Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 19:16
Zemtec
Avatar van Zemtec
Zemtec is offline
sinds vandaag hebben mn vriendin en ik besloten er meej te stoppen, aangezien ze 200 km verderop woont........
en ze gewoon te druk is.... ik ben er kapot van en kan het maar niet vergeten, elke minuut denk ik er weer aan.......

Het gevoel zegt me dat ik bij dr moet zijn, en l ik super veel van haar hou.....

Heeft iemand hier meer ervaring meej?
Ik moet het ook gewoon even kwijt want ik zit in tranen achter mn pc gewoon

Tiesto

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 19:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2002, 19:19
kastdeur
kastdeur is offline
sterkte joh

liefde op afstand is erg moeilijk, jah. je moet er echt beide achterstaan enzo...naja je kent ut wel...

mijn vriendje woont ook niet echt om de hoek en dat maakt het voor mij soms wel heel moeilijk. je kunt er nooit spontaan heen, tis altijd plannen, je moet je hele sociale leven er omheen plannen etc.

tis misschien een dooddoener, maar als jullie voor elkaar gemaakt zijn dan komt het weer goed.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 19:23
Zemtec
Avatar van Zemtec
Zemtec is offline
Ik stond er met volle 100 % achter en maakt nooit een probleem van mijn reis......

Verder maakt het haar leven erg moeilijk om mij nog te zien....
Het is gewoon zo erg om iemand waar je zoveel om geeft los te laten......

Stiekem hoop ik dat het ooit goed komt

Bedankt,

Tiesto
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 20:23
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Tiesto schreef:
Ik stond er met volle 100 % achter en maakt nooit een probleem van mijn reis......

Verder maakt het haar leven erg moeilijk om mij nog te zien....
Het is gewoon zo erg om iemand waar je zoveel om geeft los te laten......

Stiekem hoop ik dat het ooit goed komt

Bedankt,

Tiesto
is er dan iets gebeurd waardoor 't uit ging.... ruzie, vreemdgaan???
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 20:56
Verwijderd
Vraag ik me ook af. Waardoor is het uitgegaan. Kijk ik heb ook een relatie op afstand, al iets langer dan 5 maanden. En ik heb het ook moeilijk, zie hem (als ik geluk heb) elk weekend, door de week nooit.
Hij woont in Rotterdam, ik in Deventer. En het is moeilijk, ik mis hem gigantisch en ik zou willen dat het anders ging. De vakantie wordt nog moeilijker, dan zie ik hem ook niet zoveel. Maar ik hou van hem, en hij van mij. En ik ben niet van plan hem op te geven, en hij naar mijn weten ook niet.

Weetje, als je veel van elkaar houdt en je maakt het uit om de afstand, blijft het altijd door je hoofd heen spoken. Als je veel van elkaar houdt en het is uit, dan blijf je maar denken aan het feit dat heel even bij elkaar zijn beter is dan elkaar helemaal niet meer zien.
Je gaat elkaar missen en je wil bij elkaar zijn, ook al kun je nog minder bij elkaar zijn dan eerder.

Liefde laat zich niet verdrijven door angst, het wordt echter wel een heel stuk moeilijker gemaakt. Ik kan uit jouw verhaal halen dat JIJ niet wilde opgeven. Wilde zij dat wel? Waardoor ging het uit. Als het niet aan jullie gevoel ligt dan is elk probleem (grotendeels) op te lossen, mits jullie allebei genoeg doorzettingsvermogen hebben.

En ja, het is moeilijk. En ja, ik weet er alles van. Ik jank me vaak genoeg in slaap, ik mis hem heel erg. Maar geef ik het daarom op? Nee, omdat ik weet dat ik zielsgelukkig ben als ik bij hem ben. En elke keer dat ik hem spreek (msn, telefoon) en elke keer als ik een meeltje of smsje van hem krijg, voel ik weer een gevoelsstoot door mijn lichaam heen lopen, liefde. Elke keer dat ik iets van hem hoor weet ik dat ie mij ook nodig heeft en aan me denkt, en daarom geef ik niet op.

Want je hebt elkaar nodig, en je wilt elkaar blijven zien, hoe moeilijk het ook is, hoe weinig je elkaar ook kunt zien en hoe lang je ook moet wachten. Een relatie opbreken als je allebei nog zielsveel van elkaar houdt gaat knagen, gaat pijn doen en dat is niet meer uit te houden.
Probeer het.. en geniet van de momenten dat je wel samen bent!!

