Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 20:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het vorige topic.

De andere zat ineens dicht.
__________________
Advertentie
Oud 19-01-2005, 20:39
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Joepie.
Oud 19-01-2005, 21:11
Verwijderd
De eindreply van het vorige topic was 'de sims is kut'.
Daar ben ik het dus niet mee eens
Ik heb nou een aso-gezinnetje gemaakt, met een vader die crimineel heet, en kinderen die Priscilla en Kimberly heten.
(Nou moeten de mensen die zo heten niet beledigd zijn: het is de combinatie die het em doet: vader crimineel en de kinderen heten zo.)
Oud 19-01-2005, 21:17
Verwijderd
Ik was het wel eens met wammus......


dat hier zoveel over te vertellen is zeg.
Oud 19-01-2005, 21:31
Fat_Bastard
Avatar van Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Gewoon warcraft spelen man
__________________
I left my cock in the yard so the kids can play with it.
Oud 19-01-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
superduck schreef op 19-01-2005 @ 22:17 :
Ik was het wel eens met wammus......


dat hier zoveel over te vertellen is zeg.
Jaja, hele verhaallijnen
Oud 19-01-2005, 22:04
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 19-01-2005 @ 22:31 :
Gewoon warcraft spelen man
Ik weet niet. Warcraft vind ik persoonlijk een spel voor pcnerds. Het is een bepaald soort type die daar mee speelt. Overgens niet gemeen bedoelt.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 19-01-2005, 22:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kan het weer ontopic

ik hoop dat de vrouw zwanger is van een tweeling... dan heb ik dr 10 op de wereld gezet
en anders heb ik nog 5 dagen voor 2 kinderen...kan dat als ze na 3 dagen meteen weer zwanger wordt? ze is dan al "bejaard" als ze moet bevallen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-01-2005, 23:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
superduck schreef op 19-01-2005 @ 22:17 :
Ik was het wel eens met wammus......


dat hier zoveel over te vertellen is zeg.
Ja echt he... Maar goed nu nok ik weer hoor brabbel maar weer fijn verder over mensjes die als je ze uit huis haalt en weer terugzet weer helemaal vrolijk zijn... Watnou realisme?

__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 20-01-2005, 02:54
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
superduck schreef op 19-01-2005 @ 22:17 :
Ik was het wel eens met wammus......


dat hier zoveel over te vertellen is zeg.
Moeilijk om te geloven dat niet iedereen dezelfde smaak heeft als jij?
Oud 20-01-2005, 10:31
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 19-01-2005 @ 23:36 :
kan het weer ontopic

ik hoop dat de vrouw zwanger is van een tweeling... dan heb ik dr 10 op de wereld gezet
en anders heb ik nog 5 dagen voor 2 kinderen...kan dat als ze na 3 dagen meteen weer zwanger wordt? ze is dan al "bejaard" als ze moet bevallen
Anders kun je wel cheaten en 'aging off' doen, dan heeft ze nog ff. En dan nadat ze zwanger is meteen weer uitdoen. Of levenselixer drinken?
Oud 20-01-2005, 10:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-01-2005 @ 11:31 :
Anders kun je wel cheaten en 'aging off' doen, dan heeft ze nog ff. En dan nadat ze zwanger is meteen weer uitdoen. Of levenselixer drinken?
dat aging of...komen er dan wel gewoon kinderen te wereld...en stat de leeftijd dan bij iedereen stil?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-01-2005, 10:44
love is life
love is life is offline
ik heb gewoon een vader en een zoon en een ma en ee, dochter en ik probeer de zoon op de dochter te laten vvallen en de vader op de ma fin ja ik hou me dus bezig zeg maar
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Oud 20-01-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 20-01-2005 @ 11:39 :
dat aging of...komen er dan wel gewoon kinderen te wereld...en stat de leeftijd dan bij iedereen stil?
Ja, dat is het probleem. Maar dan kun je wel relaxt zwanger worden. Je kunt het bijvoorbeeld uitzetten als je kind ter wereld is. En dan zwanger worden en weer aanzetten. Etcetera. En de leeftijd van iedereen staat dus stil.
Oud 20-01-2005, 14:59
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Ik heb net een tweeling.. Jeetje wat een werk man, handig dat je een kindermeisje kan inhuren!!
Het is dan echt zo als de een weer vrolijk is, en alles goed.. dan begint de ander weer.. Heeft die vrouw ook nooit tijd voor zichzelf!
Ik gebruik de code zelf om eerst de mensen een tijdje te laten leven zeg maar.. Gewoon eerst aging off.. goede baan, mooi huis etc. en dan later pas de kinderen. Dan zijn die ouders ook niet zo oud als de kinderen nog klein zijn..

