Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2009, 16:37
neeltje.
neeltje. is offline
ja. ik ben bezig met een verhaal en ik weet niet of ik verder ga schrijven, maar ik wou het even aan jullie laten lezen dus ja.

Ze zeggen dat als je iemand ziet sterven, je intens verdriet voelt. Ik niet. Ik voelde eigenlijk niks. Behalve.. vrede. Gewoon rust. Ik zag alles in een roes, alsof ik droomde of zoiets. Je lachte, en langzaam verslapte je greep die eerst als ijzer om mijn hand geklemd was. Ik lachte terug. Jij stond langzaam op uit je ziekenhuisbed en trok alle slangetjes die ze in je hadden gestoken eruit. En toen liep je weg. Dwars door de muur, en toen was mijn droom over. Ik stond weer met mijn voeten op de grond en de vage witte mist was weg en veranderde in het TL licht wat je altijd in ziekenhuizen ziet. Ik rende achter je aan, maar aan de andere kant van de muur was er alleen een leegte, en een stilte die pijn deed aan mijn oren. Toen sloeg achter mij een deur dicht.

Laatst gewijzigd op 18-12-2009 om 20:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2009, 17:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik voel de eigenlijk niks.
voelde

Citaat:
TL ligt
TL-licht

Het is handig als je alles nog een keer leest, dan kun je vast zelf ook de fouten eruit halen. Het is nogal een kort stukje, dus een beetje lastig te beoordelen, maar als jij denkt dat het iets kan worden, moet je gewoon nog even verder schrijven tot je wat meer hebt
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2009, 19:59
neeltje.
neeltje. is offline
oh ja, die had ik er al uitgehaald maar dit is een oude kopie, rofl.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 21:32
Emily.
Emily. is offline
toen was mijn droom over --> volgens mij is het iets correcter om te schrijven: toen was mijn droom voorbij.

TL licht wat je --> TL licht dat je

Ik vind je stukje veel potentieel hebben, leuke idee dat geopperd wordt, maar heb het gevoel dat je het nog meer zou kunnen uitwerken tot iets magischer. Doe meer met die droom, durf dromen, ook schrijvend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Even voorstellen...
Verwijderd
2 17-06-2010 11:51
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Huiswerkvragen: Exacte vakken vreemde thesis-onderwerpen
damaetas
35 16-08-2002 13:00
Verhalen & Gedichten Psychologisch en half autobiografisch verhaal
Anne
3 24-09-2001 11:49
Games max paine
Christiaan's Soul
59 06-08-2001 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.