Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2010, 17:04
Koekenpan
Koekenpan is offline
Beste medescholieren,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen want ik zit met een rot gevoel.
Ik heb nu ± 3 maanden een vriendinnetje, we vinden elkaar nog leuk alleen we zien elkaar
de laatste tijd niet veel omdat wij het allebei heel erg druk hebben met werk, school en sport.

Ik heb nu al een tijdje een vervelend gevoel; Het gevoel dat ik niets vast wil hebben,
dat ik dus geen vriendinnetje meer wil hebben . Ik wil dit het liefst tegen haar zeggen
en het uitmaken en dan kijken hoe het verder met ons gaat maar ik ben bang dat ik haar hart
dan breek en dat vind ik echt VRESELIJK. Ik wil haar niet zien huilen..

Wat moet ik doen? Ik heb al een tijdje dit vreselijke gevoel en ik wil haar echt geen pijn doen..

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2010, 17:10
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Uiteindelijk is het beter voor jullie allebei als je het uitmaakt. Zij wordt uiteindelijk ook de dupe van het slechte gevoel dat jij erover hebt. Dus je kan kiezen: 1. Je geeft haar door het uit te maken een slecht gevoel of 2. Je laat dit langer doorgaan en houdt ze er alsnog een slecht gevoel aan over.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 18:54
JustADreamer
JustADreamer is offline
Nu kan ze nog terugkijken op jullie relatie en er een mooie herinnering aan over houden... Als jij het laat versloffen of blijft doen alsof je oh zo happy bent, dan gaat dit op de lange termijn een minder goede herinnering opleveren voor haar.

Als je geen vaste relatie meer wilt moet je het dus gewoon uitmaken... En uiteraard ook niet binnen een maand weer met een ander meisje nemen, dat zou niet heel classy zijn
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 20:24
Koekenpan
Koekenpan is offline
Dank allemaal. Ik ga morgen even langs haar huis in het tussenuur
en dan vertel ik haar dat doordat we elkaar niet meer veel zien het
gevoel minder is geworden en dat mijn gevoel is dat ik een niet vast iets wil hebben.

Dan overleg ik met haar en dan hoop ik dat we samen tot een oplossing komen.
Ik hou jullie op de hoogte!

Een ander meisje zal ik niet zo snel vinden, zo lief en leuk als dat dit meisje is, is echt
heel erg zeldzaam.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 20:27
JustADreamer
JustADreamer is offline
Als je echt niets vasts wil moet je niet gaan overleggen, maar dit gewoon vertellen. Vrouwen zijn heeeeel goed in mannen ompraten, dus wees duidelijk wat je wilt, anders zit je nog steeds in een situatie waar je niets mee opschiet.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 21:00
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Inderdaad. Aangezien je haar geen pijn wilt doen en je haar niet wilt zien huilen, betekent dat dat je kwetsbaar bent. Jij weet wat je wilt, dus niet overleggen, maar duidelijk maken dat jij het uit wilt maken.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 07:48
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Niet is zo hufterig als een jongen die een relatie laat doodbloeden ipv netjes uitmaken. Echt. Dat doet veel meer pijn. Aan jou de keus.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 15:20
Koekenpan
Koekenpan is offline
Lieve mensen. Ik heb haar vandaag over mijn gevoel verteld,
resultaat: Het is uit..

Ik heb me echt nog nooit zo rot gevoeld. Ik belde haar net een paar minuten
geleden om nogmaals: 'Sorry te zeggen en ik vroeg of we deze week
nog even konden praten', zei antwoordde: 'Is goed, kom maar in je tussenuur op maandag
naar me toe.' Nog geen 5 minuten later belde ze op en ze zei dat ze toch maar
niet met mij maandag wou praten.

