Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2008, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Als er in pagina1.html staat <a href="http://website.nl/map/pagina2.html"/>. Dan moet die pagina2.html ook echt precies daar staan. Het maakt dan ook niet meer uit waar pagina1.html staat.

Vergelijk het met huizen. Als je zegt jan woont op de bergweg12 in hilversum. Dan maakt het voor de postbode verder niet uit waar hij op dat moment is. Maar als je zegt, jan woont vanaf dit huis 3 huizen verderop, dan maakt het wel degelijk uit in welk huis je op dat moment staat.
Aww, uitleg. Ik snapte het de eerste keer al, hoor. Maar hm, ik blijf het vreemd vinden dat 'ie dan in Frontpage niet linkt. Niet dat het uitmaakt, want zolang 'ie dat in een browser wel doet is het allemaal wel best. Tenzij hij 'm niet online wil zetten natuurlijk. Ik heb vast ergens een of andere dubieuze optie verkeerd aangeklikt ofzo.
Advertentie
Oud 05-06-2008, 00:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ow ok

Ja, uh, ik kan je helaas niet met Frontpage helpen :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-06-2008, 00:57
Verwijderd
The Don't Publish command is a toggle button. To publish a file that is currently set to Don't Publish, do the following:

* In the Folder List, right-click the file that you want, and then click Don't Publish.

Note If the Folder List is hidden, on the View menu, click Folder List.

Alleen kan ik ook niet op 'folder list' klikken hahaha, net als bij die screenshot. Dit is echt te lame voor woorden.

Citaat:
Ow ok

Ja, uh, ik kan je helaas niet met Frontpage helpen :')
Hoeft ook niet hoor, ik zit eigenlijk gewoon doelloos in de leegte te klagen. Brrrrr, Frontpage.
Oud 05-06-2008, 01:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik doe altijd handmatig bestandjes uploaden :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-06-2008, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Ik doe altijd handmatig bestandjes uploaden :')
Oud 05-06-2008, 01:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik word er ook weleens verdrietig van
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-06-2008, 01:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Maar luitjes. Ik ga naar bed. Ik moet om 7 uur weer op :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-06-2008, 01:12
Verwijderd
Huh, ik heb wat random dingen aangeklikt en nu kan ik opeens wel publish site doen.

En Maarten, welterusten.
Oud 05-06-2008, 01:19
Verwijderd
Niet dat ik er wat aan heb want hij geeft allemaal errors Wtffff ik snap er echt de tering van.
Oud 05-06-2008, 01:20
Verwijderd
Ik ga TopDrops voorbeeld volgen, veel plezier met Frontpage.
Oud 05-06-2008, 01:21
Verwijderd
Hahaha 'plezier' haha.

Maar welterusten.
Oud 05-06-2008, 02:11
Verwijderd
Ik heb dat publishgebeuren onder de knie! Maar ik weet niet op welke manier ik dat gedaan heb.

Nu uitzoeken hoe ik frames maak, want dat is verplicht. Ik heb een of andere brakke versie van Frontpage geloof ik, alle tutorials gaan over eerdere/latere versies. Er staat dat het 2003 is, maar het ziet er helemaal niet uit als de plaatjes van Frontpage 2003, wtf.
Oud 05-06-2008, 02:18
Verwijderd
Ha, gevonden. Ik ga als een trein, joh.

En ik voorzie dat de komende twee pagina's volgespamd worden met willekeurige kreten over mijn vooruitgang.
Oud 05-06-2008, 06:11
Verwijderd
het is vroeg en ik ben echt nog moe ;x
Oud 05-06-2008, 06:30
Verwijderd
Hallo!
Oud 05-06-2008, 06:56
Verwijderd
Resultaat van ruim acht uur klooien in Frontpage.

