Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2011, 20:12
Verwijderd
Bedankt iedereen!

@Andijvie: Leuke kinderwagen Wist je nou al het geslacht of niet?

Hier nog een filmpje van Mila's eerste bad.


Hij duurt wel erg lang hoor

Laatst gewijzigd op 11-03-2012 om 12:45. Reden: Verwijderd op verzoek
Advertentie
Oud 23-11-2011, 20:16
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ooooooooh :-D
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 23-11-2011, 21:01
Verwijderd
Wat lief!! <33

En wij weten 't geslacht Hier nog niet gepost geloof ik, we hebben onze ouders + zussen de keuze gegeven of ze het wilden weten; alleen mijn zus wilde het weten, dus voor de rest blijft het geheim (nog best lastig!!).
Het is een meisje
Oud 23-11-2011, 21:03
Verwijderd
Wauw, wat lief! Ze is wel nog echt klein he? Ik vind d'r mooi!
Oud 23-11-2011, 21:15
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Bedankt iedereen!

@Andijvie: Leuke kinderwagen Wist je nou al het geslacht of niet?

Hier nog een filmpje van Mila's eerste bad.



Hij duurt wel erg lang hoor
Oh wat schattig! Ik lees ik eigenlijk altijd wel mee, maar post nooit!

Wat leuk ook dat ze al zulke mooie uitdrukkingen maakt met haar gezichtje.

En wat lijkt het me naar om zoveel slangetjes en dingetjes aan je kindje te hebben hangen. Het lijkt meteen veel erger omdat ze zo klein is. (Ik had zelf ook van alles aan me hangen toen ik net geboren was, alleen was bij mij de reden een stuk minder heftig.)
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes

Laatst gewijzigd op 11-03-2012 om 12:45.
Oud 23-11-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Bedankt iedereen!

@Andijvie: Leuke kinderwagen Wist je nou al het geslacht of niet?

Hier nog een filmpje van Mila's eerste bad.



Hij duurt wel erg lang hoor
aahw lief meisje.

Laatst gewijzigd op 11-03-2012 om 12:45.
Oud 24-11-2011, 00:13
Verwijderd
@Andijvie: Leuk, een meisje!!

Citaat:
Oh wat schattig! Ik lees ik eigenlijk altijd wel mee, maar post nooit!

Wat leuk ook dat ze al zulke mooie uitdrukkingen maakt met haar gezichtje.

En wat lijkt het me naar om zoveel slangetjes en dingetjes aan je kindje te hebben hangen. Het lijkt meteen veel erger omdat ze zo klein is. (Ik had zelf ook van alles aan me hangen toen ik net geboren was, alleen was bij mij de reden een stuk minder heftig.)
Welke reden was dat dan? Het blijft naar!
Maar het valt me wel mee nu, zeker als je ziet waar ze eerst allemaal aan lag (zie foto).
Om haar voetje zit een saturatiemeter die het zuurstof in haar bloed meet, de plakkertjes op haar buik zijn meten de ademhaling en hartslag. In haar neus zit een sonde voor de voeding en ze heeft een zuurstofsnorretje. Verder gelukkig geen naalden meer in haar lijf, behalve soms tijdelijk zoals vandaag (ze had weer extra bloed nodig dus voor bloedtransfusie tijdelijk een infuus).

Op de foto heeft ze elektroden in haar hoofdje die de hersenactiviteit meten, en waarop ze eventuele stuipen zouden kunnen zien. Buis in haar neus was omdat ze volledig beademd werd. Brilletje voor haar ogen was omdat ze onder de lamp lag vanwege geel zien. In haar rechterarm had ze een lange lijn infuus die tot vlak voor het hart kwam, en in haar navel nog 2 infuzen, eentje om bloed af te tappen zodat ze niet steeds geprikt hoefde te worden en eentje voor de voedingsstoffen..

Laatst gewijzigd op 22-02-2012 om 15:37.
Oud 24-11-2011, 08:26
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
@Andijvie: Leuk, een meisje!!



Welke reden was dat dan? Het blijft naar!
Maar het valt me wel mee nu, zeker als je ziet waar ze eerst allemaal aan lag (zie foto).
Om haar voetje zit een saturatiemeter die het zuurstof in haar bloed meet, de plakkertjes op haar buik zijn meten de ademhaling en hartslag. In haar neus zit een sonde voor de voeding en ze heeft een zuurstofsnorretje. Verder gelukkig geen naalden meer in haar lijf, behalve soms tijdelijk zoals vandaag (ze had weer extra bloed nodig dus voor bloedtransfusie tijdelijk een infuus).

