Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2006, 14:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Omdat #35 zojuist gesloten is door mezelve.


Ik mis haar, vanavond zie ik haar normaal gezien eindelijk opnieuw.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 05-06-2006, 15:08
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Prima.

Overigens vat ik niet dat mensen hier hun hart uitstorten for everybody to see.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 05-06-2006, 15:09
__
Avatar van __
__ is offline
ik voel me KEI GOED. ik heb t naar mn zin.
Oud 05-06-2006, 15:27
Verwijderd
blablabla weet ik niet vast wel ok
Oud 05-06-2006, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 05-06-2006 @ 16:08 :
Prima.

Overigens vat ik niet dat mensen hier hun hart uitstorten for everybody to see.
De heel persoonlijke dingen zet ik er ook niet neer, hoor. Maar het boeit mij niets als mensen weten dat ik blij ben met mijn vriendinnen of verliefd ben of juist verdrietig, integendeel, ik wil dat soort dingen juist graag kwijt
Oud 05-06-2006, 15:52
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-06-2006 @ 16:50 :
De heel persoonlijke dingen zet ik er ook niet neer, hoor. Maar het boeit mij niets als mensen weten dat ik blij ben met mijn vriendinnen of verliefd ben of juist verdrietig, integendeel, ik wil dat soort dingen juist graag kwijt
wat er in mij omgaat deel ik met niemand.

Maar goed, ieder zo zijn/haar ding.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 05-06-2006, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 05-06-2006 @ 16:52 :
wat er in mij omgaat deel ik met niemand.

Maar goed, ieder zo zijn/haar ding.
Nee, dat blijkt Maar zulke mensen hebben inderdaad weinig te zoeken in zo'n topic (of ze moeten vreselijk nieuwsgierig zijn naar anderen). Och ja.
Oud 05-06-2006, 16:03
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Goed! 2 dagen blijven slapen.. En het was erg gezellig.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 05-06-2006, 16:24
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Tussen mijn vrienden en mij gaat het behoorlijk goed, we hebben zo nu en dan een woordenwisseling maar verder zit het goed in mekaar.

Volgend jaar gaan een vriend en ik naar dezelfde school en dat vind ik zeer relax!

En tussen mijn vriendje en mij gaat het ook goed. Hopelijk zie ik hem vanavond
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 05-06-2006, 16:33
Verwijderd
Ik wil een knuffel, ik voel me eenzaam.
Oud 05-06-2006, 16:39
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 05-06-2006 @ 17:33 :
Ik wil een knuffel, ik voel me eenzaam.
*knuv geeft*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-06-2006, 17:31
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
owowowowowoow, heb het lieeefste vriendje! Morgen hebben we 2 jaar wat, maar helaas moet ik de hele dag monteren, dus wordt het niks. DUs hij heeft me verrast met een dikke bos rozen, en een koelbox, dus wij de auto in. Gingen we naar Harlingen om te picknicken op het strand. Lekker rijden en en net weer thuis, en ik hoor dat ik over 20 minuten uiteten ga! jeeee, hij is lief!
Oud 05-06-2006, 18:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Na een weekendje weg met mijn zussen, vriendje en neefje + nichtje (3+5 jaar) is het mij weer geheel duidelijk waarom ik ook eigenlijk geen kinderen wil...

Maar verder was het heel tof
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-06-2006, 18:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kut. Ik ben zo alleen *boehoe*
Gelukkig heb ik wel een hele lieve zus die voor me zorgt, maar ja, ik wil toch liever een ander soort liefde.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2006, 18:56
Verwijderd
Hij heeft me helemaal vertroeteld de laatste dagen. Voelde me flink beroerd, dus dan is zo'n lief vriendje erg fijn
Gisteren lekker naar het eilandje geweest. Beetje rondvaren met het bootje, allebei verdiept in een boek en s'avonds worstjes warm maken boven een kampvuurtje. Ik ben blij met hem!
Oud 05-06-2006, 19:45
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Donderdag naar mijn vader toe geweest.. en heel kort even langs m'n stiefmoeder die nu nog in het ziekenhuis ligt (haar nier is verwijderd.. samen met een tumor ter grootte van een kilopak suiker, dat was even schrikken om te horen.. ) en ze zag er slecht uit.. heel slecht. Maar goed, het was dan ook een zware operatie en volgens mijn vader gaat 't nu alweer iets beter.
(Blijkt trouwens dat de tumoren in de longen 7½ bij 3 cm en 3½ bij 3½ cm zijn en verder een heleboel uitzaaiingen.. dit gaat echt niet lang meer duren...)

