Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2003, 16:01
Verwijderd
Ik hoop maar dat dit het goede forum is, het gaat tenslotte niet over een technisch aspect van seks maar over een soort van relatie.
Wat vinden de mensen hier van gewoon een seksmaatje? Ik heb niet het gevoel dat het altijd meer hoeft te zijn dan seks, natuurlijk voelt het wel beter met iemand waarvan je houdt maar het is nog steeds lekker zonder dat. Ik ken wel een paar mensen die er ook zo over denken en vreemd genoeg net zoveel vrouwen als mannen, maar misschien komen vrouwen er eerlijker voor uit.
Vraag me af of veel mensen dit moreel onverantwoord vinden ofzo, of gewoon stom omdat je het risico loopt dat een van de twee meer om de ander gaat geven. Je moet het natuurlijk wel aankunnen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2003, 16:06
Verwijderd
Nouja, als je zeker weet dat je niet verliefd gaat worden op elkaar (bijvoorbeeld omdat je diegene niet aardiger vindt dan een gemiddeld persoon, of omdat het al geruime tijd je ex is, etc), dan vind ik het iig stukken gezonder dan gewoon soms een ONS... en het lijkt me ook leuker, vertrouwder, en op den duur lekkerder.
Als je geen echte relatie wil maar wel echte seks, dan is dit dus best een perfecte oplossing

Waarom vindt je het vreemd dat net zo veel vrouwen als mannen er zo over denken? Gezien het feit dat 90 % van de bevolking heteroseksueel is, lijkt het mij vrij logisch dat ongeveer even veel mannen als vrouwen een seksrelatie hebben .
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:06
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Het heeft wel wat moet ik zeggen.
Misschien .. voor in de toekomst ..

Ik weet niet of ik het zou kunnen, je moet net als wat jij al aangeeft natuurlijk wel liefde en seks gescheiden houden.
Ik keur het in ieder geval niet af.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:08
Verwijderd
Seksrelatie rulez

Gewoon lekker seksen zonder dat je je druk hoeft te maken over eventuele gevolgen e.d
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:10
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-11-2003 @ 17:06:
Waarom vindt je het vreemd dat net zo veel vrouwen als mannen er zo over denken? Gezien het feit dat 90 % van de bevolking heteroseksueel is, lijkt het mij vrij logisch dat ongeveer even veel mannen als vrouwen een seksrelatie hebben .
Nouja ik hoor ook vaak zat van vrouwen dat ze geen seks met iemand zouden kunnen hebben waar ze niet van houden. Terwijl ik die 'klacht' van mannen zelden hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:18
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik denk dat dat best goed kan, niets mis mee zolang beide partijen er het zelfde over denkt,, alleen sex, geen relatie...
Ik denk dat het vaak in de toekomst vervelende situaties oplevert omdat een er meer van gaat verwachten, verliefd wordt... of iets in die richting...

En verderest is het logisch dat zo ongeveer evenveel vrouwen als mannen aan "sexrelaties"doen,, net wat sarahbressers al zei,,,
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 17:04
Verwijderd
Ja graag, maar niet nu. Overigens moet ik dat seksmaatje dan wel mogen, ik begin geen seksrelatie met iemand die ik verder niets te melden heb.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Para! schreef op 09-11-2003 @ 18:04:
Ja graag, maar niet nu. Overigens moet ik dat seksmaatje dan wel mogen, ik begin geen seksrelatie met iemand die ik verder niets te melden heb.
Nee da's ook wel zo, moet wel iemand zijn met wie je ook als vrienden om zou (kunnen) gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 17:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmm... ja. Ik had een seksrelatie met m'n huidige vriend. En toen werden we verliefd op elkaar. Dus ik weet niet of het werkt. Ik bedoel bij ons heeft het heel goed uitgepakt omdat we allebei verliefd werden, maar wat doe je als maar een van de twee verliefd wordt...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 09-11-2003 @ 18:50:
hmm... ja. Ik had een seksrelatie met m'n huidige vriend. En toen werden we verliefd op elkaar. Dus ik weet niet of het werkt. Ik bedoel bij ons heeft het heel goed uitgepakt omdat we allebei verliefd werden, maar wat doe je als maar een van de twee verliefd wordt...
Daarom moet je ook een seksrelatie met iemand beginnen waar je niet verliefd op kunt worden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 18:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Para! schreef op 09-11-2003 @ 18:59:
Daarom moet je ook een seksrelatie met iemand beginnen waar je niet verliefd op kunt worden.
mja. volgens mij kun je dat dus nooit zeker weten. Wij dachten dat ook, maar toch werden we verliefd...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 19:41
Susanne
Susanne is offline
Nouja kan toch? Zolang maar niet één van beide meer gaat verwachten dan de ander in die seksrelatie of verliefd wordt oid, zie ik het probleem er niet van in hoor.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Para! schreef op 09-11-2003 @ 18:59:
Daarom moet je ook een seksrelatie met iemand beginnen waar je niet verliefd op kunt worden.
Maar met de mensen op wie ik niet verliefd kan worden, wil ik ook geen sex -_o
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 22:31
Verwijderd
Dat vind ik prima, beter dan een relatie met iemand die niet echt verliefd op je is. Kun je beter vrijblijvend seks hebben, dat is tenminste íets.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 11:20
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben zelf een keertje met een vriend van me naar bed geweest.
We hadden van te voren elkaar duidelijk gemaakt dat het echt alleen vrij blijvend sex was en dat we wel heel veel om elkaar gaven, maar gewoon als vrienden.

Naderhand heb ik me er heel even een beetje fout bij gevoeld, maar vooral omdat ik van te voren altijd iets tegen one night stands had. Nou heb ik zaterdag weer met hem afgesproken en het was net zo als altijd. Hij is nogsteeds een evengoede vriend, maar we voelden ons er allebei totaal niet ongemakkelijk bij dat we met elkaar naar bed waren geweest.

Ik denk dat ik van de ervaring veel geleerd heb, dus ik zouhet zo weer doen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 11:38
Ellaha
Avatar van Ellaha
Ellaha is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 09-11-2003 @ 17:08:
Seksrelatie rulez
Ja das waar!

Citaat:
Gewoon lekker seksen zonder dat je je druk hoeft te maken over eventuele gevolgen e.d
Als je het dan maar wel veilig doet
__________________
*~Friends for life~*
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 12:47
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Het lijkt mij niks.
Maar als je er behoefte aan hebt dan zou het wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:13
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Door zulke 'seksrelaties' vervaagt de glans van het hebben van seks, liefde. Het gaat om het speciale dat vrijen met iemand van wie je houdt met zich meebrengt. Door met Jan en Alleman het bed in te duiken lijkt me dat mooie.. dat bijzondere, dat hele speciale.. langzaam af te sterven.

Veel succes in, maar vooral met het leven!

Danny
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-11-2003, 13:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Je moet gewoon helemaal geen seks hebben. Is veel beter dan van die gore, stinkende lichamen tegen je aangedrukt te hebben,
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:09
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
op zich kan het wel, maar voor mij zou het niet werken
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:26
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Een sexrelatie is leuk om te hebben. Je leert veel van elkaar, maar je moet mentaal toch wel goed met emoties om kunnen gaan. Of juist niet, blokkeren van emoties moet je kunnen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:18
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het goed, zolang je weet wat elkaars standpunt is en niet één van de twee toch verliefd wordt.
Ik weet van mezelf (of beter gezegd: ik denk van mezelf) dat ik wel verliefd zou worden op een persoon als ik daar seks mee zou hebben. Dat is voor mij zo iets intiems en persoonlijks, daar komt gevoel bij kijken.
Maar zolang twee mensen dat in een seksrelatie niet hebben, zou ik zeggen: why not?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:16
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
Ik heb zo'n "seksrelatie" met mijn ex. We houden niet meer van elkaar, wel als vrienden enzo, maar verder niets.
We hebben een seksrelatie omdat de seks het enige goeie was in onze relatie, om het zo maar even bot uit te drukken, en omdat we toch iets samen willen hebben zeg maar.
We hebben afgesproken, dat, als 1 van ons 2 ook maar enige gevoelens voor de ander krijgt, diegene het meteen zegt, en dat we erover praten.

