Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2003, 12:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC mag de eerste wedstrijd naar Wisla. Ik heb geloof ik nog nooit van de club gehoord, maar ik hoop dat ze er wat van maken. Meer info op uefa.com, ook live de trekking!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2003, 12:42
Verwijderd
Je kunt beter een topic maken met UEFA Cup 2003/2004 anders krijgen we NAC Europa in! en Roda JC Europa in! enz.

Maar ontopic: Wisla Krakow zal niet zo gemakkelijk worden denk ik. Afgelopen seizoen werden ze kampioen van Polen en ze wonnen ook nog de beker. In de kwartfinale vd UEFA Cup verloren ze van Lazio Roma.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 12:43
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Zware loting voor NEC....Wisla heeft een stugge ploeg, die hoewel ze wel eens beter gedraaid hebben, toch bij vlagen erg knap voetbal op de mat kunnen leggen. Oude ploeg van onder andere Olisadebe en meervoudig Pools kampioen (werkgever ook van de door Ajax begeerde Kalu, hoewel deze geschorst is nu).
Dit jaar, overigens wel door Anderlecht uit de Champions League voorronde gekegeld.

Als ze de 2e ronde halen ( en niets is onmogelijk) dan lijkt me dat een erg knappe prestatie. Ik gok niet te min toch op een Poolse overwinning.

NewCastle vs NAC is trouwens een erg lekkere loting Niet dat ik NAC veel kans geef, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 12:54
karamba
karamba is offline
Borrusia Dortmund is trouwens ook dubbel genaaid. Ze worden alleen maar met landskampioenen opgezadeld. Eerst met Club Brugge dat de competitie van de Belgen al ver ontstegen is en nu tegen Oostenrijks kampioen Austria Wien die na hun versterkingen deze zomer veruit de sterkste zijn in Oostenrijk. Waarom loot Borrussia alleen maar kampioenen? Deze ploegen hadden beide bij de laatste zestien vd Uefa Cup kunnen zitten.

Sorry hoor... ontopic... maar het gaat OOK over de Uefa cup. K wou ff klage
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 13:46
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
hmm zware&stomme loting voor nec
waren ongeplaatst enzo en toch hoop ik stiekem op een ronde extra nu
__________________
De man die bakt

Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 13:59.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 13:50
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
mmm nja feyenoord heeft geen moeilijke loting ik verwacht wel dat ze winnen van Fc Kárnten
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hmz... Feyenoord tegen FC Kärnten? Moet een makkie zijn zou je zeggen. Zien we trouwens een ouwe bekende dacht ik terug: Davy Zafarin.
NEC krijgt het moeilijker denk ik. Wisla Krakow moet je echt niet onderschatten. Vooral de uitwedstrijd kan wel eens moeilijk worden.
Het is mooi voor NAC om in Engeland te spelen tegen Newcastle alleen denk ik dat de kans dat ze doorgaan ook niet groot is.
Utrecht tegen Zilini? Ken ik niet. Moet te doen zijn, maar ondanks dat je de club niet kent wordt het er niet makkelijker op.
Verwacht dat Utrecht en Feyenoord wel doorgaan, NEC misschien ook wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:11
houn
Avatar van houn
houn is offline
Feyenoord wint, nec wordt genekt, nac wordt geknakt..en fc utrecht = 50/50
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Wisla Krakau is niet zo'n moeilijke tegenstander, enkel oppassen voor hun spits, Zurawski, die kan echt 't verschil maken. Die speelt niet lang meer in Polen hoor

Lokeren moet tegen Manchester City, leuke affiche maar niet meteen 'n haalbare kaart, hoewel alles mogelijk is in voetbal en zeker als Lokeren weer 't niveau van vorig jaar haalt

La Louvière moet tegen Benfica Lissabon, 'n naam, maar wel 'n naam die wat op de dool is de laatste jaren... Jammer dat Les Loups uitwijken naar 't stadion van Charleroi, anders hadden ze zeker 'n kans gemaakt gezien hun sterke thuisreputatie...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:49
Verwijderd
Feyenoord --> moet winnen en wint ook wel denk ik.
Utrecht --> moeten ze ook kunnen halen, maar wel het nadeel dat ze een thuiswedstrijd zonder publiek spelen.
NEC --> geen toptegenstander, maar ik denk toch dat ze het niet halen.
NAC --> exit.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:57
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Nixje schreef op 29-08-2003 @ 13:42:
Je kunt beter een topic maken met UEFA Cup 2003/2004 anders krijgen we NAC Europa in! en Roda JC Europa in! enz.
Roda gaat Europa niet in...
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:32
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Prachtige loting voor NAC Breda!
Kansloos ben je natuurlijk nooit maar ik ga er wel van uit dat we er uit vliegen. Hopelijk hebben mijn vrienden zin in een reisje naar Engeland
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 29-08-2003 @ 15:57:
Roda gaat Europa niet in...

Het was maar een voorbeeld
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 18:11
Verwijderd
Ik denk dat NEC en NAC er beiden uit zullen gaan. Misschien dat NEC het nog spannend kan maken, maar ik geloof er niet echt in. Utrecht heeft een tegenstander die toch in de voorrondes van de CL zat, maar ik geef ze toch een goede kans. Feyenoord lijkt zeker door, maar ze moeten wel in vorm komen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 18:41
Verwijderd
met 3000 man naar Newcastle

tsjah ik geef ons niet veel kans, maar ge witte maar nooit eej!
uit wordt errug moeilijk, maar we gaan er hier in Breda een enorme heksenketel maken!! (net als in Newcastle trouwens)

The Yellow Army meets the Toon Army!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 09:41
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
NAC heeft een mooie maar moeilijke tegenstander geloot.
NEC heeft de koploper in Polen geloot,lijkt me niet echt gemakkelijk
Feyenoord moet kunnen winnen van Karnten,maar goed als je zag hoeveel moeite Ajax had met Grazer.
De tegenstander van Utrecht ken ik niet
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:05
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Van Utrecht en Feyenoord mag je toch wel verwachten dat ze doorgaan. NEC zal het heel zwaar krijgen en NAC moet gewoon hopen op een stunt.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Uefa cup 2006/2007
Stom Konijn
286 20-05-2007 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.