Oud 06-09-2002, 16:54
rabecca
rabecca is offline
Het is nu 3 weken uit tussen mij en mijn (ex) vriend omdat we teveel ruzie hadden enzo.
Maar nu snap ik hem effe niet hoor.
Hij wil nog wel sex en hij houd nog wel van me (zegt ie)
en hij wil ook nog dat ik af en toe langs kom dat vind ie gezellig.
Maar ik snap hem niet we hebben nu hetzelfde alleen heet het geen relatie en zien we elkaar wat minder..
Ik snap het niet want hij draagt mijn kettinkje met een half hartje ook nog gewoon.
En laatst bij het uitgaan vroegi emand van is dat je vriendin?
toen heeft ie gewoon ja gezegt.

Daarna vroeg ik waarom en zei ie van: ja anders moet ik alles weer gaan uitleggen.
Hij heeft het uitgemaakt om die ruzie iedere keer enzo en hij geloofde niet dat we dat konden veranderen enzo hij zei van: ja we vallen toch weer terug in het oude patroon.
Maar nu is het ongeveer hetzelfde en hij wil niet met iemand anders zoenen bij het uitgaan ofzo
want ik d8 eerst misschien heeft ie het uitgemaakt ook om zijn vrijheid maar dat is het ook niet.

Ik wil graag dat het nog goedkomt maar hij zegt : ga er maar vanuit dat het niet meer goedkomt want strax zit je te w88 en hoop te krijgen en zeg ik misschien over 2 maanden van het komt toch niet goed en dan doe ik jou weer pijn enzow.
Dat vond ik wel lief dat ie dat zei...
Maar ik snapnou helemaal niks meer van hem!!!

Ik kan het heel moeilijk van zijn kant bekijken en daarom begrijp ik er ook niks van..
Kan iemand zijn gedrag verklaren of heeft iemand ook zoiets meegemaakt?
Ik weet niet of ik nou moet w88 ofzo of juist niet ik snap er echt helemaalniks meer van...

HELP!

xxxxxxxxxxxx
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2002, 16:57
rabecca
rabecca is offline
ps: we zijn 10 maanden samen geweest
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:01
Angeles
Angeles is offline
Hmmm, het is wel moeilijk... kennelijk kan hij jou ook nog niet echt missen, maar wil hij niet meer de gebondenheid van een relatie. Ik denk dat jij goed moet nadenken over of je dit wel wil, het is dus wel uit en op deze manier krijg jij weinig gelegenheid om hem los te laten en verder te gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:19
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Hmmm, het is wel moeilijk... kennelijk kan hij jou ook nog niet echt missen, maar wil hij niet meer de gebondenheid van een relatie. Ik denk dat jij goed moet nadenken over of je dit wel wil, het is dus wel uit en op deze manier krijg jij weinig gelegenheid om hem los te laten en verder te gaan.
Ja dat heb ik ook tegen hem gezegd ik zei: ja ik wil voorlopig geencontact meer dat lijkt me beter enzo.
Toen werd ie helemaal boos enzo hij vond het nergens op slaan want hij wilde me nog wel blijven zien en hij wilde goede vrienden blijven enzo.

Toen zei ik nou okeej en toen moest hetcontact iedere keer van mij afkomen hij reageerde wel ofzo maar ik moest iedere keer contact zoeken toen heb ik tegen hemgezegt van ja het moet wel van 2 kanten komen!
en zei ik: volgens mij hou je helemaal niet meer van me maar vind je het lullig om te zeggen want dan head je wel anders gedaan enzo bla bla bla.
Toen kreeg ik meteen een smsje met: hey lieverd ik hou nog wel van je geloof me en sorry dat ik niks liet horen xxx k luv ya
maar omdat ik hem nog wil enzo zal ik natuurlijk geen nee zeggen als hij iets (bijv sex) wil en daar kan hij gebruik van maken dat had ik ook tegen hem gezegd enzow....



(Ik hang weer een verhaal op wat er niets mee te maken heeft maja)
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:24
Angeles
Angeles is offline
Ik vind helemaal niet dat hij het recht heeft om boos te worden. Misschien kan hij het allemaal wel heel makkelijk loslaten, jij kunt dat niet en hij heeft het maar te accepteren dat jij even geen contact wil. In dit soort tijden moet je gewoon lekker aan jezelf denken, hoor. Dan wordt hij maar lekker boos.

Dus ik zou gewoon die afstand nemen als ik jou was, je hebt er recht op.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:35
lady*jessica
lady*jessica is offline
nou ik heb dus ook zoiets meegemaakt enne mijn tip voor jou is gewoon pas op dat je niet gebruikt word want dat is bij mij dus wel gebeurd. Want hij wil je dus geen valse hoop geven en geen pijn doen. Maar door het te doen met jou geeft ie je toch juist valse hoop??? maar ja ik ken die (ex)vriend van je natuurlijk niet dus of ik gelijk heb weet ik niet

Maar ja als nog stekte... dan maar

Lady*jessica
__________________
I can't stop thininking about you
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:38
rabecca
rabecca is offline
thanks.
het probleem is ook dat ik eigenlijk geen afstand wil/kan nemen
het zal vast wel beter zijn dat geloof ik ook wel maar toch...
en we zitten bij elkaar op school komen altijd in dezelfde disotheek en hebben praktisch dezelfde vrienden dus onwijken kan ik hem niet.
ik heb geprobeerd afstand te nemen in de hoop dat ie me zou missen en zich misschien zou realiseren dat ie zich heeft vergist ofzow...
maar ik hou datécht niet vol..
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!

Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 18:27.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:44
rabecca
rabecca is offline
meer reacties zijn welkom hoor
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:48
Angeles
Angeles is offline
In dat geval zou ik persoonlijk toch proberen om het contact wat vriendschappelijker te houden, hoe intiemer je nu met hem bent, hoe moeilijker het is om hem los te laten als het straks echt zover komt dat het helemaal over is. Stel dat hij een ander meisje ontmoet, dat moet dan toch ontzettend pijnlijk voor je zijn? De kans dat je je dan heel gekwetst en gebruikt voelt is nogal groot.

Het is uit en voor jezelf is het beter om je ook zo te gedragen. Hij zou dat ook moeten doen. Wat hij nu wil is 'the best of both worlds', wel een meisje dat er altijd voor hem is en hem als haar vriend behandelt, maar ondertussen ook de vrijheid om te doen wat hij wil. En dat kan voor jou heel pijnlijk zijn als jij nog hoop hebt op een toekomst met hem.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:43
rabecca
rabecca is offline
Maar kan iemand ook uitleggen wat zijn bedoeling nou is?¿
Dat wil ik wel graag weten denken jullie dat er nog een kans is dat ie me ooit terug wil ofzo?
kan iemand zijn gedrag uitleggen ik kan me niet in zijn positie verplaatsen en ik denk dat een "buitenstaander" dat beter kan...
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:46
Angeles
Angeles is offline
Jawel. Hij wil wel de voordelen van het hebben van een vaste vriendin (iemand die altijd voor hem klaarstaat, vaak beschikbaar is voor seks en intimiteit, enzovoort), maar hij wil niet meer de verplichtingen die daar bij horen. Hij kan er dus op elk moment mee ophouden zonder verder tekst en uitleg te geven. Hij wil die relatie niet meer, maar vindt het ook moeilijk om er zomaar uit te stappen, wellicht wil hij het afbouwen, maar dat is voor jou wel heel pijnlijk. Jij hebt (waarschijnlijk valse) hoop, denkt dat hij nog terugkomt, maar de kans dat dat gebeurt is niet zo groot als hij al meerdere keren heeft gezegd dat dat niet zal gaan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:49
de abt van sion
de abt van sion is offline
Zie toch in, rabecca, dat het een prototypische, slijmerige, rolbevestigende vrouwenonderdrukker is. Uitmaken, en snel ook! Doen!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:49
rabecca
rabecca is offline
Hij heeft gezegd dat ie aant twijfelen was enzo maar dat ie voor de zekerheid heeft gezegd dat het niet meer goed komt omdat het anders zou hard voor mij zou aankomen... jongens je snapt er niks van

Het is al 3 weken uit hoor (lees het bovenste verhaaltje)
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:52
Angeles
Angeles is offline
Dat heet dus gewoon 'aan het lijntje houden'. Hij wil je misschien nog wel en daarom houdt hij je stand-by, maar misschien wil hij je ook niet en dan wil hij wel zonder verdere tekst en uitleg van je af kunnen komen. Het klinkt hard, maar het is wel zo.

Verder zou ik de raad van de abt maar ter harte nemen en voor 'uitmaken' lezen: 'contact verbreken/op een zeer laag pitje zetten' (en op een zeer laag pitje betekent: niets dat ook maar lijkt op intimiteit).
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 20:21
rabecca
rabecca is offline
bedankt, ik weet dat je gelijk hebt ik ben alleen zo`n ik-wil-het-niet-horen type.
ik jullie advies opvolgen thanks!
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 20:29
Angeles
Angeles is offline
Sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:26
_just_me_86
_just_me_86 is offline
Heb dat zelf ook precies hetzelfde gehad. wel de sex, maar de rest dan niet. heb dat toen wel gedaan, maar dat was eigenlijk meer omdat ik hem anders "helemaal" kwijt was. hebben we denk een maandje volgehouden. daarna ging het gewoon niet en dat lag nog het meeste aan mij...
Maar je moet gewoon doen wat je gevoel je zegt. Het is even fijn, maar zal dan denk ik evengoed niet nog erg lang gaan duren. suc6 iig!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verward maar verliefd en wil niet opgeven!
Potonga
13 28-08-2011 16:43
Liefde & Relatie Scharrelen
Scholiertjeee
16 13-05-2011 09:03
Verhalen & Gedichten Mijn relatie
so much sushi
5 02-08-2005 22:32
Liefde & Relatie help,vriendin,veranderd enzo
Maija
16 16-10-2004 08:22
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 14:29
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.