Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2002, 15:12
Verwijderd
ik blow in me kamer...
me ouders wete het niet...
en kep een heel beveilings systeem der voor (diek strax ga updaten...)
xit namelijk op zolder (2 kamers, werk kamer pa, en mijn kamer, staat ook me pc) en bij de trap zet ik me webcam, en ik zet een proggie aan terwijl we blowe zodat je de trap bekijkt opt scherm
en ders ook altijd wierook aan...
raam ook altijd open
MAAR nou kijk je als je gaar bent niet constant naar een pc scherm...
duss, ke een proggie (van een cd, andere webcam) die een alarm heeft die ga ik dus zo instaleren en dan als er iets beweegt gaat het alarm af
zo, naja
vertel maar waar jullie blowe en als je ut thuis stiekem doet hoe je het verbergt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2002, 15:21
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
mag hier thuis niet blowen geloof ik.. hoeft wat mij betreft ook helemaal niet.. thuis nooit zo'n behoefte aan maar ALS ik het een keer doe dan ff uit het raam ofzo..
verder meestal gewoon bij iemand anders thuis, buiten.. of in de shop
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:23
Verwijderd
thuis is chill
leuke muziek, mooie lampen enz
hee, me proggie werkt, als nu iemand de trap oploopt gaat der een alarm af op me pc
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:24
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
ik doe het gewoon op mn kamer als ik er zin in heb
ons mam weet het wel maar ik zeg het niet altijd
soms steek ik ook wel wierook aan, en het raam staat bijna altijd open
en als iedereen als slaapt blow ik gewoon beneden bij de tv en dan steek ik daar wierook van ons mam aan, die heeft van die leuke bloemengeurtjes
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:36
Mindfields
Mindfields is offline
Niet op mijn kamer..

Meestal gewoon in de stad, in de kroeg of gewoon ergens op de grond
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:25
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
In m'n kamer en buiten ergens in het lokale park. Heel sporadisch bij vrienden thuis.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 21:12
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Met vrienden meestal buiten blowen en dan naar binnen gaan (bv. als ouders al slapen, of bij ouders die te naïef zijn om het woord 'stoned' te spellen ).
Laatste tijd ook regelmatig uit m'n raam en dan een cd van Faithless opzetten...... hoe chill
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 21:18
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
BTW dat 'Alarmsysteem' van jou, daar moet je patent op aanvragen man! Echt vet!!!

Maareeeh...... ik doe gewoon de deur op slot, wierrookje aan. En dan zeggen dat je ff aan het mediteren bent, dus niet gestoord wilt worden. Werkt altijd! (behalve als ze vragen: "Drink jij dan chocomel als je mediteert?")
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
C r Y p S schreef:
BTW dat 'Alarmsysteem' van jou, daar moet je patent op aanvragen man! Echt vet!!!

btw, das een programma dat bij een andere webcam kwam
de cd heet sightcam
programma heet VP-EYE (en daaronder weer Video Monitor
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:08
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:


btw, das een programma dat bij een andere webcam kwam
de cd heet sightcam
programma heet VP-EYE (en daaronder weer Video Monitor
Snap ik, maar het hele idee in combinatie met blowen is gewoon c l
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:27
kark
kark is offline
op www.download.com heb je ook zo'n soort progje, die heet crime catcher (toepasselijke naam )
__________________
tomatenmachine
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:29
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Mooi. Nu nog een webcam

Trouwens, is het niet opvallend zo'n webcam bij de trap?
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:22
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
gewoon buiten ergens of bij een vriend waar de ouders weg zijn, gewoon ergens en zeker niet thuis als mijn ouder (ja enkelvoud ) er is want ik wil gewoon niet die discussie met ze voeren (niet dat ze het zo erg zouden vinden maarja.. wat niet weet wat niet deert)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:46
psygnosos
psygnosos is offline
Buiten tegenover de coffeshop is een parkje, zit vanaf 16.00 (dan gan die shops open) altijd vol stonende mensen (zitten meerdere cofeeshops naast elkaar )
__________________
:-D Voer eendjes, geen oorlog ;-D
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:19
kleine wicca
kleine wicca is offline
voor de deur van de kerk................nee echt hoor!
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
kleine wicca schreef:
voor de deur van de kerk................nee echt hoor!
Wij ook!
In Amsterdam dan hè...
Als meerdere klassen tussenuren hebben hoor je altijd om je heen: kom we gaan naar het kerkje!

