Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2005, 13:52
Verwijderd
Vanaf nu is er als proef een apart Lost topic, waarin spoilers gepost kunnen worden, zodat het andere topic er niet meer mee overloopt. Zie voor meer info de mededeling hierover.

Laatst gewijzigd op 22-10-2005 om 16:24.
Advertentie
Oud 22-10-2005, 14:43
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Heu was het issue niet meer dat mensen die de nederlandse Lost volgen en mensen die de amerikaanse Lost volgen (via internet) door elkaar aan 't posten waren (ook met spoilers?).

Apart spoiler topic lost dat probleem toch niet op?

Als ik nu een spoiler ga maken over wat er in S02E05 gebeurd is dat nog steeds niet prettig voor mensen die nog S01 volgen.
Oud 22-10-2005, 14:46
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-10-2005 @ 15:43 :
Heu was het issue niet meer dat mensen die de nederlandse Lost volgen en mensen die de amerikaanse Lost volgen (via internet) door elkaar aan 't posten waren (ook met spoilers?).

Apart spoiler topic lost dat probleem toch niet op?

Als ik nu een spoiler ga maken over wat er in S02E05 gebeurd is dat nog steeds niet prettig voor mensen die nog S01 volgen.
Die mensen die S01 volgen kijken toch niet in dit topic? Hier kunnen de mensen die de Amerikaanse afleveringen volgen dus discussiëren en in het andere topic kan worden gepraat over de tot nu toe verschenen afleveringen op de Nederlandse tv. Klopt toch dan?
Oud 22-10-2005, 14:49
Verwijderd
Niet Slaan heeft gelijk.

In het normale topic kan alles gepost worden over wat al op de Nederlandse tv is geweest, of het nu om de laatste aflevering gaat of om die van maanden terug.

Alles wat nog niet in Nederland op tv is geweest (dus wat nu in de VS wordt uitgezonden of al uitgezonden is, spoilers van allerlei soorten dus) kunnen in dit topic.

Mensen die een programma op de Nederlandse tv volgen en niks willen weten zitten goed in het normale topic, en zullen hier ook niet kijken. Als je nou wel aan het downloaden bent, of je bent gewoon nieuwsgierig, dan kun je hier terecht
Oud 22-10-2005, 14:51
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
En uhm, wat ook wel handig is om te zeggen, dingen die dus in Amerika nog NIET zijn gebeurd, moet je hier dus wel spoiler taggen. Maar dan zijn er in het NL-thread als het goed is geen spoiler tags meer nodig.
Oud 22-10-2005, 15:32
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 22-10-2005 @ 15:51 :
En uhm, wat ook wel handig is om te zeggen, dingen die dus in Amerika nog NIET zijn gebeurd, moet je hier dus wel spoiler taggen. Maar dan zijn er in het NL-thread als het goed is geen spoiler tags meer nodig.
Precies
Oud 22-10-2005, 15:48
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Voor de liefhebber een LOST tv serie soundtrack:

This geweldig, en kan er lekker bij wegdromen...this met muziek, en (tussendoor) dialoog uit de serie!

NOTE: het staat hier omdat het regelrecht uit de serie komt! Ik heb hem nog niet volledig geluisterd en weet dus niet uit welke afleveringen muziek/dialoog is gehaald, voor de mensen uit het spoilerloze topic kunnen er dus spoilers inzitten!

Deel 1:

http://rapidshare.de/files/5585298/m...eg__1.zip.html

Deel 2:

http://rapidshare.de/files/5585627/m...eg__2.zip.html

Deel 3:

http://rapidshare.de/files/5585744/m...eg__3.zip.html
Oud 22-10-2005, 16:21
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
^ Dank je!! Ik zocht al een tijdje naar dat nummer (Michael Giacchino - At The Beach (Mourning)), maar ik wist niet hoe dat nummer heet, dus kon ik hem ook niet downloaden. *aanbid*
__________________
Wark!

