Oud 25-01-2018, 20:57
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik heb net It uit van Stephen King, fantastisch boek, duurt even voordat alle verhalenlijnen zijn geïntroduceerd (joh, King) maar het is echt een top boek verder ook de nieuwste van Tess Gerritsen, ik weet een geheim, gelezen. Lekker spannend makkelijk wegleesboek.


En nu ga ik beginnen aan the Stand, van Stephen King!

Jaaaaa lees fanaten naamzoek.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2018, 20:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
The Stand is ook erg tof maar komt mogelijk nog een stuk trager op gang vergeleken met It
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 20:59
Verwijderd
<3 Stephen King

Ik lees Dan Brown, Origin, en wanneer gaan we bier drinken?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
<3 Stephen King

Ik lees Dan Brown, Origin, en wanneer gaan we bier drinken?
Is 't wat?

Ja snel kom je hier ons huis bekijken?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb net Ski resort van Linda van Rijn uit. Moet nog een nieuw boek kiezen maar ik ga dit weekend ook weer even inslaan bij het Boekenfestijn!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
The Stand is ook erg tof maar komt mogelijk nog een stuk trager op gang vergeleken met It
Ik begreep al zoiets ja, boek is ook 1400+paginas haha
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Thoreau - Walden. 30% interessant, 70% afgrijselijk, maar toch maar proberen uit te lezen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Is 't wat?

Ja snel kom je hier ons huis bekijken?
Meh. Komt traag op gang.

Ja! Maar ik weet nog niet wanneer. Over anderhalve week heb ik mannenweekend in Landgraaf wel, maar dan zitten we al vol plannen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:37
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Dat is wel heel dichtbij!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:41
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Ik herlees de ontdekking van de hemel, maar nu in het Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:42
Verwijderd
It

Ik lees Hitchhikers guide to the galaxy.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:50
Verwijderd
Het Labyrint der Geesten van Carlos Ruiz Zafon in mijn bed en The weak suffer what they must van Varoufakis voor in bad of de trein etc.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:52
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Is dat een aanrader kristaco? Ik heb zijn tweede boek nog niet gelezen overigens
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel heel dichtbij!
http://www.hivernaltrail.nl

Kom je kijken?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:53
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nee hoeveel km doen jullie?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Is dat een aanrader kristaco? Ik heb zijn tweede boek nog niet gelezen overigens
Hmm ja ik weet niet. Ik weet dus ook niet meer zeker of ik het tweede boek heb gelezen, het eerste wel lang geleden en dat vond ik echt fantastisch.

Deze; je leest er heel makkelijk doorheen maar ik word er nog niet echt door gegrepen. Hij wijdt ook heel veel letters aan het beschrijven van (het uiterlijk van) één van de hoofdpersonen maar ik heb er na 250 blz nog steeds niet echt een helder beeld bij.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2018, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Nee hoeveel km doen jullie?
19 volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 08:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
It

Ik ben bezig in Hemelrijk van Thé Lau, maar schiet niet echt op hoewel het wel een boeiend verhaal is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2018, 08:48
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
The Big Short net uit (wat een briljant boek). Nu aan Fire and Fury begonnen. Maar dat hele boek neem ik maar als een korrel zout, want aardig wat onjuistheden blijkbaar.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 09:00
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Bezig in De bazaar van boze dromen van King!
En al maanden in Wizard and glass (vierde? deel van de Dark Tower serie), maar die vind ik niet door te komen.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 09:39
Verwijderd
Citaat:
En al maanden in Wizard and glass (vierde? deel van de Dark Tower serie), maar die vind ik niet door te komen.
Die vond ik geweldig als ik het me goed herinner grappig hoe het per persoon verschilt met de DT serie
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 10:33
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Die hele DT serie is soms gewoon knetter zwaar om doorheen te komen. Maar uiteindelijk wel een heel goede serie

Ik ben overigens ook nog een boek over Auschwitz, een over de origine van gerecht namen en eentje over de evolutie van de mensheid aan het lezen, maar daar ga ik maar heel traag doorheen (lees, een hoofdstuk per maand). En een studieboek.

