Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2015, 20:11
marc-juh
marc-juh is offline
Hallo,

ik heb een paar vragen en wil even wat kwijt.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

op 10 September ben ik verjaard. ik ging op 12 september mijn feestje houden samen met mijn zus want die was ook verjaard pas. dus ik had ongeveer 6 vrienden uitgenodigt en een paar van onze jeugdclub van de kerk ( ben christelijk ja) en nogwat familie. dus er kwamen ongeveer 30 mensen. van die vrienden was er 1 aan het werk en kon er 1 niet ivm een ander feestje. de andere kwamen wel behalve 1 meisje. hier heb soms wat contact mee ( wil geen relatie ofz). maar ze had mij een week voor mijn verjaardag al gevraagd wanneer het nou eigenlijk was omdat ze die zaterdag weg was en dacht dat ze geen rekening had gehouden met mijn feestje, gelukkig was dit niet zo want mijn verjaardag was dus de week erna pas. daar was ze erg blij mee en zei nog: ik zie je van het weekend wel. dus ik dacht is goed, op die avond zelf kwam ze toch niet opdagen. ik heb ze nog een wapje gestuurd en gevraagd ofdat ze nog kwam. direct ontvangen maar geen reactie. ik stuurde de dag erna: je ws er gisteren niet?! zij antwoorde 2 uur later: nee sorry. dus ik vroeg weer: hoe kwam da?! en hierop zei ze niets meer. ik vond het erg raar, ik weet dat ze soms problemen thuis heeft maar wil niet vragen ofdat het daar iets mee te maken heeft. op maandag zag ik haar toevallig de bus instappen ( waar ik ook inzat) ze zei Hoi maar liep door. eenmaal bij ons dorp aangekomen uitgestapt en op de fiets gestapt. ze fietse zown 100 meter achter me ( ik fietse langzaam omdat ik dacht dat ze miss in zou halen en zou zeggen wrm ze er niet was) maar ik ging rechts ( snelste weg naar huis voor mij en haar) maar zij ging ineens rechtdoor, net ofdat ze me expres ontweek.... is ze kwaad op mij omdat ik vroeg wrm ze er niet was?! ik heb ook gehoord van een vriend dat ze met een andere jongen bezig was, is ze daar naartoe gegaan ipv naar mijn verjaardag?! zouden jullie dat doen voor een leuke jongen/meisje en je vriend zomaar laten staan?!

ik weet echt niet wat ik moet doen....
is ze kwaad op me?! is er iets thuis en moet ik dat vragen?!( dan zou ik haar er graag mee helpen).
iemand raad?!



hoop dat mensen tips voor me hebben.


alvast bedankt!

Marc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2015, 20:22
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Sjeez wat een vriendin, daar zou ik echt geen vrienden meer mee willen zijn. Ik zou alleen echt niet weten waarom ze ineens zo doet, lijkt erop dat ze je ontloopt, maar waarom is de vraag. Daar kun je naar gissen, je kunt het ook gewoon vragen. (Hoe lastig dat ook is als ze zo tegen je doet.)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2015, 20:24
marc-juh
marc-juh is offline
Ja misschien is dat wel het beste inderdaad, maar ik denk niet dat ze het echt expres doet. ik vermoed dat er iets anders is en zich schaamt dat ze niet is gekomen!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2015, 21:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien is ze bang dat jij meer wil en weet ze niet goed hoe ze daarmee om moet gaan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2015, 07:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit past beter op L&R
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op iemand anders
TOMMYHILFIGERRR
16 08-01-2012 17:17
Liefde & Relatie Vriend is de spelbreker
loverdino
6 15-09-2010 19:00
Liefde & Relatie verwerken van je ex
divindae
112 24-10-2006 10:20
Verhalen & Gedichten [Column] Geen titel
maarte
11 10-08-2006 10:31
Verhalen & Gedichten vrijdagavond verhaal
Sasjeliefff
1 31-10-2005 18:14
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.