Laatst gewijzigd op 22-10-2005 om 17:39.
Oud 22-10-2005, 21:01
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
http://thehansofoundation.org/

nog een
Oud 22-10-2005, 21:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://www.bigspaceship1.com/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-10-2005, 00:00
Verwijderd
dope

http://www.megalottojackpot.com/imag...rogression.gif

we kennen nu dus 4 van de 6 logos.

vraag me af de laatste moet voorstellen..
Oud 23-10-2005, 11:18
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 23-10-2005 @ 01:00 :
dope

http://www.megalottojackpot.com/imag...rogression.gif

we kennen nu dus 4 van de 6 logos.

vraag me af de laatste moet voorstellen..
het is geen fluit zonder gaatjes
__________________
For Pony
Oud 23-10-2005, 16:25
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline


zou dat inderdaad Walt zijn?

en dan dit




(de haai)


en ook:

What did Walt say to Shannon? A clever fan played it backwards. "Press the button. No button's bad."
__________________
For Pony
Oud 23-10-2005, 16:35
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Jah als het goed is staat walt op dat melkpak.

Maar dan is de vraag waneer is die vermist geraakt en op een melkpak gezet, voor of na het vliegtuig ongeluk
En hoe houden ze die melk zo lang goed???
Oud 23-10-2005, 16:45
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Dat geluidsfragmentje van Walt is echt creepy trouwens.

Ik heb ff een vraagje. Ik kijk eigelijk pas sinds kort Lost (vanaf seizoen 2) en ik ben wel up to date met de afleveringen uit Amerika, maar niet van seizoen 1. Nu zag ik dus vrijdag de aflevering op Net5 met Boone erin. Maar die zit er nu toch niet in? Is ie dood gegaan na die val?
Oud 23-10-2005, 17:05
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 23-10-2005 @ 17:25 :
[afbeelding]

zou dat inderdaad Walt zijn?

en ook:

What did Walt say to Shannon? A clever fan played it backwards. "Press the button. No button's bad."
Dat op dat melkpakje lijkt wel erg op Walt. En nu vraag ik me echt af wat er zou gebeuren als er niet op het knopje gedrukt wordt.. Toch maar goed dat Jack wel op dat knopje gedrukt had.

@Niet Slaan: Boone is inderdaad dood gegaan na de val, dat gebeurd in de volgende aflevering.
__________________
Wark!
Oud 23-10-2005, 17:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 23-10-2005 @ 17:45 :
Is ie dood gegaan na die val?
Jep, Boone sterft aan zijn verwondingen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Ads door Google
Oud 23-10-2005, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Thunder Child schreef op 23-10-2005 @ 17:25 :
[afbeelding]

zou dat inderdaad Walt zijn?

ja, maar

Die scene is niet echt. Remember, het is een droom van Hurley, hij wordt daarna wakker gemaakt door Kate.
Oud 23-10-2005, 17:22
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Dus eigenlijk is het een soort van prediction dat hij zoek zou raken?
__________________
Wark!
Oud 23-10-2005, 17:29
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 23-10-2005 @ 18:18 :
ja, maar

Die scene is niet echt. Remember, het is een droom van Hurley, hij wordt daarna wakker gemaakt door Kate.
jah daar zat ik ook al over in

trouwens, even voor de lol:

__________________
For Pony
Oud 23-10-2005, 18:12
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-10-2005 @ 18:11 :
Jep, Boone sterft aan zijn verwondingen.
Hmm jammer, heb hem alleen in deze aflevering gezien maar leek me wel een leuk character.
Tis trouwens wel moeilijk om halverwege in te springen bij zo'n serie als deze (of bv Veronica Mars), door al die mysteries enzo. Ik weet echt de helft niet van al die nummers en achtergrond info van de characters enzo.
Oud 23-10-2005, 18:17
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 23-10-2005 @ 19:12 :
Hmm jammer, heb hem alleen in deze aflevering gezien maar leek me wel een leuk character.
Tis trouwens wel moeilijk om halverwege in te springen bij zo'n serie als deze (of bv Veronica Mars), door al die mysteries enzo. Ik weet echt de helft niet van al die nummers en achtergrond info van de characters enzo.
Ik vond Boone altijd maar saai.
Ik zag bij het voorstukje van 206 dat er dan weer iemand doodgaat.
Na lang discusseren zijn mijn broer en ik het erover eens dat het Charlie of Shannon gaat worden. Ik hoop dat het Shannon wordt. Zijn we daar ook weer vanaf.
__________________
For Pony
Oud 23-10-2005, 18:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
mjah het gerucht gaat dat Shannon het loodje legt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-10-2005, 18:40
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-10-2005 @ 19:29 :
mjah het gerucht gaat dat Shannon het loodje legt.
Hmm, ik denk het niet. We hebben Boone immers al gehad, volgens mij is het een beetje té als zijn stiefzus daarna volgt.

