Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2007, 22:11
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heb eigenlijk nog nooit in dit (sub) forum een topic geopend, maar heb nu een reden ervoor . maar even een korte voorgeschiedenis.

Had 3 jaar geleden een vrouw ontmoet in een handwerk en kunst winkel, waarmee we meteen heel enthousiast over onze hobby's begonnen te praten (schilderen, breien ed) Zij wilde wel nader met mij kennis, want zij vond mij wel een apart iemand met die kleurige truien en 'alternative' kleding. Na afloop vroeg zij naar mijn telefoonnummer want zij wilde mij bellen om mijn andere truien bij mij thuis te bekijken, thuis aangekomen en de dagen erna is er niet gebeld geworden door haar, dus ik dacht dat werd blij gemaakt met een dooie mus. (wat wel vaker gebeurd is )

Laat ik per toeval vandaag haar gezien hebben bij mijn vaste CD winkel (Satisfaction Heerlen) en ik herkende haar meteen aan haar kleurige kleding en stapte op haar af met de vraag of zij mij nog kende, en ja hoor zij herkende mij meteen en deze keer gaf zij aan dat ze wel zou bellen voor een persoonlijk contact, thuis gekomen belde zij inderdaad een uur later op, tijdens het 45 minuten durende gesprek vertelde zij dat ze 10 jaar ouder als mij was (ik zag het er niet vanaf bij haar ) komende week wilde ze wel enkele uren vrijmaken om bij thuis kennis te maken met mij en mijn truien en patronen te bekijken. Na afloop van het gesprek gaf ze ook haar eigen prive nummer.

Maargoed om een lang verhaal kort te maken, wat moet ik hier niet van denken, gezien ik hier weinig tot geen ervaringen mee heb.
Advertentie
Oud 02-03-2007, 22:12
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
met vrouwen of met die 10 jaar?
Oud 02-03-2007, 22:14
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 02-03-2007 @ 23:12 :
met vrouwen of met die 10 jaar?
Eerder met die 10 jaar, alhoewel ik ook niet echt ervaringen heb met vrouwen zelf.
Oud 02-03-2007, 22:17
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
je bent 26. zolang ze jou niet als dat leuke jochie met die kleurige truien ziet lijkt er me niets aan de hand.
Oud 02-03-2007, 22:18
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
nja hoe ouder je wordt hoe minder 'erg' zo'n leeftjidsverschil is.

mijn vriend is 8 jaar ouder, maar komt zo helemaal niet over..en bij ons werkt het goed.

t kan net zo zijn dat dit bij jou ook het geval is, maar het kan ook dat ze echt al helemaal in een andere levensfase zit. dit is iets waar je alleen maar achterkomt door contact met haar te hebben.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-03-2007, 22:38
Verwijderd
Bij leeftijdsverschil is het zo van belang hoe de personen zelf zijn, in welke fase ze zitten, hoe ze zich gedragen, etc. En dat is een beetje moeilijk te beoordelen vanaf een forum

Hier werkt 10 jaar verschil prima
Oud 02-03-2007, 22:41
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ze komt even naar je truien kijken
Oud 02-03-2007, 22:42
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
nouja, ze is dan als het goed is 36. Bij vrouwen van 36 kan het heel erg gaan kriebelen om een serieuze relatie te hebben met de bijbehorende kinderen. Maar als zij nu geen kindertjes zoekt bij jou lijkt me er niet al te veel aan de hand.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 02-03-2007, 22:49
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Lente schreef op 02-03-2007 @ 23:41 :
ze komt even naar je truien kijken
Ik dacht al dat het aan mij lag

Weet je zeker dat je niet stoned en of dronken bent en dacht "laat ik eens gezellig L&R onderspammen"?
Oud 02-03-2007, 22:53
Verwijderd
't Klinkt idd niet echt alsof ze meer wil dat samen keuvelen over breien
Maar goed, misschien zijn er meer dingen besproken tijdens dat gesprek, dat weten we natuurlijk niet.

Loop niet te hard van stapel in ieder geval.
Oud 02-03-2007, 23:30
Verwijderd
Geil. Neuk 'r.
Oud 02-03-2007, 23:49
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik zou wat aan de inrichting van je huis doen.

ot: ik ben ook wel benieuwd naar die truien, fotos aub
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-03-2007, 00:04
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-03-2007 @ 00:30 :
Geil. Neuk 'r.
__________________
bonnie and clyde
Oud 03-03-2007, 00:11
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
tja, wat kan je hier van zeggen.

