Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2007, 08:58
geen
geen is offline
De titel spreekt boekdelen denk ik, maar zal het toch nog wat uitgebreider uitleggen.

Ik heb sinds 5 jaar ongeveer een hele lieve, leuke en vooral knappe vriendin waar ik het heel erg mee naar mee zin heb(/had). De eerste 2 á 2.5 jaar van onze relatie hadden we iedere keer als we elkaar zagen (en zij niet ongesteld was) goeie seks, en soms wel meerdere malen op 1 dag.
Nu is het alleen zo dat sinds een jaar of 3 ongeveer (verdomme..) dat we nog maar 1 x in de zoveel tijd seks hebben. Ik heb dit onderwerp talloze keren aangesneden om er een discussie over te voeren, en allicht tot een oplossing kunnen komen. Dit is tot op heden nog niet gelukt.

Afgelopen Mei ben ik met mijn vriendin en haar ouders + aanhang op vakantie geweest waar het op een gegeven moment brak bij mij, ik had het niet meer.. we hebben toen uren lang zitten praten, en (vooral ik) zitten janken. We kwamen samen tot de conclusie dat we er allebei aan moesten werken wou het gaan werken.
Dit is nu dus nu dus een half jaar geleden, en er is geen ene fuck veranderd... of misschien ook wel, misschien hebben we nog wel minder seks als voorheen.

Ik heb talloze discussie met haar gehad over het onstaan van dit, vooral voor mij, heb ik het idee, probleem. Mijn vriendin komt dan met dingen als van; het moet van 2 kanten komen, maar wat dat betreft zit ik er een beetje doorheen. Ik heb heel erg lang en heel vaak geprobeert haar op wat voor manier dan ook tot seks te verleiden, of subtiel laten merken dat ik seks wou.. en keer na keer na keer wees ze mij af waardoor ik nu gewoon niet zeker meer van mijzelf ben op dat gebied. Dit lijkt alleen helemaal NIET tot haar door te dringen.

Ik wordt er een beetje gek van, van zo weinig seks... het is niet dat ik de seks zo hard nodig heb, maar wel de bevestiging dat mijn vriendin me nog wil (leuk vindt) en als zij maar eens in de zoveel tijd (meestal als het haar uitkomt) seks heeft, dan krijg ik niet het idee dat zij mij nog sexueel aantrekkelijk vindt.
Ik heb dit haar ook al een aantal keer voorgelegt, maar het lijkt niet dat haar door te dringen.. of ze wíl het niet begrijpen.

Dan is het ook nog zo dat als ik zin heb in seks, en ik geef dat te kennen, dan wijst ze mij 9 van de 10 keer dus af. Maar als het een keertje andersom is, dat zij zin heeft in seks.. en ik wijs haar af, dan gaat ze helemaal verdrietig lopen doen en alle onzin.


ZUCHT!


Ik kom hier niet om te vragen wat ik moet doen, want dat wil ik helemaal niet horen van mensen die mij en/of mijn vriendin niet kennen. Overgens ook niet van mensen die ons wel kennen. Ik vraag me wel af wat jullie hier van denken... graag jullie ongezoute mening.

Bvd.
Oud 02-11-2007, 09:08
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
misschien toch maar een keer flink laten voelen hoe het is als jij haar afwijst. en verder gewoon flink losgaan met je rechter- (of linker)hand. Weinig seks vind ik iig geen reden om het uit te maken of vreemd te gaan of whatever. daarnaast is er niks mis mee om eens flink kwaad op haar te worden en er ook een drama van te maken en te zeggen dat jij je onzeker voelt als ze zo tegen je doet. mjah.
__________________
Sushii is better than chocolate
Oud 02-11-2007, 09:09
geen
geen is offline
tsjongejonge.. alsof je je sekstekorten oplost met rukken, neen dus.
toch bedankt.
Oud 02-11-2007, 09:24
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Als zij weinig zin heeft in seks wordt het er niet beter op als je er talloze discussies over gaat hebben of ruzie gaat maken.
Uit je verhaal maak ik niet echt op dat je ook rekening houdt met haar kant of dat je weet waar het door komt. Zoek dat rustig uit en ga je daarna niet opdringen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 02-11-2007, 09:28
Verwijderd
Citaat:
tsjongejonge.. alsof je je sekstekorten oplost met rukken, neen dus.
toch bedankt.
dit schijnt te helpen

Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 19:20.
Oud 02-11-2007, 09:39
Verwijderd
wtf
Oud 02-11-2007, 09:47
geen
geen is offline
Citaat:
dit schijnt te helpen
sterf

Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 19:20.
Oud 02-11-2007, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Weinig seks vind ik iig geen reden om het uit te maken of vreemd te gaan of whatever.
Waarom niet? Als er structureel (3 jaar lang..) niet aan je behoefte wordt voldaan, er kennelijk niet goed over te praten is en er niet van beide kanten naar oplossingen wordt gezocht vind ik het best een legitieme reden om het uit te maken.
Oud 02-11-2007, 10:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Waarom niet? Als er structureel (3 jaar lang..) niet aan je behoefte wordt voldaan, er kennelijk niet goed over te praten is en er niet van beide kanten naar oplossingen wordt gezocht vind ik het best een legitieme reden om het uit te maken.
Dit dus.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-11-2007, 10:21
Verwijderd
Citaat:
sterf
als je tegen haar net zo attent doet snap ik dat ze geen seks met je wilt
Oud 02-11-2007, 10:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Als je je daar kut over voelt en verandering er duidelijk in zat in zit, dumpen die hap. Niet verder over nadenken, dumpen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 02-11-2007, 10:52
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
dit schijnt te helpen
WTF !
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.

Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 19:21.
Oud 02-11-2007, 11:00
denvermax
Avatar van denvermax
denvermax is offline
Citaat:
Als je je daar kut over voelt en verandering er duidelijk in zat in zit, dumpen die hap. Niet verder over nadenken, dumpen.
idd, dumpen.
__________________
Man. Today is so loopy.
Oud 02-11-2007, 11:03
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Ik zou haar eigenlijk nie direct dumpen,,,

Gewoon voor sex ?!

En dat na 5 jaar,,,
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Oud 02-11-2007, 11:07
denvermax
Avatar van denvermax
denvermax is offline
vind het niet direct meer als er al een aantal keren over gepraat is. wordt over verandering gepraat en er gebeurt niets, dan is er iets mis in de relatie, vast niet alleen de sex.
__________________
Man. Today is so loopy.
Oud 02-11-2007, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik zou haar eigenlijk nie direct dumpen,,,

Gewoon voor sex ?!

En dat na 5 jaar,,,
Als er voldoende seks is en beiden daarmee tevreden zijn is seks maar een klein onderdeel van je relatie, als een van de twee er totaal niet tevreden mee is is het een heel belangrijk onderdeel. En er is geen sprake van direct, het gaat om 3 van de 5 jaar.. dus het grootste deel van de relatie zit het al mis. Juist omdat het al drie jaar gaande is zou ik eerder aan dumpen gaan denken, een dipje kan altijd, maar drie jaar lang zonder uitzicht op verbetering?
Oud 02-11-2007, 11:45
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Waarom niet? Als er structureel (3 jaar lang..) niet aan je behoefte wordt voldaan, er kennelijk niet goed over te praten is en er niet van beide kanten naar oplossingen wordt gezocht vind ik het best een legitieme reden om het uit te maken.
Dit ja. Ondanks dat jullie er váák over praten en er ruzie over hebben, weet jij volgens mij nog steeds niet waaróm zij nog maar zo weinig interesse heeft. En ik lees zo ook niet dat zij hard haar best doet om hier wat aan te veranderen.

Tuurlijk, het is waar dat er steeds meer druk op komt te staan door het onderwerp steeds aan te snijden, maar als jij geen antwoorden of mogelijke oplossingen krijgt, wat moet je dan?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 02-11-2007, 11:58
Verwijderd
Vindt zij het niet jammer dat ze zo weinig zin heeft?
Is ze aan de pil? Die kan namelijk echt als libidokiller werken... tripje naar de huisarts is zeker een advies, die kan een lichtere pil voorschrijven of misschien is een nuvaring voor haar wel een goede oplossing.

Ik zou er toch eens met haar over praten, niet over dat jij zo graag seks wil, maar of zij het niet ook jammer vindt dat jullie zo weinig seks hebben, en of het dus aan die pil kan liggen.
Oud 02-11-2007, 13:26
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Laat haar dit lezen. Helemaal met de reacties erbij, dan snapt ze onmiddelijk hoe de vork in de steel steekt.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 02-11-2007, 14:51
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Laat haar dit lezen. Helemaal met de reacties erbij, dan snapt ze onmiddelijk hoe de vork in de steel steekt.
ik denk niet echt dat dat een goed idee is, als ze t type is dat dan boos wordt en een drama begint te maken dat hij zoiets met onbekenden bespreekt enz, dan is het helemaal verkl**t
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Oud 02-11-2007, 15:00
denvermax
Avatar van denvermax
denvermax is offline
het alternatief is dumpen. lijkt me een goede optie dus om dit te laten lezen.
__________________
Man. Today is so loopy.
Oud 02-11-2007, 15:03
Verwijderd
Uiteraard dumpen.
Oud 02-11-2007, 16:34
Smokin'
Smokin' is offline
Maargoed; wat voor verklaring denk je nou zelf dat hiervoor is? Je vriendin wil geen seks meer met je en wijst je avances af. Hoe groot is de kans dat er een ANDERE verklaring is dan dat ze je niet meer leuk vind en jou niet meer aantrekkelijk? Erg klein lijkt mij. je kan er van uitgaan dat dat de verklaring is.

Waarom is het dan niet allang uit? Er zijn veel relaties die al lang niet meer 'goed' zijn, maar waarbij man en vrouw nog bij elkaar zijn door bepaalde structuren die al jaren zo werken; gewoonte, het idee dat men nou eenmaal bij elkaar hoort, men is niet graag alleen, vriendschap, financiële redenen, bij elkaar blijven voor de kinderen etc. De echte romantische interesse is evenwel weg. Het kost mensen vaak tijd om de stap te nemen structuren te doorbreken die zijn opgebouwd door jaren samen zijn. Zelfs als men de stap eenmaal heeft gezet duurt het een tijdje voordat mensen er helemaal overheen zijn en gewend zijn aan het feit dat oude structuren, gedragspatronen etc niet meer bestaan.