Ik vind verder wel dat ik het liefste vriendje van de hele wereld heb.
Oud 05-06-2006, 20:14
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Maha, we hebben samen lol met rampeneren, en iedereen vind het stom.
En vandaag hadden we ook lol met zoenen bij de bushalte en dan kijken hoe veel mensen er gaan toeteren
__________________
Don't worry, be happy
Oud 05-06-2006, 20:57
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
*aai*

Hihi, ik voel me net een verliefde huppelige puber. Maar dat ben ik eigenlijk ook, dus wat doet het er toe? Het was fijn om hem net even te kunnen spreken. Nog vijf nachtjes.

Oké, ik maak er een groter probleem van dan het is, een week zonder hem, maar wat doet dat er toe?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Ads door Google
Oud 05-06-2006, 21:00
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-06-2006 @ 21:57 :
Oké, ik maak er een groter probleem van dan het is, een week zonder hem, maar wat doet dat er toe?
Ach, ik zou daar ook wel tegen op zien hoor Het liefste heb ik hem gewoon zo veel mogelijk bij me. Al is het echte missen ook wel leuk zo af en toe
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 05-06-2006, 21:56
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-06-2006 @ 19:44 :
Kut. Ik ben zo alleen *boehoe*
Gelukkig heb ik wel een hele lieve zus die voor me zorgt, maar ja, ik wil toch liever een ander soort liefde.
Sterke drank biedt alle liefde die je op zulke momenten nodig hebt.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 05-06-2006, 22:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-06-2006 @ 19:44 :
Kut. Ik ben zo alleen *boehoe*
Gelukkig heb ik wel een hele lieve zus die voor me zorgt, maar ja, ik wil toch liever een ander soort liefde.
had jij niet een engelse boy?
ik sindskort en wil eigenlijk alleen maar positieve verhalen over zo'n relatie op afstand horen..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 05-06-2006, 22:10
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
heel erg goed

behalve dat hij me vertelde dat zijn ex nog behoorlijk over de rooie is nadat ze hem tegen was gekomen tijdens uitgaan, en zijn zusje de beste vriendin van zijn ex is, en die dus ook helemaal over de rooie is dat het (al 9 maanden) uit is


verder alles ok
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 05-06-2006, 23:05
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hm... Hij heeft zijn ex (drie weken uit) een kusje gegeven bij afscheid. En ik vind kusjes heel belangrijk... het is helemaal niet officieel tussen ons en zo, maar toch... het steekt een beetje .
Oud 05-06-2006, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 05-06-2006 @ 16:08 :
Prima.

Overigens vat ik niet dat mensen hier hun hart uitstorten for everybody to see.
Ik heb er juist erg veel aan, zie mijn laatste reactie en de reacties daarop in het vorige topic. Ik zat te twijfelen, maar nu weet ik zeker dat ik een uitgebreide brief bij haar in de brievenbus stop morgen. Als ik het mijn goede vrienden vraag komt er niet meer uit dan dat vrouwen raar zijn en dat ik nog een biertje moet pakken (ook een goede reactie trouwens )
Oud 05-06-2006, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 06-06-2006 @ 00:21 :
Ik heb er juist erg veel aan, zie mijn laatste reactie en de reacties daarop in het vorige topic. Ik zat te twijfelen, maar nu weet ik zeker dat ik een uitgebreide brief bij haar in de brievenbus stop morgen. Als ik het mijn goede vrienden vraag komt er niet meer uit dan dat vrouwen raar zijn en dat ik nog een biertje moet pakken (ook een goede reactie trouwens )
Haha, ja, inderdaad, feedback is ook fijn. Sowieso, het feit dat je weet dat er mensen meeleven. (En goed plan, zo'n brief ).
Advertentie
Oud 05-06-2006, 23:31
Verwijderd
Ik quote mezelf even.