Op de foto heeft ze elektroden in haar hoofdje die de hersenactiviteit meten, en waarop ze eventuele stuipen zouden kunnen zien. Buis in haar neus was omdat ze volledig beademd werd. Brilletje voor haar ogen was omdat ze onder de lamp lag vanwege geel zien. In haar rechterarm had ze een lange lijn infuus die tot vlak voor het hart kwam, en in haar navel nog 2 infuzen, eentje om bloed af te tappen zodat ze niet steeds geprikt hoefde te worden en eentje voor de voedingsstoffen..
Oh jemig!

Ik weet niet wat ik allemaal had, maar de eerste dagen wilden ze bij mij ook van alles meten en toe dienen, omdat ik 5,5 week te vroeg geboren ben (dus wel erg vroeg maar niet supermegavreselijk vroeg) alleen was alles eigenlijk wel goed op het krulletje in m'n oren na. Ik weet alleen van m'n ouders dat het voor het best wel heftig was, omdat het er meteen heel ernstig uitzag bij zo'n klein baby'tje.
En ik was hun eerste kindje, dus ze wisten nog niet hoe het allemaal hoorde. Toen m'n zusje geboren werd, die gewoon netjes op tijd/een week te vroeg geboren is, stonden ze dus ook heel raar te kijken toen m'n moeder het baby'tje op haar buik kreeg en de dokters vervolgens wegliepen na de gebruikelijke metingen.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 24-11-2011, 12:55
Verwijderd
5,5 week is inderdaad ook wel vroeg, krulletje in je oren snap ik niet helemaal haha, had dat met de vroeggeboorte te maken of is dat iets dat je 'gewoon' had?

Mila is 10 weken te vroeg en inderdaad, denk dat als wij ooit nog een tweede zouden mogen krijgen die op tijd komt dat het dan een hele andere ervaring zou zijn. Ben niet anders gewend nu (het is ook onze eerste).
Oud 24-11-2011, 13:01
Verwijderd
Mila is een schatje Is eigenlijk bekend waarom ze zo vroeg is geboren?

Andijvie, leuke foto. En leuk, ook al een meisje!
Oud 24-11-2011, 13:27
Verwijderd
Wat leuk Andijvie, een meisje! Dan weet ik waarschijnlijk de naam al

Hoe gaat het met jou Gnork?
Oud 24-11-2011, 13:34
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
5,5 week is inderdaad ook wel vroeg, krulletje in je oren snap ik niet helemaal haha, had dat met de vroeggeboorte te maken of is dat iets dat je 'gewoon' had?

Mila is 10 weken te vroeg en inderdaad, denk dat als wij ooit nog een tweede zouden mogen krijgen die op tijd komt dat het dan een hele andere ervaring zou zijn. Ben niet anders gewend nu (het is ook onze eerste).
Ja, ik wou 7 weken, maar dat mocht niet. Nou, bovenin je oorschelp, zit een soort van krulletje en bij mij was dat nog gewoon recht. Inmiddels niet meer hoor en is het naar binnen gekruld.

Nou, om je gerust te stellen; een vriend van mij is ook 10 weken te vroeg geboren (21 jaar geleden, dus de technieken zullen wel way beter zijn nu) en die is helemaal gezond en alles.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 24-11-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Wat leuk Andijvie, een meisje! Dan weet ik waarschijnlijk de naam al

Hoe gaat het met jou Gnork?
Goed!
Oud 24-11-2011, 14:28
Verwijderd
Moet je bij een miskraam eigenlijk ook wat laten horen? Voor mijn gevoel alleen wanneer je echt dicht erbij staat, ik kreeg dus wel direct de aankondiging van hoi zwanger, maar indirect van oei miskraam, en nou dacht ik hmm niet echt mijn plaats om te gaan troosten, maar nu deed mijn moeder alsof ik super ongeïnteresseerd was
Oud 24-11-2011, 16:05
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Moet je bij een miskraam eigenlijk ook wat laten horen? Voor mijn gevoel alleen wanneer je echt dicht erbij staat, ik kreeg dus wel direct de aankondiging van hoi zwanger, maar indirect van oei miskraam, en nou dacht ik hmm niet echt mijn plaats om te gaan troosten, maar nu deed mijn moeder alsof ik super ongeïnteresseerd was
Als degene over wie het gaat kan weten dat jij het weet, maar je wil je niet opdringen kun je ook een kaartje sturen?
Als diegene het niet te weten kan/zal komen en je wilt je er niet mee bemoeien, hoeft het niet denk ik. Zeker als het redelijk ver weg is, dan kan het misschien wat vreemd overkomen.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 24-11-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wou 7 weken, maar dat mocht niet. Nou, bovenin je oorschelp, zit een soort van krulletje en bij mij was dat nog gewoon recht. Inmiddels niet meer hoor en is het naar binnen gekruld.

