Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2002, 15:54
DJken
Avatar van DJken
DJken is offline
Hallo,

Ik verkeer meer dan 7 maand met een zeer lief meisje die ik heel doodgraag zie...

Sindskort is ze beginnen roken... ik ben er eigenlijk een beetje van gedaan en we hebben er ook al over gepraat... Ik had haar gezegd dat het totaal niet goed is voor haar..

Toen, een week later na onze talk, zaten we op café en bood haar beste vriendin aan om even te trekken van haar sigaret.. mijn vriendin weigerde.. ik was echt blij toen ik dat zag.. en 's avond had ik dat ook gezegd tegen haar... ze antwoorde dat ze geweigerd had omdat ze totaal niet wou roken terwijl ik erbij was...ik vertelde haar dat ik zoiets ook nie wou..want dan komt dit over van ja.. "DJken is den baas over jou"....en dat wil ik ook echt niet...

Toen ik vandaag haar zag, ik was echt blij want exmanes waren voorbij, liepen we zo samen naar de trein.. en zag ik opeens toevallig een pakje sigaretten in haar zak... mijn humeur sloeg opeens totaal om en ik voelde mij gekwetst... gewoon omdat ze precies bang was om het mij te vertellen...

In 10min een gesprek houden over dit onderwerp was zeer moeilijk omdat de trein bijna vertrok.. dus ja, ik bleef droevig achter...

Ik ben totaal radeloos... hoe moet ik zoiets nu bespreken....

Ik zie haar veel te graag en kwil haar totaal niet verliezen omdat ik een andere mening heb over roken.... zucht


groetjes

DJken


__________________
I fly away with my shadow while, Scratching the moon like a DJ.. The night follows its Odyssey
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2002, 16:10
Verwijderd
ik rook ook en mn vriend niet en hij wil ook niet zo graag dat ik dat doe geloof ik. ik rook nooit als we samen zijn (in het weekend) behalve als we naar concertje gaan ofzo dan wil ik wel eventjes gewoon roken..kweet nie..vind hij ook niet zo heel erg geloof ik. maar als we naar de stad gaan of film of weet ik het dan rook ik nooit. maar heb er ook geen behoefte aan. ik kan zoiezo wel gewoon zonder hoor maar, ben meer gezelligheidsroker ofzo. Ik wil hem gewoon niet tot last zijn en ik denk er niet eens aan als ik samen met hem ben (behalve dan bij concert). Hij vind het wel erg dak rook want het is slecht voor ej gezondheid enzo en hij wil me er niet door kwijt...erg begrijpelijk en misschien stop ik ook wel, niet alleen door hem hoor maar gewoon..hebk zin in.

maar ja, jij vind eht heel erg dat ze rookt je walgt al als je een pakje in dr zak ziet zitten ofzo? jah dan denk ik toch dat je nog een keer erg serieus moet gaan praten want als het je zo erg stoort dan moet het gewoon even besproken worden, verder weet ik niet hoe oud ze is maar ja je kan haar moeilijk dingen gaan verbieden lijkt me.

ik vraag soms nog weleens bij een concert offie het erg vind maar hij zegt dan nee...hij vind eht gewoon erg dat ik mn gezondheid ermee beschadig maar de de rook om hem heen zittie volgens mij minder mee...

iig..het is niet zon heel groot probleem bij ons want hij merkt er weinig van dat ikrook ik heb het er nooit over en ik doe het niet in zn buurt dus jah..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 17:29
Verwijderd
je moet er gewoon met haar over praten dunkt me ... als zij jou ook graag ziet dan moet ze het toch wel snappen, nee??
Ik en mijn ex hebben het daar ook ooit over gehad en ik heb ook geprobeerd om hem te doen stoppen maar dat is niet gelukt. Hij rookt nog steeds trouwens. We zijn nu wel de beste vrienden en dat roken vind ik nog steeds niks maar ja dat neem ik er dan maar bij ...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 20:47
xxnobodyxx
xxnobodyxx is offline
Hai!!
Oke, je hebt helemaal gelijk, roken is niet goed voor je, maar ik vind toch niet dat je het haar zou kunnen verbieden.
Mijn ex rookte ook. Wij hebben er toen een goed gesprek over gehad en uiteindelijk is ie er wel mee gestopt.
Maar toch, als ie het niet gedaan had, zou ik er toch niet zo heel erg mee gezeten hebben. Als het echt iets is dat ie niet op wilt geven moet ie het maar niet doen ook.
Ik heb zelf ook een tijd gerookt, het is heerlijk, en echt niet zo makkelijk om mee te stoppen, ookal heb je er zoveel voor over...
XxXxX
__________________
Nobody is perfect, hi! I´m nobody!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43
Redhair
496 29-11-2005 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.