Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2015, 22:04
Verwijderd
ik kies het laatste.

Laatst gewijzigd op 15-09-2015 om 09:57.
Advertentie
Oud 10-09-2015, 22:48
Verwijderd
Ik vind de nieuwe reclame van LOI echt ronduit geniaal.
Oud 10-09-2015, 23:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sorry, ik had niet gezien dat ik de vorige gesloten had met mijn gemiep!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2015, 00:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
@Fieb's foto's:
Hamsterrrruuuuuh!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-09-2015, 00:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Damn, ik denk aan fat booth, maar niet aan hamsteren
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2015, 00:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-09-2015, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Sorry, ik had niet gezien dat ik de vorige gesloten had met mijn gemiep!
En ik weer het vuile werk opknappen!!11!
Oud 11-09-2015, 00:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En ik weer het vuile werk opknappen!!11!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2015, 00:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jongons, ik moet 'vroeg' naar bed vandaag, want morgen heb ik eerst werkoverleg en daarna een werkuitje en ik moet er OP EN TOP uitzien. Weet je wat we gaan doen? Fucking BOWLEN en daarna STEENGRILLEN. Awwwyeaaaah. WAT MOET IK AAN?!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-09-2015, 00:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iets dat lekker zit /moeder
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2015, 00:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar in all fairness zegt ze dat ook over bruiloften en begrafenissen, dus ik weet niet hoe op en top dat is. Wel op en top comfortabel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2015, 00:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik ga eens kijken of ik mijn tandenborstel in mijn muil gepropt krijg zonder mijn kaak te ontwrichten en dan ga ik ook maar eens slapen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2015, 06:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn kaak werd pas zichtbaar blauw toen de ergste pijn al weg is en ik had het zelf amper gezien toen mijn collega's vroegen wat ik gedaan had
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-09-2015, 11:50
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Little Phoebe naamzoek
Zo hey, behoorlijk blauw. Nog last van de plek waar het infuus heeft gezeten?

Ik ben alweer blauw af!
Spoiler
Oud 11-09-2015, 11:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij duurt het altijd drie weken voor blauwe plekken verdwenen zijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-09-2015, 11:57
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
En wat lief die kat aan je voeten miemiemiemiemie mieemiemeiemeemie
Oud 11-09-2015, 11:59
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Bij mij duurt het altijd drie weken voor blauwe plekken verdwenen zijn
Het is niet weg hoor, het is nu een gele vlek met de lengte van een geodriehoek maar het valt niet meer zo op. Maar drie weken is wel heeeeel lang?
Oud 11-09-2015, 12:01
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
oke de vraag van vandaag. Hebben jullie littekens met eigenaardige verhalen? En dan niet, 'ja op mijn voorhoofd en roodkapje' maar 'ja op mijn voorhoofd, ongeluk met een snelkookpan en een stuk prei.'
Ads door Google
Oud 11-09-2015, 12:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, op de rechterhelft van m'n gezicht, omdat er ooit, toen ik 3 was, ineens een hond aan mijn hoofd hing. M'n oor hing er bijna af en het was best nasty, maar omdat m'n moeder 2 jaar lang een speciaal cremetje op m'n hoofd smeerde, vallen de littekens nu niet heel erg op. Alleen in het licht.
De grootste zit onder m'n haar en dat voelt heel gek, maar ik kan het niet laten om m'n vingers eroverheen te laten glijden.

Ik heb ook een verkleurd cirkeltje op m'n onderbuik, omdat ik ooit een allergische reactie oid had op een knoop van een spijkerbroek.

Verder armen/handen vol met brandplekken, want ik ben een kluns.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-09-2015, 12:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
En jijzelf dan?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-09-2015, 12:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Het is niet weg hoor, het is nu een gele vlek met de lengte van een geodriehoek maar het valt niet meer zo op. Maar drie weken is wel heeeeel lang?
Oh okee. Ja, ik ben altijd heel snel blauw en geneest langzaam. Bijwerking van mijn medicijnen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-09-2015, 12:56
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Hola.
Oud 11-09-2015, 13:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Little Phoebe naamzoek
Zo hey, behoorlijk blauw. Nog last van de plek waar het infuus heeft gezeten?

