Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2004, 22:53
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Het valt me al een tijdje op dat zowel het NOS journaal als NOVA behoor pro Kerry verslaggeven.... Nu ben ik niet iemand die partij koest voor Bush of Kerry, maar dit gaat me wel erg ver de laatste tijd...

Dient de NOS niet gewoon objectief, maar ook evenwichtig verslagen uit te brengen van het wereldnieuws
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2004, 22:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
nou ja, valt wel mee, over bush is gewoon weinig positiefs te melden, daar is niks partijdigs aan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:10
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-08-2004 @ 23:54 :
nou ja, valt wel mee, over bush is gewoon weinig positiefs te melden, daar is niks partijdigs aan.


Tis mij tot in zoverre nog niet echt opgevallen. Ze besteden wel meer aandacht aan Kerry, maar dat komt ook omdat hij volgens mij veel meer bezig is met zijn campagne dan Bush.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:31
Verwijderd
Ach, binnenkort is er die Republikeinse Conventie, en dan is er aandacht voor Bush.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:52
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 01-08-2004 @ 23:53 :
Het valt me al een tijdje op dat zowel het NOS journaal als NOVA behoor pro Kerry verslaggeven.... Nu ben ik niet iemand die partij koest voor Bush of Kerry, maar dit gaat me wel erg ver de laatste tijd...

Dient de NOS niet gewoon objectief, maar ook evenwichtig verslagen uit te brengen van het wereldnieuws
Kun je voorbeelden noemen?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:23
ythguaN
Avatar van ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-08-2004 @ 00:31 :
Ach, binnenkort is er die Republikeinse Conventie, en dan is er aandacht voor Bush.
Precies
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-08-2004 @ 00:31 :
Ach, binnenkort is er die Republikeinse Conventie, en dan is er aandacht voor Bush.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 01-08-2004 @ 23:53 :
Nu ben ik niet iemand die partij koest voor Bush of Kerry, maar dit gaat me wel erg ver de laatste tijd...
Bush is de zittende president, Kerry is 'nieuw'. Naast het feit dat een verslag van de democratische conventie wel eens voor een groot deel over de democraten gaat, is Bush gewoon ook oud nieuws.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:45
MH
Avatar van MH
MH is offline
NOVA wordt mede door de VARA verzorgd natuurlijk...
Dat is hetzelfde liedje als bij Netwerk, waar vooral de (ietwat linkse) KRO-journalistiek ver doorgedreven wordt door de co-productie. En bij 2vandaag zie je ook duidelijk de EO-identiteit (kijk eens naar het aantal onvoorwaardelijke-pro-Israel-items).
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:10
Daevrem
Daevrem is offline
Ach, journalisten zijn meestal links. Maar de media zelf zijn meestal rechts en die zijn uiteindelijk de baas.

Hele rechtse mensn vinden de media duidelijk onobjectief links, en hele linkse mensen vinden de media duidelijk onobjectief rechts.

De media behartigd eigenlijk alleen z'n eigen belangen. Nu hebben de publieke zenders gelukkig niet van die rare belangen maar als je in de VS kijkt dan zie je dat de 5 grote media en nieuwszenders alle 5 onderdeel zijn van grote multinationals die zowat in elk denkbare sector belangen hebben. Plus de media verkopen een product, een potientiele doelgroep. Dat zijn de dingen die de objectieviteit van de verslaggeving beinvloed. De persoonlijke mening van een journalist is vaak totaal onbelangrijk(behalve bij kleine alternative media dan). En dingen zoals eigen mening laten zien rammen ze er sowiezo wel uit tijdens je opleiding.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 02-08-2004 @ 14:10 :
Ach, journalisten zijn meestal links. Maar de media zelf zijn meestal rechts en die zijn uiteindelijk de baas.


Zijn ze nu dan links of rechts?

Citaat:
Daevrem schreef op 02-08-2004 @ 14:10 :

De media behartigt eigenlijk alleen z'n eigen belangen. Nu hebben de publieke zenders gelukkig niet van die rare belangen maar als je in de VS kijkt dan zie je dat de 5 grote media en nieuwszenders alle 5 onderdeel zijn van grote multinationals die zowat in elk denkbare sector belangen hebben. Plus de media verkopen een product, een potientiele doelgroep. Dat zijn de dingen die de objectieviteit van de verslaggeving beinvloed. De persoonlijke mening van een journalist is vaak totaal onbelangrijk(behalve bij kleine alternative media dan). En dingen zoals eigen mening laten zien rammen ze er sowiezo wel uit tijdens je opleiding.
Natuurlijk is de persoonlijke mening van een journalist onbelangrijk, als je je mening kwijt wil ga je niet als verslaggever aan de slag, maar als columnist! En wat betreft je betoog over de vijf grote nieuwszenders in de VS: ten eerste doet dat hier compleet niet ter zake, daar we het over de NOS hebben, en verder hebben we het over een compleet ander land met een compleet andere cultuur.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 02-08-2004 @ 14:10 :
Ach, journalisten zijn meestal links. Maar de media zelf zijn meestal rechts en die zijn uiteindelijk de baas

