Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2010, 16:02
Verwijderd
Afgelopen woensdag ochtend kwam ik op weg naar mijn werk bij het huis van mijn vriend langs. Ik wilde heb even verrassen en ging daarom bij hem naar binnen. Toen ik zijn kamer in kwam lag er een meisje op de bank en een meisje met hem in zijn één persoons bed. Ik ben daar echt heel erg van geschrokken en meteen weg gegaan. Ik voel me nu echt super rot erover en heb het daar ook met hem over gehad. Hij vertelde dat ze na een lange nacht uitgaan bij hem zijn blijven hangen en in slaap zijn gevallen. Er is niks gebeurd maar er was gewoon geen andere slapplek. Hij snapt wel echt dat ik het niet leuk vond, vooral toen hij zich voorstelde hoe het zou zijn als ik zoiets had gedaan. Hij geeft toe dat het dom was en hij er meer over na had moeten denken.

Het voelt gewoon echt niet goed maar ik probeer mij er wel overheen te zetten. Ik kan op dit moment alleen niet meer inzien hoe 'erg' dit is.. ik ben gewoon zo in de war en wil weten wat anderen ervan vinden en wat ik hier nou mee moet. In feite was het natuurlijk alleen maar slapen, maar het idee dat iemand anders zo dicht bij hem was voelt heel rot
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2010, 16:23
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Er was echt geen andere mogelijkheid?
geen luchtbed ofzo?
Ken jij die meisjes? kent je vriend die meisjes?
lange nacht uitgaan op dinsdag avond? (dan is toch alles vrij vroeg dicht?)

Ik zou me er denk ik niet overheen kunnen zetten..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Er was echt geen andere mogelijkheid?
geen luchtbed ofzo?
Ken jij die meisjes? kent je vriend die meisjes?
lange nacht uitgaan op dinsdag avond? (dan is toch alles vrij vroeg dicht?)

Ik zou me er denk ik niet overheen kunnen zetten..
Hij is lid van een studentenvereniging. De societeit ging vroeg dicht dus zijn ze met een aantal mensen naar zijn huis gegaan en hebben daar de nacht doorgehaald. De meesten zijn uiteindelijk naar huis gegaan en zijn huisgenoten naar bed. Het ene meisje was al op de bank in slaap gevallen, de andere lag aan het voeteinde van zijn bed en ze waren te moe om nog naar huis te gaan. Hij wilde gewoon in zijn bed slapen dus ging liggen. Dat meisje is uiteindelijk ook bij hem onder de deken gaan liggen omdat er geen andere mogelijkheid was. Hij heeft toegegeven dat het gewoon heel dom was en beseft dat dit gewoon echt niet kan maar was op dat moment te moe en te lui om een bed op te pompen. Ik denk niet dat ik de meisjes ken, ik heb niet gezien wie het waren.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 16:42
Verwijderd
Ik vind het ook een beetje vaag; hij had toch zelf op een stoel of de grond kunnen slapen? Aan de andere kant, als hij lekker zat was bedacht hij misschien wel dat hij gewoon ook op het bed kon.. Maar idd, kent hij die meisjes, zo ja, waarvan, en hoe enzo? Ik kan me de situatie van zijn kant wel voorstellen (vooropgesteld dat hij de waarheid spreekt, maar ik betwijfel of hij vreemd zou gaan met een ander meisje op de bank), maar het is natuurlijk wel erg suf van hem. Als je zeker weet dat hij niet tegen je liegt, zou ik je er toch maar overheen zetten... ik bedoel, het is vervelend dat ze zo dichtbij is gekomen, maar hij heeft niks gedaan.

Nou ja, ik zou er ook wel een rotgevoel aan overhouden denk ik, maar dan vooral ook dat hij nog ging hangen met 2 meisjes na het uitgaan? Dat verschilt natuurlijk wel per persoon en het ligt eraan wie die meisjes nou waren - als mijn vriend na het uitgaan een gewone goeie vriendin van hem mee naar huis neemt en ze blijft slapen, dan snap ik dat helemaal, maar willekeurige meisjes die hij die avond heeft ontmoet, dat zou ik weer twijfelachtig vinden.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Hij is lid van een studentenvereniging. De societeit ging vroeg dicht dus zijn ze met een aantal mensen naar zijn huis gegaan en hebben daar de nacht doorgehaald. De meesten zijn uiteindelijk naar huis gegaan en zijn huisgenoten naar bed. Het ene meisje was al op de bank in slaap gevallen, de andere lag aan het voeteinde van zijn bed en ze waren te moe om nog naar huis te gaan. Hij wilde gewoon in zijn bed slapen dus ging liggen. Dat meisje is uiteindelijk ook bij hem onder de deken gaan liggen omdat er geen andere mogelijkheid was. Hij heeft toegegeven dat het gewoon heel dom was en beseft dat dit gewoon echt niet kan maar was op dat moment te moe en te lui om een bed op te pompen. Ik denk niet dat ik de meisjes ken, ik heb niet gezien wie het waren.
Hmm dat klinkt imo niet onoverkomelijk erg, hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 16:48
Verwijderd
ik zou je niet zo druk maken, het is lang niet zo erg als de titel doet vermoeden
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 17:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan me voorstellen dat je daar heel erg van schrikt. Het is wel mooi dat je vriend gewoon begrip voor jouw reactie toont. Als hij niet met dat meisje in z'n armen lag ofzo zou ik je vriendje geloven als hij zegt dat er niets gebeurd is. Wat je daarna ermee wil doen moet je zelf weten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 18:38
Verwijderd
Mja.. ik denk dat ik er idd vooral erg van ben geschrokken. Wij hebben alletwee erg ons eigen leven waardoor ik vaak niet weet wat hij allemaal aan het doen is. Doordat ik hem onverwacht zo aantrof vroeg ik me opeens af wat hij nog meer doet als ik er niet ben.. het feit dat ik het moeilijk vindt dat ik zo weinig bij zijn leven betrokken ben maakt het natuurlijk nog allemaal wat 'zwaarder'.
Fijn om het even zo neer te zetten. Ik probeer ook steeds maar te bedenken dat het gewoon stom gelopen is en het feit dat hij begrip heeft voor mijn gevoelens helpt. Wel vindt ik het nog steeds niet fijn dat hij zo dicht bij haar lag, vooral omdat ik al maanden niet meer bij hem slaap omdat we dat te krap vinden, maar hij heeft aangegeven er in de toekomst meer over na te denken. Ik zal maar proberen me er snel overheen te zetten.. wil ook niet dat zoiets meteen de sfeer van de komende maanden verpest.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 18:41
Verwijderd
Ik vind zijn verhaal wel geloofwaardig klinken, en ook geen dealbreaker, maar je mag best boos worden om het feit dat hij geen rekening met jou heeft gehouden en ik snap ook wel dat je hiervan even van slag bent.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 22:22
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik vind het nogal vreemd, zouden die meisjes zelf geen kamer hebben? Of gingen ze er bij voorbaat al uit dat ze "ergens" kunnen slapen?
En met z'n tweeën in een éénpersoonsbed is wel èrg close.. ik zou in ieder geval als man niet van 't meisje af kunnen blijven...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 09:53
Verwijderd
Sorry, maar dat je vriend met een ander meisje in een eenpersoonsbed ligt is wel iets om je druk over te maken hoor.

Ik weet niet hoe "vrij" jullie elkaar laten in jullie relatie, maar dit is wel heel erg intiem.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 10:53
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk dat heel veel afhangt van hoeveel jij je vriend vertrouwt. Als ik mijn vriend zo zou aantreffen zou ik het geen probleem vinden, maar aan de andere kant, hoe zat hij ook is, hij belt altijd om te vragen of ik het goed vind dat hij samen met iemand in een bed slaapt wegens plaatsgebrek.

Het verhaal van je vriend klinkt heel geloofwaardig. En als je hem gelooft en vertrouwt zit er niks anders op dan goed met elkaar bespreken hoe dit soort dingen in het vervolg aangepakt zullen worden. En kijk of je niet misschien een tweepersoonsluchtbed neer kun leggen op zijn kamer. Dan kunnen jullie ook lekker samen in één bed liggen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 19:56
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik zou niet heel erg ammused zijn als ik mn vriend zo zou aantreffen zeg, geloof dat ik daar ter plekke echt stennis zou gaan staan schoppen en echt gelijk uitleg zou eisen.. Maar goed de uitleg van je vriend is wel duidelijk, maar zou in mijn ogen toch wel tot wel een goed gesprek nodig hebben, zeker als je levens niet zo zeer met elkaar verbonden zijn.
Hoe lang zijn jullie eigenlijk samen?
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 20:04
Verwijderd
Toen ik zag wat er aan de hand was besefte ik het niet eens direct. Ik dacht dat het meisje op de bank een jongen was en ging zelfs fluisteren. Ik zei dat ik snel weer weg ging om ze niet te storen en wenste ze nog slaap lekker. Toen ik weg liep kwam mijn vriend me achterna waardoor ik een beetje door begon te krijgen wat er aan de hand was maar ook hij vond het op dat moment niet ernstig want hij vroeg waarom ik weg ging en niet even hoi zei. Pas buiten kwam echt de klap... Heel bizar en ik baal er ook echt van dat ik niet direct wat heb gezegd, dan was ook duidelijker geweest wat ik ervan vond. We zijn trouwens iets van 4,5 jaar samen nu.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 20:19
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Toen ik zag wat er aan de hand was besefte ik het niet eens direct. Ik dacht dat het meisje op de bank een jongen was en ging zelfs fluisteren. Ik zei dat ik snel weer weg ging om ze niet te storen en wenste ze nog slaap lekker. Toen ik weg liep kwam mijn vriend me achterna waardoor ik een beetje door begon te krijgen wat er aan de hand was maar ook hij vond het op dat moment niet ernstig want hij vroeg waarom ik weg ging en niet even hoi zei. Pas buiten kwam echt de klap... Heel bizar en ik baal er ook echt van dat ik niet direct wat heb gezegd, dan was ook duidelijker geweest wat ik ervan vond. We zijn trouwens iets van 4,5 jaar samen nu.
Oh jullie zijn dus al wel heel lang samen (dacht als je net een paar maanden samen bent kan het zijn dat jullie levens nog niet zo in elkaar verweven zijn ofzo).

Kijk als ik zijn uitleg hoor, dat ze daar doorzakten en dat het gewoon stom gelopen is waardoor deze situatie is ontstaan, zou ik me er niet te druk over maken. Maar wat ik me wel zou afvragen, stel jij was niet langsgeweest, had ie het je dan wel verteld? En is er eerder in jullie relatie van zon soort situatie sprake geweest?
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 20:35
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
4,5 jaar samen, en voor een lange nacht uitgaan vraagt hij je niet mee?
Ook al komt z'n verhaal geloofwaardig over (bij mij niet anders), nòg vind ik 't niet kloppen een éénpersoonsbed te delen met 't andere geslacht. Als er geen slaapplaats is, wist hij dat ook vóórdat hij die twee meiden mee naar huis nam..
Bedenk zelf eens een meer logische verklaring, zonder roze bril.
Hoewel het na een goed gesprek natuurlijk niet over hoeft te zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Oh jullie zijn dus al wel heel lang samen (dacht als je net een paar maanden samen bent kan het zijn dat jullie levens nog niet zo in elkaar verweven zijn ofzo).

Kijk als ik zijn uitleg hoor, dat ze daar doorzakten en dat het gewoon stom gelopen is waardoor deze situatie is ontstaan, zou ik me er niet te druk over maken. Maar wat ik me wel zou afvragen, stel jij was niet langsgeweest, had ie het je dan wel verteld? En is er eerder in jullie relatie van zon soort situatie sprake geweest?
Ja, we zijn al langs samen. Het is meer dat onze levens gewoon erg verschillen. Hij is lid van een studentenverenging en lang leve student zeg maar. Ik studeer deeltijd, heb een baan en een normaal dag- nacht ritme.

Als ik het niet had gezien had hij het denk ik niet verteld. Hij zei al 'zul je net zien dat je net vandaag langs komt'. Het is al eerder gebeurd dat ik ergens binnen kwam en er languit een meisje over hem heen hing of hij rug massage krijgt ofzo. Ook is hij al twee keer naar een gala geweest met een ander meisje (wel over gehad natuurlijk). Ik denk dat het een combinatie is van een tikje jaloezie van mijn kant en een vrije omgang met andere meiden van zijn kant..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 20:45
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ja, we zijn al langs samen. Het is meer dat onze levens gewoon erg verschillen. Hij is lid van een studentenverenging en lang leve student zeg maar. Ik studeer deeltijd, heb een baan en een normaal dag- nacht ritme.

Als ik het niet had gezien had hij het denk ik niet verteld. Hij zei al 'zul je net zien dat je net vandaag langs komt'. Het is al eerder gebeurd dat ik ergens binnen kwam en er languit een meisje over hem heen hing of hij rug massage krijgt ofzo. Ook is hij al twee keer naar een gala geweest met een ander meisje (wel over gehad natuurlijk). Ik denk dat het een combinatie is van een tikje jaloezie van mijn kant en een vrije omgang met andere meiden van zijn kant..
Het is al eerder gebeurd dat ik ergens binnen kwam en er languit een meisje over hem heen hing of hij rug massage krijgt ofzo --> ik zou dat echt niet pikken. Mja ik be ndan ook wel verschrikkelijk jaloers en bezitterig mss, en ik tolereer vrij weinig van aanhankelijkheid qua andere meisjes (is gelukkig ook niet nodig bij mn vriend) maar jullie situatie is natuurlijk heel anders.

Zou zeker je eigen gevoel duidelijk aan je vriend uitleggen. Maar heb je niet dingen om hem te wantrouwen ofzo?
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2010, 23:22
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Hmm, ik snap best dat je behoorlijk geschrokken bent maar zoals veel mensen hierboven zeggen valt het waarschijnlijk behoorlijk mee. Er blijven ook wel eens jongens (vrienden) bij mij slapen en bij gebrek aan bank is dat ook altijd bij mij in mijn (tweepersoons)bed. Zijn verhaal klinkt heel geloofwaardig en ik zou je geen zorgen maken.

Had je het ook erg gevonden als het een tweepersoonsbed was geweest? Ik kan me namelijk best voorstellen dat het dat detail is dat 't em doet
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 00:08
Verwijderd
Citaat:
4,5 jaar samen, en voor een lange nacht uitgaan vraagt hij je niet mee?
Ook al komt z'n verhaal geloofwaardig over (bij mij niet anders), nòg vind ik 't niet kloppen een éénpersoonsbed te delen met 't andere geslacht. Als er geen slaapplaats is, wist hij dat ook vóórdat hij die twee meiden mee naar huis nam..
Bedenk zelf eens een meer logische verklaring, zonder roze bril.
Hoewel het na een goed gesprek natuurlijk niet over hoeft te zijn.
Volgens mij heb je niet goed gelezen... sowieso zijn ze niet uitgegaan maar met een groep mensen van zijn (zijn, niet de hare) studentenvereniging bij hem thuis blijven hangen, dus waarom zij überhaupt meegevraagd zou moeten worden snap ik niet helemaal... Je blijft bezig, als je met alle uitgaansactiviteiten van je verenigingsvriendje mee zou moeten!

En van die groep zijn gewoon 2 mensen uiteindelijk blijven slapen, 2 meisjes ja. Maar hij heeft ze niet mee naar huis genomen en het was vooraf ook niet de bedoeling dat er iemand überhaupt zou blijven slapen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 09:41
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Volgens mij heb je niet goed gelezen...
"Hij vertelde dat ze na een lange nacht uitgaan bij hem zijn blijven hangen en in slaap zijn gevallen."
Dus eerst een lange nacht uitgaan, toen naar zijn huis (de nacht was nog niet lang genoeg) en toen in slaap gevallen; (niet op de bank maar samen in een éénpersoonsbed..).
Nu lees ik over nog meer intiem gedrag en (ongeloofwaardige) woorden als "zul je nèt zien dat je nèt langskomt als...". Volgens mij is er meer aan de hand dan hij met z'n partner wil delen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 09:49
Verwijderd
Het is vrij simpel, als hij niet is vreemdgegaan, waarom zou hij dan de indruk willen wekken dat hij wel vreemd is gegaan? Je bent echt ongelofelijk naïef als je zijn verhaal gelooft.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 09:53
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Het is vrij simpel, als hij niet is vreemdgegaan, waarom zou hij dan de indruk willen wekken dat hij wel vreemd is gegaan? Je bent echt ongelofelijk naïef als je zijn verhaal gelooft.
deze redenatie snap ik niet
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 10:00
Verwijderd
Citaat:
deze redenatie snap ik niet
Nou, hij zou waarschijnlijk wel geweten hebben dat als zijn vriendin binnen zou komen, hij de indruk gewekt zou hebben dat hij vreemd is gegaan. Waarom zou hij die indruk willen wekken? Hij heeft daar niets aan, tenzij hij bewust het risico heeft genomen en hoopte dat ze niet op woensdagochtend langs zou komen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Nou, hij zou waarschijnlijk wel geweten hebben dat als zijn vriendin binnen zou komen, hij de indruk gewekt zou hebben dat hij vreemd is gegaan. Waarom zou hij die indruk willen wekken? Hij heeft daar niets aan, tenzij hij bewust het risico heeft genomen en hoopte dat ze niet op woensdagochtend langs zou komen.
Ze beschrijft zelf dat ze als verrassing langskwam en normaal alleen in het weekend komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2010, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ze beschrijft zelf dat ze als verrassing langskwam en normaal alleen in het weekend komt.
Precies. Dus hij nam het risico, er vanuit gaande dat ze niet langs zou komen. Hoe groot is de kans dat hij het verteld zou hebben als ze niet langs gekomen zou zijn?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 10:12
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Precies. Dus hij nam het risico, er vanuit gaande dat ze niet langs zou komen. Hoe groot is de kans dat hij het verteld zou hebben als ze niet langs gekomen zou zijn?
dat geeft ze zelf dus ook aan, hij zou het wss niet verteld hebben. Maar dan nog kan het toch gewoon een stomme actie zjin geweest en hoeft het imo niet gelijk een vreemdgaanactie geweest te zijn. Wel vind ik dat to vaker momenten beschrijft (zoals massage oid) van gedrag wat ik niet heel normaal vind en van mijn eigen vriend niet zou tollereren.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
ik zou in ieder geval als man niet van 't meisje af kunnen blijven...
Ik wel, ook gedaan. Toen ik een relatie had zijn er ook meisjes blijven slapen en heb ik ook weleens een massage gekregen. Verder nooit over nagedacht om ook maar iets met ze te doen want.... ik had een vriendin?