Ik ben alweer blauw af!
Spoiler
Ja, ze heeft me in mijn spier geprikt de tweede keer (ik herkende het gevoel van dry needling), dus mijn arm is nog steeds stijf. Plek op mijn hand, waar ze verkeerd prikte, is alleen nog pijnlijk bij aanraking, blauwe plek is vooral goed te zien onder de douche, ik heb een roze douchegordijn, dus vandaar.
Citaat:
En wat lief die kat aan je voeten miemiemiemiemie mieemiemeiemeemie
Mijn katjes zijn allebei heel lief
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2015, 13:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
oke de vraag van vandaag. Hebben jullie littekens met eigenaardige verhalen? En dan niet, 'ja op mijn voorhoofd en roodkapje' maar 'ja op mijn voorhoofd, ongeluk met een snelkookpan en een stuk prei.'
Ik heb bobbeltjes eelt op mijn beide duimen (maar links meer dan rechts) omdat ik als kind duimde.
En ik heb twee gaatjes, één in elk oor, boven aan mijn oorschelp waar je oor aan je hoofd vast zit. Ze zien er uit als piercing-gaatjes, maar ik ben er mee geboren
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-09-2015, 13:51
Verwijderd
Ik heb een litteken op mijn duimbasis van figuurzagen en het gekke daarvan is dat ik zo fanatiek aan het zagen was dat ik echt drie keer op en neer door mijn duim ben gegaan voordat het kwartje viel!

Advertentie
Oud 11-09-2015, 13:58
Verwijderd
En een onder mijn kin van toen ik het zwembad in dook aan het begin van een zwemles toen ik veertien was, maar de bodem was in hoogte verstelbaar en stond op z'n allerhoogst! BAM vol met m'n kin op de bodem en het bloed werd natuurlijk verdund dus OVERAL zat bloed, het stroomde over me heen. Maar daar kan ik geen goede foto van maken.
Oud 11-09-2015, 14:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sarah, dat stofje met konijntjes!

Ik heb ook nog een lidteken op mijn onderbeen, aan de voorkant. Ik stapte niet helemaal goed op de klep van de vrachtwagen op mijn werk en toen gleed ik er af. Daarbij schaafde mijn been tegen de laadklep. Ik heb de hele dag met een bloedend been gewerkt en mijn collega maakte toen nog een stomme grap dat ik zulke mooie benen had
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-09-2015, 14:03
Verwijderd
ik heb een litteken aan het begin van mijn haarscheiding, waardoor het aan de voorkant eigenlijk nooit in een echte scheiding zit. Dat kwam (volgens mijn moeder) omdat ik een keer met m'n knar tegen de schoorsteen was aangelopen en dat moest toen gehecht worden. Ik weet er niks meer van zelf.
Ook heb ik een flink snij-litteken op m'n dijbeen toen ik een keertje iets te enthousiast met een stanleymes tapijt aan het snijden was een paar jaar terug, was niet echt heel erg prettig.
En oh, een keizersnee litteken heb ik, was een hele toestand met een snelkookpan en een prei toen ik die opliep.

verder besta ik voor ongeveer 50% uit straie en dat valt ook wel op.
Oud 11-09-2015, 14:04
Verwijderd
En in m'n handpalm, heb ik op 4 augustus 2012 een schilmes in gestoken toen ik er een sinaasappel mee aan het snijden was, tip: gebruik nooit te botte messen! daarna met m'n hand in het verband naar de verjaardag van m'n schoonmoeder.