Ik vind het zo echt wel beter, geen verplichtingen (niet de lasten, wel de lusten)
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:25
Lolita
Avatar van Lolita
Lolita is offline
ik heb ook van dit soort relaties. Weliswaar wel altijd maar een tegelijk dus ik ben nog monogaam ook binnen deze vage vorm van een relatie maar goed dat ter zijde.

Het gaat mij overigens niet in de hoofdzaak om de seks maar om het lichamelijk contact dat ik mis als ik geen relatie heb. Dus lekker tegen iemand aankruipen en dan samen wakker worden.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Support81 schreef op 10-11-2003 @ 21:25:
Het gaat mij overigens niet in de hoofdzaak om de seks maar om het lichamelijk contact dat ik mis als ik geen relatie heb. Dus lekker tegen iemand aankruipen en dan samen wakker worden.
hmm.. wel knap dat je het dan nog steeds los kan zien van liefde.. ik denk dat ik in de meeste gevallen niet zo heel close met diegene zou willen worden. Tenzij er achteraf natuurlijk meer uitkomt dan alleen seks. Maar ik heb er nog niet genoeg ervaring mee om te kunnen zeggen dat ik het nooit zou willen op die manier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2003, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-11-2003 @ 22:58:
Maar met de mensen op wie ik niet verliefd kan worden, wil ik ook geen sex -_o
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 10-11-2003 @ 14:31:
Je moet gewoon helemaal geen seks hebben. Is veel beter dan van die gore, stinkende lichamen tegen je aangedrukt te hebben,
Helemaal met je eens. Maar dat is eigenlijk hetzelfde als denken dat over je nek gaan eigenlijk lekker lijkt als je dronken bent, terwijl het in werkelijkheid ook ranzig is
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 17:09
Verwijderd
ik denk niet dat ik het zou kunnen...
Aangezien ik zoenen met iemand die ik niet leuk vind al niets vind, waarom zou ik dan wel met iemand naar bed gaan...

Ik zou het niet doen, want misschien verwacht iemand er dan wel idd meer van
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 18:39
lieve
lieve is offline
Hey iedereen,
ik vind het best wel kunnen zolang het iets is dat tussen jullie blijft.
En inderdaad ik zou het zelf niet kunnen of durven gewoon om het feit dat ik bang zou zijn, dat ik iets meer zou gaan voelen voor die andere persoon.
Maar ik vind het best wel kunnen. Hoewel het niet zo meteen iets voor mij zou zijn.

Greets Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 18:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het kan heel gezellig en relaxed en gewoon leuk zijn, zolang je de grens van lekkere sex naar fijne sex niet overschrijdt, als je van tevoren weet dat een echte relatie er toch niet inzit. Want fijne, emotionele sex, waarbij het ook geestelijk opeens klikt, heb je namelijk alleen met iemand waar je verliefd op bent.

Wees niet zo stom om te proberen om een aan/uit schakelaar op je gevoelens te zetten. Gebruik die sexrelatie niet om even een nachtje lekker net te doen alsof het wel echt is, en weer terug te willen naar een niks aan de hand relatie zodra jullie je kleren weer aanhebben.

Dan zit je elkaar namelijk te belazeren, en dat draait uiteindelijk iedere vriendschap de nek om.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 18:52
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
pas op dat niet een van de twee verliefd word, want dat is zeer bagger. en dat kan bestwel makkelijk gebeuren als je sex hebt.
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 08:04
Verwijderd
seksrelatie moet kunnen, vind ik persoonlijk...


xxx
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 22:09
Fntx
Fntx is offline
Kzal jullie 1 ding vertellen..

