Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2013, 15:45
maximekeee
maximekeee is offline
Beste

Ik heb nu 8 maanden sex met mijn vriendin. We zijn 2 jaar samen en het heeft zeer lang(8 maand) geduurd voor ik haar uiteindelijk kon penetreren. Nu geniet ze momenteel nog altijd niet van de sex. Ik heb hier overlaatst een vraag gesteld over het feit dat ze er ook niet van klaarkomt, maar dat is eigenlijk secundair en helemaal niet zo belangerijk. Maar hoe kan ik haar laten genieten van penetratie? Want eerlijk begint het wel een beetje te wegen op ons seksueel leven. Ik vindt het eigenlijk allemaal niet zo erg, maar zij zou er toch zeer graag eens plezier aan hebben (Is wel al 1x gelukt, maar we proberen altijd de omstandigheden van toen na te bootsen en geen succes), en er is zeker niet teveel spanning ofzo, we lopen naakt rond alsof het niets is, dus het ligt zeker niet aan enige vorm van stress ofzo. er is ook geen echte druk om "leuke" sex te hebben, dus daar ligt het ook niet aan, want we lossen dat altijd op door andere leuke dingen te doen uiteraard. Ik bedank jullie alvast voor jullie antwoorden!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 16:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Misschien ligt het aan je prioriteiten? Je zegt dat het secundair is dat ze niet klaarkomt, dat je het niet zo erg vindt dat ze niet van seks geniet, maar dat zij er zelf toch weleens wat plezier aan wil beleven.

Misschien helpt het om te vragen wat zij wil, wat zij lekker vindt en daar eens mee bezig te gaan, zonder je druk te maken met of je wel of niet haar penetreert. Wellicht als ze flink opgewonden is en er oprecht zin in heeft, dat het makkelijker gaat..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:01
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
je vindt het niet erg dat zij jullie seks niks aan vindt? wtf?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het lijkt mij toch wel belangrijk dat zij het ook fijn heeft als jullie seks hebben. Nemen jullie wel genoeg de tijd? Denk hierbij aan voorspel, haar strelen, masseren, met de handen of de mond bevredigen. Probeer eens wat andere dingen uit en vraag wat zij prettig vind. Kijk eens verder dan penetratie, er zijn nog veel andere dingen waardoor het voor haar fijner kan worden!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
je vindt het niet erg dat zij jullie seks niks aan vindt? wtf?
Dit was ook mijn eerste reactie.

Misschien is het tijd om eens met haar te praten over wat ze lekker vindt, wat ze graag eens zou proberen, of ze bepaalde fantasieën heeft, etc. Want wellicht houdt ze gewoon helemaal niet van penetratie en doet ze het toch omdat ze denkt dat het zo hoort (en omdat ze weet dat jij het wilt).

Als jullie er eerst eens samen achter kunnen komen wat jullie lekker vinden (dus zij zelf, jij zelf, maar ook samen) kunnen jullie misschien een manier vinden om seks te hebben die voor jullie allebei bevredigend is.

En inderdaad, seks is zoveel meer dan alleen penetratie.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 12:30
Sense Infolijn
Avatar van Sense Infolijn
Sense Infolijn is offline
Misschien ook handig om nog even te melden dat bij de geslachtsgemeenschap de clitoris eigenlijk helemaal niet goed gestimuleerd wordt. En dat is voor veel vrouwen het meest gevoelige plekje. Veel vrouwen zullen niet klaarkomen door alleen de gemeenschap. Jullie zullen dus inderdaad ook andere dingen moeten proberen in bed, zoals vingeren, beffen, etc. En dat doen jullie ook.

Tips:
Jullie kunnen ook eens wat experimenteren met verschillende standjes.
Bijvoorbeeld met de vrouw bovenop. Dat wordt ook wel Amazone genoemd. Dan kan ze zelf het tempo bepalen. Bovendien heb je dan de ruimte om met je handen de clitoris te stimuleren.
Of op handen en knieën waarbij de man van achterlangs komt. Dan wordt de clitoris niet gestimuleerd, maar je vriendin heeft dan wel haar handen vrij om dat zelf te doen.
(Jan van Sense)
__________________
Sense voor al je vragen over seks.