De tijd toen ik haar belde en toen ze mij een paar minuten later terug belde was ze in het park met vriendinnen en vrienden aan het 'relaxen'. Eerlijk gezegt:
Ze klonk nou niet echt sip......
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 15:33
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Nou, hopelijk krijg je je gevoel weer 'n beetje op 'n rijtje. Heb je haar gezegd wat je ons ook vertelde - dat je je er zo rot onder voelt omdat je haar zo leuk/lief vind? Het klinkt zo aaandoenelijk. Ik zou het zelf wel prettig hebben gevonden als m'n vriendje dat gezegd zou hebben als het uit ging omdat-ie even single moest zijn. Tenzij het een leugen is, natuurlijk, eerlijkheid aan top.

Sterkte ermee, hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 16:11
Verwijderd
Je wilde het uitmaken maar je vindt het niet leuk dat het uit is?

Over of jullie maandag nog even konden praten: waarschijnlijk vond ze het niet leuk dat het uit is dus is ze nu een beetje boos op je... Gaat wel weer over.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 21:33
Koekenpan
Koekenpan is offline
Bedankt lieve mensen.
Ik voel me nog steeds niet helemaal goed en je hebt gelijk TBTL: Ik heb het uitgemaakt
en ik vind het niet leuk dat het uit is.

Ik ben echt een apart geval. Als er meer nieuws is dan houd ik jullie op de hoogte.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 17:46
Koekenpan
Koekenpan is offline
Ze wil maandag met me praten alleen haar moeder is dan ook thuis.
Haar ouders zullen me wel de grootste klootzak vinden ooit maar moet
ik met haar gaan praten? We hebben gisteravond nog wel even ge-sms't en ik heb duidelijk
laten weten dat ik toch de verkeerde keuze heb gemaakt.

Ze heeft me meerdere malen terug ge-sms't maar als ik haar
sms-jes terug lees dan denk ik dat ze me niet terug wil, ze zijn zo ongeinteresseerd
en er staan grapjes in waar van ik denk: 'Probeer je nu grappig te zijn?'

Ik mis haar toch, what did i do?

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 18:07.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 19:18
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
1) Die ouders zullen je geen klootzak vinden, tenminste niet als ze een beetje respect tonen tov jou. Het slaat echt helemaal nergens op om als ouders boos te worden op het vriendje van je dochter, wat heeft dat nou weer voor zin? Als jij het gevoel had dat het genoeg was zo, dan moet je je hart achter nagaan. Nu heb je je bedacht, en moet je alles weer op een rijtje proberen te krijgen. Enige wat je kan doen lijkt me is het haar duidelijk uitleggen en haar vragen om 't jou te vergeven. 2) Dat ze grappig probeert te zijn en soms ongeinteresseert overkomt is niet per se omdat ze jou echt niet meer wil, ze is er gewoon kapot van.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 19:25
Koekenpan
Koekenpan is offline
Rysair bedankt. Ik sms haar morgenavond even of
het praten maandag nog doorgaat ik zet in de sms:
Hooi, wil je maandag nog praten? Als je het niet ziet zitten
dan moet je het eerlijk zeggen.
Zal ik haar dat sturen of heeft iemand een betere tekst om haar
hart te veroveren? Ik heb haar vandaag de hele dag niet gesproken..

Ik denk dat ze me niet terug neemt, maar alles op z'n tijd.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 20:36
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Tjah dat zou ik niet weten wat je daar in moet zetten, ben ik zelf ook niet zo goed in. Misschien zijn er hier meisjes die wel raad weten.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 21:18
Koekenpan
Koekenpan is offline
Ik heb tot nu toe zelf bedacht:
In dit weekend heb ik veel nagedacht en veel pijn gehad. Als jij het goed vind
dat ik maandag kom, dan kom ik. Als je niet wilt, geen probleem. Eerlijk zijn he..

Zou dat goed zijn?!

Volgens mij zag ik haar net fietsen richting stad. Denk dat ze dan uitgaat
straks zoent ze met een andere jongen! Oooh shit wat dan?
Ik word gek.

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 21:41
Verwijderd
Je hebt het toch uitgemaakt? Kun je dit soort dingen niet vooraf bedenken?

