Oud 12-10-2012, 16:32
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Je kunt echt geen manier bedenken om iets dusdanig te verpakken dat het een aadbeving overleeft?
Tuurlijk wel, maar die mensen doen het in glazen potjes. Voor een aardbeving! :')
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2012, 22:52
NadeHAVO
Avatar van NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Ik denk (en hoop) dat ik het einde van de wereld niet mee maak.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Ik denk (en hoop) dat ik het einde van de wereld niet mee maak.
Aan de andere kant is het wel een spannende tijd.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 18:00
NadeHAVO
Avatar van NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Citaat:
Aan de andere kant is het wel een spannende tijd.
Hhaha jah opzich!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 18:22
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Oh mij lijk het best vet om mee te maken als de wereld vergaat. Dood ga je toch dus waarom niet lekker gezellig met z’n alle dood gaan?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 18:50
Verwijderd
Ja leuk...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 18:45
Kinder cola
Avatar van Kinder cola
Kinder cola is offline
De aarde is rond de 4,6 miljard jaar oud en er leven mensen zins zo'n 280duizend jaar... De aarde bestaat dus al ruim 16 duizend keer langer dan dat er mensen op aarde leven. Ik denk niet dat de aarde zal vergaan binnenkort ofzo door een meteoriet of iets dergelijks. Die kans is MEGA klein . Omdat wij zo gek zijn met ze alle bedenke we dit soort dingen. Denk wel dat er een keer een pandemie ofzo kan uitbreken met een ernstige ziekte en dat er honderden miljoenen mensen komen te overlijden. Zo iets is wel realistisch, of een Biological warfare
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 23:03
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
De aarde is rond de 4,6 miljard jaar oud en er leven mensen zins zo'n 280duizend jaar... De aarde bestaat dus al ruim 16 duizend keer langer dan dat er mensen op aarde leven. Ik denk niet dat de aarde zal vergaan binnenkort ofzo door een meteoriet of iets dergelijks. Die kans is MEGA klein . Omdat wij zo gek zijn met ze alle bedenke we dit soort dingen. Denk wel dat er een keer een pandemie ofzo kan uitbreken met een ernstige ziekte en dat er honderden miljoenen mensen komen te overlijden. Zo iets is wel realistisch, of een Biological warfare
Biologische oorlogsvoering is zeer waarschijnlijk, maar enkel in oorlogsgebied. Biologische wapens inzetten bij terrorisme lijkt me wél iets om te vrezen. Pandemieën die honderden miljoenen mensen doden zullen waarschijnlijk niet meer voorkomen. Daar hebben we armoede en honger voor.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 07:58
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Pandemieën die honderden miljoenen mensen doden zullen waarschijnlijk niet meer voorkomen.
Waarom denk je dat?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Waarom denk je dat?
Dat dacht ik van de hele post.

Biologische wapens zouden prima als experiment gebruikt kunnen worden in niet-oorlogsgebied. Ik zie vooral Israel aan voor zo'n jodenstreek (badum-psh).
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 09:35
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Waarom denk je dat?
Omdat ieder land (met geld) haar uiterste best zou doen om haar bevolking te vaccineren en de zieken in quarantaine te zetten. Dat was al te zien met de taco-hoest. De mortaliteit van deze ziekte was niet bijzonder hoog, maar toch heeft de staat ontzettend veel geld uitgegeven aan vaccins.

En biologische wapens inzetten in niet-oorlogsgebied is zeer onwaarschijnlijk. Dat heeft vooral te maken met de manier om biologische wapens in te zetten. De kans dat de militairen die het moeten verspreiden er last van krijgen is te groot.

Daarom zie ik biologische oorlogsvoering vooral inzetbaar door terroristen. Als je dan toch zelf aan dit verspreide middel sterft, mag je een handvol maagden neuqen.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 15:15
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik zie vooral Israel aan voor zo'n jodenstreek (badum-psh).
Je bedoelt dan Israël als doelwit neem ik aan...