Nou, om je gerust te stellen; een vriend van mij is ook 10 weken te vroeg geboren (21 jaar geleden, dus de technieken zullen wel way beter zijn nu) en die is helemaal gezond en alles.
Oh wat grappig, mijn ene beste vriendinnetje heeft dat ook gewoon recht, en zij is ook te vroeg geboren! Misschien dat het bij haar niet meer rechtgetrokken? (maar het valt alsnog nauwelijks op hoor, zij vindt het zelf alleen heel raar ).
Oud 24-11-2011, 19:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wat een schatje is Mila! Ik vind haar eigenlijk helemaal niet zo heel klein Ik bedoel: wel mini natuurlijk, maar ze is behoorlijk gegroeid volgens mij!
__________________
Tsja
Oud 24-11-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Als degene over wie het gaat kan weten dat jij het weet, maar je wil je niet opdringen kun je ook een kaartje sturen?
Als diegene het niet te weten kan/zal komen en je wilt je er niet mee bemoeien, hoeft het niet denk ik. Zeker als het redelijk ver weg is, dan kan het misschien wat vreemd overkomen.
Ja, ik denk dat een kaartje met 'sterkte' of 'ik denk aan je' altijd wel kan
Oud 24-11-2011, 21:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een collega die nu ongeveer 12 weken zwanger is van haar eerste kindje. Ik heb al vaker collega's gehad die zwanger waren en daar had ik totaal geen problemen mee maar met haar kan ik sowieso al minder over weg maar nu draaft ze echt door naar mijn idee. Ze heeft een voetensteun voor op het werk en omdat er niet genoeg zijn voor alle werkplekken moet ze die meenemen, op zich geen probleem maar nu doet ze er ineens moeilijk over omdat ze zogezegd van de verloskundige niet mag tillen? Verder wil ze geen reagentia meer afwegen en ziet ze overal gevaren in. Gisteren had ik een gigantische aanvaring met haar waarin ze ineens vanuit het niets en onredelijk tegen me begon te schelden en te tieren. Zijn dit allemaal hormonen en zijn dit normale reacties of gaat ze te ver? Ik vind het zo moeilijk om in te schatten in hoeverre ik haar hierop aan kan spreken of niet. Op deze manier zie ik het echt niet zitten om nog met haar samen te moeten werken tot ze met verlof gaat. Kunnen jullie me adviseren
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-11-2011, 22:02
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
In de puberteit kun je pubers toch ook op hun gedrag aanspreken? Hormonen of niet, je mag naar mijn idee nog steeds van haar verwachten dat ze naar behoren functioneert, tenzij het natuurlijk echt een risico voor haar of de baby vormt. Maar goed, ik ben nooit zwanger geweest en heb eigenlijk ook nog nooit zwangeren in mijn directe omgeving gehad.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 25-11-2011, 07:14
Verwijderd
Idd, prima dat iemand misschien feller dan normaal reageert, maar zwangerschap is geen vrijbrief om je te misdragen.
Oud 25-11-2011, 09:49
Verwijderd
Dames, ik heb nog ergens anders uw advies over nodig.

mijn zus draagt graag buikbanden en komende maanden heeft ze die steeds meer nodig, ze is in april uitgerekend, ze is een koukleum plus ze is heel lang waardoor standaarddingen snel te kort zijn etc. Mijn beste vriendinnetje breit en naait graag. Is het een idee er eentje te laten maken? Of. Is de meest perfecte gewoon te koop?