vertel waarom dit in jou geval niet zo zou zijn?
Oud 02-11-2007, 16:53
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
sterf
Doodsverwensing ban
__________________
I did it for teh lulz
Oud 02-11-2007, 16:58
Verwijderd
Ze is waarschijnlijk niet meer verliefd op jou.
Oud 02-11-2007, 17:24
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Als ik in jouw relatie zou zitten, zou ik daar niet bepaald gelukkig van worden. Tenzij er een goede verklaring is voor haar afwijzingen (de invloed van de pil, nare ervaringen uit het verleden) zou ik er sterk aan denken om de relatie te beeindigen, of in elk geval je vriendin te vertellen dat je daar over denkt. Ik weet niet of je al zoiets hebt laten vallen in de gesprekken die jullie gehad hebben, maar misschien opent zoiets haar ogen voor hoe vervelend jij het echt vind?
Hoe ging het vroeger? Was jij toen ook degene die altijd begon, of kwam er toen ook wat van haar kant? Is er iets veranderd rond de tijd dat het stopte? Zijn jullie verder gelukkig met elkaar, of zijn er verder ook (onuitgesproken) problemen?
Als ik jou was zou ik haar goed duidelijk maken dat je er mee zit (dat heb je al gedaan, dat weet ik, maar aangezien er niets veranderd ben je blijkbaar niet goed genoeg overgekomen), haar eventueel dit topic laten lezen, en vertellen hoe het er volgens jou voorstaat als er niks veranderd. Het lijkt er op dat seks voor jou een belangrijker onderdeel van een relatie is dan voor haar, en dat probleem blijf je de rest van je leven(/relatie) tegenaan lopen zo lang je het niet oplost.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 02-11-2007, 18:02
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik zou daar niet vrolijk van worden, en als praten toch niet helpt moet je één keer duidelijk zeggen dat je hier TOTAAL geen zin meer in hebt. En dan misschien toch eventueel uitmaken....hoe hard het ook klinkt. In een relatie moet je ook kunnen seksen! En dan bedoel ik niet constant. Iedereen heeft wel eens een dip waardoor het minder wordt gedaan, maar 3 jaar .........
__________________
niet alleen =)
Oud 02-11-2007, 20:58
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
ik denk... eerlijk waar.... dat je vriendin buitenhuis neukt
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Oud 02-11-2007, 21:30
Verwijderd
uitmaken.

je vriendin is een frigide ijskonijn geworden.

niet gelukkig in een relatie is niet gelukkig, en daar worden mensen vaak niet gelukkig van.
Oud 02-11-2007, 22:36
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Waarom wilt ze geen seks? Gewoon gebrek aan libido, of [xxx]?
Oud 03-11-2007, 12:39
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Ik heb sinds 5 jaar ongeveer een hele lieve, leuke en vooral knappe vriendin waar ik het heel erg mee naar mee zin heb(/had). De eerste 2 á 2.5 jaar van onze relatie hadden we iedere keer als we elkaar zagen (en zij niet ongesteld was) goeie seks, en soms wel meerdere malen op 1 dag.
O.k. Ik wil niet zeiken maar besef je je wel hoe uitzonderlijk goed dit is? Ik zou een moord doen voor deze situatie, nee sterker: een massamoord. Ik heb nu nog géén twee jaar een relatie en als we elkaar zien hebben we gemiddeld 1/6 keer seks ( komt neer op zien 3x per week, 1x per 2 weken seks). Dus besef ff hoe fantastisch die tijd was...al is het maar uit medelijden met mij.

Citaat:
Nu is het alleen zo dat sinds een jaar of 3 ongeveer (verdomme..) dat we nog maar 1 x in de zoveel tijd seks hebben. Ik heb dit onderwerp talloze keren aangesneden om er een discussie over te voeren, en allicht tot een oplossing kunnen komen.
O.k. Ik geef toe, als het zo is als de topistitel zegt, is het wel erg weinig. Probeer vast te stellen of dit ritme er in geslopen is, of dat het heel plotseling is gegaan.

Citaat:
Ik heb heel erg lang en heel vaak geprobeert haar op wat voor manier dan ook tot seks te verleiden, [...] Dit lijkt alleen helemaal NIET tot haar door te dringen.
Je vriendin zal vast en zeker naar je luisteren. maar luisteren betekent niet dat ze van de een op de andere dag doet wat jij wil. Dat heeft tijd nodig. Het is goed dat je het probleem onder woorden hebt gebracht, maar besef wel dat je er allebei aan moet werken. Ht is niet zo dat je vriendin maar 'zin moet maken' en dat dan alles opgelost is.