Citaat:
Zwaar kut. Ik heb vrijdagavond gezoend met een meisje, maar dat was gewoon rondsletten. Dat is gezien door een ander meisje, dat ik wel echt heel leuk vind. We hadden daarvoor echt veel en leuk contact, en er zat iets aan te komen. Sindsdien negeert ze me, reageert niet op briefjes, smsjes, loopt de andere kant op als ze me ziet...

Mja eigen schuld een beetje. Van de andere kant overdrijft ze. En het is natuurlijk wel een teken dat ze me echt leuk vond.
Ik heb de andere reacties al gelezen, dank daarvoor. Maar wat kan ik dan het beste in mijn brief zetten? Voor alle duidelijkheid: we hebben nog niet gezoend, en ze is echt heel degelijk, ofzo. Hoe zeg je dat?

Ik heb ook echt ontzettend spijt van mijn actie, maar dat kan ik toch niet meer veranderen. En ik durf haar niet te bellen, voor de slimkees die met dat idee komt.
Oud 05-06-2006, 23:37
Verwijderd
Ik zou het liever recht in d'r gezicht zeggen, zodat je weet hoe ze reageert. Maar als je per se een brief wilt sturen, zou ik denk ik gewoon iets zeggen over dat je het idee hebt dat ze je negeert, en dat je vermoed dat dat komt omdat ze je heeft zien zoenen met doos A. Vervolgens dat je doos A niks vindt en in een domme actie, omdat je dacht dat je toch geen kans maakte met het dat je erg leuk vindt, met haar gezoend hebt. En dat je daar nogal spijt van hebt, omdat je het contact met het leuke meisje belangrijker vindt en doos A eigenlijk maar suf is en jij gewoon een sukkel bent. Ofzo?
Oud 06-06-2006, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 05-06-2006 @ 21:57 :
*aai*

Hihi, ik voel me net een verliefde huppelige puber.

Maar dat ben ik eigenlijk ook ,
ik wilde net zeggen!
Oud 06-06-2006, 00:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Kut, ik voel me onaantrekkelijk.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 06-06-2006, 02:27
Verwijderd
Goed.
Oud 06-06-2006, 02:28
vedetje
vedetje is offline
ben ik eigenlijk wel genoeg geïntereseerd in hem?

Als ik bij hem ben, als ik hem zie heb ik iets van 'ja', maar als ik er geen contact mee heb heb ik iets van 'ah, laat maar'
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 06-06-2006, 08:14
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Oh god, ik hoop dat ze snel belt want ik trek dit wachten écht niet.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 06-06-2006, 09:41
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Eigenlijk goed, maar ik heb zelf even een mood van laat-me-met-rust, en dat is eigenlijk best wel lullig voor hem..

Maar ondanks dat is hij stiekem wel lief en gister viel me op hoe mooi hij eigenlijk is..hij had nieuwe kleren
Oud 06-06-2006, 10:43
Verwijderd
Het word echt tijd dat we weer gaan praten.
Gister was iig suuuuuuuper. <3
Oud 06-06-2006, 10:46
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 05-06-2006 @ 20:45 :
Donderdag naar mijn vader toe geweest.. en heel kort even langs m'n stiefmoeder die nu nog in het ziekenhuis ligt (haar nier is verwijderd.. samen met een tumor ter grootte van een kilopak suiker, dat was even schrikken om te horen.. ) en ze zag er slecht uit.. heel slecht. Maar goed, het was dan ook een zware operatie en volgens mijn vader gaat 't nu alweer iets beter.
(Blijkt trouwens dat de tumoren in de longen 7½ bij 3 cm en 3½ bij 3½ cm zijn en verder een heleboel uitzaaiingen.. dit gaat echt niet lang meer duren...)