(...)
Interessante theorie, maar ik denk dat hij behoorlijk rammelt. Ik vraag me af of je wel een duidelijk onderscheid kunt maken tussen journalisten en media. Journalisten, redacties en uitgevers vormen een onlosmakelijk geheel waarin alles elkaar beïnvloedt.

Ik denk niet dat je zo makkelijk kunt zeggen dat journalisten links zijn en media rechts, tenzij je met 'media' bedoelt de achterliggende onderneming (bijv. een uitgeversconcern) en je het streven naar winst voor hun aandeelhouders als 'rechts' betitelt. Maar dan ben je wel erg ver aan het zoeken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:45
tosyali
Avatar van tosyali
tosyali is offline
wanneer beginnen ze met stemmen?
__________________
"God is enough for us, and He is the best disposer of affairs."
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:57
anti-links
Avatar van anti-links
anti-links is offline
nou ja, valt wel mee, over bush is gewoon weinig positiefs te melden, daar is niks partijdigs aan.


Man denk eens na... waarom kraak je altijd alles af... promoot dan jou planne en vertel hoe het beter moet maar hou is op met dat ziekelijke gejammer over iemand die meer te zeggen heeft dan jou... vertel gewoon hoe jij het wil en zeg niet : bush is dom bush dit bush dat promoot joun ideaal dan!
__________________
Get rich or die tryin
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:38
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Het is een feit dat de samenleving in Nederland zich beter kan verenigen met de standpunten van de Democraten dan met de standpunten van de Republikeinen. In vergelijking met de Republikeinen zijn we, gemiddeld genomen, toch aardig progressief en 'links'. Niet dat dit erg is, in tegendeel: het past prima bij onze cultuur en historie.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 02-08-2004 @ 17:38 :
Het is een feit dat de samenleving in Nederland zich beter kan verenigen met de standpunten van de Democraten dan met de standpunten van de Republikeinen. In vergelijking met de Republikeinen zijn we, gemiddeld genomen, toch aardig progressief en 'links'. Niet dat dit erg is, in tegendeel: het past prima bij onze cultuur en historie.
In vergelijking met de Democraten is de VVD nog links.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
anti-links schreef op 02-08-2004 @ 16:57 :
nou ja, valt wel mee, over bush is gewoon weinig positiefs te melden, daar is niks partijdigs aan.


Man denk eens na... waarom kraak je altijd alles af... promoot dan jou planne en vertel hoe het beter moet maar hou is op met dat ziekelijke gejammer over iemand die meer te zeggen heeft dan jou... vertel gewoon hoe jij het wil en zeg niet : bush is dom bush dit bush dat promoot joun ideaal dan!
Mijn plan: meer geld naar het basisonderwijs!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2004 @ 17:45 :
Mijn plan: meer geld naar het basisonderwijs!
Dat heeft Pim zo gewild!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-08-2004, 18:14
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-08-2004 @ 17:40 :
In vergelijking met de Democraten is de VVD nog links.
Op zich is de VVD aardig progressief. Ze houden alleen behoorlijk rekening met hun electoraat.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 18:23
anti-links
Avatar van anti-links
anti-links is offline
gepost op 02-08-2004 @ 17:45

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
anti-links schreef op 02-08-2004 @ 16:57 :
nou ja, valt wel mee, over bush is gewoon weinig positiefs te melden, daar is niks partijdigs aan.


Man denk eens na... waarom kraak je altijd alles af... promoot dan jou planne en vertel hoe het beter moet maar hou is op met dat ziekelijke gejammer over iemand die meer te zeggen heeft dan jou... vertel gewoon hoe jij het wil en zeg niet : bush is dom bush dit bush dat promoot joun ideaal dan!
--------------------------------------------------------------------------------



Mijn plan: meer geld naar het basisonderwijs!


wat probeer je nou te zegge dan ?
__________________
Get rich or die tryin
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
anti-links schreef op 02-08-2004 @ 19:23 :
wat probeer je nou te zegge dan ?
Dat je niet kunt spellen, geen zinnen kunt maken en niet eens kunt quoten, blijkt nu.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-08-2004 @ 21:06 :
Dat je niet kunt spellen, geen zinnen kunt maken en niet eens kunt quoten, blijkt nu.
Oftewel je (anti-links) moet terug naar de basisschool. Weet je meteen waarom er meer geld naar toe moet.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:54
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
media mensen moeten weer is voor zichzelf leren denken en weten hoe de media in elkaar steekt.

kunnen ze dat niet, dan moeten ze inderdaad maar weer is terug naar de basisschool.

net zoals meneer anti-links, ik lig alleen al dubbel om die nickname,.. en daar komt de signature nog bij!
wat een grappenmaker hilarisch!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 03-08-2004 @ 11:54 :
media mensen moeten weer is voor zichzelf leren denken en weten hoe de media in elkaar steekt.

kunnen ze dat niet, dan moeten ze inderdaad maar weer is terug naar de basisschool.

(...)
Je kunt voor jezelf leren denken zonder feitelijke informatie die je van buiten krijgt aangeleverd en een groot deel van die informatie krijg je door de media.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 13:16
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-08-2004 @ 12:17 :
Je kunt voor jezelf leren denken zonder feitelijke informatie die je van buiten krijgt aangeleverd en een groot deel van die informatie krijg je door de media.
volgens mij denk ik dat ik weet wat je bedoelt, maar je formuleerd het wat ongelukkig

iig is de media imho de grote ziekmaker in de meeste westerse samenlevingen (iig in nederland en in de us)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2004, 21:25
anti-links
Avatar van anti-links
anti-links is offline
meneer ALMAITIE is zeker de leukste thuis?
__________________
Get rich or die tryin
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
anti-links schreef op 03-08-2004 @ 22:25 :
meneer ALMAITIE is zeker de leukste thuis?
Maak het nou niet erger voor je dan het al is.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:33
anti-links
Avatar van anti-links
anti-links is offline
Hoe bedoel je erger... ik wordt schijtziek van die gegroepeerde manier van afzeiken... als die makker echt zo slim is laat hem dan gewoon een topic plaatsen met nuttige informatie en zich niet met mij bemoeien.
__________________
Get rich or die tryin
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
anti-links schreef op 02-08-2004 @ 16:57 :
nou ja, valt wel mee, over bush is gewoon weinig positiefs te melden, daar is niks partijdigs aan.


Man denk eens na... waarom kraak je altijd alles af... promoot dan jou planne en vertel hoe het beter moet maar hou is op met dat ziekelijke gejammer over iemand die meer te zeggen heeft dan jou... vertel gewoon hoe jij het wil en zeg niet : bush is dom bush dit bush dat promoot joun ideaal dan!

uhm, sloeg deze onsamenhangende constructie van woorden op wat ik zei, of is het je eigen uitspraak?


mocht het doelen op wat ik schreef, mijn eigen plannen vallen buiten deze topic, dat heet off-topic, en is verboden door de regels hier.
bovendien zouden mensen redelijk schrikkerig reageren als ik vertelde te werken aan absolute wereldheerschappij, niet?

verder ben je zelf ook niet constructief, je zeikt alleen anderen af, je doet dus exact wat je anderen verwijt.


verder is het zielig om de titel van een album van een waardeloze artiest als spreuk en forum signature te nemen.....
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:56
anti-links
Avatar van anti-links
anti-links is offline
Dat vind jij zielig.. ik niet; ik vind het gewoon mooi geformuleerd.
__________________
Get rich or die tryin
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 06:54
notbonefish
notbonefish is offline
objectief nieuws bestaat niet.

daarom moet je altijd naar propaganda van alle partijen luisteren, en daar je eigen mening uit vormen.