Citaat:
Ik wordt er een beetje gek van, van zo weinig seks... het is niet dat ik de seks zo hard nodig heb, maar wel de bevestiging dat mijn vriendin me nog wil (leuk vindt)
O.K. Dit is dut jouw probleem. Het feit dat jij bevestiging haalt uit seks ( net als ik trouwens) wil niet zeggen dat iedereen dit doet. Sommige mensen halen de bevestiging juist aan hoe vaak iemand bij je wil zijn, of uit knuffelen, of uit goede gesprekken of wederzijdse interesse in elkaar leven; een verbondenheid anders dan seks. Ik snap heel goed dat je ook lichamelijke bevestiging nodig heb, maar besef dat dit bij je vriendin helemaal niet zo hoeft te zijn, en dat het feit dat ze geen seks met je wil niet wil zeggen dat ze je niet aantrekkelijk vindt.


Citaat:
Maar als het een keertje andersom is, dat zij zin heeft in seks.. en ik wijs haar af, dan gaat ze helemaal verdrietig lopen doen en alle onzin.
Tja dat is dan weer wel een beetje wrang. Ik herken het heel goed. Mijn vriend wijst mij ook vaak af, maar dat wil niet zeggen dat als hij ineens een keer zin heeft, ik klaar lig omdat ik me tekortgeschoten voel. Als hij mij afwijst is het de normaalste zaak van de wereld, maar als ik hem afwijs is er ineens iets met me aan de hand en volgt al snel de vraag "is er iets? Ben je boos op me? "Zit je iets dwars?" Het enige wat ik hierop kan zeggen is laat maar waaien. Gewoon kortaf en eerlijk zijn en zeggen 'ik ben moe' of 'sorry hoofdpijn' etc.



Citaat:
Ik vraag me wel af wat jullie hier van denken... graag jullie ongezoute mening.

Bvd.
Nou bij deze. Ik snap heel goed waar je mee worstelt, en worstel er zelf nog in extremere mate mee ( al na 1 jaar en 10 maanden). Ik kan dus geen oplossing geven, maar wel dit zeggen: verwacht niet dat alles zo wordt als vroeger. Seks neemt nu eenmaal af in de loop der jaren. ga jezelf ook niet spiegelen aan verhalen waarbij mensen na 10 jaar het nog 4 keer per week doen; dat zijn excessen. Daarentegen vind ik ook niet dat je je erbij neer moet leggen. In een relatie moeten beiden partners compromissen sluiten. Dat zou inhouden dat je vriendin er harder aan moet werken om zich aan te zetten tot seks, en dat jij minder bevestiging moet putten uit seks. En blijf met elkaar praten, ookal denk je dat het niets veranderd. Met praten ligt het probleem op tafel, het is dan nog niet opgelost.

Heel veel sterkte ermee

en laat me weten als je de oplossing gevonden hebt...please...
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 03-11-2007, 13:40
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vraag me af hoe de rest van jullie relatie is. Als er zo weinig seks is, is dan de relatie nog wel goed?! Zo nee, dan moet je er een eind aan maken. Ook heb je al 5 jaar...
Oud 03-11-2007, 16:13
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
lastige situatie, maar er zal wel iets goed mis zitten bij haar ,anders had ze heus wel vaker zin.

Dumpen doe je niet zo snel na 5jaar, en terecht.

Ik zou er toch nog een keer iets beter over praten en ook erachter zien te komen waar het steekt bij haar.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 03-11-2007, 16:19
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
lastige situatie, maar er zal wel iets goed mis zitten bij haar ,anders had ze heus wel vaker zin.

Dumpen doe je niet zo snel na 5jaar, en terecht.

Ik zou er toch nog een keer iets beter over praten en ook erachter zien te komen waar het steekt bij haar.
Wat een advies van deze grote denker. Eerst analyseert hij de situatie: 'Er zal wel iets goed mis zitten bij haar'. Een intrigerende en prikkelende opmerking. Luister eens naar wat hij daarna voorstelt: 'Praat er iets beter over'. Fantastisch.
Oud 03-11-2007, 17:37
Verwijderd
Jongens, lief doen!