Dan nog, met een flinke pandemie of epidemie roei je nog lang niet de hele wereldbevolking uit. Was het niet zo dat "de mens" een hele ijstijd overleeft heeft? Er zijn dus blijkbaar altijd wel stukjes op de aarde waar mensen het heel lang kunnen uitzingen.

Laatst gewijzigd op 15-10-2012 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 16:12
Verwijderd
Nee, Israël als agressor.

Nee, maar goed, een 'einde der tijden' bereik je er wel mee denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 16:33
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dan nog, met een flinke pandemie of epidemie roei je nog lang niet de hele wereldbevolking uit. Was het niet zo dat "de mens" een hele ijstijd overleeft heeft? Er zijn dus blijkbaar altijd wel stukjes op de aarde waar mensen het heel lang kunnen uitzingen.

Als ik mijn supervirus in elkaar geknutseld heb moet jij eens opletten! Dan is ook madagascar niet meer veilig
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 22:20
LittleJojo
LittleJojo is offline
Ik denk niet dat de wereld zal vergaan in 2012 zoals sommigen beweren, anders zou de wereld er toch wel veel slechter aan toe zijn dan nu. Natuurlijk men kan nooit weten wanneer de wereld vergaat, maar ik denk dat de mens daar een grote rol toch in gaat spelen. Ik denk wel dat de mens een grote oorzaak zal zijn voor het einde van de wereld. Het is goed dat ze nu ook elektrische auto's beginnen te maken voor het milieu, maar men kan het broeikaseffect niet stoppen. Ik persoonlijk denk dat de wereld zal vergaan door de 'derde wereldoorlog' zoals ze zeggen, als die ooit komt zal het waarschijnlijk met atoombommen zijn en dan zal de aarde een onleefbare en onbewoonbare plek zijn. Laten we hopen dat dat nooit zal gebeuren, maar je weet nooit natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 22:30
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik denk niet dat de wereld zal vergaan in 2012 zoals sommigen beweren, anders zou de wereld er toch wel veel slechter aan toe zijn dan nu. Natuurlijk men kan nooit weten wanneer de wereld vergaat, maar ik denk dat de mens daar een grote rol toch in gaat spelen. Ik denk wel dat de mens een grote oorzaak zal zijn voor het einde van de wereld. Het is goed dat ze nu ook elektrische auto's beginnen te maken voor het milieu, maar men kan het broeikaseffect niet stoppen. Ik persoonlijk denk dat de wereld zal vergaan door de 'derde wereldoorlog' zoals ze zeggen, als die ooit komt zal het waarschijnlijk met atoombommen zijn en dan zal de aarde een onleefbare en onbewoonbare plek zijn. Laten we hopen dat dat nooit zal gebeuren, maar je weet nooit natuurlijk.
eigenlijk valt het wel mee hoe onleefbaar de aarde daarna is kijk mar naar het gebied om chernobyl. het zit daar vol met dieren die daar gewoon kunnen leven.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 11:28
Verwijderd
Citaat:
eigenlijk valt het wel mee hoe onleefbaar de aarde daarna is kijk mar naar het gebied om chernobyl. het zit daar vol met dieren die daar gewoon kunnen leven.
Met extra pootjes
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 13:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Bedoel je eigenlijk het einde van de wereld of het einde van menselijke beschaving. Want de aarde gaat denk ik pas kapot als onze zon ze gaat koken als hij een rode dwerg wordt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 17:01
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ik denk niet dat de wereld zal vergaan in 2012 zoals sommigen beweren, anders zou de wereld er toch wel veel slechter aan toe zijn dan nu. Natuurlijk men kan nooit weten wanneer de wereld vergaat, maar ik denk dat de mens daar een grote rol toch in gaat spelen. Ik denk wel dat de mens een grote oorzaak zal zijn voor het einde van de wereld. Het is goed dat ze nu ook elektrische auto's beginnen te maken voor het milieu, maar men kan het broeikaseffect niet stoppen. Ik persoonlijk denk dat de wereld zal vergaan door de 'derde wereldoorlog' zoals ze zeggen, als die ooit komt zal het waarschijnlijk met atoombommen zijn en dan zal de aarde een onleefbare en onbewoonbare plek zijn. Laten we hopen dat dat nooit zal gebeuren, maar je weet nooit natuurlijk.
Ik hoop echt dat ik een nucleare oorlog ga meemaken in mijn leven. Serieus dat lijkt mij zo gruwelijk vet!
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 17:21
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Want de aarde gaat denk ik pas kapot als onze zon ze gaat koken als hij een rode dwerg wordt.
En dat gebeurt pas over zo'n 5 miljard jaar.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 17:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik hoop echt dat ik een nucleare oorlog ga meemaken in mijn leven. Serieus dat lijkt mij zo gruwelijk vet!
Jij had misschien even van Fallout 3 moeten afblijven?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Jij had misschien even van Fallout 3 moeten afblijven?