Citaat:
tosyali schreef op 02-08-2004 @ 16:45 :
wanneer beginnen ze met stemmen?
(4?) November..
ik moet maar gauw de consulaat bellen, en vragen hoe dat eigenlijk zit met de registratie voor absentee voting
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 06:57
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-08-2004 @ 22:48 :
verder is het zielig om de titel van een album van een waardeloze artiest als spreuk en forum signature te nemen.....
ik zou argumenteren dat deze uitspraak hypocrite is, ware het niet dat jij toevallig een uitstekende band gekozen had.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 09:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
anti-links schreef op 03-08-2004 @ 22:25 :
meneer ALMAITIE is zeker de leukste thuis?
Sorry hoor, maar hoe kan je iemand serieus nemen die nieteens de moeite neemt een naam correct te spellen? Het duurde even voordat ik uberhaupt door had dat je M.A. bedoelde.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 10:46
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
bovendien maakt die lelijkerd in je avatar mij misselijk.

bah. (en het maakt je al helemaaaaal niet geloofwaardiger... )
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:52
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Goed, anti-links steekt wat meer energie in z'n spelling en de rest gaat weer on-topic.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 17:25
Go
Avatar van Go
Go is offline
Het was gewoon de tijd van het Democratische (applaus) congres, dan is het logisch dat Kerry meer in de schijnwerpers staat. Straks komt het Republikeinse congres vanzelf. Hij zegt van allemaal leuke dingen, waar natuurlijk veel aandacht voor is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2004, 20:04
Verwijderd
Citaat:
anti-links schreef op 03-08-2004 @ 22:56 :
Dat vind jij zielig.. ik niet; ik vind het gewoon mooi geformuleerd.
goe bezig!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:39
meisje
meisje is offline
Hier en daar zijn discussies over hoe de NOS qua politieke kleur functioneert. Het moet opgemerkt worden dat hoewel de NOS soms een klein beetje een linkse tint heeft, wordt gefinancierd door een onafhankelijk potje van de regering ( de regering heeft dus geen invloed op dat potje), en verder hebben we natuurlijk de NMA. De NOS heeft soms, durf ik te beweren, een linkse tint en in HP/DeTijd worden regelmatig stukjes uit het journaal geanalyseerd op politieke kleur. Daar zit soms wat in en soms ook niet. Ook vind ik de opmerkingen van die Daevrem raar, aangezien het toch algemeen bekend is dat elk opinieblad/krant zijn politieke kleur heeft laten vastleggen in het statuut. Journalisten kunnen honderd keer links zijn, maar wanneer zij voor een rechtse krant werken, zullen zij een rechts stukje moeten schrijven lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:51
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
meisje schreef op 09-08-2004 @ 14:39 :
Hier en daar zijn discussies over hoe de NOS qua politieke kleur functioneert. Het moet opgemerkt worden dat hoewel de NOS soms een klein beetje een linkse tint heeft, wordt gefinancierd door een onafhankelijk potje van de regering ( de regering heeft dus geen invloed op dat potje), en verder hebben we natuurlijk de NMA. De NOS heeft soms, durf ik te beweren, een linkse tint en in HP/DeTijd worden regelmatig stukjes uit het journaal geanalyseerd op politieke kleur. Daar zit soms wat in en soms ook niet. Ook vind ik de opmerkingen van die Daevrem raar, aangezien het toch algemeen bekend is dat elk opinieblad/krant zijn politieke kleur heeft laten vastleggen in het statuut. Journalisten kunnen honderd keer links zijn, maar wanneer zij voor een rechtse krant werken, zullen zij een rechts stukje moeten schrijven lijkt mij.
de grootste krant van Nederland is de Telegraaf.

nou, dan mag het NOS nieuws best een links tintje hebben




ps: we kunnen in Amerika dus kiezen tussen een 'oorlogsheld' die in pilotensuit een toneelstukje opvoert op een vliegdekschip voor de kust van de Amerika waarin hij de ongegronde smerige oorlog in Irak verkoopt of een 'oorlogsheld' trots is op zijn dienst voor het vaderland in een vroegere ook 'ongegronde' smerige oorlog.

lekker dan, wat mij betreft stemmen alle Amerikanen blanco, BAH.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:52
meisje
meisje is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 09-08-2004 @ 14:51 :
de grootste krant van Nederland is de Telegraaf.

nou, dan mag het NOS nieuws best een links tintje hebben




ps: we kunnen in Amerika dus kiezen tussen een 'oorlogsheld' die in pilotensuit een toneelstukje opvoert op een vliegdekschip voor de kust van de Amerika waarin hij de ongegronde smerige oorlog in Irak verkoopt of een 'oorlogsheld' trots is op zijn dienst voor het vaderland in een vroegere ook 'ongegronde' smerige oorlog.

lekker dan, wat mij betreft stemmen alle Amerikanen blanco, BAH.
NOS pretendeert objectief nieuws te presenteren en dat moeten ze dan ook doen. Wat jij zegt is een drogreden

Eh ja, ik vind de kandidaten ook niet zo geweldig.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 01-08-2004 @ 23:53 :
Het valt me al een tijdje op dat zowel het NOS journaal als NOVA behoor pro Kerry verslaggeven.... Nu ben ik niet iemand die partij koest voor Bush of Kerry, maar dit gaat me wel erg ver de laatste tijd...

