Oud 07-03-2004, 16:58
0o-pearl-o0
Avatar van 0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Ik heb een hele goede, maar toch ook hele mooie vriendin..... als wij een keer samen zijn en er is een groep jongens kijken ze allemaal naar haar! ook wel naar mij, maar dan niet echt lang...... ik vind het nu niet meer zo erg, want ik krijg nu zelf ook steeds meer aandacht. maar soms zit ik er toch nog mee!! wie heeft dit nog meer, en wat kan ik er aan doen????
__________________
...mega dominant...ultra bijdehand...super irritant...heel lief...beetje aardig...errug sociaal...beetje knap...klein...koppig...nieuwschierig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2004, 17:02
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
L&r.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 17:23
Verwijderd
Heb zelf ook wel gehad.
Met een vriendin en ook met mn zusje. Maar is allemaal goed gekomen. Druk maken heeft geen zin..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 17:23
Fa Sai
Fa Sai is offline
Nou nee, ik heb dat niet echt, ik ben daar dan ook niet echt gevoelig voor moet ik zeggen. Heb geen aandacht van "de jongens" meer nodig ,heb ook al een vriend.
Ik zou zeggen maak je niet druk, je hebt geen aandacht van "'de jongens"' nodig, maar van een, hele leuke, jongen! En zodra je die hebt gevonden, zullen die andere jongens, die volgens jou meer naar je vriendin kijken, je niets meer kunnen schelen!
En zie de voordelen van jouw "positie'', je hebt niet zoveel last van zeurende jongens!
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 17:33
0o-pearl-o0
Avatar van 0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Citaat:
Fa Sai schreef op 07-03-2004 @ 17:23:
En zie de voordelen van jouw "positie'', je hebt niet zoveel last van zeurende jongens!
dat is wel zo!! ook handig.......

alvast bedankt voor jullie advies!! erug goed!!!
__________________
...mega dominant...ultra bijdehand...super irritant...heel lief...beetje aardig...errug sociaal...beetje knap...klein...koppig...nieuwschierig...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 17:34
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
vermink haar
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 07-03-2004 @ 17:34:
vermink haar
en toch moest ik erom grinniken
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 18:06
Zeldom
Zeldom is offline
Citaat:
Z schreef op 07-03-2004 @ 17:57:
en toch moest ik erom grinniken
stiekem wel ja

Ach ik heb dat ook weleens gehad met een vriendin van me, nog steeds wel eigelijk maarja ze is gewoon erg knap.
Niks aan te doen, zou me er niet druk over maken
__________________
Shall I compare thee to a summer's day?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:01
Verwijderd
Mja idd, je kan weinig doen dan je erbij neerleggen. Ik heb nou eenmaal van die leuke vriendinnen...
En er blijven idd genoeg jongens die je leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
dit LIJKT n grap, maar ik meen het:
in de fancy staat een stukje erover. Misschien interessant?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb het wel eens gehad als ik uitging met (toen) een vriendin van me. Niet zozeer omdat ze mooier is, maar omdat ze gewoon niet op d'r mond gevallen is. Dat trekt jongens eerder dan een stil muisje denk ik (ook al ben ik dat nou ook weer niet). Maar verder heb ik er zelf niet zo'n last van. Maar kan me goed voorstellen dat sommige meiden/jongens hier best wel mee kunnen zitten. Het heeft denk ik ook met je zelfbeeld te maken. Je straalt zoiets toch uit.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:28
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Heb dit ook, vinnet soms verschrikkelijk ambetant. Iedereen, maar dan ook iedereen kent mijn beste vriendin; maar heb er mee leren leven..
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:31
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Waar maak je je druk over? Zij krijgt nu veel aandacht en binnen twee maanden ben jij weer degene die alle aandacht krijgt. That's life. En als je hele leven om het krijgen van aandacht van jongens draait (en om het feit dat andere dat wel krijgen en jij niet) lijkt me er iets zwaar mis...
__________________
*Amegi de Floko*
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 10:52
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
*Madel* schreef op 07-03-2004 @ 20:31:
Waar maak je je druk over? Zij krijgt nu veel aandacht en binnen twee maanden ben jij weer degene die alle aandacht krijgt. That's life. En als je hele leven om het krijgen van aandacht van jongens draait (en om het feit dat andere dat wel krijgen en jij niet) lijkt me er iets zwaar mis...

