Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2013, 13:30
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat jullie je enigszins superieur voelen, maar als je zo nodig iemands fouten wilt aanwijzen, geef dan constructieve kritiek in plaats van maar roepen dat wat iemand post onzin is. Hier schiet niemand wat mee op.
Ik weet niet eens hoe ik op die post inhoudelijk moet reageren, maar here goes:

Het is incoherent, hij springt van de hak op de tak, reageert geenszins op het stukje dat hij van Quintiano heeft geciteerd, hij spreekt zichzelf meerdere malen tegen, heeft geen goede opbouw en ook geen conclusie en als klap op de vuurpijl eindigt hij zijn post met een vraag die überhaupt niets te maken heeft met dit topic.

Is dit constructief genoeg? Het is gezwets in de ruimte en géén antwoord op het citaat van Quintiano.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2013, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat jullie je enigszins superieur voelen, maar als je zo nodig iemands fouten wilt aanwijzen, geef dan constructieve kritiek in plaats van maar roepen dat wat iemand post onzin is. Hier schiet niemand wat mee op.
Probeer jij het eens? Want mijn hemel, wat een draak van een post.



Zie? Daar is Nefarian al

Laatst gewijzigd op 20-01-2013 om 21:31.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 03:29
Verwijderd
Ik vond het tot de helft anders wel een redelijk verhaal. Daarna ontspoorde hij.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 10:21
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Betreffende oude geschriften zoals de Bijbel, De Koran, of gelijk welk ander geschrift van gelijk welke religie, gelijk wat daarin staat komt uit het menselijk brein.
Religie in het algemeen is niks meer dan het resultaat van de zoektocht van de mens naar zijn oorsprong en reden van bestaan.
Het is veel meer dan dat. In religieuze mythen, zeker de Abrahamische, gaat het vaak meer om de moralistische lading dan om het verklaren van ons bestaan.

Citaat:
Het is als een hond die zijn eigen staart wil pakken, het lukt hem NOOIT,
Onze oorsprong kennen we wel, hoor.

Citaat:
de menselijke geest kan niet buiten ziin dimenties treden.
Wat bedoel je met 'onze dimensies'?

Citaat:
Onze intelligentie en zelfbewustzijn, het onderscheid kunnen maken tussen goed en kwaad, lijkt in vergelijking met andere aardse levensvormen onaards.
Hetzelfde kan gezegd worden over het reukvermogen van een haai, de ogen van een valk en de handigheid van een aap. Wij leunen op onze intelligentie om te overleven, dus is die beter (of in ieder geval anders) ontwikkeld dan bij andere diersoorten. Daar is niets bijzonders aan.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.