als ik er eentje laat maken, waar moet het dan zeker aan voldoen? Dat ie verschillende stadiia kan hebben, maar bijv een wollen ding? Niet kriebelend well? Zeker geen haakjes?
Oud 25-11-2011, 10:55
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
als ik er eentje laat maken, waar moet het dan zeker aan voldoen? Dat ie verschillende stadiia kan hebben, maar bijv een wollen ding? Niet kriebelend well? Zeker geen haakjes?
Volgens mij moeten die dingen voornamelijk steun geven aan de buik en volgens mij lukt dat je niet met wollen doeken. Dus breien zou dan niet echt wat zijn. Maar ik heb er geen verstand van
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 25-11-2011, 11:04
Verwijderd
Ja maar ik dacht hmm zo'n grote elastiek, en dan kun je het alsnog zo knutselen dat ie heel warm wordt?
Oud 25-11-2011, 11:10
Verwijderd
Misschien kan ze een gebreide buikband over de normale buikband heen dragen.
Oud 25-11-2011, 11:24
Verwijderd
Maar breiwerk rekt wel heel sterk en rekt niet meer terug, dus dat is misschien niet heel handig. Dan kun je beter iets op een bestaande buikband haken, op de achterkant een extra stuk haken ofzo...
Oud 25-11-2011, 11:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind het wel een heel leuk idee eigenlijk! En het hoeft in principe geen steun te geven, dat doen de positiebroeken wel. Buikband is vaak alleen tegen de kou (of voor de lol/sier ).
Maar het is wel jammer dat ie dan aan het einde van de zwangerschap helemaal uitgelubberd is...
__________________
Tsja
Oud 26-11-2011, 11:38
Verwijderd
Wat een lief filmpje van Mila! <3

Buikband is volgens mij inderdaad vooral voor de sier, en eventueel voor de kou. Voor steun heb je wel meer nodig dan zo´n bandje. Maar een gebreide band lijkt mij niet heel praktisch...tenzij je hem echt over je kleding heen draagt (maar daar houd ik zelf niet zo van als ik ze al draag is het dus onder m'n keding), maar dan nog, doordat je met je buik toch vaak tegen dingen aan zit, gaat het snel pluizen ed, denk ik. Je hebt ook sites waar je buikbanden kunt laten bedrukken, ook leuk als iemand daar van houdt.

Hier schieten de voorbereidingen ook al aardig op. Veel spullen hadden we natuurlijk al en de babykamer is ook voor een groot deel af.
Oud 26-11-2011, 12:17
Verwijderd
Ik heb geen enkele ervaring met buikbanden, behalve dan die band die aan mijn broek vast zit. Die biedt niet echt steun, heb ik het idee, maar 't zit wel lekker Dus mijn idee is dat zo'n band idd meer voor de sier is dan iets anders, dus dan zou een gebreide band geen probleem zijn. Je hebt wel banden die echt steun geven, maar volgens mij krijg je die alleen op voorschrift van een arts en ook dan kun je er natuurlijk een sierband overheen dragen.
Oud 26-11-2011, 14:01
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik dacht dat het ook niet aan te raden was om van die steunende banden te dragen? Ze zijn er wel hoor, zoals deze http://www.bellyfashion.nl/product_i...ducts_id=10282.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 26-11-2011, 21:03
Verwijderd
Volgens mij wordt het inderdaad niet aangeraden, omdat je spieren dan verslappen...beetje zelfde idee als bij een bekkenband. Alleen gebruiken als het echt niet anders kan en dan nog alleen op de momenten dat het echt echt nodig is, dus niet 24/7.
Oud 28-11-2011, 22:46
Verwijderd
Ik droeg op het laatst wel een buikband omdat ik nauwelijks nog vooruit kwam.. Ze leek tussen mijn benen te zitten (achteraf was ze ook volledig ingedaald). Het hielp toen wel iets. Die banden aan de broeken vond ik maar vervelend zitten trouwens, ik sloeg ze altijd om.

Nu zonder flow snor

Laatst gewijzigd op 22-02-2012 om 15:37.
Oud 29-11-2011, 17:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ze ziet er al veel groter en gezonder uit
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-11-2011, 17:31
Verwijderd
Idd, ze is flink gegroeid, of niet? En wat heeft ze veel haar!
Oud 29-11-2011, 19:50
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
idd, goed gegroeid al zeg! en ze is trouwens écht mooi, and that's saying something, want premature kindjes vind ik meestal gewoon lelijk (no offense aan andere premature kindjes, vooral aan de drie of vier die ik het voorbije jaar op mijn facebook heb zien passeren ) maar Mila is echt de uitzondering daarop!!
Oud 29-11-2011, 21:47
Verwijderd
Mila is dan nu ook niet prematuur meer, ze is bijna 38 weken qua zwangerschapsduur (donderdag). En hoeverre lelijk.. Tsja, ze zijn nog niet af he.. Elk kindje ziet er zo uit in de baarmoeder, alleen zijn zij al geboren. Of bedoel je op latere leeftijd?

