Oud 06-08-2002, 01:11
Skankurrr
Skankurrr is offline
De laatste maanden is de sfeer hier in huis erg achteruit gegaan Mijn vader heeft problemen op zijn werk en nu zit hij met ziekteverlof thuis, hij hangt de hele dag maar chagrijnig op de bank en zit contineu met me moeder en met mij te ruzien.

Ook is hij sinds die tijd aan de drank, stiekem als me moeder en ik ff bij hem weg zijn drinkt hij sterke drank ofzoiets. Ik tref hem dan meestal aan in de kamer op de bank waarna het geruzie alweer snel begint en hij agressief wordt. Naar mij en mijn moeder, een tijd geleden heeft hij me zelfs een bloedneus geslagen En de score van vanavond is een rooie gloeiende plek in mijn gezicht en wat andere pijnlijke plekjes (afdruk van vingers op me arm waar hij me vastgepakt heeft en uit de kamer heeft gesleept)

De laatste tijd zit ik nu bijna altijd op mijn kamer (kom alleen nog naar beneden voor te eten, wat ik vanavond geen eens kon op eten aangezien hij weer begon te ruzien en agressief te worden) of ik ga naar vrienden. Als vrienden van mij hier komen is het alsof er niks aan de hand is en wordt er harstikke aardig tegen me vrienden en mij gedaan, maar daarna begint ut weer

Ik zit er nu aan te denken om uit huis te gaan (ben 16), want van het leuke vredige gezinnetje wat er ooit was is weinig meer over. Ik denk dat ik wel enige opvang kan krijgen bij mijn halfzus (die is 26) of bij een vriend die 28 is. Maar ik wil niet dat de relatie tussen mijn moeder en halfzus nog verder verslechterd... En uit huis gaan zal ook de nodige consequenties hebben...Ik weet niet wat ik moet Ik voel me ontzettend kut hieronder aangezien nog niet zo lang geleden alles normaal was en er nog geen moment in zicht is dat er weer rust hier in huis komt. Ik heb bijna contineu last van hoofdpijn en kan slecht slapen. Ook slaap ik 's morgens veel te lang uit en 's avonds ga ik te laat pitten, me dag en nacht ritme is redelijk fucked up

Ik weet echt niet wat ik moet heeft iemand hier misschien enige vorm van advies? Ik wil gewoon me weer wat beter voelen en goed aan me nieuwe opleiding kunne beginnen die begin september begint, en niet dat ik die helemaal verkloot...

Thanks voor het lezen en maybe some advice...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 09:56
Verwijderd
echt klote voor je
tja, uit huis gaan is ook nogal wat, dat is een grote verandering en dat is natuurlijk ook moeiljk als je daarnaast een nieuwe opleiding gaat volgen... misschien kun je het beste eens bij bureau jeugdzorg gaan informeren wat de mogelijkheden zijn. misschien kun je wel iets van kamertraining of begeleid wonen of hoe het ook heet gaan doen. het zal misschien moeilijk zijn, maar heb het er eens met je ouders over. 1 ding staat vast, en dat is dat het zo niet verder kan natuurlijk. als jij met rooie handafdrukken in je gezicht rondloopt of een bloedneus geslagen wordt, dan heet dat kindermishandeling.
heel veel sterkte ermee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Problemen thuis
tjeerd556
1 01-10-2016 21:53
Liefde & Relatie Problemen thuis en niets mogen van ouders
Supra16
18 02-01-2015 21:05
Psychologie problemen thuis...
Rachelll
5 13-05-2011 19:21
Drugs & Alcohol Steeds meer blowers in problemen
Wammus
59 20-05-2006 10:18
Psychologie UIt huis door problemen thuis.
Verwijderd
12 08-06-2005 21:10
Psychologie problemen thuis, lang verhaal
Verwijderd
3 23-11-2003 23:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.