Los daarvan staan veel pubers in 'Zombie Apocalypse'-mode met het idee dat ze wel overleven en enige skills hebben. Ik denk dat de meesten (waaronder ik) vrij rap doodgaan.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 21:20
LittleJojo
LittleJojo is offline
Als jij dat vet vind, dan vind je dat maar zo maar weet wel dat je het niet gaat kunnen na vertellen...
Citaat:
Ik hoop echt dat ik een nucleare oorlog ga meemaken in mijn leven. Serieus dat lijkt mij zo gruwelijk vet!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 09:27
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Met extra pootjes
nope zonder extra pootjes. ze zijn mischien wat radioactiever dan hun soortgenoten buiten de zone maar het is niet schadelijk voor ze. dit is een documentaire over de dieren in de zone.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 19:28
Verwijderd
Als ze radioactief zijn, kun je ook op ze afstellen?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 21:33
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ook echt, als je kunt kiezen uit alle apocalypses dan is de nucleaire oorlog nog wel het kutst. Je kunt dan al helemaal geen invloed meer uitoefenen op je eigen overlevingskans. Ik snap dat sommigen wat meer spanning in hun leven willen (en de 'overlevingsstand' willen meemaken bij zichzelf) maar kies dan idd voor zombies of zo.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 07:14
Verwijderd
Zombies zijn er al.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 09:51
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Dan zijn we goed bezig tot zover.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 11:37
Verwijderd
We mogen ze echter nog niet doodmaken. Duurt schijnbaar nog even. LAG!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 11:42
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
We mogen ze echter nog niet doodmaken. Duurt schijnbaar nog even. LAG!
nee we moeten wel wachten tot er een grotere groep is anders stelt het zo weinig voor.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 17:46
Verwijderd
de aarde zal nog wel lang genoeg meegaan
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 00:05
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Ik ben er klaar voor hoor, heb al 200 aluminium hoedjes gemaakt ter protectie voor buitenaardse hersenaanvallen!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 00:18
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik ben er klaar voor hoor, heb al 200 aluminium hoedjes gemaakt ter protectie voor buitenaardse hersenaanvallen!
Die schijnen juist een hoop aanvallen te versterken... beetje zoals schotels dat doen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 08:39
Verwijderd
Een mens kan altijd hopen dat hij er gek genoeg uitziet dat hij links wordt gelaten.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 21:21
dirk-janusIV
dirk-janusIV is offline
Over een jaar of 4 miljard wordt de zon een rode reus, dan is onze zon namelijk door zijn waterstof voorraad heen en kan de helium fusie beginnen. De zon zal gaan uitdijen en zelfs zo groot worden dat de straal groter wordt dan de aardbaan en de aarde zal dan opgeslokt worden. Op die dag is de aarde werkelijk tot een eind gekomen.