Mila ligt sinds vanmiddag weer op de IC.. Ze dachten stuipen te zien (ze maakt als ze diep slaapt veel spiertrekkingen) en willen haar weer aan de EEG hebben om te kijken of dat zo is. Ik neem aan van niet, want vorige keren was dat ook niet zo, maar het is meer om het uit te sluiten. Maar baal er zo van, ze lag net in het streekziekenhuis op een eigen kamertje etc en het ging hartstikke goed. Nu ligt ze weer op de IC met elektroden in haar hoofd tussen allemaal doodzieke kindertjes Hopelijk mag ze vrijdag weer naar het zkh hier in de buurt (ze willen haar 48 uur observeren). Weer een domper!
Oud 30-11-2011, 13:01
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Mila is dan nu ook niet prematuur meer, ze is bijna 38 weken qua zwangerschapsduur (donderdag). En hoeverre lelijk.. Tsja, ze zijn nog niet af he.. Elk kindje ziet er zo uit in de baarmoeder, alleen zijn zij al geboren. Of bedoel je op latere leeftijd?

Mila ligt sinds vanmiddag weer op de IC.. Ze dachten stuipen te zien (ze maakt als ze diep slaapt veel spiertrekkingen) en willen haar weer aan de EEG hebben om te kijken of dat zo is. Ik neem aan van niet, want vorige keren was dat ook niet zo, maar het is meer om het uit te sluiten. Maar baal er zo van, ze lag net in het streekziekenhuis op een eigen kamertje etc en het ging hartstikke goed. Nu ligt ze weer op de IC met elektroden in haar hoofd tussen allemaal doodzieke kindertjes Hopelijk mag ze vrijdag weer naar het zkh hier in de buurt (ze willen haar 48 uur observeren). Weer een domper!
ik bedoelde zowel als pasgeborene als na de 'eigenlijke' zwangerschapsduur, maar misschien was het toeval, dat de (andere) premature kindjes die ik gezien heb het voorbije jaar allemaal zo'n raar hoofdje hadden in elk geval vond ik Mila op die eerste foto's enkele weken geleden ook al echt mooi, en dat viel mij toen op, maar het leek me toen wat raar om te zeggen ops:
blugh, da's idd een domper hoor maar wel goed natuurlijk dat ze gewoon zeker willen zijn dat het niets is, beter een onderzoek teveel dan één te weinig, maar daar ben je nu niets mee hé... knuf!
Oud 30-11-2011, 20:25
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ai wat naar LA, net nu het weer vooruit ging! Ik hoop met jullie mee dat het snel weer goed gaat, sterkte!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 01-12-2011, 22:38
Verwijderd
@blauw engeltje: In hoeverre is dat 'eerlijk', ik bedoel, de huid van een prematuur is nog erg doorzichtig waardoor het roder is en meer glanst. En door het vele liggen krijgen ze eerder een plat hoofd. Ook zijn ze nog niet helemaal in proportie met de rest van het lichaam. Maar goed, erg mooi is het niet nee

Stuipen lijken onschuldige spiertrekkingen te zijn in haar slaap, met de EEG is iig niks raars gevonden. Waarschijnlijk mag ze morgen weer terug naar het zkh in de buurt
Oud 03-12-2011, 20:40
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Wat fijn dat het meeviel! Is ze inderdaad weer terug in het streekziekenhuis?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 04-12-2011, 15:31
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
@blauw engeltje: In hoeverre is dat 'eerlijk', ik bedoel, de huid van een prematuur is nog erg doorzichtig waardoor het roder is en meer glanst. En door het vele liggen krijgen ze eerder een plat hoofd. Ook zijn ze nog niet helemaal in proportie met de rest van het lichaam. Maar goed, erg mooi is het niet nee

Stuipen lijken onschuldige spiertrekkingen te zijn in haar slaap, met de EEG is iig niks raars gevonden. Waarschijnlijk mag ze morgen weer terug naar het zkh in de buurt
mja, achteraf bekeken ('k ben m'n facebook nog eens gaan checken), de twee prematuurtjes waar ik eigenlijk het meeste foto's van gezien heb zijn er twee met euhm, niet zo'n mooie ouders, ahem dus misschien is het toch meer euhm, genetisch geweest dan het feit dat ze te vroeg waren

Oud 07-12-2011, 12:53
Verwijderd
Hahaha! Nouja, lelijkheid kent geen grenzen inderdaad.

