Oud 15-06-2018, 08:44
ecnelis
M - Lid
ecnelis is offline
Ohjee, dit voelt toch een beetje gek maar, als ik iemand zou uitnodigen en dan mee zou nemen als gast, uiteten, ook in een groep, zou ik ook voor hem/haar betalen? Is dat creepy? Kan iemand me de gebruikelijke betaaletiquette uitleggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2018, 09:00
Koekje
27V - Lid
Koekje is offline
Ik bedenk me net dat hij nog een ander meisje had uitgenodigd, maar voor haar heeft hij niet betaald
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 09:00
Dekaloog
Lid
Dekaloog is offline
Niks wat jij doet kan ooit creepy zijn, ecneel Al tover je op de eerste date een dood dier uit je binnenzak.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 09:16
Dekaloog
Lid
Dekaloog is offline
Ik zou zeggen:

Iemand met wie je flirt, of met wie je een goeie band hebt, die je uitnodigt als gast en waar je graag goed voor wil zorgen, waardoor je wegsneakt en betaalt en dan smiechterig-tevreden bent: niks mis mee, zou ik ook kunnen doen.

Iemand die je niet echt kent, met wie je misschien ongewenst flirt, voor wie je ongewenst betaalt, bij wie je na afloop gaat aandringen op naar hun huis gaan:

En verder is de neutraalste optie dat iedereen voor zichzelf betaalt, dus daar kun je altijd op terugvallen!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 09:18
deadlock
17V - Lid
deadlock is offline
Citaat:
Ohjee, dit voelt toch een beetje gek maar, als ik iemand zou uitnodigen en dan mee zou nemen als gast, uiteten, ook in een groep, zou ik ook voor hem/haar betalen? Is dat creepy? Kan iemand me de gebruikelijke betaaletiquette uitleggen?
Hangt van de setting af maar over het algemeen verwacht ik te moeten betalen als ik iemand anders uitnodig. Of ik moet het expliciet vermelden.
Oud 15-06-2018, 11:11
Straatmeid
V - Lid
Straatmeid is offline
Citaat:
Hangt van de setting af maar over het algemeen verwacht ik te moeten betalen als ik iemand anders uitnodig. Of ik moet het expliciet vermelden.
Precies dat, en hij betaalde niet voor iedereen.

Ik laat eigenlijk alleen voor mij betalen als ik weet dat ik met diegene nog wel vaker ga afspreken, of mijn allerbeste vrienden/familie doen dat.
Oud 15-06-2018, 22:41
Macrador
24M - Lid
Macrador is offline
Nu begint die van laatst echt dingen te zeggen waar mijn haar van overeind gaat staan. Dat ze schrik heeft voor altijd alleen te blijven en dat jongens wel vrienden willen zijn maar niet meer.
Oud 15-06-2018, 23:01
Jan Marijnissen
M - Lid
Jan Marijnissen is offline
Macra bespaar je dit gezeik en laat haar zitten.
Oud 15-06-2018, 23:05
Straatmeid
V - Lid
Straatmeid is offline
Ik zou het netjes afronden Macrador.
Oud 17-06-2018, 00:34
Pr0xy
39M - Lid
Pr0xy is offline
Citaat:
Nu begint die van laatst echt dingen te zeggen waar mijn haar van overeind gaat staan. Dat ze schrik heeft voor altijd alleen te blijven en dat jongens wel vrienden willen zijn maar niet meer.
Ze is lesbisch, volgende kandidaat.
Oud 18-06-2018, 11:04
Maaike.sann
31 - Lid
Maaike.sann is offline
Vrienden van me hadden dit weekend een bruiloft in het buitenland, van iemand die ik wel ken maar niet goed genoeg om uitgenodigd te worden. Paar maand geleden bedachten we dat het een vrij goed idee zou zijn als ik als +1 mee zou gaan van een vriend van een vriend, zodat we met z'n allen een leuk weekendje weg konden doen. Het was behoorlijk fantastisch (inclusief dronken croquet met bubbels ) en de date die geen date was werd uiteindelijk toch en date en het was echt heeeel leuk. Hihi
Oud 18-06-2018, 11:43
deadlock
17V - Lid
deadlock is offline
Ik heb nog geen foto van jou voorbij zien komen maar wat zagen ze er verder allemaal wel heel mooi uit zeg
Oud 18-06-2018, 12:04
Maaike.sann
31 - Lid
Maaike.sann is offline
Jaaaa, het was echt fantastisch En ik ben eigenlijk helemaal over naar insta, maar ik geloof dat er redelijk veel foto's zijn gemaakt waar we op staan, dus die zullen nog wel voorbij komen op Facebook.
Oud 19-06-2018, 08:50
Koekje
27V - Lid
Koekje is offline
Meh, een fwb vertelde net dat ze exclusief aan het daten is met iemand anders. Beetje jammer, maar ze wil wel 'gewone' vrienden blijven en dat vind ik oprecht fijn Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Laatst gewijzigd op 20-06-2018 om 17:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten