Oud 08-05-2008, 11:57
tonio
tonio is offline
Het is ook niet echt moeilijk, maar sommige dingen weet ik niet precies, omdat ik er niet vaak achterzit, maar dan bel ik gewoon ff naar de infobalie en dan leggen zij het uit. Simpel zat
Advertentie
Oud 12-05-2008, 17:56
nicoole
nicoole is offline
wat verdient een 15 jarige vulploegmedewerker, en een 16jarige vulploegmedewerker?

Oud 12-05-2008, 19:29
Skater13
Skater13 is offline
15 jaar: 2,78
16 jaar: 3,28

dacht ik ^^
Oud 12-05-2008, 19:50
tonio
tonio is offline
Citaat:
15 jaar: 2,78
16 jaar: 3,28

dacht ik ^^
Ik dacht 3,29 voor een 16-jarige, 15 jaar zou ik niet weten.
Oud 13-05-2008, 01:20
DjMax
DjMax is offline
15 jaar is meer joh
Oud 13-05-2008, 07:47
tonio
tonio is offline
Citaat:
15 jaar is meer joh
Echt niet heel veel meer hoor
Oud 13-05-2008, 08:19
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
15 jaar is 2,85
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 15-05-2008, 18:39
Verwijderd
Even een vraagje, binnenkort gaan we dus verbouwen en nu moest ik van mijn baas een beschikbaarheidsrooster invullen.

Nu is het zo dat ik dus nog een andere baan heb (23u p/w) en nog 1 dag naar school ga (8u p/w). Vrijdag is mijn vaste werkdag bij de AH (9u p/w). Ik heb het dus aardig druk.
Nu kan ik dus 2 dagen niet werken ivm mijn andere baan (waar ik ook de opleiding voor volg) en mijn baas zegt dat ie me verplicht om bij AH te komen werken omdat ie me niet kan missen (uitruimen van de winkel en personeelsdag). Ik heb dus gezegd dat ik niet kan omdat ik op mijn andere werk geen vrij kon krijgen (is ook echt zo, had 't wel aangevraagd). Hij is het er uiteraard niet mee eens en 'gaat het overleggen'. Dat ik 2 weken later wél extra kan werken (notabene in mijn vakantie), zegt ie niks over.

Ik vind hem op het moment één van de grootste eikels in mijn omgeving.
Dit kan hij niet zo maar maken toch? Om me te verplichten om te komen werken?
Oud 15-05-2008, 18:51
tonio
tonio is offline
Als je min. 2 weken vantevoren vrij vraagt, kan hij je helemaal niets verplichten
Oud 15-05-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Als je min. 2 weken vantevoren vrij vraagt, kan hij je helemaal niets verplichten
Ik krijg geen vrij van hem. In principe hoef ik ook geen vrij te vragen aangezien het niet mijn werkdagen zijn.
Oud 15-05-2008, 19:22
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik krijg geen vrij van hem. In principe hoef ik ook geen vrij te vragen aangezien het niet mijn werkdagen zijn.
Dan is het helemaal absurd wat ie wil
Oud 16-05-2008, 02:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Even een vraagje, binnenkort gaan we dus verbouwen en nu moest ik van mijn baas een beschikbaarheidsrooster invullen.

Nu is het zo dat ik dus nog een andere baan heb (23u p/w) en nog 1 dag naar school ga (8u p/w). Vrijdag is mijn vaste werkdag bij de AH (9u p/w). Ik heb het dus aardig druk.
Nu kan ik dus 2 dagen niet werken ivm mijn andere baan (waar ik ook de opleiding voor volg) en mijn baas zegt dat ie me verplicht om bij AH te komen werken omdat ie me niet kan missen (uitruimen van de winkel en personeelsdag). Ik heb dus gezegd dat ik niet kan omdat ik op mijn andere werk geen vrij kon krijgen (is ook echt zo, had 't wel aangevraagd). Hij is het er uiteraard niet mee eens en 'gaat het overleggen'. Dat ik 2 weken later wél extra kan werken (notabene in mijn vakantie), zegt ie niks over.