Weet iemand btw wanneer de volgende uitbreiding uitkomt? Dat had toch wat te maken met College of herinner ik me dat verkeerd?
__________________
...gone with the wind...
Oud 20-01-2005, 15:18
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 20-01-2005 @ 15:59 :
Weet iemand btw wanneer de volgende uitbreiding uitkomt? Dat had toch wat te maken met College of herinner ik me dat verkeerd?
Klopt. In mei ergens.

Drugs en alcohol zullen er iig. niet in aanwezig zijn .. schijnt ..
Oud 20-01-2005, 15:21
althea
Avatar van althea
althea is offline
Ik heb net gelezen dat het tweede deel 'Sims2: Studentenleven' zal heten. En het zal te koop zijn vanaf 10 maart 2005. Zo staat het ieg op de site.
Laat maar komen!
Oud 20-01-2005, 15:31
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
zucht het melkiemelkie begint nu al ...
__________________
WOEi !
Ads door Google
Oud 21-01-2005, 14:50
Ilsuuuh
Avatar van Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
kan ik m nergens downloaden???of kan iemand m sturen??
__________________
** Een Paard Zonder Ruiter blijft een Paard, maar een ruiter zonder Paard is maar een mens, FRECKY, Mii Sweet Horsey!!
Oud 21-01-2005, 15:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-01-2005 @ 16:18 :
Klopt. In mei ergens.

Drugs en alcohol zullen er iig. niet in aanwezig zijn .. schijnt ..
Tss, wat voor studentenleven leiden ze daar in Amerika.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 21-01-2005, 15:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-01-2005 @ 16:18 :
Klopt. In mei ergens.

Drugs en alcohol zullen er iig. niet in aanwezig zijn .. schijnt ..
pff, ik vind dat alcohol toch wel aanwezig zou moeten zijn bij jongeren. Dat ze naar feesten gaan en dat ze zich klem kunnen zuipen, om de volgende dag ziek en kotsend op bed te liggen Moeten ze vervolgens weer schoonmaken enzo...

@love is life: leuk idee. Ik ga ook eens een vader en zoon maken en die matchen aan een moeder met een dochter.

@Ilsuuuh: goed zelf zoeken en anders gewoon kopen. Het is niet de bedoeling dat op dit forum tips worden gegeven over waar het te downloaden is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-01-2005, 16:04
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-01-2005 @ 16:55 :
pff, ik vind dat alcohol toch wel aanwezig zou moeten zijn bij jongeren. Dat ze naar feesten gaan en dat ze zich klem kunnen zuipen, om de volgende dag ziek en kotsend op bed te liggen Moeten ze vervolgens weer schoonmaken enzo...
Juh idd; maar geloof dat ze dat willen ontmoedigen ofzo.

http://www.gamer.nl/nieuws/24867

Fragland: “Can your Sims get drunk or high ?”

Tim: “No, It is important to keep in mind that The Sims is a story-telling game. I’m not the story-teller, the player him- or herself is the story-teller. As the developers, we create the 'pieces' to tell 'a story', whatever story the player want to tell.