Ik heb weinig ervaring met zowel;

-vrouwen van 36
-kleurige truien
-patronen
-breien in het algemeen.

Evengoed wens ik je wel veel succes
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 03-03-2007, 00:54
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-03-2007 @ 23:53 :
't Klinkt idd niet echt alsof ze meer wil dat samen keuvelen over breien
Maar goed, misschien zijn er meer dingen besproken tijdens dat gesprek, dat weten we natuurlijk niet.

Loop niet te hard van stapel in ieder geval.
Bedankt voor de reacties, maar ik laat het de komende week op z'n beloop gaan, onder het motto....Ik zie wel waar het schip strandt.

Maar voor alle duidelijkheid, zij zocht kontact met mij. ik niet bij haar!

Te hard van stapel lopen die ik sowieso nooit, omdat hardloprs meestal doodlopers zijn.
Oud 03-03-2007, 00:57
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Lente schreef op 02-03-2007 @ 23:41 :
ze komt even naar je truien kijken
Dan had ze ook 3 jaar eerder kunnen komen kijken! (toen had ze ook mijn nummer)

Maargoed als het al zou klikken, dan zoek ik toch in eerste instantie vriendschap ipv een relatie.

Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 01:13.
Oud 03-03-2007, 08:11
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Volgens mij weet je het antwoord zelf al
__________________
<):o)
Oud 03-03-2007, 09:09
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Ik heb (of nouja, had ) een relatie met iemand die 9 jaar ouder is en wat betreft leeftijdsverschil was dat totaal geen probleem. Het ligt er inderdaad aan in welke fase jullie zijn en vaak ook wel wat jullie hebben meegemaakt. Als je beide op ongeveer dezelfde manier in het leven staat dan is het helemaal geweldig.
Trouwens, het is niet zo dat het bij 'oudere' vrouwen eerder gaat kriebelen over een serieuze relatie met kinderen. Ik was diegene die daar het meest (positief) over denk .
Citaat:
Cornel schreef op 03-03-2007 @ 01:57 :
Maargoed als het al zou klikken, dan zoek ik toch in eerste instantie vriendschap ipv een relatie.
Uh ja... nu snap ik ook niet meer waarom je dit topic heb gestart.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Ads door Google
Oud 03-03-2007, 09:19
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Cornel schreef op 02-03-2007 @ 23:14 :
Eerder met die 10 jaar, alhoewel ik ook niet echt ervaringen heb met vrouwen zelf.
Als je als hobby breien hebt en dat aan wildvreemde vrouwen vertelt zal dat ook wel zo blijven.
Verder ben je 26 dus is 10 jaar niet zo'n heel groot verschil en zal het, zoals zwart-wit al zei, wel goed komen zolang ze je niet 'als dat jochie met die kleurige truien' ziet.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 03-03-2007, 09:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb ook een relatie gehad met iemand die tien jaar ouder is dan ik. Dat is mede dankzij het leeftijdsverschil ook uitgegaan. Maar natuurlijk is het wel mogelijk, wij hebben het ook ruim drie jaar volgehouden en het is meer dat we qua karakter en levensstijl niet bij elkaar pasten dan vanwege de leeftijd (al heeft dat natuurlijk ook deels met elkaar te maken)

Kortom, het is niet onmogelijk. Maar ik vraag me af of die vrouw op die manier geinteresseerd is in jou Misschien denkt ze namelijk een lotgenootje gevonden te hebben, omdat niet veel mensen van die hobby's hebben
__________________
<):o)
Oud 03-03-2007, 09:26
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Citaat:
Magican schreef op 03-03-2007 @ 11:19 :
Als je als hobby breien hebt en dat aan wildvreemde vrouwen vertelt zal dat ook wel zo blijven.
Verder ben je 26 dus is 10 jaar niet zo'n heel groot verschil en zal het, zoals zwart-wit al zei, wel goed komen zolang ze je niet 'als dat jochie met die kleurige truien' ziet.
aan de andere kant, is zij dus 36 en nog steeds vrijgezel.. Ga je je dan niet afvragen wat voor type deze vrouw is?
__________________
Tsja...nou zeg...
Oud 03-03-2007, 09:43
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Anki schreef op 03-03-2007 @ 10:26 :
aan de andere kant, is zij dus 36 en nog steeds vrijgezel.. Ga je je dan niet afvragen wat voor type deze vrouw is?
Eentje die haar nummer aan 'wildvreemde' jongens geeft.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 03-03-2007, 09:47
Verwijderd
is dit serieus?
Oud 03-03-2007, 10:05
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Hahahaa classic !