dat is waar, maar daarom kan het nu wel vervelend zijn!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 11:20
Verwijderd
Ook ik had er vaak last van. Mijn vriendinnen waren dan niet altijd knapper, maar wel mondiger en daar vielen ze vaak op. Ik was altijd erg verlegen.. (en gelukkig waren er ook wel een aantal jongens die daar op vielen) Maar nu maakt het mij niks meer uit, want ik woon samen met mijn ware en zij zijn nog steeds op zoek naar hun ware!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 14:16
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Wees trots...JIJ kan haar tenminste krijgen!!!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:03
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
0o-pearl-o0 schreef op 07-03-2004 @ 16:58:
*verhaal*
Dat heb ik ook.
Ik ben zelf lang en redelijk stevig, niet dik maar ook geen dun sprietje. Zij is 175 cm, superslank, mooi en heeft altijd alle aandacht van jongens.
Niet dat ik er echt mee zit, maar soms is het behoorlijk irritant. Dan ben ik meestal ook nog gewoon vrienden met die jongens die haar leuk vinden en dan moet ik voor hun een 'date' regelen ofzo weet je wel.
En daarna hebben ze ook alleen maar oog voor haar, alsof ik niet meer besta. Ben ik afgedankt. Niet dat ik ze leuk vond op een manier van leuk-leuk. Maar gewoon niet eens meer echt 'vrienden' nadat ze haar hebben ontmoet enzo..
Nou goed, ik krijg zelf ook genoeg aandacht, maar het blijft irritant.
Je doet er eigenlijk niet echt iets aan maar goed. Boeiend!
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-03-2004 @ 19:01:
Mja idd, je kan weinig doen dan je erbij neerleggen. Ik heb nou eenmaal van die leuke vriendinnen...
En er blijven idd genoeg jongens die je leuk vinden
oeh ik ben leuk... en ik altijd maar denken dat jíj de leuke was
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2004, 19:49
Verwijderd
Wat zijn we toch allemaal lekker jaloers... heerlijk.
Nog even en we vergiftigen onze kennisenkring omdat ze anders zijn. ghe ghe ghe
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Whaag schreef op 08-03-2004 @ 19:49:
Wat zijn we toch allemaal lekker jaloers... heerlijk.
Nog even en we vergiftigen onze kennisenkring omdat ze anders zijn. ghe ghe ghe
Maar alto's verdienen het om te sterven? Bah, de viespeuken. En allemaal blowen zeker! Junkies!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 09-03-2004 @ 06:51:
Maar alto's verdienen het om te sterven? Bah, de viespeuken. En allemaal blowen zeker! Junkies!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Whaag schreef op 08-03-2004 @ 19:53:


(:W: )
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:56
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Het probleem zelf ken ik niet, al mijn vriendinnen zijn even leuk . Maar ook bij dit gaat het niet om de kwantiteit om maar de kwaliteit. Je zal zien dat jij straks een lieve jongen vindt die je overlaadt met aandacht terwijl je vriendin nog altijd maar oppervlakkig blijft. Wie is er dan jaloers op wie? Uiteindelijk draait het niet om uiterlijk, het is maar een klein aandeel in het totaalplaatje.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:02
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja je probleem herken ik wel
mijn vriendinnen zijn ook allemaal mooier enzo, ik heb het hier heel moeilijk mee (gehad)
ook omdat ik al totaal niet positief naar mezelf kan kijken.
toen we met zn 3en op vakantie gingen was er direct aandacht voor hen, en ik hing er echt letterlijk naast (klein voorbeeld meteen de eerste nacht alleen in een tent slapen)
het is nu dus gewoon wat je er zelf van maakt, maar ik denk dat iedereen wel een x aandacht krijgt, het is misschien alleen zo dat zij de ene keer meer aandacht krijgt en jij de andere keer.
maar laat je niet op je kop zitten.
verder kan je misschien een x zeggen dat je er een beetje mee zit soms.
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:04
0o-pearl-o0
Avatar van 0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
wow... als ik hier even doorlees denk ik 2 dingen:

1: wat een reacties (tnx daarvoor)
2: soms moet je hier en daar wel even gniffelen, want sommige antwoorden.......... bij: je vrienden vergiftigen omdat ze mooier zijn haha!!!
__________________
...mega dominant...ultra bijdehand...super irritant...heel lief...beetje aardig...errug sociaal...beetje knap...klein...koppig...nieuwschierig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2004, 09:41
Verwijderd
gewoon geen vriendinnen hebben helpt ook
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:26
0o-pearl-o0
Avatar van 0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Citaat:
Katje schreef op 09-03-2004 @ 09:41:
gewoon geen vriendinnen hebben helpt ook
zou kunnen... maar wie wil dat nou?/ dan heb je wel een heeeeeel erg saai bestaan!!! zker de hele dag huiswerk maken.... nou, dat dusz egt niej!!

ow, en wie weet trouwens hoe je zo'n ding af kan sluiten? ik heb namelijk nu genoeg info. en hij neemt verder alleen maar ruimte in.....
__________________
...mega dominant...ultra bijdehand...super irritant...heel lief...beetje aardig...errug sociaal...beetje knap...klein...koppig...nieuwschierig...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:31
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
De aandacht richting ons vriendinnengroepje is gelukkig gelijkmatig verdeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 17:14
Liefde & Relatie Vriendin geeft ex meer aandacht dan mij
whatever_1991
12 20-08-2010 11:49
Psychologie een goede vriendin met HEEL veel problemen...
kita
1 20-01-2006 16:06
Psychologie vriendin met boulimia
kita
19 01-06-2005 22:16
Liefde & Relatie help,vriendin,veranderd enzo
Maija
16 16-10-2004 09:22
Liefde & Relatie is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!!
**~yvie~**
3 23-07-2002 17:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.