The 'bubble-blower' for instance, is a perfectly innocent object, it blows bubbles. The Sims-Students sit around it, blow bubbles and laugh - no more than that. Whatever your perception of those giggles are, are entirely part of *your* story.

Another example is the Bar. We only serve juice there, so the Sims cannot display any drunken behaviour when they drink something from the bar. We don’t want the Sims to act drunk because not everybody wants that element in 'their' story.”
Oud 21-01-2005, 16:53
Q
Avatar van Q
Q is offline
Als ze een realistische beeld willen geven van de werkelijkheid moeten ze niet doen alsof student nooit drank of drugs gebruiken.
Oud 21-01-2005, 23:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-01-2005 @ 17:04 :
We don’t want the Sims to act drunk because not everybody wants that element in 'their' story.”[/i]
dat is toch heel simpel? Maak een bar waarbij je zowel juice als alcohol kan bestellen. Op die manier kan iedereen zelf kiezen of het wel of niet in je 'story' komt. Bovendien denk ik niet dat dit aanmoedigd: ze kunnen laten zien dat sims er raar van gaan doen, dat sims dingen slopen of agressief worden, dat sims zomaar iemand zoenen terwijl ze al een vriendin hebben of dat sims alles onderkotsen. Op die manier kan jeugd juist eerder worden gewezen op de negatieve gevolgen van dronken worden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-01-2005, 11:18
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 00:28 :
dat is toch heel simpel? Maak een bar waarbij je zowel juice als alcohol kan bestellen. Op die manier kan iedereen zelf kiezen of het wel of niet in je 'story' komt. Bovendien denk ik niet dat dit aanmoedigd: ze kunnen laten zien dat sims er raar van gaan doen, dat sims dingen slopen of agressief worden, dat sims zomaar iemand zoenen terwijl ze al een vriendin hebben of dat sims alles onderkotsen. Op die manier kan jeugd juist eerder worden gewezen op de negatieve gevolgen van dronken worden.
Jups, waarschijnlijk zijn ze bang dat ze de jeugd er toe aan zetten tot drank en drugs gebruik omdat het zo stoer is in de game Of de ouders die natuurlijk ook vaak het spel kopen voor de kinderen kunnen worden weerhouden om het te kopen als ze horen dat er drank drugs sex en rock en roll in zit

Ik vind jouw oplossing toch een mooie
Advertentie
Oud 22-01-2005, 12:46
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 00:28 :
ze kunnen laten zien dat sims er raar van gaan doen, dat sims dingen slopen of agressief worden, dat sims zomaar iemand zoenen terwijl ze al een vriendin hebben of dat sims alles onderkotsen. Op die manier kan jeugd juist eerder worden gewezen op de negatieve gevolgen van dronken worden.
Ik denk dat ze dat soort situaties juist niet willen hebben in de sims.

Ik bedoel alles wat nu in de sims zit, is allemaal luchtig en op een speelse manier gedaan (vind ik). Maar drank, drugs en dergelijke, daar speel je geen spelletjes mee.

Ik kan 't ergens wel begrijpen dat ze 't niet erin willen doen.
Oud 22-01-2005, 12:47
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
het is ook voor kleinere amerikaanse tere zieltjes...
daar mag je niet drinken voor je 21ste enzo...
dus mag er ook geen alcohol in de game zitten, want dan zal die gelijk een dikke leeftijdsrating krijgen. En dat verkoopt niet, en aangezien het EA alleen om het uitmelken van een simpel concept gaat zullen ze dat er ook nooit in doen.
__________________
WOEi !
Oud 22-01-2005, 13:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-01-2005 @ 13:46 :
Ik denk dat ze dat soort situaties juist niet willen hebben in de sims.

Ik bedoel alles wat nu in de sims zit, is allemaal luchtig en op een speelse manier gedaan (vind ik). Maar drank, drugs en dergelijke, daar speel je geen spelletjes mee.