HET IS SUPER

maarja dat is natuurlijk mijn mening, ik vindt het perfect net zoals .... zei (weet de naam niet meer) niet de lasten wel de lusten.. kben nog jong dus waarom zou ik aan iemand vast blijven terwijl er zoveel schoons rondloopt

Grtz Fntz
__________________
Don't Worry, Be Happy.. maar das ook nie altijd goed :o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 23:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Fntx schreef op 13-11-2003 @ 23:09:
Kzal jullie 1 ding vertellen..

HET IS SUPER

maarja dat is natuurlijk mijn mening, ik vindt het perfect net zoals .... zei (weet de naam niet meer) niet de lasten wel de lusten.. kben nog jong dus waarom zou ik aan iemand vast blijven terwijl er zoveel schoons rondloopt

Grtz Fntz
Als je het kunt, veel plezier. Is het een monogame sexrelatie of mogen jullie allebei nog wat verder rondkijken dan je neus lang is?

Kan iemand mij de do's en don'ts van een succesvolle sexrelatie uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 10:45
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
Het gaat mij overigens niet in de hoofdzaak om de seks maar om het lichamelijk contact dat ik mis als ik geen relatie heb. Dus lekker tegen iemand aankruipen en dan samen wakker worden.
mjaa de zogenaamde 'niet-relatie'. je bent niet alleen maar aan het neuken, blijven slapen en in elkaars armen liggen hoort er ook bij. en gezellig kletsen en complimentjes krijgen etc. gewoon van elkaar genieten dus zonder dat daar verder allerlei beloftes aan vast zitten.

ik heb nu iemand die ik echt woest aantrekkelijk vind en de seks is , maar wat ik stiekem ook erg leuk vind is de aandacht die ik van hem krijg als ik bij hem ben.. hij is heel leuk lief en aardig en het is altijd erg gezellig, maar ik heb verder niet het idee dat ie mij ook geestelijk en emotioneel zou kunnen aanvullen. hij zou mij niet begrijpen en ik zou hem niet begrijpen.

natuurlijk is seks met iemand waar je echt diepe gevoelens voor hebt veel fijner, maar bij gebrek aan een relatie ga ik toch voor een surrogaat.
__________________
Three be the things I shall have till I die: Laughter and hope and a sock in the eye.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 16:40
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 15-11-2003 @ 11:45:
mjaa de zogenaamde 'niet-relatie'. je bent niet alleen maar aan het neuken, blijven slapen en in elkaars armen liggen hoort er ook bij. en gezellig kletsen en complimentjes krijgen etc. gewoon van elkaar genieten dus zonder dat daar verder allerlei beloftes aan vast zitten.

Lekker jezelf voor de gek houden? Een oefenrondje voor het echte werk? Vadertje en moedertje spelen voor gevorderden? Jemig, geen wonder dat de verliefdheid om de hoek ligt. Of ben je wel verliefd op elkaar maar weet je dat een relatie niet zal werken en is dit dan toch altijd nog beter dan niks?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2003, 13:32
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
Lekker jezelf voor de gek houden? Een oefenrondje voor het echte werk? Vadertje en moedertje spelen voor gevorderden? Jemig, geen wonder dat de verliefdheid om de hoek ligt. Of ben je wel verliefd op elkaar maar weet je dat een relatie niet zal werken en is dit dan toch altijd nog beter dan niks?
oke, volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel...

het is gewoon een seksrelatie+.

een lichamelijke relatie. oppervlakkig.

misschien hou ik mezelf wel voor de gek. door met hem naar bed te gaan en in zn armen te liggen kan ik heel even net doen alsof. maar ik weet uiteindelijk dondersgoed wat het is en ik verwar MIJN behoefte aan seks en aandacht niet met verliefdheid. dat is namelijk het verschil. ik waardeer hem niet om wie hij is, maar omdat hij mij geeft wat ik op dit moment nodig heb. dit klinkt heel lullig, maar je hebt geen idee hoe vaak dit gebeurt met mensen die WEL net doen alsof het om een serieuze relatie gaat.