Cornel is echt een fake poster altijd al gedacht

Als het echt zo is, is r maar 1 advies: "Neuken die hap"
__________________
The death toll is rising
Oud 03-03-2007, 10:30
Verwijderd
Briljant topic.
Advertentie
Oud 03-03-2007, 12:29
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Succes Cornel, let op haar lichaamstaal !
Oud 03-03-2007, 12:51
Verwijderd
10 jaar is overigens geen probleem, tenzij je dat maakt. Helemaal niet als jij 26 is en zij 36. Volwassen genoeg allebei
Oud 03-03-2007, 12:51
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Anki schreef op 03-03-2007 @ 10:26 :
aan de andere kant, is zij dus 36 en nog steeds vrijgezel.. Ga je je dan niet afvragen wat voor type deze vrouw is?
Misschien iemand die uit een ongelukkig huwelijk is gekomen

Neuken die hap
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 03-03-2007, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Anki schreef op 03-03-2007 @ 10:26 :
aan de andere kant, is zij dus 36 en nog steeds vrijgezel.. Ga je je dan niet afvragen wat voor type deze vrouw is?
Want mensen van 36 kunnen geen vrijgezel meer zijn, omdat ze allang getrouwd horen te zijn, natuurlijk.
Oud 03-03-2007, 13:19
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 03-03-2007 @ 13:53 :
Want mensen van 36 kunnen geen vrijgezel meer zijn, omdat ze allang getrouwd horen te zijn, natuurlijk.
Die mening deel ik toch niet, zij gaf aan geen relatie oid te hebben (mischien is ze wel gescheiden, wie zal het zeggen ) Wel was ze erg geinteresseerd of ik wel op mezelf woonde , want ze dacht dat ik bij mijn moeder in huis woonde omdat ik zij dat ik buiten mijn moeder om niemand anders heb (ja een oude buurvrouw van 76 ) Het is en blijft een vreemd iets, ik vind haar wel grappig uitzien met haar knalgroene sokken, oranje joggingbroek en de oversized fel gekleurde trui die ze als een minijurk droeg.

De eerste keer dat ze mij zag (mei 2004) had ik zelf een felgekleurde folklore trui aan, en daarop sprak ze mij aan met de vraag of ik die zelf gemaakt had, en zo zijn we aan de praat gekomen, nu bijna 3 jaar later heb ik haar dan opnieuw ontmoet en zelf maar eens aangesproken.

Ze wilde dolgraag een trui van mij kopen, het liefst een die te groot is. Ik heb aangegeven in principe niks te verkopen, wel zou ik in opdracht iets voor haar willen ontwerpen in de gewenste kleuren en eventueel ook breien. Ze wilde er iig ruim tijd voor uittrekken, dus niet even langskomen en 10 minuten later weer weg zijn.

Uiteraard wil ik haar (grote) borduurwerken bij haar thuis ook wel eens zien.
Oud 03-03-2007, 13:47
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Magican schreef op 03-03-2007 @ 10:19 :
Als je als hobby breien hebt en dat aan wildvreemde vrouwen vertelt zal dat ook wel zo blijven.
Oud 03-03-2007, 14:34
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Lekker aardig weer. Cornel ik denk wel dat je een kans maakt want jij en die vrouw hebben dezelfde passie, dat schept meteen een band.

Laat je weten hoe de date is verlopen?
Oud 03-03-2007, 14:36
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
poirot schreef op 03-03-2007 @ 15:34 :
Lekker aardig weer. Cornel ik denk wel dat je een kans maakt want jij en die vrouw hebben dezelfde passie, dat schept meteen een band.

Laat je weten hoe de date is verlopen?
Dat sowieso, ook als blijkt dat het niks geworden is, wordt zeker nog vervolgd.

Ben zelf ook wel benieuwd hoe dat verder afloopt.
Oud 03-03-2007, 14:59
Verwijderd
Ome cor, veel succes ermee , het is je gegund!
Oud 03-03-2007, 16:09
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-03-2007 @ 11:05 :
Hahahaa classic !

Cornel is echt een fake poster altijd al gedacht

Als het echt zo is, is r maar 1 advies: "Neuken die hap"
Ik heb dat gevoel ook altijd al gehad. Dat Teun erachter zit ofzo.