Daarbij, wat je niet hebt, is altijd verleidelijk. Stel dat je haar terugkrijgt, word je haar/de relatie dan niet opnieuw beu?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 21:50
Koekenpan
Koekenpan is offline
Ik weet het, ik ben de gene die het heeft uitgemaakt, ik ben de domme zak.
Ik weet nu wat ik kwijt ben en zoiets wil ik niet meer kwijt. Ik ben echt een loser en ik hoop
dat als ze vanavond aan het uitgaan is niet meteen met een andere jongen zoent.

Ik kan haar niets verbieden en ik kan er niks van zeggen want ze is mijn vriendinnetje niet meer.
Ik heb haar en mezelf ontzettend pijn gedaan, als ik de tijd terug kon draaien deed ik dat direct.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2010, 09:51
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Dat klinkt wel aandoenlijk, misschien moet je zoiets er inzetten (wat je hierboven zei). Als ze je echt nog leuk vind dat zal het ook allemaal niet zo veel uitmaken wat er in staat.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 12:59
Koekenpan
Koekenpan is offline
Het heeft geen zin meer. Ik moet het loslaten.
Ik heb net met haar op MSN gepraat en toen zei ze:
'Ik wil je wel terug alleen dat kan niet omdat mijn vrienden en
mijn familie er niet achter staan, je moet er voor zorgen dat mijn vrienden achter jou staan.'
'Aan sorry heb ik helaas niets.'

Het probleem is dat haar vriendinnen al sinds dag 1 mij niet mogen. Ik weet het
ook niet maar het is gewoon zo. Ik ga morgen naar haar toe, ze reed net met haar fiets
voor mijn huis en ze zwaaide. Haar moeder keek niet eens opzij naar mij.

Ik moet het loslaten, het is verleden tijd. Ik heb als laatste nog een brief geschreven en
die probeer ik morgen zonder dat het opvalt onder haar kussen te leggen.

Ik ga maar eens aan mijn huiswerk. Door dit rot gevoel en deze rot situatie heb ik
een grote achterstand opgelopen.

Ik zal hier morgen laten weten hoe het bij haar was...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 08:57
Koekenpan
Koekenpan is offline
Het is nu alweer een tijdje geleden, maar ik wil jullie toch nog even op de hoogte houden.
Mijn vervelende gevoel is gelukkig weg, die van haar ook.
We gaan nu met elkaar om alleen wel heel erg close, ze zegt dat ze me wel terug wil, heel graag
zelfs maar ik heb gezegd dat we het heel rustig aandoen. Zo kunnen we dus niks van elkaar verwachten.

Hopelijk komt het allemaal goed en we bekijken het gewoon allemaal heel rustig.
Ik ben al ontzettend blij dat we nog goede vrienden zijn, en als ik haar in mijn gezelschap heb dan is dat
al een 10 waard.

Hartstikke bedankt voor het steunen hier mensen! Ik duim voor de mensen die nog moeten wachten voor de
uitslag van de examens.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 08:09
Koekenpan
Koekenpan is offline
Mijn laatste berichtje in dit topic denk ik. Gisteravond was ze op MSN heel erg kort.
Ik vroeg wat er is en toen zei ze dat ik even moest komen. We hebben toen afgesproken en toen zei ze
dat ze me nog wel leuk vond alleen ze was bang om nog een keer gekwetst te worden en daarom wilt
ze in de toekomst geen vast iets meer.

Ik voel me dus op dit moment weer echt naar de klote en ik moet haar gewoon uit mijn hoofd zien te krijgen. Ze was mijn 1e liefde en zo'n leuk en lief meisje krijg ik nooit meer.

Vandaag even met haar gepraat en ik heb me te wanhopig gedragen. Ik denk dat het beste
is dat ik even 2/3 weken niks van me laat horen, dus ook niet op MSN gaan.
Na die 2/3 weken hoop ik dat dat zij met mij contact zoek en dan doe ik heel blij, vrolijk
en hopelijk ben ik er dan echt overheen. Zoniet na die 2/3 weken dan bel ik haar even.