Laatst gewijzigd op 03-04-2017 om 20:42.
Oud 05-06-2008, 08:10
Verwijderd
Psssst Uice link/PM jouw site voor AcVa eens? Of ga je die van vorig jaar inleveren?
Oud 05-06-2008, 08:13
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hallo!
heey plankie!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 05-06-2008, 08:26
Verwijderd
Oja en sowieso Uice Julius Koetsjongen Oewietsje naamzoek want de cijfers van Nieuwe Media staan online. Ik had een 6, ondanks dat ik in totaal hooguit tien minuten heb geleerd. GRISTUS.
Oud 05-06-2008, 08:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Oewietsje?!!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 05-06-2008, 08:43
Verwijderd
Ja, toen hij nog Juice heette en opeens z'n naam veranderde in Uice vond iedereen dat stom. Het is ook stom, want je spreekt het uit als 'Uis' en het doet denken aan uien en haring. Maar toen zei hij van 'NEEEE JE MOET HET UITSPREKEN ALS OEWIETSJEEEE', dus vandaar.
Oud 05-06-2008, 09:15
Verwijderd
je spreekt het uit als ooze
Oud 05-06-2008, 09:15
Verwijderd
en hu ik wilde vroeg opstaan voor mijn tentamen van morgen, en nu is het 10 uur geweest en ik moet andere dingen doen en boehoehoe ik haat tentamenweken
Oud 05-06-2008, 09:16
Verwijderd
Citaat:
je spreekt het uit als ooze
Oes.
Oud 05-06-2008, 09:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Goeiemorgen
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-06-2008, 10:16
Verwijderd
aah eindelijk koffie en krantje
Oud 05-06-2008, 10:44
Verwijderd
Ik ben uitgemaakt voor kankerhoer en ik kon doodvallen en oprotten :') Vroeger scheen het een leuke man te zijn geweest.
Oud 05-06-2008, 10:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Waarom kon je oprotten en doodvallen enz. dan?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-06-2008, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom kon je oprotten en doodvallen enz. dan?
Dat is zijn standaard manier van mensen aanspreken, zo praat ie ook tegen z'n vrouw.
Oud 05-06-2008, 10:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wat heeft die man dan dat ie dat doet?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-06-2008, 10:49
Verwijderd
Haha, hoe kut, als je daar dan getrouwd mee bent.
Oud 05-06-2008, 10:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Lijkt me echt verschrikkelijk om daar getrouwd mee te moeten zijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-06-2008, 10:51
Verwijderd
> "He kankerhoer, zet effe een bakkie koffie voor me en rot dan een end op, wil je?"
< "Ja hoor, schat."

Oud 05-06-2008, 10:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hay!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-06-2008, 10:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zou eerder reageren met: "val dood, of doe het zelf." Wederzijds respect heet dat.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-06-2008, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft die man dan dat ie dat doet?
Niks aantoonbaars, hij is halfzijdig verlamd maar dat zijn zoveel mensen en die doen ook niet zo. Hij heeft iig niks aan zijn hersen dat hij zo doet. Het is gewoon een nare man.
Citaat:
Haha, hoe kut, als je daar dan getrouwd mee bent.
echt he, en ze doet echt alles voor hem.