Het verschilt natuurlijk per persoon wat zij wel of niet verwachten van een relatie maar m.i heeft je vriend niets gedaan.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
"Hij vertelde dat ze na een lange nacht uitgaan bij hem zijn blijven hangen en in slaap zijn gevallen."
Dus eerst een lange nacht uitgaan, toen naar zijn huis (de nacht was nog niet lang genoeg) en toen in slaap gevallen; (niet op de bank maar samen in een éénpersoonsbed..).
Nu lees ik over nog meer intiem gedrag en (ongeloofwaardige) woorden als "zul je nèt zien dat je nèt langskomt als...". Volgens mij is er meer aan de hand dan hij met z'n partner wil delen.
Citaat:
Hij is lid van een studentenvereniging. De societeit ging vroeg dicht dus zijn ze met een aantal mensen naar zijn huis gegaan en hebben daar de nacht doorgehaald. De meesten zijn uiteindelijk naar huis gegaan en zijn huisgenoten naar bed. Het ene meisje was al op de bank in slaap gevallen, de andere lag aan het voeteinde van zijn bed en ze waren te moe om nog naar huis te gaan. Hij wilde gewoon in zijn bed slapen dus ging liggen. Dat meisje is uiteindelijk ook bij hem onder de deken gaan liggen omdat er geen andere mogelijkheid was. Hij heeft toegegeven dat het gewoon heel dom was en beseft dat dit gewoon echt niet kan maar was op dat moment te moe en te lui om een bed op te pompen. Ik denk niet dat ik de meisjes ken, ik heb niet gezien wie het waren.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 13:13
Verwijderd
Ik kan me eerlijk gezegd ook wel voorstellen dat ik in een dergelijke situatie zou belanden (nou ja vroegah dan toen ik überhaupt nog uitging) en dat dan misschien uit tactische overwegingen niet aan mijn vriendje zou vertellen.. of nou ja ik ben een flapuit en kan m'n muil niet dichthouden dus ik zou het wél vertellen, maar het zou misschien wel tactischer zijn als ik dat níet zou doen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 13:28
Verwijderd
Leuk om alle reacties te zien .
Inmiddels ben ik weer een stap verder. Qua gedachten maar ook met mijn vriend. We hebben het er nog uitgebreid over gehad en ik denk dat ik het nu wel achter me kan laten. Ik heb geen reden om hem te wantrouwen, het is ook niet zo dat ik denk dat er meer achter zit. Alleen het feit dat hij dus zo dicht bij een meisje in bed heeft gelegen vind ik niet tof. Als het een tweepersoonsbed was geweest was het alweer wat anders, het zijn dan immers twee slaapplaatsen. Ook is het zo dat ze bij die verenging best wel close zijn met elkaar. Dat lichamelijke ben ik niet zo gewend maar heeft verder ook geen betekenis.. Toch is hij het ermee eens dat het niet slim was en hij vindt het achteraf ook minder kunnen nu hij er over na heeft gedacht, hij zou het zo dus niet meer doen. Op dat moment was het gewoon de bedoeling om te slapen, zo snel mogelijk. Dat hij het niet zou vertellen was puur omdat het dus alleen maar voor onnodige stress had gezorgd tussen ons en hij wist dat het een rare aanblik zou zijn voor mij hoewel het voor hem dus niet van betekenis was. Bedankt voor alle reacties en verschillende gezichtspunten. Ik probeer het nu te laten voor wat het is.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 09:22
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Leuk om alle reacties te zien .
Inmiddels ben ik weer een stap verder. Qua gedachten maar ook met mijn vriend. We hebben het er nog uitgebreid over gehad en ik denk dat ik het nu wel achter me kan laten. Ik heb geen reden om hem te wantrouwen, het is ook niet zo dat ik denk dat er meer achter zit. Alleen het feit dat hij dus zo dicht bij een meisje in bed heeft gelegen vind ik niet tof. Als het een tweepersoonsbed was geweest was het alweer wat anders, het zijn dan immers twee slaapplaatsen. Ook is het zo dat ze bij die verenging best wel close zijn met elkaar. Dat lichamelijke ben ik niet zo gewend maar heeft verder ook geen betekenis.. Toch is hij het ermee eens dat het niet slim was en hij vindt het achteraf ook minder kunnen nu hij er over na heeft gedacht, hij zou het zo dus niet meer doen. Op dat moment was het gewoon de bedoeling om te slapen, zo snel mogelijk. Dat hij het niet zou vertellen was puur omdat het dus alleen maar voor onnodige stress had gezorgd tussen ons en hij wist dat het een rare aanblik zou zijn voor mij hoewel het voor hem dus niet van betekenis was. Bedankt voor alle reacties en verschillende gezichtspunten. Ik probeer het nu te laten voor wat het is.