Dient de NOS niet gewoon objectief, maar ook evenwichtig verslagen uit te brengen van het wereldnieuws
Bij het NOS-journaal valt dat politieke tintje best wel tegen, daarentegen is de veslaggeving bij NOVA veel kritischer. Maar dat mag ook wel, daar gaat het tenslotte om de achtergronden.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 21:16
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 01-08-2004 @ 23:53 :
Dient de NOS niet gewoon objectief, maar ook evenwichtig verslagen uit te brengen van het wereldnieuws
Ik denk neit dat je deze stelling erg lang hoog kunt houden. de NOS zal nooit evenwichtig en objectief zijn.

Laten we er eventjes voor het gemak vanuit gaan dat objectiviteit bestaat en dat het mogelijk is in één nieuwsuitzending een evenwichtige weergave te geven van he wereldnieuws. Als die twee zaken als waar worden aangenomen ben ik het eens met je stelling. Toch betwijfel ik of de NOS zich aan deze moraal zou houden. Al was het maar omdat Kerry niew is en dus meer kijkers trekt dan een reportage over Bush.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 13:24
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 01-08-2004 @ 23:53 :
Het valt me al een tijdje op dat zowel het NOS journaal als NOVA behoor pro Kerry verslaggeven.... Nu ben ik niet iemand die partij koest voor Bush of Kerry, maar dit gaat me wel erg ver de laatste tijd...

Dient de NOS niet gewoon objectief, maar ook evenwichtig verslagen uit te brengen van het wereldnieuws
Het voelt goed dat ik niet de enige ben die het opvalt dat het NOS journaal en de NOVA zo links zijn als het maar kan. Het was nog erger toen dat varken Hennie Stoel er nog werkte, gelukkig zijn we daar nu vanaf.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 13:52
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline


Hoort eigenlijk in een andere topic, maar ik vind het wel passen hier.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 12-08-2004 @ 14:24 :
(...) dat het NOS journaal en de NOVA zo links zijn als het maar kan. (...)
Weet jij hoe je iemand noemt die op een ziekelijke manier overal complotten ziet?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:09
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Nee, maar als je dat feit ontkent heb je wel enorme oogkleppen op.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 19:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 12-08-2004 @ 16:09 :
Nee, maar als je dat feit ontkent heb je wel enorme oogkleppen op.
Jij verwijt anderen oogkleppen op te hebben? Nee, nou wordt-ie mooi! Oh, ironie...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 11:01
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
NOS pro-Kerry?

Ehh... ik zou zeggen, luister eens goed wat Charles Groenhuijsen allemaal zegt, en lees eens goed wat hij allemaal schrijft... behoorlijk pro-Bush...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 11:04.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 11:13
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-08-2004 @ 20:33 :
Jij verwijt anderen oogkleppen op te hebben? Nee, nou wordt-ie mooi! Oh, ironie...
Het is leuk dat mannetjes zoals jij ten minste kunnen lachen om hun eigen grappen. Het grappigste vind ik echter nog, dat je er nog in gelooft ook.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 11:37
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 12-08-2004 @ 14:24 :
Het voelt goed dat ik niet de enige ben die het opvalt dat het NOS journaal en de NOVA zo links zijn als het maar kan. Het was nog erger toen dat varken Hennie Stoel er nog werkte, gelukkig zijn we daar nu vanaf.
Zo links als wat... tssssk. Ze zijn hooguit gematigd links. Zo links als wat betekent toch echt iets heel anders dan waar jij de nOS van beticht.

Citaat:
Bluesman schreef op 13-08-2004 @ 12:13 :
Het is leuk dat mannetjes zoals jij ten minste kunnen lachen om hun eigen grappen. Het grappigste vind ik echter nog, dat je er nog in gelooft ook.
Deze uitspraak is van het type:
Citaat:
"Ik ben niet gek, de rest van de wereld is dat".
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kieskompas Amerikaanse presidentsverkiezingen
Supreme Dutch
288 25-02-2008 15:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Mid-term elections USA 2006
akumabito
24 10-11-2006 00:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hamas aan de macht
T_ID
500 30-01-2006 18:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Verkiezingen Suriname
Supersuri
17 26-05-2005 23:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Janssen-van raay : volkert van der G ingehuurd door Al Quada
TygerStyle2001
62 12-07-2002 14:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.