Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2012, 23:57
ann18
ann18 is offline
vanaf dat ik klein was deed ik al veel jongens dingen en speelden met mijn broer mee, klom in bomen en zat op judo. Maar speelden ook met poppen wat ik later niet meer wilde. tot groep 4 werd dit door de klas geaccepteerd en ik ging ook veel met jongens om en had voornamelijk jongens vrienden. Ik droeg ook jongens kleding omdat dat ten eerste veel comfortabeler zit en dit veel mooier vond dan meisjes kleding. Ben er veel mee gepest op school dat ik me kleedde als een jongen tot klas 4 van de middelbare school. Maar ik voel me niet een jognen en wil ook een meisje zijn. Ik ben eigenlijk steeds meer meisjes kleding gaan dragen wat wel meer naar de stoerdere kant gaat en zoek vaak de grens op tussen jongens en meisjes kleding.
Met kleren kopen vind het is toch vaak vervelend omdat ik tocht eigenlijk ook bij de jongens kleding wil kijken omdat zij voor mijn gevoel leukere kleing hebben, maar ben ook bang voor de reacties van andere mensen hierop en denken dat ik een jongen ben. Ik heb zelf niet veel vrouwelijke vormen en toen ik nog lang haar had zagen mensen me an voor een jongen. omdat ik ook niet echt borsten heb.
ik begin me hier meer van bewust te worden omdat ik toen ik naar de middelbare school ging al begon te veranderen en wat meer vrouwelijke kleding aan ging doen omdat ik er tog bij wilde horen. En begin tog langzamer hand te denken ik wil ook andere kleding aan maar wil niet gezien worden als jongen, ik wil weer petten dragen zoals vroeger. dat ivnd ik er vet uit zien.
Heb een aantal documentaires gezien over transgender, maar ben er van overtuigd dat ik dit niet ben maar allen graag jongens kleding draag maar verder de psychologische kenmerken heb van een meisje. en ook gewoon op jongens val.

Ik vraag me af of meer mensen het hebben dat ze een meisje zijn en zicht toch liever kleden als jongen of meer jonges achting kleding aan willen hebben.
Maar bang zijn wat mensen hiervan vinden. en denken dat ze een jongen zijn maar niet willen dat ze dat denken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2012, 00:21
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Of de kleding van een meisje me echt zo veel uit maken, nou 'Nee'. Voor sommigen is het wellicht een afknapper, maar een zelfverzekerd meisje is misschien wel een van de meest aantrekkelijke eigenschappen die iemand kan hebben.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 00:46
Verwijderd
Een meisje heel dicht in mijn directe omgeving had dit probleem, werd hiermee gepest etc. Maar dat bleek achteraf meer te liggen aan haar onzekerheid dan aan haar kleding. Ikzelf val ook niet op types die graag jongenskleren dragen maar ik ben maar een individu, ik weet zeker dat er behoorlijk wat jongens zijn die het wel leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 00:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mannenkleding is makkelijker en ruimer. Ik heb altijd mannenbroeken, die zitten lekker los en je hebt enorme zakken (en ik ben niet zo'n "alles in je tasje" type). Met shirtjes ben ik wel heel erg meisjesachtig, ik heb vooral veel truitjes waarin (ik vind dat) mijn borsten goed uitkomen. Ik draag heel veel zwart, maar ik heb ook veel roze.

Je moet gewoon aantrekken waar jij je prettig in voelt en je niet druk maken over anderen. Als jij je prettig en zelfverzekerd voelt in hoe je eruit ziet, straal je dat ook uit en dat trekt mensen aan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 04:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat Phoebe zegt. Draag wat jij mooi vindt en niet iets waarvan je denkt dat je 't mooi zou moeten vinden.

Ik liep eigenlijk van kleins af aan alleen maar in jongenskleding. Zelfs al 3-jarig peutertje liet ik mijn moeder al weten dat ik die 'schattige' roze bodywarmer mooi niet ging aantrekken.
Ik droeg alleen maar jongens-spijkerbroeken en wijde bandshirts, tot mijn ouders me op m'n 14e ofzo 'dwongen' om een wat strakker shirt aan te trekken. Daar ben ik langzaamaan aan gewend.
Pas sinds een paar jaar draag ik af en toe rokjes en ben ik ook make-up gaan dragen, maar eigenlijk voel ik me nog steeds het meest op m'n gemak in een wijde spijkerbroek en een t-shirt. De rokjes ed hou ik meer voor als ik uitga ofzo.