Hebben jullie goodreads en zo ja, mag ik dan vriendjes worden met jullie
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 11:04
Verwijderd
Ik heb van King alleen It gelezen en vond dat al een uitdaging. Erg gaaf, maar het duurde best een tijd voor ik er een beetje aan gewend was. Ik heb laatst voor anderhalve pinda een ander (niet zo heel dik ) boek van hem gekocht, een skijken of ik dat net zo gaaf vind. Maar eerst Hitchhikers uitlezen, en ik heb nu ook Vallei van de Paarden liggen, het vervolg op de Stam van de Holenbeer.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 11:24
Verwijderd
Welk boek van King heb je laatst gekocht? Zijn boeken kunnen extreem verschillen in hoe langzaam/snel ze op gang komen 11-23-1963 slaat je echt vanaf de eerste bladzijde in het gezicht terwijl het schreeuwt "BLIJF MIJ LEZEN LEES MIJ GA DOOR" en The Stand, wat ik een geweldig boek vond, doet ongeveer 400 bladzijden (dit is serieus geen overdrijving) over het introduceren van alle karakters en schetsen van de achtergrond van het verhaal. Niet dat die eerste 400 bladzijden onleesbaar zijn, integendeel, maar je zit ook niet echt lekker in het verhaal tot dan, het is niet echt coherent.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 11:24
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:

Hebben jullie goodreads en zo ja, mag ik dan vriendjes worden met jullie
https://tinyurl.com/y7nw2vl3
Ik vind mensen op goodreads volgen ook leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2018, 11:26
Verwijderd
Oh ik lees nu trouwens "Two Brothers" van Ben Elton, maar aangezien ik niet veel vrije tijd heb momenteel komt dat neer op tien bladzijden per twee dagen of zo
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 12:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik lees momenteel 'Plantenzielen' van Melly Uyldert.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 13:03
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
https://www.goodreads.com/user/show/4900909-lennart
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 13:18
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Oei, even een mentale notitie maken. Ik heb 11-23-1963 nog steeds niet gelezen.

Op Reddit stond laatst een topic wat het engste boek/verhaal was dat je ooit had gelezen, en daarin werden een paar short stories genoemd die ik nog niet kende zomg Dus toen heb ik meteen (ook voor anderhalve pinda) Night shift gekocht. Sowieso houd ik het meest van zijn klassieke horrorverhalenbundels.

Ook wel van de pillen hoor (Insomnia ), maar mijn concentratieboog.

P.S. ik volg Stephen King op Twitter, en de helft van zijn tweets gaan over zijn hondje, en de andere helft zijn scheldkannonades op Trump <3

Oke nu houd ik op

P.P.S. Ik heb geen goodreads.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 13:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Bezig in De bazaar van boze dromen van King!
En al maanden in Wizard and glass (vierde? deel van de Dark Tower serie), maar die vind ik niet door te komen.
Dat vind ik misschien wel het beste deel uit de reeks
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 13:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
gelezen, en daarin werden een paar short stories genoemd die ik nog niet kende zomg Dus toen heb ik meteen (ook voor anderhalve pinda) Night shift gekocht. Sowieso houd ik het meest van zijn klassieke horrorverhalenbundels.
Naast Night Shift zijn Four Minutes Past Midnight (o.a. Langoliers en Secret Window) en Different Seasons (o.a. Shawshank Redemption en Apt Pupil) wel must-haves als het gaat om King-collecties

Hearts in Atlantis vind ik ook fantastisch (zijn ook een reeks korte verhalen) maar ze hangen wel allemaal enigszins samen en ook wat serieuze Dark Tower-toestanden
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 14:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
P.S. ik volg Stephen King op Twitter, en de helft van zijn tweets gaan over zijn hondje, en de andere helft zijn scheldkannonades op Trump <3
Doet hij op Facebook ook, Thing of Evil
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 14:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Naast Night Shift zijn Four Minutes Past Midnight (o.a. Langoliers en Secret Window) en Different Seasons (o.a. Shawshank Redemption en Apt Pupil) wel must-haves als het gaat om King-collecties

Hearts in Atlantis vind ik ook fantastisch (zijn ook een reeks korte verhalen) maar ze hangen wel allemaal enigszins samen en ook wat serieuze Dark Tower-toestanden
Jaa idd Full dark, no stars vond ik ook echt gaaf, vooral dat eerste verhaal (1922). Zo goed geschreven, ouderwetsche bloedstollende horror, maar dan niet corny.