Ik vind hem op het moment één van de grootste eikels in mijn omgeving.
Dit kan hij niet zo maar maken toch? Om me te verplichten om te komen werken?
Nee, je kan niet verplicht worden te komen werken als je normaal gesproken niet hoeft te werken dan, nee. Zou lekker worden, zeg.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2008, 17:51
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Ik mag voor de 4e keer in half jaar tijd mijn beschikbaarheid weer eens doorgeven haha... handig dat continue wisselen van teamleider en dat niks door wordt gegeven en dat ik nu wederom weer mag gaan vragen of ik de tijd waarop ik al 2 jaar werk, mijn vaste tijd mag blijven... Hopelijk wordt dit verzoek net als de andere 3 keren weer ingewilligd Maar zal wel goed komen! Ik hoop alleen dat deze teamleider wat langer aanblijft
Oud 16-05-2008, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik mag voor de 4e keer in half jaar tijd mijn beschikbaarheid weer eens doorgeven haha... handig dat continue wisselen van teamleider en dat niks door wordt gegeven en dat ik nu wederom weer mag gaan vragen of ik de tijd waarop ik al 2 jaar werk, mijn vaste tijd mag blijven... Hopelijk wordt dit verzoek net als de andere 3 keren weer ingewilligd Maar zal wel goed komen! Ik hoop alleen dat deze teamleider wat langer aanblijft
Je beschikbaarheid wordt (als het goed is) gewoon in R&R ingevoerd dus het is onzin om ze het steeds opnieuw te vertellen.
Oud 16-05-2008, 23:46
kassamiep90
kassamiep90 is offline
nou ik moet het ook weer gaan vertellen. Want.... misschien is het wel verandert
Oud 17-05-2008, 16:48
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Citaat:
Je beschikbaarheid wordt (als het goed is) gewoon in R&R ingevoerd dus het is onzin om ze het steeds opnieuw te vertellen.
Blijkbaar niet anders vragen ze er niet steeds naar... voor mij is het duidelijk en heb eigenlijk al standaard 2 jaar dezelfde eisen en als het veranderd geef ik het zelf wel door maar waarschijnlijk is de administratie niet op orde...of niet compleet en willen ze daarom van iedereen, zodat het plaatje iig compleet is.
Oud 20-05-2008, 22:22
timvl1987
timvl1987 is offline
'Albert Heijn wil geen zichtbare homo'



UPDATE - Een 18-jarige jongen uit Groningen is bij het Albert Heijn filiaal Groningen-Hoogkerk ontslagen vanwege zijn homoseksualiteit. Hij vertelt zijn verhaal bij de homovriendelijke internetradiozender Sunshine LIVE. Manager C. Afman van het bewuste filiaal bevestigt dat de jongen is ontslagen omdat hij veel te veel zijn homo-zijn uitdroeg. “Dat schrikte klanten af”.

De ontslagen werknemer zegt daarover bij Sunshine-radio: ''Op een gegeven moment hoorde ik personeel onder elkaar zeggen dat ik te-homo ben. Ik werkte er vier maanden toen de filiaalmanager naar mij toe kwam en stelde dat ik waarschijnlijk overgeplaatst moest worden. Daarna begon de hel pas echt. Pesterijen van klanten en personeel waren aan de orde van de dag".

Filiaalmanager Afman zegt in een reactie tegen Sunshine LIVE dat zijn filiaal nog een homo in dienst heeft. ''Maar die gedraagt zich 'normaal' zoals het hoort en aan hem kun je niet zien dat hij homo is". In een email aan de redactie van gk.nl schrijft Afman dat hij deze uitspraak niet zou hebben gedaan, wel zegt hij: "Het niet functioneren van deze jongen heeft helemaal niets te maken met zijn geaardheid. Het heeft te maken met andere zaken die niemand anders aangaan dan de jongen zelf, als werknemer en ons bedrijf als werkgever."



De ontslagen werknemer werkte via een uitzendbureau bij de supermarkt. De consulent van dat bureau zegt dat hij een goede kracht is die functioneert naar behoren. Het probleem zou ook niet zozeer bij AH liggen, maar aan de wijk Hoogkerk. Het is een hechte gemeenschap en het kan voorkomen dat de wijkbewoners niet willen wennen aan de indruk die deze jongen in zijn omgang achter laat.

Albert Heijn Nederland zegt in een reactie iedere vorm van discriminatie binnen het bedrijf af te wijzen. Het bedrijf voelt echter niets voor een intern onderzoek en staat achter de keuze van de filiaalhouder."