Sja. Ik vind het lastig, als praten erover niet helpt weet ik het niet.
Als het zo lang al zo gaat, kun je best wel eens op je strepen gaan staan en zeggen dat je nu echt wil dat er iets verandert.
Seks is niet de enige reden om een relatie te hebben, maar ik vind wel dat als je een slecht seksleven hebt, je daar best over kan praten als je niet teverden bent.
Mocht er nou niets veranderen kun je je afvragen of je deze relatie nog wel wilt. Tenzij je er mee kan leren leven, maar dan wel echt mee kan leren leven. En niet eigenlijk toch meer wil of dingen buiten de deur gaat zoeken.
Oud 03-11-2007, 17:41
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
misschien toch maar een keer flink laten voelen hoe het is als jij haar afwijst.
Daar dacht ik tijdens het lezen ook aan. En misschien is een pauze in de relatie niet eens zo gek, als het fysiek allemaal zo ver uitgesudderd is... maar goed, ik kan dit eigenlijk nog niet goed begrijpen, aangezien deze situatie nog nauwelijks bij mij is voorgekomen.

En ja, ik vraag me ook wel af hoe de rest van de relatie is.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 03-11-2007, 20:39
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Als zij weinig zin heeft in seks wordt het er niet beter op als je er talloze discussies over gaat hebben of ruzie gaat maken.
Uit je verhaal maak ik niet echt op dat je ook rekening houdt met haar kant of dat je weet waar het door komt. Zoek dat rustig uit en ga je daarna niet opdringen
Ik krijg juist de indruk dat zij niets geeft om zijn behoeftes. De TS kan haar beter dumpen, als je relatie zo frustrerend is waar doe je het dan nog voor?Lijkt me geen pretje om keer op keer afgewezen te worden.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 03-11-2007, 21:07
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
de topictitel + de lengte van je post was al genoeg: stop met miepen en neuk een ander wijf

serieus, een relatie is niet verplicht en ik denk dat als jij gaat zitten huilen (en erger nog, zij niet) ze nog niet bij je weg is omdat ze a) te laf is of b) het wel prima voor haar ego vindt op deze manier
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 04-11-2007, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Maargoed; wat voor verklaring denk je nou zelf dat hiervoor is? Je vriendin wil geen seks meer met je en wijst je avances af. Hoe groot is de kans dat er een ANDERE verklaring is dan dat ze je niet meer leuk vind en jou niet meer aantrekkelijk? Erg klein lijkt mij. je kan er van uitgaan dat dat de verklaring is.
Er is zeker een andere legitieme verklaring: de pil. Ik zou dat eerst een even proberen.
Niet zeuren wil ook nog wel eens helpen.
Oud 04-11-2007, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Niet zeuren wil ook nog wel eens helpen.
Niet zeuren? Dan moet zij ook niet zeuren en gewoon seks hebben.
Oud 04-11-2007, 12:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Er is zeker een andere legitieme verklaring: de pil. Ik zou dat eerst een even proberen.
Dat gaat niet eerst drie jaar goed om daarna fout te gaan, en is dus vrijwel uit te sluiten als factor.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 04-11-2007, 13:10
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Wat een advies van deze grote denker. Eerst analyseert hij de situatie: 'Er zal wel iets goed mis zitten bij haar'. Een intrigerende en prikkelende opmerking. Luister eens naar wat hij daarna voorstelt: 'Praat er iets beter over'. Fantastisch.
Het kostte mij ook aardig wat energie.Ik heb dit advies dan ook pas geopenbaard na er zeker van te zijn dat TS er eventueel iets mee kon aanvangen.