Hearts in Atlantis ken ik ook nog niet. Eerst de Dark Tower serie maar eens doorwerken. Ik kan me overigens goed voorstellen dat het vierde deel voor veel lezers juist het beste is, maar dat westerngenre doet mij persoonlijk vrij weinig.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 14:54
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Deel 5 was mijn persoonlijke favoriet, vond 4 ook lastig.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 15:39
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
'Haroun and the sea of stories' van Salman Rushdie
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 23:30
Verwijderd
Alles over hoofdpijn en aangezichtspijn door Prof. Dr. Michel Ferrari en r. Joost Haan.
Ben pas nét begonnen. Wil wel een keer van die 24/7 zeurhoofdpijn af.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2018, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vijf boeken gescoord voor 25 euro op Boekenfestijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2018, 16:43
Verwijderd
Daar heb ik er laatst zeven voor gehaald bij de tweedehands afdeling hier
Met citaat reageren
Oud 27-01-2018, 17:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik had er 7 voor 22 ek Ik ben dol op het Boekenfestijn
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2018, 18:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ook, vond het dit jaar wel kleiner dan voorgaande jaren maar toch een leuke stapel gescoord!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2018, 19:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vond het juist niet zo erg dat het iets kleiner was, dan ben je er ook sneller doorheen. Ik word altijd een beetje gaar van zoveel mensen bij elkaar, dus dit was precies goed zo
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2018, 22:25
pj eilander
pj eilander is offline
Ik heb vandaag The Meursault Investigation uitgelezen en ik ben bezig in De tolk van Java. Maar en eigenlijk ook nog 9 andere boeken, want ik lees altijd alles tegelijk en door elkaar.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2018, 22:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik had er 7 voor 22 ek Ik ben dol op het Boekenfestijn
Ik lees vooral Engelstalig en veel Young Adult en dat vond ik laatste keer dat ik er was nogal tegenvallen (of ik had veel van de titels al gelezen... ) dus ik ben dit jaar niet geweest.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-01-2018, 00:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond er dit jaar naar verhouding veel Engelstalig. Ik heb ook weer een Engels boek gekocht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2018, 17:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik lees vooral Engelstalig en veel Young Adult en dat vond ik laatste keer dat ik er was nogal tegenvallen (of ik had veel van de titels al gelezen... ) dus ik ben dit jaar niet geweest.
Oh, dan heb je inderdaad wat gemist, want die jaar was daar juist weer heel veel van!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2018, 17:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh, dan heb je inderdaad wat gemist, want die jaar was daar juist weer heel veel van!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-01-2018, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Welk boek van King heb je laatst gekocht? Zijn boeken kunnen extreem verschillen in hoe langzaam/snel ze op gang komen 11-23-1963 slaat je echt vanaf de eerste bladzijde in het gezicht terwijl het schreeuwt "BLIJF MIJ LEZEN LEES MIJ GA DOOR" en The Stand, wat ik een geweldig boek vond, doet ongeveer 400 bladzijden (dit is serieus geen overdrijving) over het introduceren van alle karakters en schetsen van de achtergrond van het verhaal. Niet dat die eerste 400 bladzijden onleesbaar zijn, integendeel, maar je zit ook niet echt lekker in het verhaal tot dan, het is niet echt coherent.
Ik heb Insomnia gekocht. In mijn hoofd was het echt maar een matig dik boek maar ik trok 'm net uit se kast en ik had het duidelijk verkeerd eerste 40 bladzijden beloven iig veel goeds.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2018, 19:03
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Wat is boekenfestijn?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2018, 19:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat is boekenfestijn?
Een grote indoor boekenmarkt met allemaal relatief goedkope nieuwe boeken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-01-2018, 19:05
Verwijderd
Heb je al eens overwogen om gewoon naar boekenfestijn punt en el te gaan? Of het in Google in te tikken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Levensbeschouwing & Filosofie Het kwaad
arPos
33 07-07-2009 16:14
Huiswerkvragen: Exacte vakken Herexamen traingen wisk havo en vwo
Joostx
1 01-06-2003 13:47
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 11:36
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie ckv opdrachten katern de helden
5 15-02-2001 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.