De bewuste 18-jarige jongeman heeft inmiddels ander werk gevonden en overweegt nog of hij aangifte gaat doen van discriminatie.
Oud 20-05-2008, 22:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Een duidelijk beeld dat het hier gaat om het noorden van het land. Dit zou waarschijnlijk veel minder snel in de stadse regios voorkomen.
Ik ben tegen dit soort gedrag en voor het onderzoeken hiervan hoe het zover heeft kunnen komen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 21-05-2008, 08:02
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Idd in mijn filiaal (in de Randstad) hebben we een tijd lang vier jongens achter de kassa gehad die op het eigen geslacht vielen en dat was ook wel duidelijk te merken op een of andere manier. Je kan het natuurlijk niet altijd merken maar deze droegen het uit en ze kwamen er ook openlijk voor uit, twee hadden zelfs een relatie maar nooit heeft een klant problemen gehad met ze. Ze vonden het juist geweldig en die vier hadden de meeste aanspraak altijd. En dat heeft misschien idd met het stadse te maken, dat het daar wat beter geaccepteerd wordt.

Alleen toen we een aantal moslima's in dienst hadden, hadden we dus wel gezeur met klanten. Die wilden niet geholpen worden en zeiden dat ook letterlijk 'Je laat maar een ander naar voren komen om mij te helpen. Ik wil niet geholpen worden door een hoofddoek' en dat vind ik echt een rotstreek dat je iemand zo durft te behandelen zeg.... terwijl ik zou denken dat dit in de randstad ook geaccepteerd wordt maar blijkbaar toch niet helemaal. Gelukkig zat onze SM er boven op en als er weer zo'n iemand kwam dan werd daar even mee gesproken dat dit soort gedrag niet getolereerd wordt. Dat is dan wel weer prettig dat een SM daar ook echt iets tegen wil doen.
Oud 21-05-2008, 17:13
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Idd in mijn filiaal (in de Randstad) hebben we een tijd lang vier jongens achter de kassa gehad die op het eigen geslacht vielen en dat was ook wel duidelijk te merken op een of andere manier. Je kan het natuurlijk niet altijd merken maar deze droegen het uit en ze kwamen er ook openlijk voor uit, twee hadden zelfs een relatie maar nooit heeft een klant problemen gehad met ze. Ze vonden het juist geweldig en die vier hadden de meeste aanspraak altijd. En dat heeft misschien idd met het stadse te maken, dat het daar wat beter geaccepteerd wordt.

Alleen toen we een aantal moslima's in dienst hadden, hadden we dus wel gezeur met klanten. Die wilden niet geholpen worden en zeiden dat ook letterlijk 'Je laat maar een ander naar voren komen om mij te helpen. Ik wil niet geholpen worden door een hoofddoek' en dat vind ik echt een rotstreek dat je iemand zo durft te behandelen zeg.... terwijl ik zou denken dat dit in de randstad ook geaccepteerd wordt maar blijkbaar toch niet helemaal. Gelukkig zat onze SM er boven op en als er weer zo'n iemand kwam dan werd daar even mee gesproken dat dit soort gedrag niet getolereerd wordt. Dat is dan wel weer prettig dat een SM daar ook echt iets tegen wil doen.
Inderdaad dergelijk gedrag word bij ons bij personeel niet geaccepteerd. De 10 cultuurwarden van albert heijn!
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 26-05-2008, 13:31
Stepspam
Stepspam is offline
Zijn er mensen die wat meer weten over de supermarkt CAO- onderhandelingen?

Grt
Oud 26-05-2008, 16:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Gaan stroef en zijn eigelijk vastgelopen. zie ook http://fnvsupermarkt.hyves.nl/ en geef je mening.

Citaat:
Inderdaad dergelijk gedrag word bij ons bij personeel niet geaccepteerd. De 10 cultuurwarden van albert heijn!
Om mezelf te verbeteren het zijn 6 cultuurwaarden.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-05-2008, 18:53
Skater13
Skater13 is offline
wat zijn dan de cultuurwaarden
Oud 27-05-2008, 23:26
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
wat zijn dan de cultuurwaarden
Wist ik ze nog maar hahaahahahaha. Zal ik ze eens opzoeken/vragen.