En als het kerkje bezet is (gebeurt best vaak ) gaan we naar 'de garage' aan de overkant, daar woont een oude man die alles chill vind 'als je maar niet op de grond spuugt ' en een keer zei ik 'ik heb zon honger!' komt die man opeens naar buiten geeft ie ons een chunky (gewoon in verpakking en goede houdbaarheidsdatum ) en na de vakantie gaan we hem een doos bonbons geven Het is nog overdekt ook dus helemaal mooi!

Verder altijd standaard museumplein beatrixpark vondelpark oosterpark sarphatipark frankendaal (ook een soort park)

We hebben ook op 5 minuten afstand van school een plek die je vanaf de straat niet kan zien en dat kijkt uit over mooi water en heet dan ook heel toepasselijk 'het water'

Ook dichtbij school staat in een laantje een standbeeld van Gandhi en heel toepasselijk noemen we dat 'Gandhi' en we offeren al onze joints dan ook aan hem.

Verder... ehm,,,, de universiteitbinnenplaats in het centrum, is een schattig binnenplaatsje met bankjes, ehm, uit het raam bij mn vader om 6 uur s ochtends in mn eentje

Tsja... Waar niet eigenlijk??

Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 22:12
Verwijderd
Als m'n pa er niet is gewoon in de huiskamer, anders op m'n kamer of bij vrienden thuis als hun ouders er niet zijn. Maar meestal gewoon in de stad, onder onze boom, bij het standbeeld langs het water of op het vlondertje. Die eerste 2 zijn gewoon in plain sight, maar dat maakt niet zoveel uit... Heeft wel wat, en dat standbeeld zit recht tegenover zo'n kapper met zo'n draaiende paal, en dat is heel fascinerend
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 03:14
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
psilo schreef:
mag hier thuis niet blowen geloof ik.. hoeft wat mij betreft ook helemaal niet.. thuis nooit zo'n behoefte aan maar ALS ik het een keer doe dan ff uit het raam ofzo..
verder meestal gewoon bij iemand anders thuis, buiten.. of in de shop
hehe ja ik ook, vaak in de shop, bij andere en sinds kort (accepteren mijn ouders dat ik blow en) zit ik ook weleens als mijn ouders weg zijn in de tuin.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2002, 05:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
In t stadspark, kraakpand, steegje, soms mn kamer..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 09:55
Verwijderd
Park, 's avonds in de stad, of op m'n balkon.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 10:47
Verwijderd
Citaat:
C r Y p S schreef:
Mooi. Nu nog een webcam

Trouwens, is het niet opvallend zo'n webcam bij de trap?
mwah, ja
maja, ze hebbe nooit wa gevraagd
misschien merke ze het nie eens....
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:18
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
(hier SpiT en Not For Nothing)

steegjes, parkjes, in de tent , kraakpand (maar die worden nu gesloopt.. ) en jah... gwoon erges buiten 'n afgelegen plekje ofzo.
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 19:28
KE-J
KE-J is offline
gewoon thuis wanneer ik wil
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:33
Klubbin
Klubbin is offline
Overal en nergens. Gewoon op de plek waar ik op dat moment ben, dus zit ik in de stad dan zoek ik ff een lekker bankje op of loop de shop in en anders in een park, lekker in het gras liggen met de zon op je kop en een dikke spliff in je handen
__________________
Soms lijkt het alsof ik het niet snap, maar dat is gewoon om jullie te foppen. ;-)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:33
hybrid_b
hybrid_b is offline
ligt er aan,

Alleen:
-op mijn kamer als mijn moeder niet thuis is
-op mijn kamer uit het raam als ze wel thuis is en niet de halve straat buiten zit , meestal is dat snachts voor et slapen
-als ik in me eentje ben en me moeder is thuis dan ga ik gewoon ff een wandelingetje maken met die stick