Ik kan 't ergens wel begrijpen dat ze 't niet erin willen doen.
Ach je kan toch ook 'oh jaa!' doen
Je kan zelfs vreemd gaan op dit moment. Je kan ruzie maken en vechten of je kan een carrière beginnen binnen de criminaliteit.
Maar nee, alcohol? Dat kan echt niet!!

@ de spelmakers (dus niet op jou hoor )
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-01-2005, 14:34
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 14:35 :
Ach je kan toch ook 'oh jaa!' doen
Je kan zelfs vreemd gaan op dit moment. Je kan ruzie maken en vechten of je kan een carrière beginnen binnen de criminaliteit.
Maar nee, alcohol? Dat kan echt niet!!

@ de spelmakers (dus niet op jou hoor )
En dr zit nie eens een optie in om het veilig te doen, aan Aids gaan meer mensen dood dan drank
Oud 22-01-2005, 14:55
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 14:35 :
Ach je kan toch ook 'oh jaa!' doen
Je kan zelfs vreemd gaan op dit moment. Je kan ruzie maken en vechten of je kan een carrière beginnen binnen de criminaliteit.
Maar nee, alcohol? Dat kan echt niet!!
Mja das maar .. maar dat is allemaal op een speelse manier uitgebeeld.

Alcohol en drugs speels uitbeelden ? .. hrm .. zo'n ventje met een spuit bezig zien .. nah ..
Oud 22-01-2005, 15:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-01-2005 @ 15:55 :
Mja das maar .. maar dat is allemaal op een speelse manier uitgebeeld.

Alcohol en drugs speels uitbeelden ? .. hrm .. zo'n ventje met een spuit bezig zien .. nah ..
ik vind drugs dan ook niet persé nodig, maar alcohol is toch wel degelijk een belangrijk deel van het studentenleven.

en als je toch drugs erin wil verwerken zou je een jointje kunnen roken bijvoorbeeld.

Maar goed, drugs begrijp ik wel: dat zijn ze in Amerika natuurlijk achterlijk streng mee.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-01-2005, 22:41
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Met alcohol zijn ze ook streng. In veel staten mag je pas op je 21e aan de drank.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 23-01-2005, 12:42
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Maar dat wordt vaak genoeg overtreden.. Maar goed, zou alcohol wel in spel erbij leuk vinden.. hoort er idd toch wel beetje bij.. (hoewel ik zelf nooit drink)
Drugs hoeft voor mij niet.. vind ik nergens voor nodig.. zoveel voegt dat toch niet toe?

@Balance: dat idee is idd echt goed!!
__________________
...gone with the wind...
Oud 23-01-2005, 12:50
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Q schreef op 22-01-2005 @ 15:34 :
En dr zit nie eens een optie in om het veilig te doen, aan Aids gaan meer mensen dood dan drank
maar aan de andere kant kun je apart kiezen voor kindje maken. Dus er wordt wel iets gebruikt in theorie
__________________
I love dr Phil :D
Oud 23-01-2005, 14:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dat denk ik ook aangezien de vrouw met ojaa niet zwanger kan raken.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 23-01-2005, 17:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
moeten ze eignelijk ook doen, zwanger worden van ojaa...een ongelukje
en je kan als tiener niet eens verder dan zoenen....mmm
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Ads door Google
Oud 23-01-2005, 17:20
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-01-2005 @ 18:06 :
moeten ze eignelijk ook doen, zwanger worden van ojaa...een ongelukje
en je kan als tiener niet eens verder dan zoenen....mmm
daarom heb ik ook gene tieners
zo saai