Slechte he ik weet het
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-05-2008, 23:45
notoriousdns
notoriousdns is offline
Even een vraagje.. Ik heb laatst ontslag aangevraagd. Ik zit nu net een week in mijn ontslagtermijn, maar vraag me af hoe dat zit met uitbetalen als ik daar uiteindelijk mn ontslag heb gekregen.. Krijg ik dan gewoon die maand ontslagtermijn uitbetaald, worden al mijn vakantieuren die nog openstaan uitbetaald, en krijg ik de resterende personeelskorting nog van de afgelopen periode?

denniisssssss
Oud 28-05-2008, 00:01
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Lijkt me wel aannemelijk ja. Je opzegtermijn is geen maand waarin je voor spek en bonen meedoet, je krijgt gewoon loon uitbetaald en alles. Ik zou nu je er nog werkt dit alles gewoon goed regelen, zodat je als je weg bent de AH ook niet meer nodig hebt!
Oud 28-05-2008, 07:17
Verwijderd
Hoeveel zal een 21 jarige verdienen? heb overigens was ervaring achter de kassa.
Oud 28-05-2008, 09:55
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Even een vraagje.. Ik heb laatst ontslag aangevraagd. Ik zit nu net een week in mijn ontslagtermijn, maar vraag me af hoe dat zit met uitbetalen als ik daar uiteindelijk mn ontslag heb gekregen.. Krijg ik dan gewoon die maand ontslagtermijn uitbetaald, worden al mijn vakantieuren die nog openstaan uitbetaald, en krijg ik de resterende personeelskorting nog van de afgelopen periode?

denniisssssss
Kan ik heel kort over zijn. Je krijgt je gewerkte uren gewoon uitbetaald, je openstaande vakantieuren worden gewoon uitbetaald. Je openstaande vakantiegeld word gewoon uitbetaald (al is dat niet veel aangezien we net gehad hebben). Wat betreft de personeelskorting durf ik het niet met zekerheid te zeggen aangezien dat per periode word uitbetaald. Dus dat moet ik schuldig blijven, denk dat je SM of ASM dat zelfs niet zal weten.

Groetjes
Ivo Jan
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-05-2008, 09:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hoeveel zal een 21 jarige verdienen? heb overigens was ervaring achter de kassa.
6,71

Groet,
Ivo Jan
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-05-2008, 10:18
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Citaat:
Kan ik heel kort over zijn. Je krijgt je gewerkte uren gewoon uitbetaald, je openstaande vakantieuren worden gewoon uitbetaald. Je openstaande vakantiegeld word gewoon uitbetaald (al is dat niet veel aangezien we net gehad hebben). Wat betreft de personeelskorting durf ik het niet met zekerheid te zeggen aangezien dat per periode word uitbetaald. Dus dat moet ik schuldig blijven, denk dat je SM of ASM dat zelfs niet zal weten.

Groetjes
Ivo Jan
Volgens mij is je personeelsbonuskaart geldig als 10% kortingskaart tot de laatste dag van de maand waarin je ontslag neemt en krijg je alles wat je tot dan toe aan korting hebt verdiend, uitbetaald in de maand waarin dat normaliter van dat kwartaal wordt uitbetaald. Zoiets meende ik gelezen te hebben in ieder geval in het boekje dat er bijgeleverd wordt met extra info..
Oud 28-05-2008, 12:07
ikkkkuh
ikkkkuh is offline
Volgens mijn oude ASM, Ivo Jan weet wie.
Was het zo, dat op de dag dat ik uit dienst treden dat de 10% werd stopgezet.

Feit was echter dat mijn vriendin periode 4 nog een herberekening kreeg van periode 1 dit jaar(toen ze ontslag nam) waar de 10% werd aangevuld tot 75eu. waar dit eerst 40 eu was.
Bij mij is het, terwijl ik op dezelfde dag ontslag nam niet gebeurd.
Waarschijnlijk is het elke keer anders ofzo?
Maar ik heb wel vaker bugs in het 10% systeem gezien..
Zo heeft m'n vriendin op het nieuwe fililaal na 6 weken gewoon een nieuw pasje, ik niet.. Ben benieuwd of hij er vrijdag ligt als ik werk :-P


Wat vinden we trouwens van de wulpies?!:-P Ben benieuwd, net op de radio gehoord wat de actie ging worden...

