Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 14:05
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik heb bijna 5 maanden met hem gehad, we hadden een close band en ik hield veel van hem nog steeds dus,

maar er waren de laatse maanden dingen gebeurd telkens meningsverschillen enzo en mijn problelemen vond hij niet belangrijk, zijn problemen zag ik geen ernstig iets in, en hij was erg vrij met meiden en had veel vriendinnen onder andere ook een beste vriendin waar hij een erge intieme en close band mee had dat maakte me gek en ik werd te jaloers, maar dat is logish want als we met ze allen waren leek het net of hun wat hadden en hij gaf mij niet zo veel aandacht en ik had het idee dat hij tegen haar en andere vriendinnen veel aardiger was


hij maakte het uit omdat hij dr gek van werd dat ik het telkens zei dat ik het niet leuk vond dat hij zo vrij was met meiden en hij me dus niet veel aandacht gaf en wij eigelijk nooit damen waren, wat ik dus wel wou enzo omdat we een serieuze relatie hadden zoal;s hij dat noemnde ik ben 18 en hij was 17 dus ik wou gewoopn serieus. voor hem was blijkbaar dit serieus hoe hij was enzo, hij zei ook dat hij ze karakter niet wou veranderen:-(.. dat snap ik wel maar voor een vriendin moet je toch wat over hebben je kiest tenslotte voor elkaar:-( ik gaf veel meer op voor hem dan hij voor mij, ik gaf zelfs me hobbys op en vriendinnen..

mischien was het aan de ene kant wel beter zo, maar we hadden toch heel lang smaen iets gehad en dus ook opgebouwd:-( we hebbe veel intieme dingen gedaan

het ergste is dat ik het vreselijk zou vinden als hij nu weer een nieuwe vriendin zou krijgen:-( dat hij met haar al die zelfde dingen gaat doen als ik met hem heb gedaan, ik krijg mischien ook wel een ander maar hij heeft mij gedumpt hij kan het dus makkelijker van zich af zetten, ik heb het dus het zwaarst dus als ik een ander heb zou het hem waarschijnlijk niks schelen
het is zo raar want al deed hij wel eens een weekend afstandlijk en ik dus ding nadenken of het nog wel geod liep tussen ons, hoefde hij maar iets liefs te zeggen en ik was het al weer vergeten ik ben mischien te hard van stapel gelopen , hij bleef al heel snel bij me slapen en ging mee op vakantie, ik had het mischien rustig aan moeten doen maarja twas me eertse vriend, ik wist wel dat het niet echt goed zat af en toe , maar omdat ik zelf geen vriendinnen heb was ik dus blij dat ik hem elk weekend had, en ik had het ook nog es slecht naar me zin om school, ik had gewoon steun in het weekend omdat ik dan naar hem toe ging, nu val ik in een gat, er zijn wel meiden die vragen of ik mee uit wil, maar die hebben een vriend en dan sta ik daar heel de avond dan voel ik me er zo bij hangen, ik wil gewoon iemand hebben om van te houden en ik vindt het gewoon zo klote dat ik die nu niet meer heb, hij gaf met het gevoel dat ik mooi was en de moeite waard, ik voel me nu waardeloos.. en zo eenzaam ik voel me nu zo schulldig, mischien had ik niet zo jaloers moeten zijn , want al praate hij maar met een meisje vertrok me gezicht al, maarja hij was zo vrij ,je wist nooit wat dr kon gebeuren, toch kon ik hem wel vertrouwen 100% dat was zeker daar lag et niet aan maar toch

het is nu inmiddels drei weken geleden dat ie het uitmaakte, en ik hoorde van vrienden dat ie nu heel veel dingen samen doet met ze beste vriendin,
met mij deed die nooit zoveel samen, hij wou altijd vrienden erbij hebben of ze betse vriendin moest er altijd bij zijn, en nu het uiot is met mij kan niet wel opeens dingen samen doen met iemand zonder andere vrienden, ik weet dat ik me dr niet mee mag bemoeien maar toch ik vind het klote..


ik voel me echt verschrikkelijk bedoel ik was te jaloers en te bezitterig en mischien paste wel wel niet bij elkaar, omdat hij zo'n vrij karakter had en ik daar niet mee om kon gaan, maargoed it sucks dat het zo gelopen is

xxx

**~yvie~**
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 14:13
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Succes en heel veel sterkte...

Maar jij moet gewoon blijven wie je bent... en jezelf niets verwijten!! In deze vind ik hem een eikel... Als je met iemand hebt moet je haar ook aandacht geven!! Ook al zijn er vrienden enzo bij...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:40
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
achja iedereen verkloot wel eens iets, geeft niet gewoon opnieuw proberen met een ander
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:56
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
hmja maar toch bedoel ik voel me nu wel levenslang schuldig dak me zo heb gedragen weet je mischien als ik anders was geweest ofzow me karaktyer een beetje had aangpast, dat ut mischien dan nog goed was , maarja hij verandere zich ook niet een beetje voor mij..kvind een beetje verwarrend daarom voel ik me zo kut
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.