Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2020, 20:16
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
turkish
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Advertentie
Oud 27-01-2020, 20:17
Verwijderd
Ahh gekke Tœrkse handel
Oud 27-01-2020, 22:09
Verwijderd
Wat ga je nu weer in Turkije doen.
Oud 27-01-2020, 22:09
Verwijderd
Gwn lekkere Turkse Pizza halen
Oud 27-01-2020, 22:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Waarom kan ik niet mee met Henk
Oud 27-01-2020, 22:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
school is poep
Oud 27-01-2020, 22:26
Verwijderd
Wat voor zin hebben notulen, wanneer je ze daarna nooit meer te zien krijgt? Terwijl jij degene bent die bedacht heeft dat er maar eens notulen gemaakt moeten worden?
Oud 27-01-2020, 22:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Gwn lekkere Turkse Pizza halen
Turk
Oud 27-01-2020, 22:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dr Auschwitz herdenking is bij het journaal en ik kan wel janken.
Ik heb het niet gezien, maar las net wel een interview met een vrouw die Auschwitz (en Mengele) heeft overleefd en die nu pas durft te vertellen wat er met haar is gebeurd.
Zo heftig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-01-2020, 10:08
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Wat ga je nu weer in Turkije doen.
vakantiereisje door iran maken als ze niet opeens oorlog beginnen natuurlijk
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 28-01-2020, 10:12
Verwijderd
Citaat:
hmm een vliegticket dat ik wilde boeken voor over een maand of drie, was vorige week 150 euro en nu opeens 450 waarom zijn die dingen zo super duper ondoorzichtelijk
Je hebt er nu geen reet meer aan, maar waarom niet vorige maand geboekt? Intercontinentaal gaat niet goedkoper worden dan 150 euro
Oud 28-01-2020, 10:27
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Je hebt er nu geen reet meer aan, maar waarom niet vorige maand geboekt? Intercontinentaal gaat niet goedkoper worden dan 150 euro
mja toen checkte ik even op de mobiel, maar op de computer zelf leek het me makkelijker. de luiheid speelt mij weer parten
ging overigens niet om een intercontinentale vlucht, maar alleen om istanbul - teheran; de andere vluchten zijn nog ongeveer even duur.

ik snap echt niks van vliegprijzen. van de zomer gaan we ook vliegen richting oostblok, blijkt een ticket vanaf düsseldorf met een tussenstop op schiphol echt 30% goedkoper te zijn dan de rechtstreekse vlucht vanaf schiphol. maar je mag natuurlijk niet de eerste leg overslaan
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 28-01-2020, 10:34
Verwijderd
Citaat:
vakantiereisje door iran maken als ze niet opeens oorlog beginnen natuurlijk
Jonge
Oud 28-01-2020, 10:41
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Geven jullie de voorkeur aan een tweepersoonsbed met één groot dekbed of met twee dekbedden? Ga er even vanuit dat je er met twee in ligt
Oud 28-01-2020, 10:42
Verwijderd
Twee dekbedden, ik jat altijd de dekens.
Oud 28-01-2020, 10:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
1 groot dekbed
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-01-2020, 10:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
twee dekbedden, je weet maar nooit
Oud 28-01-2020, 10:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
turkish
Ik spreek hppa uit als hippa
Oud 28-01-2020, 10:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Geven jullie de voorkeur aan een tweepersoonsbed met één groot dekbed of met twee dekbedden? Ga er even vanuit dat je er met twee in ligt
1 dekbed. En ook 1 matras.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-01-2020, 10:47
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb nu een groot dekbed, maar ik wil in een kunnen coconnetje liggen en ik wil een dikker deken dan hij Ik vind twee losse dekbedden er stom uitzien, maar het is wel praktischer.
Oud 28-01-2020, 10:47
Verwijderd
één dekbed, boxspring met twee matrassen met één topmatras
Oud 28-01-2020, 10:52
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik vind het super moeilijk om een goed bed en matras te vinden. Het is steeds te hard of juist te zacht
Oud 28-01-2020, 10:54
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik ben groot fan van twee losse dekbedden
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 28-01-2020, 10:56
Verwijderd
Citaat:

ik snap echt niks van vliegprijzen. van de zomer gaan we ook vliegen richting oostblok, blijkt een ticket vanaf düsseldorf met een tussenstop op schiphol echt 30% goedkoper te zijn dan de rechtstreekse vlucht vanaf schiphol. maar je mag natuurlijk niet de eerste leg overslaan
Ja, bekend fenomeen.