En nogmaals: Schijt aan wat mensen denken. Ik krijg ook nog wel eens te horen dat ik eruit zie of me gedraag als een kerel, maar dat vind ik niet erg. Ik keek alleen wel even raar op toen een paar goede vrienden me perongeluk 'hij' ipv 'zij' noemden. Oh well... Ik ben gewoon 'one of the guys'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 09:29
ann18
ann18 is offline
ik studeer nu en heb een super leuke klas en durf ook meer aan wat ik wil naar school aangezien mijn klas dat accepteert en kan wel eindelijk meer me zelf zijn ook in mijn gedrag wat ik op de middelbare school totaal niet kon.
een vriendin van mij heeft een echte jongens stijl en ik ken haar ook van de middelbare school en trokken veel op en daarom werden we ook gepest.
Een ander meisje bij mij op mijn opleiding die eerst in het eerste semester bij me in de klas zat leek ook echt op een jongen, maar zag zelf dat het een meisje was maar had mijn trijfels de eerste keer omdat ze een jonges achtige naam had.
maar zei is egt heel zelf verzekerd hierin en trekt zich en niet veel van aan wat mensen van haar vinden.
ik zou dat ook graag willen maar vind dit tog wel moeilijk en ben tog wel bang voor de reacties van mensen in mijn omgeving omdat veel van deze mensen ook uit mijn pesttijd komen en me al niet zo erg mogen omdat ik er anders uitzie
ik hu ook niet van de blikken die mensen je soms geven, wat ik het ergst vind is de blik dat ze eerst naar je hoofd kijken en dan direct naar je schoenen en dan weer omhoog. Zoon afkeurende blik van wat ben jij voor iets, zoon blijk geven ze ook wel eens mijn vriendin en word daar egt pissig om.
Bij ijn vriendin die nu ook kort haar heeft had laatst een optreden en toen ze van het podium afkwam werd ze ook aangekeken en na gewezen door een aantal jongen achter ons die wezen en zeiden tegen elkaar "ik zing en zie er uitals een jongen maar ben wel een meisje hoor"
Ben bang dat dat mij ook weer zal gebeuren
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 14:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Okee, even 2 puntjes:
1) Gebruik alsjeblieft interpuntctie en maak je zinnen wat korter, want het is zo echt verschrikkelijk om te lezen. Aan je schrijfstijl is iig niet te zien dat je studeert.

2) Zoals ik eerder al zei: Schijt aan andere mensen. Waarom ben je bang dat mensen misschien afkeurend naar je kijken? Het maakt niet uit wat je draagt, er zijn altijd wel sukkels die zullen kijken of een opmerking zullen maken. Als je zelfverzekerd bent en dat laat merken laten die eikels je wel met rust hoor.

Met een arrogante houding zeggen dat je meer man bent dan hun of dat je pik groter is doet wonderen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 18:30
ann18
ann18 is offline
1. hahahha ja sorry van mijn schrijfstijl Nu ik het lees is het idd wel zo.
2. Ik denk omdat mijn grootste deel van mijn leven daarom draaide en dat mensen altijd afkeurend naar me keken. Ik wil niet meer naar hoe het vroeger was. Ben al vrij verlegen en denk altijd in alles na over wat mensen van me denken, of ze me wel egt aardig vinden of ik niet irritant ben of me saai vinden. En begin er al wel aan te wennen dat er mensen zijn die me aardig vinden en dingen met me willen gaan doen. Maar vind het nog steeds raar en vreemd dat zo maar in eens een klas je accepteert voor hoe je bent en dat je gewoon met de hele klas kunt opschieten. Toch heb ik vaak nog het gevoel van dat ze me vervelend vinden of dat ze me niet aardig vinden.
Op school kan ik vrijwel volledig mezelf zijn maar niet buiten school, in ieder geval dat gevoel heb ik omdat ik heb idee heb dat die mensen tog anders naar me kijken. Aangezien iedereen op mijn school vrij anders is en raar doet, we zijn met zijn alle echt allemaal verschillend, iedereen heeft een eigelijk kleding stijl en en totaal ander karakter. tog kan iedereen met elkaar opschieten. Dit hangt trouwens ook per richting af, ik zit in een beeldende kunst groep en iedereen is een beetje raar xD
Bijna iedereen kent elkaar in ons dorp en ook veel mensen die ik niet aardig vind en sowieso al raar naar me kijken. Wil niet dat dit erger word of net zoals vroeger dat ik uitgescholden word als ik door het dorp loop of fiets.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2016, 13:37
Anno2002
Anno2002 is offline
Hoi ja dat heb ik ook ik ben er niet mee gepest en draag nu ook nog jongens kleding ben intussen 14 en het bevalt me wel gwn jongens kleding dragen en die pesters gewoon een stomp in hun gezicht geven ik doe nu aan gevechtsport bijna zwarte band.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2016, 15:07
Skyle
Skyle is offline
Citaat:
Hoi ja dat heb ik ook ik ben er niet mee gepest en draag nu ook nog jongens kleding ben intussen 14 en het bevalt me wel gwn jongens kleding dragen en die pesters gewoon een stomp in hun gezicht geven ik doe nu aan gevechtsport bijna zwarte band.
Dit is een topic uit 2012.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik ben een jongen, maar voel me eigenlijk meer een meisje. En wil er een zijn. HELP
ThijmenAKALisa
3 09-09-2015 09:02
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde
flyaway
0 13-11-2008 11:11
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.