Het is dat streepje in het midden van de foto, aan de duimzijde van mijn "levenslijn".
Oud 11-09-2015, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Sarah, dat stofje met konijntjes!
Ja he!
Oud 11-09-2015, 14:06
Verwijderd
goeie tip sarah, mijn stanleymes was ook zeer bot.
Oud 11-09-2015, 14:09
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
@Pretlock

Het is 'gewoon' morfine met vertraagde afgifte. Tramadol heb ik overigens ook nog uit de hernia-periode, dosering weet ik niet.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-09-2015, 14:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De vorm van mijn lip is niet meer symmetrisch sinds ik daar ja-een geleden een wondje had. Het contrast tussen lip en huid is daar ook minder duidelijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-09-2015, 14:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb een litteken aan het begin van mijn haarscheiding, waardoor het aan de voorkant eigenlijk nooit in een echte scheiding zit. Dat kwam (volgens mijn moeder) omdat ik een keer met m'n knar tegen de schoorsteen was aangelopen en dat moest toen gehecht worden. Ik weet er niks meer van zelf.
Ook heb ik een flink snij-litteken op m'n dijbeen toen ik een keertje iets te enthousiast met een stanleymes tapijt aan het snijden was een paar jaar terug, was niet echt heel erg prettig.
En oh, een keizersnee litteken heb ik, was een hele toestand met een snelkookpan en een prei toen ik die opliep.

verder besta ik voor ongeveer 50% uit straie en dat valt ook wel op.
Volgens mij was het een kwestie van "niet op je bed springen" en het toch doen. Althans, dat verhaal staat me bij. In ons eerste huis hadden we natuurlijk die schoorstenen overal.

Ik heb zelf verder geen spannende littekens. Niet verhaal-waardig in ieder geval.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2015, 15:15
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ecnelis schreef:
maar jij bent de dans ontsprongen nu, toch?
Ja, ik ben de motivator van de cirkel van het leven.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-09-2015, 15:18
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ja, ik ben de motivator van de cirkel van het leven.
De Grote Beginner
Ads door Google
Oud 11-09-2015, 15:27
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
En jijzelf dan?
Eentje op mijn voorhoofd, omdat ik als kleuter door de serre rende van mijn oma die de deur net opendeed. En toen rende ik vol tegen de deur aan, tegen een lange sleutel die uit het slot stak.

Verder heb ik best wel te gekke wondgenezing want allerlei chirurgisch wrikwerk en huidontstekingen hebben nog geen echt opvallende littekens achtergelaten.

Elin3 noemde ook verschillende eeltplekjes, nou eelt kwam niet in de vraag voor maar vooruit, ik heb wel een eigenaardige tekenhand.
Spoiler
Oud 11-09-2015, 15:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb stoere tandafdrukken in mijn buik van een hond die een hapje van mij probeerde te nemen tijdens het doen van een folderwijk. Het was een herderkruising en hij beet tussen de spijlen van een hek door. 9 mooie snijtandjes in mijn buik. Hij had net een velletje te pakken. Ik was 15.

Verder een donkere streep op mijn rechter onderarm. Die is van het brood bakken. dat moest in een hete braadpan die voorverwarmd was op 220 graden, en bij het deeg in de pan gooien raakte mijn arm de hete rand. Dikke blaar was het gevolg. Dat is denk ik twee jaar geleden, ofzo.

Een druppelvormig littekentje op mijn linker onderarm, van toen ik in Drievliet in de sweefmolen ging en mijn velletje bleef hangen tussen het stoeltje en zo'n balkje wat je ophoog moet doen om in het stoeltje te gaan zitten. Ik was toen denk ik een jaar of 8.

Een krassig litteken op mijn linker schouder van de keer dat ik over mijn pleeghond struikelde. Het was een flinke labrador, en we waren samen door de straat aan het rennen. Ze was vreselijk melig en besloot opeens dat ze tussen mijn benen door moest duiken. En toen dook ik dus richting de straat. Schaafwonden op schouder, heup en elleboog waren het gevolg. Ik was denk ik 16 jaar. Of 17.

Een rond littekentje aan de binnenkant van mijn rechter elleboog, van de keer dat ik met de fiets uit een bocht gleed. Het was op een droge, stoffige zandweg aan het einde van een talud naar beneden vanaf een viaduct. Een schuiver van een paar meter en overal schaafwonden. Op mijn enkel en knieën zitten er ook nog van dit voorval. Ik was een jaar of 10.