Mocht je meer hersenspinsels van mij willen lezen, raad ik je aan om even in mn profiel te snuffelen vriend.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 04-11-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat niet eerst drie jaar goed om daarna fout te gaan, en is dus vrijwel uit te sluiten als factor.
Tenzij ze pas na drie jaar aan de pil is gegaan.
Oud 04-11-2007, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Tenzij ze pas na drie jaar aan de pil is gegaan.
Zijn ze wel heel achterlijk als ze het verband dan niet hebben gezien.
Oud 04-11-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat niet eerst drie jaar goed om daarna fout te gaan, en is dus vrijwel uit te sluiten als factor.
Ehm, jawel hoor, kan gebeuren.
Oud 04-11-2007, 18:10
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
dit schijnt te helpen
omg. XD *proest eten uit*
Doosch. Heb je er ook een meisjesvariant van?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].

Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 19:21.
Oud 04-11-2007, 22:25
David
Avatar van David
David is offline
1x per 2 maanden sex ?
ik heb al 4 maanden geen sex gehad !
Daarvoor wel... en nu is ze zwanger..
En jij zit te janken ?

Oud 05-11-2007, 06:07
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik denk niet dat ik zo weinig seks zou pikken, maar de seks met mijn vriendin had ook zo'n vliegende start dat als ze geen seks wil zonder begraven te zitten onder huiswerk of ziek/ongesteld te zijn dan is er ook zeker iets grondig mis.
Verder, als jij het idee hebt dat het om snappen gaat, dat ze moet snappen hoe belangrijk het is dan is het probleem mogelijk dat ze te dom is. Nu is het kennelijk beperkt tot de seks, maar dit kan uitbreiden. Wil jij nog veel langer met zo iemand zijn?

Ik zou doorgaan met wat je nu doet als oplossing, en opbouwen in kracht. Bij een bepaalde kracht zal ze het snappen, en bij een bepaalde kracht zal ze het uitmaken; 1 van de twee zal als eerste komen en de ander uitsluiten. Het is belangrijk dat jij als doel van de krachtopbouw hebt dat ze het snapt of uitmaakt, dan doet uitmaken niet zo zeer bij jou.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Oud 05-11-2007, 09:19
Verwijderd
Heeft je vriendin al eens aangegeven waarom ze geen zin meer in sex met jou wil? Dat lees ik namelijk niet terug in je post.
Ik ken jullie natuurlijk verder niet en kan de situatie moeilijk inschatten, maar heb je er al eens aan gedacht dat ze misschien geen zin meer heeft door iets wat jij doet?
Wie weet doe jij dingen in bed bij haar die ze helemaal niet fijn vind en durft ze dat niet te zeggen omdat ze jou niet wil kwetsen. Door geen sex met je te hebben hoeft ze ook niets tegen je te zeggen en heeft ze ook geen nare ervaring in bed.
Misschien moet je haar eens vragen of er iets is dat jij doet wat zij niet fijn vind.
Ik wil hiermee niet zeggen dat jij een slechte minnaar bent maar uit je post blijkt niet echt dat je denkt dat het probleem ook bij jezelf zou kunnen liggen.

Succes verder iig.
Oud 05-11-2007, 11:04
Verwijderd
Als je haar kan afwijzen, is de zin in seks bij haar dus niet totaal verdwenen. Het gebeurt vaker dat de ene persoon vaker seks wil dan de ander en er kunnen een heleboel factoren zijn waardoor die behoefte minder wordt. Een drukke baan, stress op school, familieomstandigheden, ziek zijn, verminderd zelfvertrouwen, de pil, andere relatieproblemen enz enz enz. Je loopt hier nu al een tijd mee te klooien, maar het is je in die tijd nog niet duidelijk geworden wat haar probleem is (als die er al is)
Je kan haar wel duidelijk maken dat je meer seks wilt, en ik denk dat ze dat ondertussen wel begrepen heeft, maar heeft zij jou ook duidelijk kunnen maken waar zij evt. mee zit?
Praat er over met haar. En dan niet alleen vertellen wat jij er allemaal van vind en bij voelt (wat je uiteraard duidelijk moet maken) maar ook haar de ruimte geven om dingen duidelijk te maken.
En anders wordt het allemaal wel heel lastig...
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.