Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 22:23
meisje833
meisje833 is offline
Ik heb dus wat met die jongen sinds zondag.

ik vertelde al dat ik vervelende dingen met jongens had meegemaakt...vaak gekwets, vreemd gegaan etc. en nu dus geen vertrouwen meer had in een relatie.
nu heeft hij het een en ander verteld tegen mij toen ik hem voorzichtig uithoorde want wil wel weten hoe hij is..

hij vertelde dus dat hij redelijk veel meiden achter zich aan heeft lopen vaak briefjes in z'n handen krijgt geduwd en bij ze werk ( winkel ) de meiden zelfs voor de deur staan om hem te zien.
klinkt miss arrogant maar ik wilde weten hoe het allemaal zat en hij was eerlijk. en zei dit dus
hij zei ook dat hij heel makkelijk is en er op in gaat als een meisje hem versierd dan flirt hij terug en gaat hij er op in. hij zoent er niet mee want al mocht het zo ver komen dat ze gaan plakken aan hem dan zegt hij ik heb een vriendin.
Maar hij geeft ze wel de indruk dat hij ze leuk vind door met ze te flirten enzo.
komt er dus op neer dat hij graag naar andere meiden kijkt en met ze vrienden vaak op terras zit en dan andere meiden kijkt om ze te keuren, of als hij aan t werk is met ze baas dat hij dan tjah gewoon graag flirt met meiden.
hij heeft zelfs 1 keer toen hij een vriendin had afgesproken met een meid terwijl hij een vriendin had, omdat ze een mooie meid was en hij dr wel leuker dan ze vriendin vond en het wel amkkelijk vond contact te houden met haar voor het geval hij het uitging!!
daar ga je toch niet op in als je een vriendin hebt. bedoel dat meisje had hem een briefje gegeven met dr numer
als hij vrijgezel is is hij ook erg zegt hij, dan versiert hij veel meiden,
om my god ik ben zo jaloers ik wordt gek, ik heb al zoveel ellende meegemaakt, dat jongens vreemd gingen, een ander exvriendje dat nogal losse handjes had ( met meiden)
het gaat toch niet weer beginnen
ik heb het er met hem over gehad, ik zei vind het niet leuk als je met andere meiden afspreekt als je mij hebt en dan je op het flirten ingaat, hij zei dat hij het dan probeert niet meer te doen...voor mij maar ik weet het niet hoor moet ik het nou maar gewoon vertrouwen?
Ik wil niet als speeltje worden geberuikt...niet weer :-( ik kan het nog niet een keer aan om gekwetst te worden :-(
ik wordt er zo onzeker van maarja, misschien doet ie het wel echt niet meer, maar ik vertrouw het gewoon niet, hij is echt heel makkelijk en heel laks met meiden, ik vraag me dan af waarom blijf je dan niet lekker vrijgezel?? maarja hij vind me superleuk en wil mij, maarja hij hij houdt wel van flirten snap er niks van :-(

ik wil het ook niet kwijt, en tjah uit die 1000 meisje heeft hij wel mij gekozen om ze vriendin te zijn en hun niet, dus daar moet ik miss wel blij om zijn, maar ven gewoon erg jaloers aangelegt omdat ik een verschrikkelijk onzeker persoon ben, en het wel lijkt of ik met een of andere popster heb omdat hij zoveel tjah fans/meisjes heeft ....leuk hoor zo'n popi vriendje :-( wat moet ik nu doen..:-(
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2004, 07:56
einie
Avatar van einie
einie is offline
klinkt als een relatie met een kleine kans op slagen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 08:30
Verwijderd
Als je je niet voor 100% kunt of wilt geven is de kans van slagen erg klein ja.
Zonder geluk geen verdriet, of omgekeerd.
Als je niet meer gekwetst wilt worden, moet je ook geen relatie aangaan.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 08:31
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
klinkt als een opschepper die niks kan krijgen
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 09:07
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik zou er meteen weer mee kappen, een tijdje 'rust' nemen en dan maar eens opnieuw gaan kijken, maar dan naar totaaaaaaaaaal andere types
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 09:11
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
snarl schreef op 20-10-2004 @ 10:07 :
ik zou er meteen weer mee kappen, een tijdje 'rust' nemen en dan maar eens opnieuw gaan kijken, maar dan naar totaaaaaaaaaal andere types
dat zou mijn eerste indruk ook zijn. maar als ik jou was, en ik vond hem zo leuk zou ik het eerst eens aankijken. je hoeft niet te wachten tot hij echt vreemd gaat, maar tot hij jouw lijn overschreidt. je mag hem best af en toe vragen of hij nog met iemand heeftr afgesproken, of weet ik veel. probeer er achter te komen. niet door hem te stalken ofsow of hem steeds uit te horen, maar af en toe subtiel. en als je denkt dat je dit niet kan.. stop er gewoon mee want je doet jezelf alleen maar pijn dan...