Een druppelvormig litteken op mijn rechterwijsvinger (middelste kootje). Ik weet niet meer waarvan.

Een wat dikker vingerkootje (bovenste) van mijn rechter middelvinger, omdat ik door een doodshoofdaapje in de Apenheul ben gebeten. Twee keer achter elkaar. Het was vermoedelijk dezelfde aap. Ik was 5 of 6 jaar oud.

Verder onbeduidende littekentjes van allerlei beesten uit de dierenartsenpraktijk, konijnenasiel en de kinderboerderij. Krassen van konijnen-, cavia-, katten- en weet-ik-niet-watnagels.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-09-2015, 15:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En natuurlijk heb ik een raphe, zoals iedereen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-09-2015, 15:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, wauw, ecnelis' hand
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-09-2015, 16:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier zijn de tanden, want die zie je het beste:

Spoiler
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-09-2015, 16:01
Verwijderd
Oud 11-09-2015, 16:17
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Hier zijn de tanden, want die zie je het beste:

Spoiler
Allemachtig! Dat is een heftige!
Oud 11-09-2015, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij was het een kwestie van "niet op je bed springen" en het toch doen. Althans, dat verhaal staat me bij. In ons eerste huis hadden we natuurlijk die schoorstenen overal.

Ik heb zelf verder geen spannende littekens. Niet verhaal-waardig in ieder geval.
ja, wat was ik toch dom en onverantwoordelijk als 2 jarige!
Citaat:
Hier zijn de tanden, want die zie je het beste:
Spoiler
jezus tering
Oud 11-09-2015, 21:18
Verwijderd
moest je gehecht worden?
Oud 11-09-2015, 21:19
Verwijderd
nevermind, domme vraag. Ik denk het niet aan de littekens te zien.
Oud 11-09-2015, 21:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hondenbeten moet je toch niet hechten omdat het vuil er dan niet uitkan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-09-2015, 21:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net een broodje gebakken ei gegeten en ik voel me bad ass! Ondanks dat ik mijn mond bijna niet ver genoeg open kreeg om in het broodje te happen :')

En ik heb soep. Ik heb zo'n honger de afgelopen dagen he! Echt maag-rammelend-honger, geen 'trek' bizar.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2015, 23:32
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
oke de vraag van vandaag. Hebben jullie littekens met eigenaardige verhalen? En dan niet, 'ja op mijn voorhoofd en roodkapje' maar 'ja op mijn voorhoofd, ongeluk met een snelkookpan en een stuk prei.'
Ja! Ik heb een litteken op m'n voet omdat ik dronken bij een kampvuurtje ooit opstond terwijl ik een fonduevork in mn hand had waaraan ik net een marshmellow had geroosterd, en die heb ik toen ik een beetje uit balans raakte en mezelf wilde opvangen zo patsboem door m'n voet heengestoken
En een flinke op m'n linkeronderarm zo pats boem 14 cm 'down the street' toen ik een fles wijn wilde openmaken maar de kurk afbrak en de loeischerpe kurkentrekker m'n slagader op een paar mm na miste.
Ik heb een jaar of wat ook een best litteken gehad van een brandwond tussen mn borsten, omdat ik na de eerste keer stoned thuiskomen ik besloot dat thee drinken echt het beste idee zou zijn, maar ik was zo stoned dat ik ipv de thee in m'n mond de loeihete thee zo hoppa tussen m'n jetsers goot. Gelukkig zie je daar niets meer van

De rest is niet zo spectaculair.

/voor zover mijn jaarlijkse bijdrage aan de kantine.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-09-2015, 06:09
Verwijderd
Citaat:
Hondenbeten moet je toch niet hechten omdat het vuil er dan niet uitkan?
Klopt, wordt alleen gedaan als niet-hechten erger zou zijn! bv als het gevaarlijk bloedt, of als het zit op een plek waar je geen onnodig grote littekens wil zoals het gezicht of de handen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.