Oud 04-12-2013, 13:09
Lisette1105
Lisette1105 is offline
In verband met een nieuw televisieprogramma ben ik met spoed op zoek naar jongeren (18-25 jaar) met torenhoge schulden.

Ben jij iemand die tot over je oren in de schulden zit?
Maak je schulden om schulden af te lossen?
Wil je je leven graag weer op de rails hebben, maar weet je niet hoe?
Neem dan contact op, dan helpen wij je weer in het zadel!

Ook vrienden/familie van jongeren die hoge schulden hebben kunnen ons benaderen. Dus: maak jij je zorgen om je beste vriend(in) of familielid en vind je dat er nu echt wat moet gebeuren? Mail dan direct!

NB: het gaat om een nieuw tv-programma. Het wordt een constructief programma waarin we een jongeren met geldproblemen weer in het zadel gaan helpen, zodat hij/zij na de uitzending weer met een schone lei kan beginnen.

Ik kijk uit naar serieuze reacties!

Laatst gewijzigd op 04-12-2013 om 14:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2013, 13:09
Verwijderd
Wat voor tvprogramma, welke producent? Waarom heb je een gmail-adres?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 14:25
Lisette1105
Lisette1105 is offline
Hoi,

Wat voor producent en zender houd ik even in het midden. Het zal wel een commerciele zender worden. Gmailadres heb ik maar even aangepast, kennelijk is dat niet gebruikelijk op een forum (ben daar niet erg mee bekend). Ik dacht: het is makkelijk als mensen naar mij kunnen mailen en op dat adres ben ik altijd bereikbaar. Vragen voldoende beantwoord?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 14:34
Verwijderd
Mwah, het gaat niet om persoonlijke interesse, maar meer dat mensen die overwegen deel te nemen zouden moeten weten of het gaat om een braaf programma van de KRO of een sensatiebeluste show. Waarom houd je het in het midden?

Wat betreft je gmailadres: het komt gewoon niet erg professioneel over, iedereen met zo'n mailadres kan wel een berichtje plaatsen. Je adres verwijst naar je producent en bewijst een klein beetje wie je bent.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 15:30
Lisette1105
Lisette1105 is offline
Dat gmailadres is vanwege de bereikbaarheid, maar nu je het zo uitlegt snap ik je argwaan. Wat ik probeer is eventuele kandidaten via een korte oproep te bereiken. Mocht ik een serieuze reactie krijgen, dan stappen we direct over op privé-mail/telefoon en kan ik van alles uitleggen en toelichten -en natuurlijk ook bewijzen dat ik 'echt' ben. Het programma waarvoor ik aandacht vraag is overigens nog vol in ontwikkeling. De inhoud moet dus nog concretere vormen krijgen. Het moet in ieder geval een constructief programma worden waarin een jongere met geldproblemen weer in het zadel wordt geholpen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 12:28
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
Dat gmailadres is vanwege de bereikbaarheid, maar nu je het zo uitlegt snap ik je argwaan.
Wut? Je hebt maar een half uur toegang per maand tot je Lisette@ncrv.nl e-mail ofzo? Ik kijk persoonlijk véél vaker op mijn werk e-mail dan op mijn prive e-mail
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 13:28
Verwijderd
Plus je herhaalt jezelf, beantwoordt mijn vraag niet. Waarom in het midden laten? De enige reden die ik kan bedenken is dat de producent daar dubieuze redenen voor heeft. Maak jezelf gewoon bekend, lok geen mensen om dan pas oprecht te zijn over de context. En niet weer blaten over constructief hier en daar.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 17:41
Verwijderd
Telt studieschuld? Dan ken ik er wel een paar.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 12:24
Lisette1105
Lisette1105 is offline
@lusi. Argwaan is goed, maar heus niet iedere televisiemaker heeft altijd dubieuze bedoelingen. Iedereen met serieuze interesse krijgt in een persoonlijk gesprek antwoord op alle vragen. Alles gaat in goed overleg en met open vizier. Doel is om jongeren met schulden in sneltreinvaart weer in het zadel te helpen, zodat hij/zij zijn leven weer overzichtelijk krijgt.

@Donald: alleen studieschulden zijn niet genoeg....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.