Laatst gewijzigd op 28-05-2008 om 12:08. Reden: zin vergeten
Oud 28-05-2008, 13:03
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Volgens mijn oude ASM, Ivo Jan weet wie.
Was het zo, dat op de dag dat ik uit dienst treden dat de 10% werd stopgezet.

Feit was echter dat mijn vriendin periode 4 nog een herberekening kreeg van periode 1 dit jaar(toen ze ontslag nam) waar de 10% werd aangevuld tot 75eu. waar dit eerst 40 eu was.
Bij mij is het, terwijl ik op dezelfde dag ontslag nam niet gebeurd.
Waarschijnlijk is het elke keer anders ofzo?
Maar ik heb wel vaker bugs in het 10% systeem gezien..
Zo heeft m'n vriendin op het nieuwe fililaal na 6 weken gewoon een nieuw pasje, ik niet.. Ben benieuwd of hij er vrijdag ligt als ik werk :-P


Wat vinden we trouwens van de wulpies?!:-P Ben benieuwd, net op de radio gehoord wat de actie ging worden...
Ja de welpies ik wist het al wel een beetje :-) Ik vind het wel leuk moet ik zeggen

Het 10% systeem is leuk maar soms inderdaad volgens mij een appart verhaal . Je krijgt ongeveer tussen de 6 en 8 weken nadat je in dienst bent je pas dus misschien ligt het daar aan

Kan jij trouwens tellen met de terminal??
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!

Laatst gewijzigd op 28-05-2008 om 13:06. Reden: zinnen vergeten
Oud 28-05-2008, 14:03
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Wat zijn die krengen lelijk zeg..Ik vond die Wuppies veel leuker!! Die waren tenminste nog schattig.

Oud 29-05-2008, 11:19
ikkkkuh
ikkkkuh is offline
Citaat:
Ja de welpies ik wist het al wel een beetje :-) Ik vind het wel leuk moet ik zeggen

Het 10% systeem is leuk maar soms inderdaad volgens mij een appart verhaal . Je krijgt ongeveer tussen de 6 en 8 weken nadat je in dienst bent je pas dus misschien ligt het daar aan

Kan jij trouwens tellen met de terminal??
ik wel, tellen, codeboek. Via de computer met "toepassingen" dingen opzoeken.
Wat nog meer? Afboeken ook.

Weet je wat trouwens wel grappig is, die kwaliteitsmedewerker van ons :-P.. Die werkt de helft van z'n week bij ons de andere helft bij jullie x-D.
Dat geeft dus aan dat het vrijmakkelijk is via R&R om mensen uit te wiselen of niet?

Laatst gewijzigd op 29-05-2008 om 11:34.
Oud 30-05-2008, 02:01
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ik wel, tellen, codeboek. Via de computer met "toepassingen" dingen opzoeken.
Wat nog meer? Afboeken ook.

Weet je wat trouwens wel grappig is, die kwaliteitsmedewerker van ons :-P.. Die werkt de helft van z'n week bij ons de andere helft bij jullie x-D.
Dat geeft dus aan dat het vrijmakkelijk is via R&R om mensen uit te wiselen of niet?

Klopt, max, dat kan heel makkelijk idd alleen het filiaal waar die niet in de planning staat moet wel onthouden dat er iemand komt.

Heb je bezwaar om op zondag te werken? 29 Juni moeten we in westwijk integraal tellen namelijk. En wat mensen met terminal ervaring kan ik wel hebben
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 30-05-2008, 11:59
Skater13
Skater13 is offline
Tellen is toch gewoon,

Terminal - Hoofdmenu - Voorraad - Selectie tellen?

Wat is er moeilijk aan tellen eigenlijk?
Oud 30-05-2008, 17:27
ikkkkuh
ikkkkuh is offline
Ik heb helemaal geen bezwaar om op zondag te werken, a.s. zondag werk ik ook.. ga ik met een toekomstig TL raad het eens, tellen :-P..
Vandaag heb ik de diepvries bij ons opnieuw d'r ingedondert, nieuwe worp enzo gedaan.

Ik weet niet of die zondag in m'n vakantie valt, maar inprincipe kan ik gewoon werken.
Bel anders even naar mijn filiaal en vraag of het mag of, hoe word dat normaal geregeld?!

groet

ps,
weet iemand wanneer periode 5 is afgelopen? en 6?