@indigo: Ja klopt, ze ligt sinds een week weer in het andere ziekenhuis. Het gaat wisselend, ze was erg moe van het heen en weer gesleep en de andere omgeving en had weer wat extra zuurstof nodig. Heel weinig krijgt ze nu via een zuurstofkapje dat in haar bedje ligt, het blaast de lucht haast niet in het gezicht maar toch merk je wel verschil met als je het helemaal weg laat. Verder had ze opeens een enorme sprong gemaakt met haar gewicht, in 1 week 500 gram aangekomen, waardoor de artsen bang waren dat er misschien weer vocht in haar longen zat. Maar tot nu toe zijn daar geen aanwijzingen voor en na haar groei in een curve gezet te hebben lijkt het erop dat ze weer aan het opklimmen is naar de curve waarop ze zat toen ze net geboren was (de hoogste lijn). Ze weegt nu 3645 gram en is 51 cm lang, en ik was over 8 dagen uitgerekend. Zou echt een flinke baby geweest zijn als ze a terme was geboren!

Laatst gewijzigd op 22-02-2012 om 15:37.
Oud 08-12-2011, 05:00
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ooooooh ZO lief <3 Fijn dat het nu weer de goede kant op gaat!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-12-2011, 09:54
Verwijderd
Wat lief, lekker drinken
Oud 08-12-2011, 15:10
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Hahaha! Nouja, lelijkheid kent geen grenzen inderdaad.

@indigo: Ja klopt, ze ligt sinds een week weer in het andere ziekenhuis. Het gaat wisselend, ze was erg moe van het heen en weer gesleep en de andere omgeving en had weer wat extra zuurstof nodig. Heel weinig krijgt ze nu via een zuurstofkapje dat in haar bedje ligt, het blaast de lucht haast niet in het gezicht maar toch merk je wel verschil met als je het helemaal weg laat. Verder had ze opeens een enorme sprong gemaakt met haar gewicht, in 1 week 500 gram aangekomen, waardoor de artsen bang waren dat er misschien weer vocht in haar longen zat. Maar tot nu toe zijn daar geen aanwijzingen voor en na haar groei in een curve gezet te hebben lijkt het erop dat ze weer aan het opklimmen is naar de curve waarop ze zat toen ze net geboren was (de hoogste lijn). Ze weegt nu 3645 gram en is 51 cm lang, en ik was over 8 dagen uitgerekend. Zou echt een flinke baby geweest zijn als ze a terme was geboren!
oooh, wat een schatje zeg! <3
en dat zou idd een flinke brok geweest zijn om eruit te persen (zeker voor een meisje!), ongeveer zoals mijn zoontje (52 cm en 3.925? 3.945? 3.975? ik weet het al niet meer zeker, oh jeetje ) dat deed geen deugd, dat kan ik je zeggen

edit: precies chocomelk
Oud 08-12-2011, 15:48
Verwijderd
Wat fijn dat het beter gaat LA! En wat een mooie dochter heb je toch!
Oud 08-12-2011, 20:48
Verwijderd
Het is vandaag Maud haar tweede verjaardag. Gaat zo ontzettend snel!


Maud achterop haar nieuwe driewieler, bij Raff.
Vandaag renden ze samen door de stad, het was zo ontzettend aandoenlijk! En dat Maud heel hard moest lachen en steeds Raffje riep
Oud 08-12-2011, 21:56
Verwijderd
Gefeliciteerd! Dat gaat inderdaad snel. En wat een leuke foto
Oud 08-12-2011, 22:58
'¤Keith¤'
'¤Keith¤' is offline
Gefeliciteerd
Oud 09-12-2011, 08:24
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
gefeliciteerd met Maud! wat een gave foto, en zo'n mooi meisje zeg! al lang geen klein babietje meer, en echt zoooo mooi <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.