Heel veel succes en sterkte
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 22:24
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Ik heb PRECIES hetzelfde gehad als jouw.. alleen de afstand was 150km maar das nog steeds erg ver...

na 3.5 maand hebben we samen besloten om ermee te stoppen..

heb het er ook wel lang moeilijk mee gehad.. maar nu is het zon 4 maanden geleden en ik ben er wel overheen...

het begin is altjid moeilijk maar hoe raar het ook klinkt.. je raakt er wel aan gewend

sterkte in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 00:06
maar
Avatar van maar
maar is offline
Voor mij werkte het niet, de afstand was dan ook enkele duizenden kilometers. Ik heb gewoon echt behoefte aan lichamelijk contact met m'n vriendje.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 00:14
Verwijderd
Ik ken het. Overigens hangt het heel erg van je persoonlijkheid af, of een lange-afstandsrelatie wel of niet werkt. Ik ben bijvoorbeeld iemand die (natuurlijk) ook wel behoefte heeft aan lichamelijk contact en seks, maar toch vooral, primair, is er de behoefte aan de zekerheid, de wetenschap dat íemand er voor me is. Dat kan over duizenden kilometers, dat maakt niet uit...het is puur geestelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 09:16
Verwijderd
ik ken het ook, hij woont 3 uur hiervandaan...maarg oed, het lukt ons we hebben nu bijna 10 maanden en zien elkaar elk weekend.
het is wel heel jammer natuurlijk dat je elkaar moet missen doordeweeks, amar de weekenden maken dat helemaal goed.

ik vidn eht soms ook wel fijn want dan heb je doordeweeks tijd voor jezelf, school enzo..
sommige mensen zien elkaar echt elke dag, niksmis mee, soms zou ik dat ook wel willen natuurlijk, maar dit heeft ook wel weer iets..dat maakt de momenten dat je samenbent gewoon veel specialer..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 10:34
Da King
Da King is offline
mijn vriendin woont 100km van mij vandaan, en we hebben nu bijna 3 jaar verkering. Het is nogal eens moeilijk, vooral in het begin was het moeilijk, omdat we elkaar maar eens in de maand zagen. Maar het wordt steeds meer, en nu zien we elkaar elke week minstens 1 keer.

Een relatie op afstand heeft ook veel voordelen, je zit niet de hele tijd op mekaars lip, de momenten dát je bij elkaar bent zijn extra speciaal omdat je niet zo vaak bij elkaar bent. Áls je bij elkaar bent dan is het ook gelijk een heel weekend, of een hele week, of soms wel 2 weken, wat ook erg leuk is, want je leeft gewoon 24 uur per dag bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 10:48
Zemtec
Avatar van Zemtec
Zemtec is offline
Citaat:
SuperS schreef:


is er dan iets gebeurd waardoor 't uit ging.... ruzie, vreemdgaan???
We zijn niet vreemd gegaan, ik gaf gewoon duidelijk aan dat ik haar meer wilde zien, de afstand maakt mij niet uit, maar zij is best druk. En dit word steeds erger wanneer ze volgend jaar gaat studeren. Ze gaf duidelijk aan dat dit voor beide kanten niet leuk zou zijn ook al houden we erg veel van elkaar.

Voorlopig alleen maar friends dus Maar wie weet wat de toekomst me beloofd.... ik hoop echt dat we weer bij elkaar kunnen komen ooit.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 10:54
Zemtec
Avatar van Zemtec
Zemtec is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Vraag ik me ook af. Waardoor is het uitgegaan. Kijk ik heb ook een relatie op afstand, al iets langer dan 5 maanden. En ik heb het ook moeilijk, zie hem (als ik geluk heb) elk weekend, door de week nooit.
Hij woont in Rotterdam, ik in Deventer. En het is moeilijk, ik mis hem gigantisch en ik zou willen dat het anders ging. De vakantie wordt nog moeilijker, dan zie ik hem ook niet zoveel. Maar ik hou van hem, en hij van mij. En ik ben niet van plan hem op te geven, en hij naar mijn weten ook niet.