Ik wil haar terug, al moet ik er alles voor doen, ik wil dat lieve en leuke meisje terug!
Iemand tips?

Laatst gewijzigd op 17-06-2010 om 14:32.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 17:12
Koekenpan
Koekenpan is offline
Net was ik weer online en toen zei ze: Wil je nog gewoon praten als vrienden? Ik vind het
namelijk raar om niet tegen je te praten als je online bent.

Kijk ik voel me al helemaal klote maar ze doet gewoon aardig als vrienden.
WTF, wat mis ik?

Iemand een verlossend advies?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 08:39
Koekenpan
Koekenpan is offline
Vandaag gehoord dat ze naar de Camping in Renesse gaat in Zeeland.
Dat is de beruchte camping waar je drinkt, flirt, zoent en sext.

Wat nu?!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 09:13
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Er zijn genoeg leukere meisjes hoor, dus ga gewoon verder!
Btw, als zij zegt dat ze dat ze bang is om gekwetst te worden, kan je beter niets doen, aangezien jij toch geen zin hebt in een vaste relatie zodra je weer wat met haar gaat doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2010, 09:13
Verwijderd
lekker laten gaan...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 09:52
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Laat haar gaan, je doet jezelf pijn als je nog aan dingen (zoals die camping) denkt en zij probeert ook verder te gaan.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 12:36
Koekenpan
Koekenpan is offline
Shit dat gaat een lastige klus worden. Ik wil namelijk wel wat vast
en ik weet 100% zeker dat ik nooit meer die fout maak om het uit te maken.

Vreselijk als ik denk aan een jongen die wat met haar doet.

Ik denk dat ik nu 1 week niets van me laat horen en dat ik haar dan
op bel om te vragen hoe alles gaat? Of moet ik langer niets van me laten horen?


Ik heb er alles voor over om haar terug te krijgen!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 12:53
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Shit dat gaat een lastige klus worden. Ik wil namelijk wel wat vast
en ik weet 100% zeker dat ik nooit meer die fout maak om het uit te maken.

Vreselijk als ik denk aan een jongen die wat met haar doet.

Ik denk dat ik nu 1 week niets van me laat horen en dat ik haar dan
op bel om te vragen hoe alles gaat? Of moet ik langer niets van me laten horen?


Ik heb er alles voor over om haar terug te krijgen!!!!!!!
Je wilt haar terug, maar hoe zeker ben je dat de gevoelens die je het deden uitmaken niet terugkomen? Waren dat sterke gevoelens? Achteraf kan je 'makkelijk' vergeten hoe slecht je je soms voelde in een bepaalde relatie nl...

Hoe oud ben je btw?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 13:02
Koekenpan
Koekenpan is offline
Ik ben 18 jaar en ik weet 100% zeker dat die gevoelens die het deden uitmaken niet terug komen, ik wou het namelijk ook helemaal toen niet uitmaken maar alleen mijn gevoel vertalen aan haar.

Toen ik die donderdag met haar sprak heb ik gezegd dat ik het echt niet meer zal uit maken maar ze zei dat ze het gevoel bleef houden, het leek wel of ze dat gevoel wou blijven houden.

Ik heb nu al 2 dagen geen contact met haar gehad maar het rottige gevoel heb ik nog steeds, nachtmerries zijn er nog en dat ze iets met een andere jongere doet laat me bijna overgeven.

Wat moet ik nu doen? Een week of 1,5 niks van me laten horen of gezellig praten en aardig doen?

Ik lijk misschien een stuk jonger aan de manier hoe ik typ maar dit meisje is mijn 1e echte liefde...

Laatst gewijzigd op 19-06-2010 om 14:03.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 14:56
Koekenpan
Koekenpan is offline
Vandaag gehoord dat ze gisteravond met een jongen waarmee ze al vaker uitging enzovoorts, wat op een
terrasje wat dronk. Ze zagen er behoorlijk verliefd uit zeiden al mijn vrienden.