Ik denk dat iemand anders de eer krijgt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Oud 23-10-2005, 18:43
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
Oh dan zijn ze weer herhalen
__________________
free tibet

Laatst gewijzigd op 23-10-2005 om 22:40.
Oud 23-10-2005, 20:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
angel4 schreef op 23-10-2005 @ 19:43 :
Next Episode:
Wednesday, Oct. 26, 9/8c
"Adrift"
With the abduction of Walt fresh on their minds and their raft destroyed, Michael, Sawyer and Jin fight for their lives and discover a new predator in the roiling ocean. Meanwhile on land, Locke must descend into the hatch when one castaway goes missing inside.
??
Oud 23-10-2005, 21:25
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
angel4 schreef op 23-10-2005 @ 19:43 :
Next Episode:
Wednesday, Oct. 26, 9/8c
"Adrift"
With the abduction of Walt fresh on their minds and their raft destroyed, Michael, Sawyer and Jin fight for their lives and discover a new predator in the roiling ocean. Meanwhile on land, Locke must descend into the hatch when one castaway goes missing inside.
die is al geweest was aflevering 2
Oud 23-10-2005, 21:36
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Het is al bekend dat het (geslacht)
Spoiler
is die dood gaat.

Ja die episode description is inderdaad van een aflevering die al geweest is. Dat komt omdat de komende 3 weken herhaling van Lost zijn. Dan begint de november sweeps periode, en dan komt dus 'the one episode everyone will be talking about'. Bladiebladieblabla.
Oud 23-10-2005, 21:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik zag wat foto's op het net van Episode 2x06, waarop te zien was dat de andere groep mensen op het eiland zijn "aangespoeld". Ook zijn er wat kleine kinderen bij die groep (die in 04 iig niet te zien waren)..zullen wel gekidnapped zijn?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-10-2005, 23:04
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-10-2005 @ 22:47 :
Ik zag wat foto's op het net van Episode 2x06, waarop te zien was dat de andere groep mensen op het eiland zijn "aangespoeld". Ook zijn er wat kleine kinderen bij die groep (die in 04 iig niet te zien waren)..zullen wel gekidnapped zijn?
Heb je mischien een link naar die fotos of waar ze staan??
Ben benieuwd vooral naar die kinderen want de enigste kind is walt wat we weten. En die groep waar saywer en jin nu bij zitten hebben ook geen kinderen.
Of die mensen die langs jin en mr eko liepen,(the others) hebben kinderen want die laatste persoon die langsloopte sleepte wel een teddybeer met zich mee.
En wat ik gelezen had toen desmond wegrende uit de hatch nam die nog wel een teddybeer mee!!!!
Oud 23-10-2005, 23:13
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-10-2005 @ 22:47 :
Ik zag wat foto's op het net van Episode 2x06, waarop te zien was dat de andere groep mensen op het eiland zijn "aangespoeld". Ook zijn er wat kleine kinderen bij die groep (die in 04 iig niet te zien waren)..zullen wel gekidnapped zijn?
Dit is wel een spoiler hoor nog steeds, want dit gaat over een aflevering die in amerika nog moet komen, dus moet alsnog in een spoiler...

Toch?
Oud 23-10-2005, 23:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 24-10-2005 @ 00:04 :
Heb je mischien een link naar die fotos of waar ze staan??
Ben benieuwd vooral naar die kinderen want de enigste kind is walt wat we weten. En die groep waar saywer en jin nu bij zitten hebben ook geen kinderen.
Of die mensen die langs jin en mr eko liepen,(the others) hebben kinderen want die laatste persoon die langsloopte sleepte wel een teddybeer met zich mee.
En wat ik gelezen had toen desmond wegrende uit de hatch nam die nog wel een teddybeer mee!!!!
http://www.lost-media.com/modules.ph...permine&cat=41

Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 24-10-2005 @ 00:13 :
Dit is wel een spoiler hoor nog steeds, want dit gaat over een aflevering die in amerika nog moet komen, dus moet alsnog in een spoiler...