De mensheid zal denk ik veel eerder uitsterven. Wij komen misschien aan ons eind door een iets minder grote gebeurtenis, maar nog wel een behoorlijk significante gebeurtenis.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 10:07
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik geloof eigenlijk niet echt dat de mens zichzelf nog kan uitroeien. We zijn ons eigen onkruid en er overleven er altijd wel een paar. Een radicale omslag in klimaat i.c.m. vulcanisme door toedoen van een komeet zou dan nog het meest reële zijn dat ik kan bedenken.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 10:37
Verwijderd
Dat ben ik met je eens. Het zou bijzonder lastig zijn om de gehele wereldbevolking te raken, aangezien wij tegenwoordig vrij goed functioneren als een parasiet. Parasieten zijn lastig te verdelgen. Ik vind de zwarte-gaten-theorie wat we maken in het CERN niet waarschijnlijk, maar als er toch iets is wat we onszelf aandoen, dan is het experimentele natuurkunde. We zijn niet stom genoeg om ons hele nucleaire arsenaal ineens te gebruiken (en zelfs dan...)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 10:53
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Dat ben ik met je eens. Het zou bijzonder lastig zijn om de gehele wereldbevolking te raken, aangezien wij tegenwoordig vrij goed functioneren als een parasiet. Parasieten zijn lastig te verdelgen. Ik vind de zwarte-gaten-theorie wat we maken in het CERN niet waarschijnlijk, maar als er toch iets is wat we onszelf aandoen, dan is het experimentele natuurkunde. We zijn niet stom genoeg om ons hele nucleaire arsenaal ineens te gebruiken (en zelfs dan...)
Ja, zelfs dan... betekent dat dat we in een staat van oorlog terecht komen en een staat van oorlog betekent vrijwel altijd een gigantische stroom technologische uitvindingen. Mocht die stroom uitvindingen nu of straks opgewekt worden, dan is er een kans dat een paar tientallen mensen in een paar stappen met ontsnappingscapsules bijna permanent van de planeet weg kunnen gaan.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 18:34
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ja dat is wel de tendens waar we naartoe werken, misschien wel een mooi voorbeeld van evolutionaire aanpassing; op het moment dat de mens zichzelf zou kunnen uitroeien ontwikkelen we een manier om eraan te ontsnappen.

Het is trouwens voor het eerst dat ik een ander dan ik de mens als een parasiet zie omschrijven en dat doet me deugd.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 19:29
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat ben ik met je eens. Het zou bijzonder lastig zijn om de gehele wereldbevolking te raken, aangezien wij tegenwoordig vrij goed functioneren als een parasiet. Parasieten zijn lastig te verdelgen. Ik vind de zwarte-gaten-theorie wat we maken in het CERN niet waarschijnlijk, maar als er toch iets is wat we onszelf aandoen, dan is het experimentele natuurkunde. We zijn niet stom genoeg om ons hele nucleaire arsenaal ineens te gebruiken (en zelfs dan...)
Mensen kunnen toch helemaal niet functioneren als parasieten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 13:20
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Als ik de mens parasiet noem, bedoel ik dat trouwens vrij letterlijk. Niet met een subjectief label (goed of slecht), maar met de aanleg om op verschillende manieren te overleven, evt. ten koste van de omgeving.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 14:00
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Is dan niet.bijna elk organisme een parasiet?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 16:13
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Is dan niet.bijna elk organisme een parasiet?
bij andere diersoorten kan je niet stellen dat ze op globale schaal parasieteren op gastorganisme "aarde", bij de mens kan dat wel.

Je moet er dan wel vanuit gaan dat een planeet eigenlijk een organisme is maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n bezwaar.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 16:27
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
De mens is over het algemeen verwoestender bezig, dat wel.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 17:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
bij andere diersoorten kan je niet stellen dat ze op globale schaal parasieteren op gastorganisme "aarde", bij de mens kan dat wel.

Je moet er dan wel vanuit gaan dat een planeet eigenlijk een organisme is maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n bezwaar.
Aangezien de planeet volgens iedere gangbare definitie van "organisme" geen organisme is vind ik dat eigenlijk wel een bezwaar. De wereld heeft geen bewustzijn en kan dus per definitie geen belangen of voorkeuren hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Mensen kunnen toch helemaal niet functioneren als parasieten.
Waarom niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 09:41
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De wereld van glas
Verwijderd
0 12-04-2007 17:37
Levensbeschouwing & Filosofie Vraag voor de gelovigen onder ons
Joyfulness
51 19-11-2005 21:40
Psychologie De schoolangst is er nog steeds
Eend
39 10-09-2004 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.