fijn
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 12:20
Verwijderd
Stel dat ik vrijgezel zou zijn, en ik zou bij een één of andere vriend belanden waarvan ik weet dat die een vriendin heeft, dan zou ik me echt niet prettig voelen met hem in een éénpersoons bed te liggen. tweepersoons zou ik ook niet fijn vinden, maar bij een éénpersoons moet je heel dicht tegen elkaar liggen. Waarom zou je zo dicht bij elkaar gaan liggen als je niks van elkaar moet.
Je zegt nota bene zelf dat hij het niet zou vertellen aan jou als niet onverwachts was langsgekomen, en vervolgens dat je hem wel vertrouwt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 12:31
gerard321
gerard321 is offline
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 14:14
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
weetje, als ze allebei naakt waren had het wel duidelijk geweest, maar aan de hand van wat ik hier lees van ts ga ik ervanuit dat ze allebei met hun kleren van de avond ervoor in bed lagen, en dan is er imho toch ook niets aan de hand hoor...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 14:30
__
Avatar van __
__ is offline
ok, even vanuit het perspectief van 'het meisje in bed': ik ben laatst ook 2x in 2 weken ofzo bij dezelfde (bezette) jongen in zijn eenpersoonsbed blijven slapen. kwam toevallig zo uit, ook een uitgaan/dronken verhaal uiteraard. en dat was ook totaal geen big deal, niets gebeurd en ik raakte hem niet eens aan. dat kan dus gewoon in een eenpersoons, no problemo. maar zo te lezen zijn jullie er al uit mooi zo, want je vriend klinkt heel betrouwbaar en oprecht.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Stel dat ik vrijgezel zou zijn, en ik zou bij een één of andere vriend belanden waarvan ik weet dat die een vriendin heeft, dan zou ik me echt niet prettig voelen met hem in een éénpersoons bed te liggen. tweepersoons zou ik ook niet fijn vinden, maar bij een éénpersoons moet je heel dicht tegen elkaar liggen. Waarom zou je zo dicht bij elkaar gaan liggen als je niks van elkaar moet.
Je zegt nota bene zelf dat hij het niet zou vertellen aan jou als niet onverwachts was langsgekomen, en vervolgens dat je hem wel vertrouwt.
Ik heb begrepen dat het meisje zich erg schuldig voelt hierover en er ook van geschrokken is. Wat zij verder dacht of voelde weet ik natuurlijk niet.. Ik denk dat ik geen andere 'keus' heb dan hem vertrouwen. Waar zouden we nu zijn als ik dat niet deed? Ik denk niet dat het dan nog mogelijk is voor ons om samen te zijn. De reden dat hij het niet zou vertellen is omdat hij eigenlijk ook al wist dat ik het niet ok zou vinden en er dus nogal in de war van zou zijn. Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik alles wil weten. Juist omdat ik er niet door iemand anders achter wil komen. Ik heb hem daarom ook de meest belachelijke vragen gesteld over de bewuste nacht zodat ik alle gedachten en angsten uit mijn hoofd kon verbannen. Tja.. helemaal lekker voelt het natuurlijk nog steeds niet maar ik ga ervan uit dat dat gevoel wel slijt..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb begrepen dat het meisje zich erg schuldig voelt hierover en er ook van geschrokken is. Wat zij verder dacht of voelde weet ik natuurlijk niet.. Ik denk dat ik geen andere 'keus' heb dan hem vertrouwen. Waar zouden we nu zijn als ik dat niet deed? Ik denk niet dat het dan nog mogelijk is voor ons om samen te zijn. De reden dat hij het niet zou vertellen is omdat hij eigenlijk ook al wist dat ik het niet ok zou vinden en er dus nogal in de war van zou zijn. Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik alles wil weten. Juist omdat ik er niet door iemand anders achter wil komen. Ik heb hem daarom ook de meest belachelijke vragen gesteld over de bewuste nacht zodat ik alle gedachten en angsten uit mijn hoofd kon verbannen. Tja.. helemaal lekker voelt het natuurlijk nog steeds niet maar ik ga ervan uit dat dat gevoel wel slijt..
Je kan natuurlijk ook even je laatste restje zelfrespect bij elkaar schrapen en die gast dumpen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 13:42
Verwijderd
Hoi, ik heb je verhaal gelezen en alle reacties ook,
maar weetje:

Had je vriend niet op de bank kunnen slapen en de meisjes in het bed?

xxx
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 20:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wow anoniemmeisje, dat is echt een super nuttige reactie

Ik zie ook niet veel kwaad in het delen van ene bed met iemand die wel een relatie heeft maar niet met jou (of andersom) hoewel het misschien wat 'normaler' is om allemaal apart te slapen. Heb ook wel bij een andere jongens in een (eenpersoons-)bed gelegen/geslapen, zelfs al nadat ik getrouwd ben *zwaait naar n00dles* Ik zou er ook geen probleem mee hebben als mijn vriend ( oh ja, man) in bed zou kruipen met een van onze vriendinnen. *denkt* met iemand die ik niet zou kennen zou ik misschien wel wat meer moeite hebben. Gewoon om het idee. Maar zeker met bekenden... /care
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 20:44
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Met een bekende lijkt het mij ook anders maar met een voor jou vreemde....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 23:43
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Zozo, nogal wat begrip voor die situatie hier... Ik denk dat ik het behoorlijk slecht zou trekken als ik mijn vriendin bij de een of andere gast in haar bed aantref en dan zo'n verhaal te horen krijg. Dronken dit dat te moe om naar huis te gaan zus zo. Allemaal laffe praat natuurlijk, dat ze daar bij hem thuis zijn is al verdacht en een taxi bellen kan altijd. Er zal misschien niets gebeurt zijn maar ik vind het ontstaan van het geheel al te lelijk voor woorden.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik het behoorlijk slecht zou trekken als ik mijn vriendin bij de een of andere gast in haar bed aantref
Vrouwen mogen dat natuurlijk ook niet doen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 07:54
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
uh kan aan mij liggen
maar account van TS is verwijdert dus om vragen te stellen aan de TS is zinloos
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 10:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
weetje, als ze allebei naakt waren had het wel duidelijk geweest, maar aan de hand van wat ik hier lees van ts ga ik ervanuit dat ze allebei met hun kleren van de avond ervoor in bed lagen, en dan is er imho toch ook niets aan de hand hoor...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Seksualiteit tips voor jonges in bed :]
Verwijderd
15 04-07-2009 16:22
Liefde & Relatie Ben bang dat m'n vriend een ander meisje leuk vindt...
bloempjuh20
41 30-01-2006 12:14
Seksualiteit Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen?
Scatterheart
183 15-11-2003 19:00
Liefde & Relatie bij mijn vriend slapen andere meisjes....
Orpa
47 29-05-2003 12:22
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje???
Kibah
2 11-01-2002 18:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.