ze kunnen niet praten omdat ze elkaar niet begrijpen, en als je vraagt wat ze nou zo leuk aan elkaar vinden komt het niet verder dan 'hij is zo lief voor me'. een relatie puur gebaseerd op elkaars behoefte aan iemand die je af en toe een kusje geeft en zegt dat je mooi bent, ipv wederzijds respect en waardering voor de persoon zelf. niks mis mee, maar doe niet net alsof hij/zij niet vervangbaar is.

verwar nooit een gedeukt ego met een gebroken hart!
__________________
Three be the things I shall have till I die: Laughter and hope and a sock in the eye.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 25-11-2003 @ 14:32:
verhaal
met jou kan ik praten
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 19:18
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 25-11-2003 @ 14:32:
oke, volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel...

het is gewoon een seksrelatie+.

een lichamelijke relatie. oppervlakkig.

misschien hou ik mezelf wel voor de gek. door met hem naar bed te gaan en in zn armen te liggen kan ik heel even net doen alsof. maar ik weet uiteindelijk dondersgoed wat het is en ik verwar MIJN behoefte aan seks en aandacht niet met verliefdheid. dat is namelijk het verschil. ik waardeer hem niet om wie hij is, maar omdat hij mij geeft wat ik op dit moment nodig heb. dit klinkt heel lullig, maar je hebt geen idee hoe vaak dit gebeurt met mensen die WEL net doen alsof het om een serieuze relatie gaat.

ze kunnen niet praten omdat ze elkaar niet begrijpen, en als je vraagt wat ze nou zo leuk aan elkaar vinden komt het niet verder dan 'hij is zo lief voor me'. een relatie puur gebaseerd op elkaars behoefte aan iemand die je af en toe een kusje geeft en zegt dat je mooi bent, ipv wederzijds respect en waardering voor de persoon zelf. niks mis mee, maar doe niet net alsof hij/zij niet vervangbaar is.

verwar nooit een gedeukt ego met een gebroken hart!
Je hebt nog gelijk ook....

Het voordeel van een gedeukt ego is bovendien dat het veel sneller heelt dan een gebroken hart.

Maar wat VOEL je voor hem? Mis je hem? Blij als je hem ziet? Onrustig als hij te laat is? Baal je als een afspraak niet doorgaat? Je eet niet? Je slaapt niet? Wilt hem de hele dag spreken? Komt verder niks uit je handen? Ga je kapot aan ruzies?

Heb je wel classic verliefdheidssymptomen? Gaat je hart opeens heel erg van boem als je bij hem bent?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 09:29
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nou ja, helemaal gelijk nou ook weer niet. Het ligt iets gecompliceerder. Iedere verliefdheid heeft als noodzakelijk onderdeel wel dat het fijn is dat die persoon je nodig heeft en je goed laat voelen, lief voor je is en je geweldig vindt. De aandachtsfactor speelt een rol, van twee kanten.

Om echt verliefd te kunnen worden moet het daarbij nog klikken. Het moet wel de juiste persoon zijn, die je zo goed kan laten voelen. Een knul kan nog zo lief voor me willen zijn, als ik hem niet hoef, gaat het niet werken.

Voor een succesvolle relatie komt daar de waardering voor die persoon als mens nog bij, en ook nog wat praktische details als leeftijdsverschil en niet te ver bij elkaar uit de buurt wonen en geen dwarsliggende ouders die het je moeilijk gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 09:52
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
zelf heb ik nooit ' vrienden' met een jongen kunnen zijn onder dat er aan een van beide kanten een seksuele spanning was. Als ik die spanning zelf voelde kapte ik er meestal mee, en als ik merkte dat de ander het kreeg, werd ik afstandelijk. Ik houd niet van middenwegen of een grijs gebied, hier vind ik zwart wit redeneren zeer terecht: of een relatie of een vriendschap.