Met vrienden:
-bij een vriend thuis waar het mag
- of gewoon overal en nergens buiten, maakt niet uit waar err zijn genoeg plijntjes parkjes en bankjes in de buurt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2002, 17:40
DarkCat
DarkCat is offline
Ik blow op mijn kamer, op mijn vriend zn kamer, bij mn vriend in de huiskamer (zijn moeder blowt ook dus die heeft er geen last van, zoals mijn ouders), en ik blow in het halletje van de kroeg, op straat (ga je ergens heen, draai je onderweg ff een jointje).. weet ik veel.. waar het me uitkomt..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 18:18
Locke
Locke is offline
Citaat:
Klubbin schreef:
Overal en nergens. Gewoon op de plek waar ik op dat moment ben, dus zit ik in de stad dan zoek ik ff een lekker bankje op of loop de shop in en anders in een park, lekker in het gras liggen met de zon op je kop en een dikke spliff in je handen
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 20:20
Bauduin
Bauduin is offline
Hangt er vanaf met wie ik blow, als ik met m'n buurjongen blow is het gewoon op het dak, naar de sterren kijkend. Als ik alleen ben gewoon in m'n kamer en met vrienden gewoon op een chille plek, langs het water. verschilt dus :)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:18
white devil
white devil is offline
k blow in het park bij school of op het wandelpad achter school (als k op school ben ), of gewoon bij het gemeentehuis of in het bos voor m'n huis!!!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:27
Zap
Zap is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit alleen geblowd... altijd met vrienden erbij.. ben ik best blij om ook eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:15
DaTommy
DaTommy is offline
Ik blow overal waar ik zin heb in 1 joint, en dat is dus altijd verschillend!
__________________
Geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:52
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Bijna overal, maarre niet thuis!
xxxjes Sexywoman.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:47
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
Citaat:
Minnitje schreef:


Wij ook!
In Amsterdam dan hè...
Als meerdere klassen tussenuren hebben hoor je altijd om je heen: kom we gaan naar het kerkje!

En als het kerkje bezet is (gebeurt best vaak ) gaan we naar 'de garage' aan de overkant, daar woont een oude man die alles chill vind 'als je maar niet op de grond spuugt ' en een keer zei ik 'ik heb zon honger!' komt die man opeens naar buiten geeft ie ons een chunky (gewoon in verpakking en goede houdbaarheidsdatum ) en na de vakantie gaan we hem een doos bonbons geven Het is nog overdekt ook dus helemaal mooi!

Verder altijd standaard museumplein beatrixpark vondelpark oosterpark sarphatipark frankendaal (ook een soort park)

We hebben ook op 5 minuten afstand van school een plek die je vanaf de straat niet kan zien en dat kijkt uit over mooi water en heet dan ook heel toepasselijk 'het water'

Ook dichtbij school staat in een laantje een standbeeld van Gandhi en heel toepasselijk noemen we dat 'Gandhi' en we offeren al onze joints dan ook aan hem.

Verder... ehm,,,, de universiteitbinnenplaats in het centrum, is een schattig binnenplaatsje met bankjes, ehm, uit het raam bij mn vader om 6 uur s ochtends in mn eentje

Tsja... Waar niet eigenlijk??
Frankendaal is chill komt bijna niemand ok dasnie helemaal waar maar je merkt niet veel van de mensen die er komen ;>
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:48
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
kblow meestal thuis of bij iemand anders thuis en anders dus in Frankendaal of in een ander "parkje" is in een huizenblok zeg maar wonen alleen maar van die oudjes en verder komt er niemand, is wel chill ook :>
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:52
alternatief_girltje
alternatief_girltje is offline
in steegjes, NOOIT thuis.
__________________
wiet, wiet, wiet.......... wiet..........wiet...........wiet
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 18:44
Verwijderd
in een bos, fietsenstalling in stad, tuintjes in stad. iig niet thuis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-08-2002, 15:51
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
laten we zeggen ..overal waar we normaal ook te vinden zijn.
en af en toe bij iemand thuis of in de achtertuin.

praktisch overal waar we zijn...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:29
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
Chillen 2 The Bone


Wiet kun je overal gebruiken, je bent altijd wel even alleen. Je hoeft niet perse te blowen om wiet te gebruiken (bv cake of vaporizing) en shit enzow. Toen ik nog geen wiet gebruikte, ging ik ergens heen en dan kon t niet leuk of wel leuk zijn. Nu blow/vreet/vaporize/emmer/etc. ik gewoon flink vantevoren (of een beetje, licht eraan wie er allemaal komen ). Dan is het ALTIJD leuk!