Ten eerste is Düsseldorf qua kosten een stuk goedkoper als beginplek dan Schiphol. Transfer op Schiphol is dan weer relatief goedkoop. Het zou goed kunnen dat het wat betreft dit soort kosten écht goedkoper is voor KLM om DUS - AMS - XXX te doen in tegenstelling tot AMS - XXX. Al vraag ik me af of die kosten echt zoveel hoger zijn dat extra brandstofverbruik en dergelijke worden terugverdiend. Van de andere kant, als DUS - AMS zelden vol zit, is iedere passagier die vanaf DUS ipv AMS vertrekt, bijna pure winst enkel en alleen door de kostenbesparing.

Ten tweede wil KLM graag een deel van de Duitse markt en dat kan alleen door competitief te zijn qua prijzen. Dat je daarmee ook een aantal Nederlanders meepakt, dat is dan maar zo.

Zit vast nog meer achter dan alleen deze twee zaken maar dit speelt mee

Ik vlieg zelden vanaf Schiphol eigenlijk, maar goed ik heb dan ook de nodige luchthavens dichterbij dan Schiphol. Bijvoorbeeld Düsseldorf.
Oud 28-01-2020, 11:07
Verwijderd
Het is overigens wel mogelijk om DUS-AMS-XXX te boeken en dan in Amsterdam op te stappen.
Oud 28-01-2020, 11:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ik ben groot fan van twee losse dekbedden
Mijn vriendin begint er ook aan te denken omdat ik haar echt zo vaak uit bed duw, het deken steel of alles onderzweet
Maar dat queensized bed voor je alleen met een gigadeken is zo fijn
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-01-2020, 12:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb nu een groot dekbed, maar ik wil in een kunnen coconnetje liggen en ik wil een dikker deken dan hij Ik vind twee losse dekbedden er stom uitzien, maar het is wel praktischer.
Wij hebben dat opgelost met een extra wollen deken die aan één kant van het bed ligt, anders drijf ik 's nachts ook uit bed
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-01-2020, 12:18
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Zo’n extra deken blijft nooit goed liggen
Oud 28-01-2020, 14:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
L1 grote en een kleine kleumdeken voor mij erbij.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 28-01-2020, 14:30
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb zojuist een tweede grote dekbed (240x220) besteld. Dan krijg ik het vast niet meer koud
Oud 28-01-2020, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Zo’n extra deken blijft nooit goed liggen
Klopt
Oud 28-01-2020, 14:31
Verwijderd
Ik heb mijn tweepersoonsdekbed vorige week weggegooid trouwens. Te groot om zelf te wassen en ik ga het echt niet naar de stomerij brengen. Dan maar twee van die 4 seizoenendekbedden, die mag je tot 95 graden wassen en gewoon drogen en klik je aan elkaar. Ligt lekker en kost geen drol bij de HEMA.
Oud 28-01-2020, 14:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Geven jullie de voorkeur aan een tweepersoonsbed met één groot dekbed of met twee dekbedden? Ga er even vanuit dat je er met twee in ligt
Twee dekbedden want ik heb een dikker dekbed dan mijn vriend.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-01-2020, 14:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga weer hetzelfde matras kopen bij BeterBed als we nu hebben, want die ligt heerlijk. Hopelijk hebben ze die nog.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-01-2020, 14:41
Verwijderd
Citaat:
één dekbed, boxspring met twee matrassen met één topmatras
Dit. Maar dan geen boxspring.
Oud 28-01-2020, 14:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ach de verwarming hoog genoeg en dan moet je niet onder de dekens seksen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-01-2020, 14:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Godverdomme struilhuik ik zag je post wel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-01-2020, 14:43
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik heb mijn tweepersoonsdekbed vorige week weggegooid trouwens. Te groot om zelf te wassen en ik ga het echt niet naar de stomerij brengen. Dan maar twee van die 4 seizoenendekbedden, die mag je tot 95 graden wassen en gewoon drogen en klik je aan elkaar. Ligt lekker en kost geen drol bij de HEMA.
Die dingen worden verbazingwekkend goor na een tijdje

Citaat:
Ik ga weer hetzelfde matras kopen bij BeterBed als we nu hebben, want die ligt heerlijk. Hopelijk hebben ze die nog.
Welk matras is dat? Ik heb daar afgelopen weekend veel matrassen uitgeprobeerd, maar ik kwam er niet uit
Oud 28-01-2020, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, bekend fenomeen.