succes!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:06
e123ll
Avatar van e123ll
e123ll is offline
Citaat:
einie schreef op 20-10-2004 @ 08:56 :
klinkt als een relatie met een kleine kans op slagen
helemaal mee eens..
__________________
...*sneller dan een mercedes slaat mijn hart voor jou...*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:47
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
als je nu al onzeker bent zou ik er niet eens aan beginnen. je komt vanzelf een keer een jongen tegen waarbij je wel zeker bent! zoek gewoon een heel ander type uit! ik ken maar weinig jongens die dat soort dingen zouden flikken!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:30
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou gewoon uit elkaar gaan en gewoon vrienden zijn!

ik zou net als jou ook stapel jaloers worden!!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 19:06
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 20-10-2004 @ 09:30 :
Als je je niet voor 100% kunt of wilt geven is de kans van slagen erg klein ja.
Zonder geluk geen verdriet, of omgekeerd.
Als je niet meer gekwetst wilt worden, moet je ook geen relatie aangaan.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 19:46
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik ken ook zo iemand, die werkelijk elk meisje kan krijgen en ook altijd zit te flirten tijdens het uitgaan. Hij heeft met mij gezoend toen hij een vriendin had, dat is nu uit. Die vriendin kreeg hij drie weken na zijn vorige vriendin en het zou mij niks verbazen als hij nu weer op zoek is naar een volgende (hij probeerde het al bij mij maar ik leen me niet voor dat soort dingen. Ik hoef niet de volgende vier-weken-verkering te zijn). Wat ik dus bedoel te zeggen: ik begrijp ook niet waarom zo iemand niet gewoon vrijgezel blijft, maar hij kan blijkbaar niet zonder vriendin.

Tsja het is lastig... Die jongen lijkt mij niet echt een type waar je van op aan kunt, en uit je verhaal op te maken heb je dat nu juist wél nodig. Heel erg uitkijken met hem dus, of er überhaupt niet aan beginnen. Dat laatste lijkt mij eigenlijk nog wel de beste optie.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 09:24
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
waarom zoende je met hem toen hij een vriendin had?
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 19-10-2004 @ 23:23 :
hij heeft zelfs 1 keer toen hij een vriendin had afgesproken met een meid terwijl hij een vriendin had, omdat ze een mooie meid was en hij dr wel leuker dan ze vriendin vond en het wel makkelijk vond contact te houden met haar voor het geval hij het uitging!!
.....
als hij vrijgezel is is hij ook erg zegt hij, dan versiert hij veel meiden,
om my god ik ben zo jaloers ik wordt gek, ik heb al zoveel ellende meegemaakt, dat jongens vreemd gingen, een ander exvriendje dat nogal losse handjes had ( met meiden)
het gaat toch niet weer beginnen
.......
ik heb het er met hem over gehad, ik zei vind het niet leuk als je met andere meiden afspreekt als je mij hebt en dan je op het flirten ingaat, hij zei dat hij het dan probeert niet meer te doen...voor mij maar ik weet het niet hoor moet ik het nou maar gewoon vertrouwen?
leuke jongen
begin er vooral een relatie mee zou ik zeggen
denk nou eens logisch en rustig na
ik geef je wel een hint, voor als je er niet uitkomt...
contact verbreken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:19
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 20-10-2004 @ 21:47 :
als je nu al onzeker bent zou ik er niet eens aan beginnen. je komt vanzelf een keer een jongen tegen waarbij je wel zeker bent! zoek gewoon een heel ander type uit! ik ken maar weinig jongens die dat soort dingen zouden flikken!
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout?
Verwijderd
173 06-03-2004 21:04
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijg de kanker: Nederland!
Fellaci
30 28-01-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.