Ik vind verder wel dat ik het liefste vriendje van de hele wereld heb.
jeetje... wat erg *knufje*

hoop dat ze nog een goede resterende tijd heeft zonder al te veel pijn, ook voor je vader =/ *nog een knuf*

OT:

__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 06-06-2006, 12:09
Bruna
Avatar van Bruna
Bruna is offline
Citaat:
Ertur schreef op 06-06-2006 @ 00:21 :
Ik heb er juist erg veel aan, zie mijn laatste reactie en de reacties daarop in het vorige topic. Ik zat te twijfelen, maar nu weet ik zeker dat ik een uitgebreide brief bij haar in de brievenbus stop morgen. Als ik het mijn goede vrienden vraag komt er niet meer uit dan dat vrouwen raar zijn en dat ik nog een biertje moet pakken (ook een goede reactie trouwens )
Dat kun je heel goed. Je kon ook altijd goed mails schrijven, dus dat komt wel goed. Gewoon doen
Ads door Google
Oud 06-06-2006, 13:05
Verwijderd
Goed . Een lekker weekend weg geweest. Zaterdagavond uit geweest, genoeg gedronken om gewoon schamteloos te gaan zoenen op de dansvloer. En dat voelde best wel goed . Alles was leuk dat weekend, niet alleen met hem, maar met de hele groep .

Jammer dat ik hem nu een week moet missen ...
Oud 06-06-2006, 13:38
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Mijn vriend kwam mijn ex tegen en die zei dat ik mijn ex moest mailen . En als we het niet uit zouden praten dan hoefde het niet meer en blablabla vriendengroep valt uit elkaar gezeik.
Kom dan naar mij en hij mag niet alles op mij afschuiven, hij is boos

Ik weet niet wat ik moet uitpraten? Raar joch.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 06-06-2006, 13:59
Yolcu
Yolcu is offline
Oh god neeeee stuur geen brief! Hoe kansloos is dat.


En ot: teveel aandacht, te weinig interesse (van mijn kant dus)
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 06-06-2006, 14:16
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Die brief gaat ze aan al haar vrienden en vriendinnen laten lezen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 06-06-2006, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 06-06-2006 @ 01:45 :
Kut, ik voel me onaantrekkelijk.


Haal je niks in je hoofd Jessica, je bent een chick. Als ik op meisjes viel dan zou ik het wel weten
Oud 06-06-2006, 15:15
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
GOED!!! We gaan samenwonen!!!!
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 06-06-2006, 15:21
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Oh, God.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 06-06-2006, 16:27
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Goed, heel goed <33
Ik heb echt de liefste vriend van de hele wereld
Oud 06-06-2006, 16:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wauw! Dat was leuk.
__________________
Tsja
Oud 06-06-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Yolcu schreef op 06-06-2006 @ 14:59 :
Oh god neeeee stuur geen brief! Hoe kansloos is dat.

Waarom? Nu al te laat
Citaat:
Roos schreef op 06-06-2006 @ 15:16 :
Die brief gaat ze aan al haar vrienden en vriendinnen laten lezen.
Dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Oud 06-06-2006, 16:52
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Vice schreef op 06-06-2006 @ 01:45 :
Kut, ik voel me onaantrekkelijk.
Dan zit er ergens een draadje bij je los
__________________
To eu zèn
Oud 06-06-2006, 18:12
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hmm. Ik weet het ook niet meer.
Ik stel me aan en dat weet ik ook wel, maar ik vind het niet goed dat hij zijn ex een kusje geeft, want nu zijn wij bezig met misschien iets opbouwen.. en door haar haren aait . Is dat gek en onredelijk? Ik denk het wel hè?
Oud 06-06-2006, 18:12
Verwijderd
Hem eens zien zou ook leuk zijn
Oud 06-06-2006, 18:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Vice schreef op 06-06-2006 @ 01:45 :
Kut, ik voel me onaantrekkelijk.
Wrom? :/



Ontopic: goooooooooooooed. Ze is helemaal aan't genezen, hehe.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.