Wiet moet je gewoon zien als een meerwaarde van je dagelijks bestaan, maar je moet er niet afhankelijk van worden. Waarvoor leef je in godsnaam??? Om plezier te maken natuurlijk, zonder plezier leef je voor nix. En plezier omschrijf ik als alle positieve ervaringen en gevoelens die je meemaakt cq hebt. En hoe maak je plezier?? Lijkt me nu toch wel duidelijk......

MAAR NIET ALLEEN MET WIET! Ook met andere dingen zoals paddo's, sex , etc. Geniet van dat fuckin' mooie leven dat je hebt maar stoor anderen daar niet teveel bij.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Q_GIRLY schreef:


Frankendaal is chill komt bijna niemand ok dasnie helemaal waar maar je merkt niet veel van de mensen die er komen ;>
kom jij daar ook?? koel!
ik woon er heel vlakbij, welke school zit je dan?

1 x trouwens met een vriendin daar stoont in frankendaal stoont in slaap gevallen werden we paar uur later wakker
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:46
Verwijderd
Citaat:
De(OOG)Directie schreef:
Chillen 2 The Bone


Wiet kun je overal gebruiken, je bent altijd wel even alleen. Je hoeft niet perse te blowen om wiet te gebruiken (bv cake of vaporizing) en shit enzow. Toen ik nog geen wiet gebruikte, ging ik ergens heen en dan kon t niet leuk of wel leuk zijn. Nu blow/vreet/vaporize/emmer/etc. ik gewoon flink vantevoren (of een beetje, licht eraan wie er allemaal komen ). Dan is het ALTIJD leuk!

Wiet moet je gewoon zien als een meerwaarde van je dagelijks bestaan, maar je moet er niet afhankelijk van worden. Waarvoor leef je in godsnaam??? Om plezier te maken natuurlijk, zonder plezier leef je voor nix. En plezier omschrijf ik als alle positieve ervaringen en gevoelens die je meemaakt cq hebt. En hoe maak je plezier?? Lijkt me nu toch wel duidelijk......

MAAR NIET ALLEEN MET WIET! Ook met andere dingen zoals paddo's, sex , etc. Geniet van dat fuckin' mooie leven dat je hebt maar stoor anderen daar niet teveel bij.
**off topic **

hebbie vaporizer?
werkt ie goe? hoe ziet ie eruit? werkt ie op elec of op gas?
was ie duur?
issie cool?
wor je der gaar van?
enz
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:54
SlapelooZ
SlapelooZ is offline
overal en nergens ;p
niet binnen bij mn vader thuis iig ;|
__________________
egels zijn vet prikkig en stoewr!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 10:35
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Ik blow ech af en toe maar.. maar meestal buiten of laatst gewoon toen mijn ouders wegwaren hier met een vriend of vrienden..
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:27
twijfelaarDH18
Avatar van twijfelaarDH18
twijfelaarDH18 is offline
Joost niet zoveel blowen je zou stoppen zeï je whahaha en dan nu ineens een alarm
__________________
I do not feel obliged to believe that the same God who has endowed us with sense, reason, and intellect has intended us to forgo their use
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 17:25
Sjonnies
Avatar van Sjonnies
Sjonnies is offline
in het park of achter het huis mijn moeder weet wel dat ik blow maar wil het niet binnen hebben dus doe ik dat ook niet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 17:41
Aphex
Aphex is offline
Vandaag was er niemand thuis,Zat wierrook...Veel wiet.
Dus dit is de eerste keer dat ik op mn kamer heb geblowt.
En tevens de eerste keer stoned op een forum

- Whoeiiz
__________________
-=====> Futhings <===== -
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Blowen
Strueg
59 13-01-2012 23:09
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie Zorgelijke trends: liberaler, anti-conformerend en platter
Verwijderd
27 01-11-2004 07:58
Drugs & Alcohol waar kopen jullie joints?
liesbethlykke
51 16-05-2003 16:27
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Klotedag
DarkCat
3 05-09-2002 22:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.