Laatst gewijzigd op 02-04-2013 om 12:56. Reden: Tips toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 14:19
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hetgeen ik een beetje mis in je verhaal, is waarom zij niet geniet van de seks.
Doet het pijn, voelt ze geen "fijn" gevoel terwijl dat wel "hoort", is ze niet nat genoeg, heeft ze van tevoren geen zin, etcetera.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 10:44
maximekeee
maximekeee is offline
Ja nee, dat bedoel ik niet, uiteraard boeit het me wel, maar ik zeg dat niet tegen haar. Uiteraard is dat mijn prioriteit dat zij er nu eens van geniet, maa ik zit niet heel de tijd te zeggen, waarom geniet je er nu niet van, om zo een onnodige druk te vermijden. En zij vindt het niet fijn, omdat het in het begin pijn (als ik hem de eerste x inbreng) doet en nadien voelt ze niets meer, buiten een iets wat irritant gevoel.

bedankt!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 16:17
Sense Infolijn
Avatar van Sense Infolijn
Sense Infolijn is offline
Pijn of een geirriteerd gevoel bij de gemeenschap is een veel voorkomend probleem voor vrouwen. Vaak wordt dat veroorzaakt door het te hard aanspannen van de spier rond de vagina. Dat gebeurt dan niet omdat de relatie niet goed zou zijn. Dit probleem kan ook spelen als je je echt prima op je gemak voelt bij elkaar. Het aanspannen kan uit een soort reflex gebeuren. Dus zonder dat de vrouw daar echt bewust direct controle over heeft. De aanspanning vindt dan plaats bijvoorbeeld omdat ze verwacht dat het pijn gaat doen.
(Er zijn trouwens ook nog andere oorzaken voor pijn bij het vrijen, zoals een vaginale infectie of een soa als chlamydia).

Je schrijft dat het nu beter gaat dan in het begin, maar het voor haar toch wat geïrriteerd blijft voelen. Ik kan me voorstellen dat dat geirriteerde gevoel het genieten nog steeds in de weg zit. En dat ze daardoor niet goed aan haar eigen opwinding toe komt. Als ze hier last van blijft houden, raad ik aan dat ze daar hulp voor zoekt bij de huisarts of bij het vertrouwelijke, anonieme spreekuur van Sense. Jullie kunnen samen gaan als jullie dat willen.

Wat betreft het genieten van de penetratie. Dat zal voor veel vrouwen verschillend zijn. Maar zoals ik eerder schreef, de clitoris wordt dan nauwelijks gestimuleerd. De meeste vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie. Misschien is de penetratie leuker te maken voor haar als je standjes zoekt voor de penetratie waarbij je ook je handen vrij hebt om andere dingen bij haar te doen. Ik gaf al eerder twee tips, maar bedacht me net dat op deze website van RutgersWPF er nog veel meer te vinden zijn: http://www.seksualiteit.nl/standjes_570.html

(Jan van Sense)
__________________
Sense voor al je vragen over seks.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 17:15
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Wacht dan tot het kan, als het pijn doet is zij blijkbaar niet nat/ontspannen genoeg.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 22:13
dietrying
dietrying is offline
Als je nog hulp nodig hebt misschien heb je hier wat aan:

Als Jan van Sense gelijk heeft en het "probleem" licht bij het aanspannen van de spieren rond de vagina, kan je proberen dat op hrt moment van penetratie (dus als je in haar bent) met haar te kunnen zoenen of zoals genoemd is haar clitorus te stimuleren, zodat ze toch ontspant en het hopelijk beter zal gaan voor jullie.

Veel succes en ik hoop dat je hier wat aan hebt
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Psychologie Traumaverwerking en loslaten van therapeute
aboe
2 30-03-2008 20:32
Seksualiteit Trauma's invloed op het hebben van sex?
Ludmilla
25 05-10-2005 20:21
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 00:52
Seksualiteit sex niet lekker?
meisiii
14 03-04-2003 20:18
Seksualiteit Stelling: Kinderen van 11 horen niet aan sex te denken
anonieme_teddybeer
96 20-12-2002 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.