in the sims 1 was het ten minste nog gokken of je zwanger werd
hoe heette het toen ook alweer?
__________________
I love dr Phil :D
Oud 23-01-2005, 17:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Toen moest je gewoon net zo lang zoenen totdat hij vroeg of je een kindje wilde oid... Ze was niet eens zwanger volgens mij.
__________________
Oud 23-01-2005, 17:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 23-01-2005 @ 18:33 :
Toen moest je gewoon net zo lang zoenen totdat hij vroeg of je een kindje wilde oid... Ze was niet eens zwanger volgens mij.
Nope Volgens mij als je nou weer Sims 1 zou spelen, zou 't best wel vies tegenvallen .. nu je helemaal gewend bent aan Sims 2
Oud 23-01-2005, 17:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-01-2005 @ 18:36 :
Nope Volgens mij als je nou weer Sims 1 zou spelen, zou 't best wel vies tegenvallen .. nu je helemaal gewend bent aan Sims 2
idd.

maar als ik zo dit topic bekijk zouden de makers van de Sims eigenlijk onderzoek moeten doen onder sims-spelers.
Als ze hen bijvoorbeeld een 200 tal nieuwe producten laat uitvinden en een stuk of 5 nieuwe carrières, dan weet je wel dat je dan een zoveelste versie kan maken die mensen tenminste aanspreekt!
Destijds met livin' large zaten er heel veel dingen bij waarvan ik zoiets had van: is dit nou zo handig om dat extra te krijgen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-01-2005, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 23-01-2005 @ 18:33 :
Toen moest je gewoon net zo lang zoenen totdat hij vroeg of je een kindje wilde oid... Ze was niet eens zwanger volgens mij.
Inderdaad, in The Sims 1 kwam je kind gewoon letterlijk uit de lucht vallen
Oud 24-01-2005, 07:16
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-01-2005 @ 18:55 :
idd.

maar als ik zo dit topic bekijk zouden de makers van de Sims eigenlijk onderzoek moeten doen onder sims-spelers.
Als ze hen bijvoorbeeld een 200 tal nieuwe producten laat uitvinden en een stuk of 5 nieuwe carrières, dan weet je wel dat je dan een zoveelste versie kan maken die mensen tenminste aanspreekt!
Destijds met livin' large zaten er heel veel dingen bij waarvan ik zoiets had van: is dit nou zo handig om dat extra te krijgen?
maar je kocht em blijkbaar toch. dus verdient EA weer een extra zakcentje aan de mensen die toch elke versie kopen, zonder een duur onderzoek te gaan doen.
__________________
WOEi !
Oud 24-01-2005, 11:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 24-01-2005 @ 08:16 :
maar je kocht em blijkbaar toch. dus verdient EA weer een extra zakcentje aan de mensen die toch elke versie kopen, zonder een duur onderzoek te gaan doen.
Ik ben niet zo van het kopen hoor
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-01-2005, 11:55
b@rt-online
b@rt-online is offline
ff vraagje heeft iedereen dat spel in de winkel gekocht of hoe zit dat? want ik wil hem ook maar ik ga d'r geen 50 euro aan uit geven. weet iemand iets?
Oud 24-01-2005, 13:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Illigale shit mag niet op het forum.
__________________
Oud 24-01-2005, 14:24
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 24-01-2005 @ 14:29 :
Illigale shit mag niet op het forum.
Wie heeft 't nou weer over illegaal?
Oud 24-01-2005, 14:24
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
b@rt-online schreef op 24-01-2005 @ 12:55 :
ff vraagje heeft iedereen dat spel in de winkel gekocht of hoe zit dat? want ik wil hem ook maar ik ga d'r geen 50 euro aan uit geven. weet iemand iets?
Vraag 'm voor je verjaardag of voor sinterklaas of kerst.
Oud 24-01-2005, 15:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-01-2005 @ 15:24 :
Wie heeft 't nou weer over illegaal?
__________________
Oud 24-01-2005, 15:13
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 24-01-2005 @ 16:05 :
Oud 24-01-2005, 20:36
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
hmm... moet binnenkort ook maar weer eens gaan simsen, al lang niet meer gedaan!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.