Laatst gewijzigd op 30-05-2008 om 17:52. Reden: ps geelte
Oud 31-05-2008, 03:09
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Tellen is toch gewoon,

Terminal - Hoofdmenu - Voorraad - Selectie tellen?

Wat is er moeilijk aan tellen eigenlijk?
Dat sommige het na 10x uitleggen nog niet snappen. Telen is dus moeilijk heel raar inderdaad
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 31-05-2008, 03:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik heb helemaal geen bezwaar om op zondag te werken, a.s. zondag werk ik ook.. ga ik met een toekomstig TL raad het eens, tellen :-P..
Vandaag heb ik de diepvries bij ons opnieuw d'r ingedondert, nieuwe worp enzo gedaan.

Ik weet niet of die zondag in m'n vakantie valt, maar inprincipe kan ik gewoon werken.
Bel anders even naar mijn filiaal en vraag of het mag of, hoe word dat normaal geregeld?!

groet

ps,
weet iemand wanneer periode 5 is afgelopen? en 6?
29 Juni, Ik bel/hyves jelle wel even volgende week.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 31-05-2008, 12:58
ikkkkuh
ikkkkuh is offline
@skater13: Tellen, is meer dan alleen via de terminal een paar plaatsen op het scherm aanraken.

@ikbenschipper1: Ok, dan hoor ik de verdere afronding wel :-)
Oud 31-05-2008, 15:07
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
@skater13: Tellen, is meer dan alleen via de terminal een paar plaatsen op het scherm aanraken.

@ikbenschipper1: Ok, dan hoor ik de verdere afronding wel :-)
Wat zie ik nu gestopt met hyves hahahaha

Idd ben i kdat met je eens dat tellen meer is dan een beeldscherm aanraken.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 04-06-2008, 23:18
ikkkkuh
ikkkkuh is offline
hey ivo,

Frank(/franklin) p. werkt nu bij ons, komt bij jou vandaan klopt dat? :-P
Oud 04-06-2008, 23:22
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
hey ivo,

Frank(/franklin) p. werkt nu bij ons, komt bij jou vandaan klopt dat? :-P
Veel plezier dat is drama maar goed.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 04-06-2008, 23:45
Verwijderd
Citaat:
6,71

Groet,
Ivo Jan

zo weinig? schandalig
Oud 05-06-2008, 11:48
Verwijderd
Citaat:
zo weinig? schandalig
Het minimumloon is 6,21 p/u dus het valt best mee.
Oud 05-06-2008, 19:13
Verwijderd
Ja, oke! als je het zo bekijkt, maar alsnog! prestatiegerichte lonen zijn gewoon beter vind ik? geldt dat ook voor de albert heijn? Hoe beter je best doet? hoe meerje kan verdienen?
Oud 05-06-2008, 23:33
Verwijderd
Iedere keer als je jarig bent krijg je loonsverhoging. Hoe het met de periodieke loonsverhogingen op dit moment zit weet ik zo niet uit m'n hoofd. Daarvoor moet je bij Ivo zijn.

Of even de cao doorlezen.
Oud 06-06-2008, 00:23
Verwijderd
"Mijn" AH is nu gesloten. Zo zag het er gister een half uur na sluitingstijd uit:

Oud 06-06-2008, 01:49
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
"Mijn" AH is nu gesloten. Zo zag het er gister een half uur na sluitingstijd uit:

[afbeelding]
Verbouwingen zijn leuk verder reageer ik morgen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 07-06-2008, 14:13
serninpc
serninpc is offline
Citaat:
"Mijn" AH is nu gesloten. Zo zag het er gister een half uur na sluitingstijd uit:
Wow,

het lijkt er meer op dat er hamsterweken zijn.
Het was vanochtend echt ziek druk bij onze AH (Hoorn NH).
Ik ging 'even' bijspringen op de kassa.
Ik zat er zo'n anderhalf uur.
Er was ook een klant die GEEN welpies hoefde.

Even wat anders:
Bij ons heeft iedereen zn eigen inlognaam voor de terminals.
Maar om de een of andere reden duurt het eeuwen voor ik er eentje krijg.
Dus nu gebruik ik die van een collega om te tellen, codeboeken en afboeken.
Zijn er restricties aan wie wel of geen account daarop kan krijgen?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic Deel 6
ikbenschipper1
369 03-02-2020 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.