Weetje, als je veel van elkaar houdt en je maakt het uit om de afstand, blijft het altijd door je hoofd heen spoken. Als je veel van elkaar houdt en het is uit, dan blijf je maar denken aan het feit dat heel even bij elkaar zijn beter is dan elkaar helemaal niet meer zien.
Je gaat elkaar missen en je wil bij elkaar zijn, ook al kun je nog minder bij elkaar zijn dan eerder.

Liefde laat zich niet verdrijven door angst, het wordt echter wel een heel stuk moeilijker gemaakt. Ik kan uit jouw verhaal halen dat JIJ niet wilde opgeven. Wilde zij dat wel? Waardoor ging het uit. Als het niet aan jullie gevoel ligt dan is elk probleem (grotendeels) op te lossen, mits jullie allebei genoeg doorzettingsvermogen hebben.

En ja, het is moeilijk. En ja, ik weet er alles van. Ik jank me vaak genoeg in slaap, ik mis hem heel erg. Maar geef ik het daarom op? Nee, omdat ik weet dat ik zielsgelukkig ben als ik bij hem ben. En elke keer dat ik hem spreek (msn, telefoon) en elke keer als ik een meeltje of smsje van hem krijg, voel ik weer een gevoelsstoot door mijn lichaam heen lopen, liefde. Elke keer dat ik iets van hem hoor weet ik dat ie mij ook nodig heeft en aan me denkt, en daarom geef ik niet op.

Want je hebt elkaar nodig, en je wilt elkaar blijven zien, hoe moeilijk het ook is, hoe weinig je elkaar ook kunt zien en hoe lang je ook moet wachten. Een relatie opbreken als je allebei nog zielsveel van elkaar houdt gaat knagen, gaat pijn doen en dat is niet meer uit te houden.
Probeer het.. en geniet van de momenten dat je wel samen bent!!

Heel veel succes en sterkte

Bedankt voor je reply, zoals ik aangaf word zij gewoon te druk volgend jaar, en zullen we elkaar maar 1 keer in de 2/3 weken kunnen zien. Dit door haar studie, en haar werk.

De afstand is voor mij geen probleem, dat we elkaar niet zo vaak kunnen zien is wel erg voor me eigenlijk. Maar ik probeer me aan te passen en te genieten als ik haar zie en bij haar ben.
Helaas is dit nu even niet meer, ook al hoop ik super erg dat we
ooit weer bij elkaar zullen komen, want mn gevoel zegt zeker dat ik niet zonder haar kan gewoon ....... dit klinkt misschien vaag ofzo maar als je na een tijd gewoon vaak bij elkaar bent geweest kan je echt niet meer zonder dr......

Misschien is het van de ene kant wel een goede beslissing van haar, maar van de andere kant wil ik haar gewoon niet kwijt.

Tiesto
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 10:55
Zemtec
Avatar van Zemtec
Zemtec is offline
Alle andere mensen super bedankt voor jullie reply, ik had dit gewoon echt even nodig

Tiesto
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:47
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
sterkte..

ik vind t zelf ook vaak wel moeilijk, drukte, en nooit elkaar kunnen verrassen.. t gemis omdat je elkaar niet zo vaak kunt zien, en dan toch zo'n btje al je vrije tijd aan elkaar opmaken terwijl je ook wel andere dingen wilt doen..
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik ken het. Overigens hangt het heel erg van je persoonlijkheid af, of een lange-afstandsrelatie wel of niet werkt. Ik ben bijvoorbeeld iemand die (natuurlijk) ook wel behoefte heeft aan lichamelijk contact en seks, maar toch vooral, primair, is er de behoefte aan de zekerheid, de wetenschap dat íemand er voor me is. Dat kan over duizenden kilometers, dat maakt niet uit...het is puur geestelijk.

ik denk het ook idd

oek misschien dom voorbeeld maar kijk maar naar all you need is love sommige mensen hebben elkaar al een jaar niet gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie op afstand...
Blabal
18 23-11-2005 18:29
Liefde & Relatie "liefde" op afstand...internetliefdes..
Verwijderd
11 03-11-2003 08:05
Liefde & Relatie liefie op afstand
SupahhSannie
22 03-06-2003 17:32
Liefde & Relatie relatie op afstand..jaja weer so een
_da-vonk_
34 27-01-2003 10:52
Liefde & Relatie Liefde op afstand...
TMLWKY
40 01-08-2002 09:12
Psychologie Liefde niet kunnen accepteren...
Gothic
8 14-02-2002 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.