Toch?
Mjah, moet er dadelijk een spoiler-spoiler topic komen? Ik vind dat er in dit topic alles gepost mag worden wat er op het internet te vinden is. En die foto's zijn gewoon te zien op een lost-site (en zijn officiele promo-fotos); dus het is niet echt geheim ofzo, tis alleen leuk voor de speculatie in mijn mening
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 24-10-2005, 00:37
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
dankje
Oud 24-10-2005, 19:14
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Carn schreef op 24-10-2005 @ 00:32 :
http://www.lost-media.com/modules.ph...permine&cat=41



Mjah, moet er dadelijk een spoiler-spoiler topic komen? Ik vind dat er in dit topic alles gepost mag worden wat er op het internet te vinden is. En die foto's zijn gewoon te zien op een lost-site (en zijn officiele promo-fotos); dus het is niet echt geheim ofzo, tis alleen leuk voor de speculatie in mijn mening
maahaar
Mensen die de serie in Amerika volgen zouden misschien geen spoilers willen weten van volgende afleveringen evengoed. Dus het is wel zo vriendelijk om spoilers van in Amerika nog niet uitgezonden afleveringen toch nog een tagje te geven. Zoveel zijn dat er niet. En er valt niet heel veel over te discusseren.
__________________
For Pony
Oud 24-10-2005, 20:00
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Volgens mij is 't gewoon veel makkelijker en begrijpelijker als er een Nederlands en Amerikaans Lost topic komt .. niet een non-spoiler en spoiler topic.
Ads door Google
Oud 24-10-2005, 21:52
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-10-2005 @ 21:00 :
Volgens mij is 't gewoon veel makkelijker en begrijpelijker als er een Nederlands en Amerikaans Lost topic komt .. niet een non-spoiler en spoiler topic.
Dat is feitelijk wat het is nu
__________________
For Pony
Oud 24-10-2005, 22:04
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 24-10-2005 @ 22:52 :
Dat is feitelijk wat het is nu
Idd. alleen word het nu onduidelijk of je hier voor toekomstige amerikaanse episodes nou wel of niet spoilers moet gebruiken en dat krijg je nou elke keer als iemand hier in post en dat niet weet, omdat dit nog steeds een [spoiler] topic heet en niet iets duidelijkers.

Hum. Ik snap mezelf al bijna niet eens meer.
Oud 24-10-2005, 22:57
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Dit topic is bedoeld om vrijuit te kunnen praten over Lost tot nu dus episode 5 van seizoen 2, zover Amerika op het moment is...

Alles wat erna komt moet nog in spoilers!

I mean, als iemand hier nu zegt hoe de hele serie afloopt en wat er nog allemaal gebeurd en wie dood gaat enz, en het is nog niet geweest.....Dan is het toch uberhaupt toch geen zak aan voor wie dan ook?
Oud 25-10-2005, 05:20
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 24-10-2005 @ 23:57 :
Dit topic is bedoeld om vrijuit te kunnen praten over Lost tot nu dus episode 5 van seizoen 2, zover Amerika op het moment is...

Alles wat erna komt moet nog in spoilers!

I mean, als iemand hier nu zegt hoe de hele serie afloopt en wat er nog allemaal gebeurd en wie dood gaat enz, en het is nog niet geweest.....Dan is het toch uberhaupt toch geen zak aan voor wie dan ook?
precies
zo moeilijk is dat niet
__________________
For Pony
Oud 25-10-2005, 09:28
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 25-10-2005 @ 06:20 :
precies
zo moeilijk is dat niet
Wel zolang het topic "[spoilertopic] Lost" heet en begint met "Vanaf nu is er als proef een apart Lost topic, waarin spoilers gepost kunnen worden, zodat het andere topic er niet meer mee overloopt. Zie voor meer info de mededeling hierover." en er vooralsnog voor 't grootste gedeelte over spoilers gepraat word.
Oud 25-10-2005, 19:07
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
komt doordat er geen nieuwe aflevering meer is
__________________
For Pony
Oud 27-10-2005, 14:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Darren Aronofsky will direct 'Lost'

Who knew cult director Darren Aronofsky was a fan of the boob tube? The Requiem for a Dream helmer has just signed on to direct an episode of ABC’s Lost, which will likely air at the beginning of May sweeps. “It was one of those fantastic calls out of the blue,” says Lost exec producer Carlton Cuse. “His agents let us know he liked the show, and we jumped at the opportunity. Apparently, he had been watching Lost while up in Montreal shooting The Fountain and got hooked.” Speaking of which, won’t this interfere with completing Fountain, the director’s six years-in-the-making sci-fi epic starring fiancée Rachel Weisz and Hugh Jackman? “I think he will be done,” speculates Cuse. “We scheduled it so that [the episode] is coming on the heels of finishing The Fountain. And we will try to put together a story that will be well-suited for Darren’s talents and visual imagination.”
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-11-2005, 23:31
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Las net ergens, dat de eerste scene uit seizoen 2 een flasback is, dus dat het niet desmond was maar iemand anders, want we hebben toen ook nooit diegene gezicht gezien.

