Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2008, 18:43
Nikneem
Nikneem is offline
Hallo

Ik ben benieuwd of mensen het zelfde 'probleem' hebben als ik.
Probleem is dat ik met het neuken zelf moeilijk kan klaar komen. Het is me 1 keer gelukt. Het is voor een groot deel afhankelijk hoe opgewonden ik ben duh, maar dat hangt weer af van hoe opgewonden zij is. 1 keer was het gelukt, maar meestal is er niet genoeg stimulatie.

Punt is: zij wordt pas opgewonden bij penetratie als het heel wild gaat. En dat is bij mij eerlijk gezegd ook zo, anders voelen we niet zo veel. Maar dat snelle penetreren is wel heel zwaar. Dat hou ik een minuut of 3 non stop vol, en dat met tussenpozes houden we een half uur vol ofzo, maar dan zijn we beide helemaal kapot.

Is er niet een techniek of manier om het langzaam ook lekker te laten zijn? Waardoor er meer wrijving is ofzo? Kan zij knijpen of iets dergelijks? Als er mensen zijn met tips zou dat heel welkom zijn.

Door dit probleem zijn eigenlijk maar weinig standjes ook leuk voor ons, met veel kan je niet zo heel snel doorhalen. Alleen met zij bovenop en ik liggen (been en bilspieren van mij branden door) of missionaires en ik bovenop (armen en algehele conditie branden op).
Idem bij haar.

Groeten van mij
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 19:06
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Je kan zorgen dat ze haar benen erg wijd of heel strak tegen elkaar doet. Je kan dit ook van achteren proberen, of je kan haar omgekeerd (met haar rug naar je toe) boven op laten zitten. Zoiets?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 19:08
Confus1oN
Confus1oN is offline
Ik heb dat ook gehad to be honest. Bij mij hielp het als mijn vriendin de benen dichter bij elkaar doet.. en dat kan dus vrijwel in alle standjes.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 19:14
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik heb trouwens zelf dat heel diep penetreren (echt de basis van je penis stimuleren) erg kan helpen. Als je heel wild doet kan je dat gedeelte nog wel eens overslaan.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 19:32
Nikneem
Nikneem is offline
Nee we gaan wel altijd heel diep, diepe snelle lange halen, dat is ook wel erg lekker natuurlijk. Maar ook erg intensief Benen bij elkaar hebben we ook al, ver uit elkaar nog niet. Wordt het dan niet juist allemaal nog opener/losser?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 21:07
Delius
Delius is offline
Je kan ieder standje de moeite waard maken door haar haar benen wat minder wijd te laten houden. En dan niet alleen haar benen maar het geheel dus wat meer "aanknijpen" Ze kan ook werken aan het trainen van haar bekkenbodemspieren. Dan zou ze het dus zelf bewust nauwer kunnen maken maar volgens mij vergt zoiets nogal wat oefening. Google maar even op bekkenbodemspieren, vast genoeg te vinden. Daarnaast zou je misschien je seks wat anders aan kunnen pakken. Uren voorspel (hand/mondwerk) en pas gaan neuken als je veel dichterbij het klaar komen bent.

Overigens vind ik doggy of zij op het bed liggend/zittend en ik naast het bed veel makkelijker voor harde seks? Een stuk minder vermoeiend dan op je armen moeten steunen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 15:15
LadyMeiss
LadyMeiss is offline
ja, hier is een truckje voor, ze moet namelijk haar bekkenbodemspieren gaan trainen.
Met echt goed getrainde bekkenbodemspieren kun je de penis als het ware met je vagina af trekken.
Het zorgt dus dat ze zelf meer controle krijgt, waardoor ze ook meer stimulatie krijgt.
Maar vooral voor de man zorgt het voor meer opwinding, aangezien zij zelf kan bepalen hoe 'strak' het aan voelt.

Smart-Balls zijn bijvoorbeeld prima speeltjes voor de vrouw om de spieren te ontwikkelen.
Het is een speeltje wat je in de vagina brengt, en dat wat zwaarder aanvoelt, zodat deze vrouw haar spieren wel continu aan moet spannen, aangezien het speeltje er anders weer uit glijd.
(Ik heb deze zelf ook, en ze hebben tot enorm veel resultaat geleid!)
__________________
Kijk eens op mijn eigen forum over Seks! -----> www.Hoe-Zo.net
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vriendin komt eerder klaar dan ik.
Verwijderd
17 11-12-2013 02:11
Seksualiteit problemen klaarkomen
arjann83
9 15-05-2010 00:25
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Films, TV & Radio [Spoilertopic] GTST
Verwijderd
272 17-02-2006 12:38
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Seksualiteit Jongen klaar gekomen => Stoppen met de seks?
Dr_Love
12 02-04-2002 12:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.