ik vind het overigens ook erg opportunistisch om seks te halen uit een vriendschap. Het doet me denken dat mensen gewoon geen zin in een relatie hebben, of dat ze even niet aan een relatie kunnen komen en daarom maar overgaan op casual seks. maar het een is in de verste verte geen vervanging voor de ander
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:08
fleurtjuh87
fleurtjuh87 is offline
ik vind het wel kunnen ik bedoel toen het een maand uitgeleden ging met mij en mijn vriend(ex) en ik als nog wel eens langs kwam als "vrienden" liep het altijd uit op sex.
en mischien is dat nie goed of mischien wel maar ik kan er wel mee leren leven zo'n ramp is het nie. en als er gevoelens bij komen kijken kan ik er nie mee zitte maarja is vast nie boeiend
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
ik vind het overigens ook erg opportunistisch om seks te halen uit een vriendschap. Het doet me denken dat mensen gewoon geen zin in een relatie hebben, of dat ze even niet aan een relatie kunnen komen en daarom maar overgaan op casual seks. maar het een is in de verste verte geen vervanging voor de ander [/B]
Ik heb inderdaad geen zin in een vaste relatie, en ik zeg ook niet dat het een vervanging is, maar wel lekker. Ik probeer ook geen liefde te vervangen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:39
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
Heb je wel classic verliefdheidssymptomen? Gaat je hart opeens heel erg van boem als je bij hem bent?
nee. zoals ik al zei, het is heel oppervlakkig. hij is leuk lief knap en aardig maar ik heb verder geen behoefte om hem beter te leren kennen. we zijn te verschillend en dan niet 'hij houdt van star wars en frikandel speciaal, ik van oprah en gerookte zalm' -verschillend, maar gewoon, andere golflengte ofzo...

Citaat:
Iedere verliefdheid heeft als noodzakelijk onderdeel wel dat het fijn is dat die persoon je nodig heeft en je goed laat voelen, lief voor je is en je geweldig vindt.
helemaal mee eens. het hangt af van de mate waarin je elkaar nodig hebt. als je bij elkaar bent omdat je relatieverslaafd bent en denkt dat je zonder een vriend minderwaardig bent, is dat eigenlijk heel egocentrisch (het draait om JOUW behoeftes) en niet echt een compliment voor degene waarmee je een relatie hebt!

verder zijn eigenschappen als lief, betrouwbaar, aantrekkelijk
vrij algemene criteria voor een langdurige relatie. je wilt niet iemand die je slaat, vreemdgaat en bovendien een rotkop heeft.


Citaat:
Om echt verliefd te kunnen worden moet het daarbij nog klikken. Het moet wel de juiste persoon zijn, die je zo goed kan laten voelen.
precies

als ik echt verliefd ben op iemand dan vind ik die persoon ook echt machtig interessant, ga zn handschrift bestuderen, wil ik weten wat zn lievelingfilm is en al zn jeugdtrauma's... etc. etc.

weer ff ontopic... bij een seksrelatie is het vrij duidelijk dat je het doet om je eigen behoefte aan seks en warmte te vervullen bij gebrek aan een relatie. je weet dus wat je aan elkaar hebt en een gedeukt ego is inderdaad makkelijker te helen dan een gebroken hart.
__________________
Three be the things I shall have till I die: Laughter and hope and a sock in the eye.

Laatst gewijzigd op 26-11-2003 om 17:44.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 08:33
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
oke, dan moet je mij eens vertellen: mag je 'seksmaatje' dan ook seks hebben met anderen?

zonee: het lijtk verdomd veel op een relatie
zoja: ga help zoeken voordat je een geslachtsziekte oploopt
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 13:04
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dus echt verliefd zijn en een echte relatie hebben is toch wel wat je zoekt, en zo'n sexrelatie is even doen alsof bij gebrek aan beter? En ondertussen hou je je ogen open naar wat er nog meer voor leuks in zee rondzwemt?

Hoe DOE je dat, doen alsof? Wel verliefd zijn maar geen relatie willen, daar kan ik inkomen. Niet iedereen is geschikt relatiemateriaal. Dan kun je nog steeds heerlijk sex hebben, als je even het verdriet op de achtergrond schuift dat het nooit wat zal worden.

Maar niet eens verliefd zijn...jezes, dat lijkt me zo leeg.

Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 13:07.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 27-11-2003 @ 14:04:
Dus echt verliefd zijn en een echte relatie hebben is toch wel wat je zoekt, en zo'n sexrelatie is even doen alsof bij gebrek aan beter? En ondertussen hou je je ogen open naar wat er nog meer voor leuks in zee rondzwemt?

Hoe DOE je dat, doen alsof? Wel verliefd zijn maar geen relatie willen, daar kan ik inkomen. Niet iedereen is geschikt relatiemateriaal. Dan kun je nog steeds heerlijk sex hebben, als je even het verdriet op de achtergrond schuift dat het nooit wat zal worden.

Maar niet eens verliefd zijn...jezes, dat lijkt me zo leeg.
Ehm, op wie reply je eigenlijk? Ik zie niemand zeggen dat ze een relatie zoeken.. of lees ik er overheen?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 27-11-2003 @ 09:33:
oke, dan moet je mij eens vertellen: mag je 'seksmaatje' dan ook seks hebben met anderen?

zonee: het lijtk verdomd veel op een relatie
zoja: ga help zoeken voordat je een geslachtsziekte oploopt
Ja dat mag, en die hulp heb je niet nodig als je 't veilig doet natuurlijk..
Overigens klinkt het nu misschien alsof dit dagelijkse bezigheden zijn voor me ofzo.. dat is ook weer niet zo, ik heb er alleen niks op tegen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 18:16
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Heb ik eigenlijk best zin in. Alleen woont degene die er het meest voor in aanmerking komt in Londen. (niet m'n ex overigens).

Ik weet overigens niet of ik het echt als 'koude' relatie zou willen. Met het persoon waar het echt alleen neuken, aankleden en doei zou zijn, hoef ik denk ik geen sex. Een beetje knuffelen, samen iets om over te praten hebben - geen diepzinnige gesprekken ofzo, maar als je zodra de kleren een keer aanblijven allebei met je bek vol tanden zit, nou nee. Je moet elkaar een beetje goed over jezelf kunnen laten voelen. Dat zou er voor mij wel bijhoren.

Ach, eigenlijk heb ik ook wel weer zin in een relatie, maar dan moet er vaak gelijk zoveel. Elkaar veel zien, interesse hebben in elkaars saaie hobbies (), ouders ontmoeten, elk weekend naar elkaar toe, etc etc. Heb ik eigenlijk helemaal geen tijd voor en ook niet bijster veel zin in, ik heb het al druk zat zonder dat iemand echt tijd gaat claimen. Maargoed, als je verliefd bent (voor mij heel zeldzaam) dan heb je dat ervoor over...

Of misschien is er ergens wel een jongen waar ik verliefd op zou kunnen worden die niet zo claimerig is. M'n ex eiste mij ontzettend op, dus ik heb geloof ik een beetje een claim-trauma...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?

Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 27-11-2003 @ 19:16:
Ik weet overigens niet of ik het echt als 'koude' relatie zou willen. Met het persoon waar het echt alleen neuken, aankleden en doei zou zijn, hoef ik denk ik geen sex. Een beetje knuffelen, samen iets om over te praten hebben - geen diepzinnige gesprekken ofzo, maar als je zodra de kleren een keer aanblijven allebei met je bek vol tanden zit, nou nee. Je moet elkaar een beetje goed over jezelf kunnen laten voelen. Dat zou er voor mij wel bijhoren.
Nee dat lijkt me ook niks.. denk ook niet dat het dan echt leuk is als je stilzwijgend aankleedt en ervandoor gaat met een onbeholpen 'nou doei he'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Raar gevoel na seksuele handelingen
EllisKmn
6 02-11-2016 14:45
Seksualiteit Ik ben 12 en wil seks
Verwijderd
41 30-10-2015 01:08
Onzin Hoeveel partners heb jij?
fizzle-fluffy
87 09-10-2015 18:39
Liefde & Relatie Vanaf wanneer seks?
Shinosu
58 07-11-2006 13:10
Liefde & Relatie open relatie
Woudschim
106 24-06-2005 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.