Ik ben dus al vervangen, ze is me al vergeten. Mijn 1e liefde, helaas ik krijg haar niet meer terug.
Wat een klote kut zooi!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:07
Bright Blue
Bright Blue is offline
Als ze je niet meer wil kan jij daar helemaal niks aan doen. Zie het onder ogen. En ik durf te wedden dat je ooit een ander meisje tegen komt wat 10 keer zo leuk is als haar. Kop op, het gaat even moeilijk worden, maar je moet toch door.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:23
Verwijderd
Doorgaan met je leven, lekker cliché maar het is niet anders. Dit overkomt miljoenen mensen per jaar, die zijn er ook doorheen gekomen, dus jij kunt het ook. Zet je gedachten even op iets anders en dan komt het vast wel goed!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 09:31
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Man oh man oh man. Je moet beter nadenken voor je het uitmaakt, dat doe je niet zomaar. Dan krijg je dit soort dingen. Verman jezelf toch eens, joh! Jeetje! Je hebt het zelf uitgemaakt, vind je het heel gek dat ze dan met andere jongens omgaat? Aan jou heeft ze blijkbaar al niet zoveel als je haar zo leuk en lief vindt maar niks vasts wil en het dan dus uitmaakt. Eerste liefde, oké, dat is lief enzo maar er zijn echt wel meer mensen die lief en leuk zijn. Dat merk je alleen niet meteen als je ze willekeurig op straat of in de kroeg tegenkomt, pas als je een relatie met ze hebt blijken ze de liefste van de wereld te zijn. En omdat zij jouw eerste was heb je nog nooit iemand anders gekend die zo lief en leuk tegen jou was. De volgende vriendin die je krijgt vind je echt wel net zo lief. Je moet nu gewoon wennen aan het zonder haar zijn. Dat jíj er alles voor over hebt om haar terug te krijgen heeft zij niet zo veel aan omdat je het al een keer uit hebt gemaakt. Logischerwijs, als een jongen het met je uitmaakt, vind hij je niet leuk genoeg en kan je beter eentje zoeken die dat níet doet.

Accepteer nou maar gewoon dat je stom bent geweest en een fout hebt gemaakt maar je haar niet terugkrijgt. Move on.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 13:33
Koekenpan
Koekenpan is offline
Ik wou het toen niet uitmaken, laat ik dat voor op stellen. Toen ik wat vast
had was ze ook al een beetje flirterig tegen andere jongens en dat viel bij mij verkeerd maar
we waren de volgende 10 min alweer aan het zoenen, zo close waren we dus toen het uit was.

Ik zie haar nu telkens met één jongen, waarmee ze al heel erg close is.
Ik moet er nu echt een punt achter zettend en haar vergeten ze is mij immers
ook al vergeten. Ben ook niet uitgenodigt op haar examenfeestje, iedereen heeft al een uitnodiging
behalve ik.

Sorry dat ik jullie hier zo lastig mee heb gevallen en bedankt voor de mensen
die naar mijn verhaal wilden luisteren en me geholpen hebben.

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 13:59.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 14:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Sterkte Koekenpan. Lijkt me echt een rotsituatie. Ga maar veel leuke dingen doen deze vakantie. Dat zal ongetwijfeld helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom'
Verwijderd
233 14-06-2010 22:20
Software & Hardware Internetconnectie onbetrouwbaar
Verwijderd
13 11-08-2009 20:55
Software & Hardware Computer loopt vast na verplaatsing, wellicht vanwege CD-ROM-speler
AJKwak
7 18-09-2007 13:05
Software & Hardware PC Probleem
Verwijderd
12 14-07-2007 11:29
Eten & Drinken Vegetarisme -> veganisme?
Ellesje
66 24-03-2006 14:57
Werk, Geld & Recht geld probleem!!
shameonme
13 17-12-2004 08:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.