De eerste plaatjes zijn aflevering 1.
En de 2de plaatjes komen uit aflevering 2.

vondt het wel interresant


verschillen stylen lamp in de eetkamer




de dharma logos aan de muur.




de stereo en de plaatencollectie




de woonkamer lamp

Oud 06-11-2005, 19:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 06-11-2005 @ 00:31 :
Las net ergens, dat de eerste scene uit seizoen 2 een flasback is, dus dat het niet desmond was maar iemand anders, want we hebben toen ook nooit diegene gezicht gezien.
Yeah, die thread heb ik ook ooit gelezen; nogal wat ideën dus. Misschien dus iemand uit een van die andere bunkers..die "klap" die hij hoort is misschien het crashen van het vliegtuig.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-11-2005, 20:07
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Dear Frequent Flyer —

Greeting from the Writer's Room of Lost!

As we careen wildly toward the midpoint of season two, the Writer's Room is working feverishly to continue to provide you with the kind of "Lost" thrills and spills to which you, the viewer, have grown accustomed. Sometimes, that includes changing things up a little bit...

...now, season two is already rife with change - new series regulars in the form of the tail section survivors (or "tailies" as we like to call them - as opposed to the "fusies" of the fuselage section), new mysteries (the Dharma initiative, the elusive Alvar Hanso, the mysterious Desmond), and new challenges - but some of our more daring experiments will come your way not just in the stories, but also in the way we choose to tell them.

During the November sweeps, you will not only be seeing the death of a major character (and we're not telling who it is here!), the tragedy will lead into one of the most unusual and compelling hours we have yet to produce. We won't spoil too much, but let's just say that the intense inside story of the tailies and their trials on the island will be told in a way that will surprise you - and those of you who have gotten used to "Lost's" method of telling stories in the present with flashbacks to the past are going to be thrown for what we hope is a fantastic thrill-ride of a loop on this one.

Beyond the November sweeps, "Lost" is going to continue to find new and exciting ways of telling stories on the island. One of the more thrilling developments going on around here is that director Darren Aronofsky - the daring visionary behind such films as "Pi" and "Requiem for a Dream" - as well as the upcoming Hugh Jackman/Rachel Weisz sci-fi drama "The Fountain" - has just signed up to direct an episode of "Lost..." and you can bet that the blend of the mystery and drama of "Lost" with the visually innovative style of this maverick filmmaker is going to make for some truly awesome television.

Wanna know more? Here are the confirmed titles and writers of some our upcoming episodes...

"Abandoned"
Written by Elizabeth Sarnoff

"The Other 48 Days"
Written By Damon Lindelof and Carlton Cuse

"Collision"
Written by Javier Grillo-Marxuach and Leonard Dick

And there's a lot more where those came from - as always, stay tuned, and thanks for getting Lost with us!
Oud 10-11-2005, 17:28
Verwijderd
Het einde van de nieuwe aflevering is dope
Oud 11-11-2005, 13:50
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Was weerl leuke aflevering.
Einde was minder, zeg het wel al aankomen.
Maar hoe snel waren die others wel niet toen ze dat meisje wegkaapten. wow
Ojah en Boone was er weer eens
Oud 11-11-2005, 23:00
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Walt was in het beginstukje eng

En Boone!
__________________
Wark!
Oud 12-11-2005, 00:21
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
kutwijf kutwijf kutwijf!
beetje een huppelkutje met een roze shirtje doodschieten
stom wijf
beetje de boel leiden daarzo ze bakt er niks van man
Sayid mag d'r afslachten
__________________
For Pony
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Lost #3
Vinniebar
412 30-06-2010 20:45
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Lost #2
Verwijderd
500 01-06-2008 15:23
Films, TV & Radio Lost #3
Briseïs
500 10-07-2006 15:17
Films, TV & Radio Lost #2
kalinho
500 18-12-2005 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.