Ik ben wel vaker uitgescholden en het boeit me ook niet, maar deze vent maakt het wel erg bont.
Oud 05-06-2008, 10:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou ik zou dat echt niet pikken als ik zijn vrouw was. En hij doet het nog tegen anderen ook. Ik zou het ook niet pikken als ik daar moest werken though.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-06-2008, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eerder reageren met: "val dood, of doe het zelf." Wederzijds respect heet dat.
Ik denk niet dat ik mijn baan dan lang zal houden
Oud 05-06-2008, 11:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ik mijn baan dan lang zal houden
Maar als je z'n vrouw was.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-06-2008, 11:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ik mijn baan dan lang zal houden
Ja jammer dan. Ik zou me dan echt niet kunnen inhouden, hij heeft het recht niet om iemand zo te behandelen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-06-2008, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Nou ik zou dat echt niet pikken als ik zijn vrouw was. En hij doet het nog tegen anderen ook. Ik zou het ook niet pikken als ik daar moest werken though.
Dat begrijp ik dus ook niet van die vrouw. Hoewel ze wel blert tegen hem als hij zo tegen personeel doet.
Ik zeg ook tegen hem dat ik er niet van gediend ben maar dat helpt niet echt veel. Gewoon negeren dan maar, zulke mensen kom je toch altijd wel tegen. Ik vat het niet persoonlijk op iig.
Oud 05-06-2008, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Hay!
He je hebt status gekregen!
Oud 05-06-2008, 11:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
He je hebt status gekregen!
Ja
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-06-2008, 11:04
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Maar als je tegen je werk zegt dat je niet schoon wilt maken bij iemand die zo tegen je doet dan gaan zij er toch wel achteraan lijkt me?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-06-2008, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Maar als je tegen je werk zegt dat je niet schoon wilt maken bij iemand die zo tegen je doet dan gaan zij er toch wel achteraan lijkt me?
Ik doe al 2 jaar geen schoonmaak meer hoor, gelukkig.

ik loop nu tijdelijk stage, ik moet mensen wassen. En hem dus ook, het is bekend dat hij zo doet en er is niet echt iets mee te beginnen. Behalve het negeren en gewoon maar doen wat er gedaan moet worden
Oud 05-06-2008, 11:09
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik doe al 2 jaar geen schoonmaak meer hoor, gelukkig.

ik loop nu tijdelijk stage, ik moet mensen wassen. En hem dus ook, het is bekend dat hij zo doet en er is niet echt iets mee te beginnen. Behalve het negeren en gewoon maar doen wat er gedaan moet worden
Oh sorry, ik ga er gelijk vanuit dat het schoonmaken is, maar bij de thuiszorg heb je natuurlijk ook wassen enzo. ;x Maar als je werk met hem praat van: ja als u zo doet willen werknemers niet meer bij u werken en bla. Hij moet ook maar blij zijn hoor dat ie hulp krijgt.

Mijn werk mailde me vandaag ook nog, of ik een rijbewijs en een auto had om ook verder weg schoon te gaan maken. Ik ben student, wat denk je nou zelf. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-06-2008, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Oh sorry, ik ga er gelijk vanuit dat het schoonmaken is, maar bij de thuiszorg heb je natuurlijk ook wassen enzo. ;x Maar als je werk met hem praat van: ja als u zo doet willen werknemers niet meer bij u werken en bla. Hij moet ook maar blij zijn hoor dat ie hulp krijgt.

Mijn werk mailde me vandaag ook nog, of ik een rijbewijs en een auto had om ook verder weg schoon te gaan maken. Ik ben student, wat denk je nou zelf. ;x
het is een verpleeghuis dus we zitten sowieso met hem opgescheept. Hij heeft/maakt daar ook helemaal geen contact met andere mensen maar dat is geen wonder natuurlijk.

Ga je weer thuiszorgwerk doen in de vakantie?
beetje gekke vraag ja.
Oud 05-06-2008, 11:20
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh dat is helemaal irritant, maar ik vind best dat de leiding eens een hartig woordje met hem mag spreken. Zo behandel je mensen gewoon niet.

Nja dat was wel mijn plan, maar nu mailen ze of ik in Haren wil werken omdat ze in Groningen nog niet zoveel klanten hebben. Maar Haren is sowieso al een meer dan een half uur fietsen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-06-2008, 11:53
Verwijderd
hmmz dat is wel ver
Oud 05-06-2008, 12:31
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine De saaiheid heeft een lange neus. #239
Neko*
500 12-06-2008 23:14
De Kantine ♫ Should i Saai or should i go ♫ #232
Verwijderd
500 07-06-2008 14:03
De Kantine Je moeder is saai! :bob: #232
Verwijderd
3 06-06-2008 15:42
De Kantine Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231
Lethe
500 06-06-2008 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.