Oud 13-02-2004, 12:55
@Moon
@Moon is offline
hoi, ik moet mn verhaal echt ff kwijt. Ik heb ongeveer anderhalf jaar een relatie met mn vriend, maar ongeveer twee weken geleden heb ik het uitgemaakt. Het ging gewoon niet zo lekker meer. Daarvoor hadden we een periode gehad waarin we een tijdje er mee waren gestopt, omdat hij vanaf het begin over iets heeft gelogen. Hij bleek namelijk veel ouder te zijn dan dat hij zich voordeed. (toen hadden we al ongeveer een jaar) Ik was echt zó razend op hem en daarom waren we een paar weken uit elkaar. Maar ik begon hem toch heel erg te missen en wou toch verder met hem gaan. Het ging toen op zich wel redelijk, maar door die klap dat hij over zn lft heeft gelogen kon ik hem niet meer zo erg als vroeger vertrouwen. Op een gegeven moment begon ik toch een beetje te twijfelen aan onze relatie, want het werd echt een btje kil. Uiteindelijk heb ik het dus twee weken geleden uitgemaakt. Bovendien wisten we aan het begin al dat we eigenlijk nooit echt een toekomst zouden hebben (we zouden nooit met elkaar kunnen trouwen e.d. Hij is hindoestaan en moet dan ook met een hindoestaan meisje mee thuiskomen) dus het zou toch een keer uit moeten gaan. Maar oke, we hadden besloten om gewoon vrienden te blijven. Gisteren sprak hij me aan op msn. Toen zei hij dat hij afgelopen maandag (een week nadat het uit was) een date met een ander meisje heeft gehad. Een week nog wel na zo'n lange relatie van anderhalf jaar!! Ik vat het gewoon niet meer. Toen het uit was zei hij de hele tijd dat hij me miste en heel erg van me houd enz. en dat hij heel graag met me verder wilt maar nu komt hij opeens met een meisje op de proppen. Een nederlands meisje nog wel (sorry ik wil niet discrimeren ofzo) terwijl hij nl's meisjes juist nix vond. Hij had me ook nog foto's van haar naar me verstuurd. Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken. Ook bv. toen hij vorig zomer naar India ging toen had hij een armbandje voor me gekocht. Die had hij het laten verzenden per boot, dus dat zou lang wachten zijn. Ik had hem gisteren opeens over dat armbandje en hij zei dat hij het al binnen had maar na die klap had hij het niet aan me gegeven. En toen zei hij dat hij dat armbandje aan dat meisje wilde geven terwijl hij het voor míj had gekocht!! Ik vind dit echt gemeen van hem. Ook vroeg hij opeens of hij de condoom dat ik ooit in zn auto had achtergelaten (omdat dat handiger zou zijn. ja we deden het wel eens in de auto ) bij haar mocht gebruiken Ik vind dit echt zó triest van hem wat hij allemaal heeft gedaan, tenminste áls hij het echt heeft gedaan. Terwijl hij steeds zegt dat ik zo belangrijk voor hem bent en me nooit zal vergeten enzo. Ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Zegt ie express nou gewoon zulke dingen om mij jaloers te maken of wat? Ik weet dus niet of hij dit allemaal wel meent. Ik heb hem vandaag nog geprobeerd te bereiken maar hij neemt niet op Ik weet dus echt niet wat ik moet doen.

sorry dat het zo lang is geworden, maar ik zit er echt mee. Ik heb echt de hele nacht niet goed geslapen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 13:04
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
jeetje.. dat is echt lullig van hem.. Ik weet niet wat zijn bedoeling precies is, maar wat hij doet is niet bepaald tof..
Ok, het is dan wel uit, maar toch, hij walst nu eigenlijk gelijk over je heen!

Ik denk dat als mij het was overkomen ik me best wel gekwetst zou voelen en ik zou hem echt niet meer hoeven zien. bah..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:46
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
wat lullig van hem zeg.
ik zou hem vragen waar dit allemaal op slaat, en hem verder gewoon laten barsten. want na zo'n lange relatie kan je het niet zomaar zo lullig afsluiten.
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:54
@Moon
@Moon is offline
Misschien omdat ik het op een lullige manier heb uitgemaakt ofzo? Hij kwam voor mij helemaal naar Den Haag. Hij woont in zelf in Rdam maar ja.. Tis weer ook niet zo dat hij voor een paar minuutjes naar Den Haag is gekomen, want we waren toch wel twee uurtjes bij elkaar geweest.
Btw hij heeft me daarnet teruggebeld. We gaan het zondag even bespreken. En volgens mij is dat verhaal van die meid nog waar ook.

Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 14:32.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:17
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
waarom loog hij eigenlijk over zijn leeftijd? lijkt me nogal vreemd om daar achter een jaar achter te komen, en behoorlijk stom van m..
als dat van dat andere meisje waar is, zou ik hem maar zo snel mogelijk vergeten.
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:26
Susanne
Susanne is offline
Ik quote:

Citaat:
Uiteindelijk heb ik het dus twee weken geleden uitgemaakt.
Moest je het maar niet uitmaken, vind het eigenlijk niet zo raar wat hij nu aan het doen is hoor, hij mag lekker zelf weten wat ie mag doen nu toch. In principe heb jij niets meer over 'm te zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 13-02-2004 @ 17:26:

Moest je het maar niet uitmaken, vind het eigenlijk niet zo raar wat hij nu aan het doen is hoor, hij mag lekker zelf weten wat ie mag doen nu toch. In principe heb jij niets meer over 'm te zeggen
Ja ok, maar het is toch wel vrij lullig als ie dat op zo'n manier doet. Of zou jij het wel leuk vinden?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:40
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 13-02-2004 @ 17:38:
Ja ok, maar het is toch wel vrij lullig als ie dat op zo'n manier doet. Of zou jij het wel leuk vinden?
Nee, ik zou mezelf een paar keer voor m'n kop slaan dat ik zo dom ben geweest om het uit te maken.
Maar zou hem zeker geen ongelijk geven, omdat het dan gewoon mijn eigen schuld was.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:45
Verwijderd
Sorry hoor, wat een lul.
Maar wat bedoel je dan, dat hij dus zei dat hij 20 was en in plaats daarvaan ineens 25 bleek te zijn?
Hoe kun je nu over je leeftijd liegen ik vind eigenlijk niet dat je het op een lullige manier hebt uitgemaakt, als het vertrouwen weg is kunje moeilijk doorzetten met een relatie, toch?
Ik vind het een beetje raar dat hij jou verteld dat hij een cadeau wat voor jou was bedoeld nu aan dat andere meisje geeft en hij aan jou vraagt of hij dat condoom kan gebruiken, beetje lullig dat wel. (Eigenlijk gewoon jou met je neus op het feit drukken dat hij een ander heeft en dat het uit is)
Ik zou eerlijk gezegd eigenlijk gewoon zeggen de pot op met em.... soms doen mensen als het uitgaat rare dingen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:46
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
wat een eikel... ik zou geen vrienden meer met m kunnen zijn en t zou me dan ook geen reet meer kunnen boeien wat hij allemaal doet. van mij zou ie mogen doodvallen. (what a waste of time)
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:50
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
siegjeuh schreef op 13-02-2004 @ 17:17:
waarom loog hij eigenlijk over zijn leeftijd? lijkt me nogal vreemd om daar achter een jaar achter te komen, en behoorlijk stom van m..
als dat van dat andere meisje waar is, zou ik hem maar zo snel mogelijk vergeten.
Ik heb hem namelijk via het internet leren kennen. Hij deed zich voor als 21, hij zag er wel een beetje ouder uit dan 21, maar ik dacht dat komt wel vaker voor, daarom heb ik er niet echt aan getwijfeld.
Toen ik erachter kwam en aan hem vroeg waarom hij dat niet eerder had verteld zei hij dat als hij dat gezegd zou hebben ik nooit met hem wat wou beginnen. Daar was hij dus bang voor. En toen we een relatie aan waren gegaan durfde hij het niet te zeggen omdat hij bang was voor de klap. Ik was toen echt behoorlijk kwaad op hem geworden en had hem dan ook een klap in zn gezicht verkocht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou mee
Chantal-31
1 13-05-2014 09:30
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 12:08
Lichaam & Gezondheid Logopedie, wat moet ik hier nou van denken?
Curtis Jackson
33 20-12-2004 12:27
Films, TV & Radio [filmpje]wat moet ik hier nou van denken
DG
2 03-07-2004 23:16
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou van denken..?
bassgirl
12 04-05-2004 14:10
Liefde & Relatie wat moet ik hier nou van denken
bassgirl
21 28-11-2003 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.