Ten eerste is Düsseldorf qua kosten een stuk goedkoper als beginplek dan Schiphol. Transfer op Schiphol is dan weer relatief goedkoop. Het zou goed kunnen dat het wat betreft dit soort kosten écht goedkoper is voor KLM om DUS - AMS - XXX te doen in tegenstelling tot AMS - XXX. Al vraag ik me af of die kosten echt zoveel hoger zijn dat extra brandstofverbruik en dergelijke worden terugverdiend. Van de andere kant, als DUS - AMS zelden vol zit, is iedere passagier die vanaf DUS ipv AMS vertrekt, bijna pure winst enkel en alleen door de kostenbesparing.

Ten tweede wil KLM graag een deel van de Duitse markt en dat kan alleen door competitief te zijn qua prijzen. Dat je daarmee ook een aantal Nederlanders meepakt, dat is dan maar zo.

Zit vast nog meer achter dan alleen deze twee zaken maar dit speelt mee

Ik vlieg zelden vanaf Schiphol eigenlijk, maar goed ik heb dan ook de nodige luchthavens dichterbij dan Schiphol. Bijvoorbeeld Düsseldorf.
DUS-AMS-LAX voor 182 retour ooit gescoord MET KLM
Oud 28-01-2020, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Welk matras is dat? Ik heb daar afgelopen weekend veel matrassen uitgeprobeerd, maar ik kwam er niet uit
Die kerel van je verdient toch redelijk geld? Ga naar een speciaalzaak en niet naar zo'n grootgrutter. Koop gewoon een Aupingetje of zo.
Oud 28-01-2020, 15:06
Verwijderd
Citaat:
DUS-AMS-LAX voor 182 retour ooit gescoord MET KLM
Dat is extreem ik heb bij Jack's flight club nog wel eens 240 euro zien langskomen en dat vind ik al absurd goedkoop, én dat is dan op ongemakkelijke datums (eg binnen 10 dagen terugvliegen).

Laatst gewijzigd op 28-01-2020 om 15:17. Reden: a, niet A
Oud 28-01-2020, 15:07
Verwijderd
Ja was ook een foutje maar viel binnen de marge dat het niet gecancelled werd in 2014. Was echt bizar.
Oud 28-01-2020, 15:13
Verwijderd
Ik zie net dat KLM een directe vlucht naar SLC heeft toegevoegd. Vertrek 17:00 NL en aankomst 19:00 SLC. Dat is een bizar interessante vlucht; giga-uitslapen op de dag van vertrek, op je gemak buiten de spits naar Shithole, aan boord nog een uurtje knorren na het eten en 's avonds om 22:00 lokale tijd afgemat in bed flikkeren
Oud 28-01-2020, 15:21
Verwijderd
Oh dat is idd super chill Mema naamzoek we vliegen onze USAvakantie via SLC
Oud 28-01-2020, 15:28
Verwijderd
SLC->Arches National Park->Zion National Park->Vegas->Californië
Oud 28-01-2020, 15:29
Verwijderd
En koffie bij ome deadlock in Provo
Oud 28-01-2020, 15:33
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Die kerel van je verdient toch redelijk geld? Ga naar een speciaalzaak en niet naar zo'n grootgrutter. Koop gewoon een Aupingetje of zo.
Ja Ik vind BeterBed ook een kutwinkel, maar hij heeft daar een tijdje terug zelf een M-line matras gekocht. Dat matras bevalt niet. Vandaar dat we daar nu weer nieuwe matrassen aan het uitzoeken zijn. Maar ik ben absoluut niet van plan om daar ooit nog iets te kopen. Grote kans dat we binnenkort ergens anders weer een nieuw bed gaan kopen.
Oud 28-01-2020, 15:34
Verwijderd
Oh en het is met een Dreamliner, daarom is het een half uur sneller dan met Delta. En er gaat meestal 45 minuten tot een uur van af. Of KLM plant beter en er gaat maar een kwartiertje af, dat kan ook. Kom je mooi uitgerust aan want als je landt zit je op maar 500m beneden cabinedruk ofzo.
Oud 28-01-2020, 15:35
Verwijderd
Ja ik denk wel dat Mema door Texas fahr'n wil. En dat vind ik ook the bee's knees. Dat is natuurlijk weer erg onpraktisch vanuit SLC.
Oud 28-01-2020, 15:35
Verwijderd
Oh over matrassen; die dingen zoals het Emma matras en die andere reclames, dat kan een uitkomst zijn maar doe goed research.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.