hoor, maar dat zijn iets van studenten, en dan MOET je natuurlijk hele dagen zuipen anders hoor je der niet meer bij.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 09:11
friesin
friesin is offline
sinds dat ik met m'n vriend verkering heb is hij nooit meer dronken geweest, wanneer we uitgaan drinkt hij 1/2 biertjes en dan houdt het ook op...ik vind eigenlijk ook wanneer je een vriendin hebt, moet je je daar ook een beetje verantwoordelijk voor voelen, en een beetje oppassen, niet bezopen rondlopen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-04-2002, 09:53
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Als die gozer eerstejaars is dan zal hij inderdaad veel moeten drinken. Schijnt in Delft en Utrecht ook zo te zijn. Een hele belangrijke reden waarom een relatie hebben en de vereniging een erg slechte combinatie zijn (in het eerste jaar).
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 12:35
stefanietje
stefanietje is offline
wat ik niet snap: WAAROM ZOU HIJ MOETEN DRINKEN???
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:23
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
saffie schreef:



Uuh.. het is niet het corps van de marine ofzo, maar het corps van de studenten-ballen (sorry ). Nee hoor, maar dat zijn iets van studenten, en dan MOET je natuurlijk hele dagen zuipen anders hoor je der niet meer bij.
aha dat verklaard! ja sorry ben nog een groentje
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 00:14
Verwijderd
Citaat:
saffie schreef:



Uuh.. het is niet het corps van de marine ofzo, maar het corps van de studenten-ballen (sorry ). Nee hoor, maar dat zijn iets van studenten, en dan MOET je natuurlijk hele dagen zuipen anders hoor je der niet meer bij.
Op zich is dat natuurlijk onzin. Geen enkele vereniging zal je verplichten tot het nuttigen van overmate hoeveelheden alcohol. Ook corporale verenigingen niet...het is je eigen keus. Als je gewoon aangeeft niet veel te willen drinken dan is er niets aan de hand.

Er wordt bij het corps wel veel gezopen, dat is waar. Maar bij elke zichzelf respecterende studentenvereniging wordt veel gezopen; dat is des students (hij kan de hersencellen wel missen).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol leukste (dronken) feestjes
nigelgein
12 20-08-2013 23:30
Verhalen & Gedichten Bosroes
Verwijderd
8 14-12-2007 17:13
De Kantine What boring say, part 34
Verwijderd
500 10-10-2007 20:57
Liefde & Relatie uitspraken tijdens het dronken zijn
bloempieke
51 20-11-2006 18:55
Psychologie ouders dronken
raarbeestje
17 20-09-2003 18:16
De Kantine Jouw vriendengroep: Wie van jouw vrienden/vriendinnen???...
Mr.Oizo
45 05-05-2003 19:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.