Dat zou trouwens wel fucking ziek zijn. Mocht het een fake poster betreffen.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 03-03-2007, 16:15
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Cornel schreef op 03-03-2007 @ 14:19 :
Die mening deel ik toch niet, zij gaf aan geen relatie oid te hebben (mischien is ze wel gescheiden, wie zal het zeggen ) Wel was ze erg geinteresseerd of ik wel op mezelf woonde , want ze dacht dat ik bij mijn moeder in huis woonde omdat ik zij dat ik buiten mijn moeder om niemand anders heb (ja een oude buurvrouw van 76 ) Het is en blijft een vreemd iets, ik vind haar wel grappig uitzien met haar knalgroene sokken, oranje joggingbroek en de oversized fel gekleurde trui die ze als een minijurk droeg.
Ooit van sarcasme gehoord
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Ads door Google
Oud 03-03-2007, 16:33
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Cornel schreef op 03-03-2007 @ 14:19 :
omdat ik zei dat ik buiten mijn moeder om niemand anders heb (ja een oude buurvrouw van 76 )
hoezo heb je buiten hun om niemand?
wat bedoel je hiermee?

Niet jezelf teveel vast gaan klampen aan een vrouw van 36 in een maffe outfit.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 03-03-2007, 17:07
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Wat schattig, maar als ik jou was zou ik er mee naar een forum gaan dat niet door pubers en post-pubers bevolkt wordt.

Waarschijnlijk zal ze overigens wel denken dat je homoseksueel bent.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 03-03-2007, 17:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik geloof er geen snars van.
Oud 03-03-2007, 18:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Cornel, ik heb steeds grotere vraagtekens bij jou. Of je bent écht zo of je houdt ons voor de gek.
Oud 03-03-2007, 19:07
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-03-2007 @ 19:21 :
Cornel, ik heb steeds grotere vraagtekens bij jou. Of je bent écht zo of je houdt ons voor de gek.
Ik hou niemand voor de gek, moet ik hier soms een foto van haar plaatsen met haar telefoonnummer!

Wel effe goed lezen, alvorens je reageerd, komende week dinsdag of woensdag zal ik haar opnieuw spreken en dan zie ik wel hoe het verder gaat!
Oud 03-03-2007, 21:12
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja, een foto zal t em doen
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 03-03-2007, 22:06
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Age ist just a number
Oud 03-03-2007, 22:30
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Tiño schreef op 03-03-2007 @ 22:12 :
ja, een foto!
Oud 03-03-2007, 22:38
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
ik heb een film met het zelfde onderwerp gezien!
iedereen had er problemen mee waardorr hun relatie eronder ging lijden ntt... maar ik vond ze persoonlijk een heel mooi koppel.. en wrm zou dat niet bij jou het geval zijn?
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Oud 03-03-2007, 22:55
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Metal schreef op 03-03-2007 @ 17:09 :
Ik heb dat gevoel ook altijd al gehad. Dat Teun erachter zit ofzo.

Dat zou trouwens wel fucking ziek zijn. Mocht het een fake poster betreffen.
dan zou diegene die dat doen wel heel fucking triest zijn, met al die vage cd hoesjes en z'n blog enzo.

cornel, brij een condoom en geef die aan haar, she'll get the point
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 04-03-2007, 00:00
hermanf
hermanf is offline
neuken die milf
Oud 04-03-2007, 11:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Metal schreef op 03-03-2007 @ 17:09 :
Ik heb dat gevoel ook altijd al gehad. Dat Teun erachter zit ofzo.
Teun! Oh ja! Jeetje, die heb ik zelfs nog een tijd in mijn msn-lijst gehad. Volgens mij heb ik zelfs hele gedichten van hem gehad. Haha.
Oud 04-03-2007, 11:23
Verwijderd
is truien kijken net zoiets als brommers kieken?
Oud 04-03-2007, 12:30
hermanf
hermanf is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 04-03-2007 @ 12:23 :
is truien kijken net zoiets als brommers kieken?
Ze vroeg an mien, laat je piemeltje es zien
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vind ik een vriendin/liefde zónder discotheek?
Jos-Single
73 24-08-2010 12:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak.
Gatara
214 06-06-2007 19:33
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Levensbeschouwing & Filosofie hoofddoek
Brenda_lelie
35 18-02-2003 11:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Angst voor de islam is niet terecht
Santje03
35 07-02-2003 09:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pervers en/of Tiranniek
Quivarum
95 06-02-2003 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.