Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 10:27
ikke niet
ikke niet is offline
Ik heb ruim 2.5 jaar een vriend, en alles is fijn met hem.

Toch is er een probleem. In seks heb ik steeds minder zin. De laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer. Dit is er een beetje langzaam in geslopen van in het begin fulltime zin (), en dat is gewoon langzaam ''afgebouwd''.

Nou is er voor een jongen niks ergers dan een vriendin die geen zin in seks heeft (), en af en toe hebben we daarom wel gewoon seks. Ik vind het namelijk echt heel erg voor mijn vriend, omdat hij ook erg aan zichzelf gaat twijfelen enzo, terwijl het helemaal niet zo is dat ik mijn vriend niet meer lief vind, of dat ik het niet meer fijn heb met hem!

Nou goed, iedere keer als we dan toch seks hebben, dan komt mijn zin vanzelf als we even bezig zijn. En dan heb ik ook gewoon echt veel zin, en kan ik aan het eind zeggen dat het echt lekker was!
Vind het echt raar, omdat ik in het begin echt geen zin heb.

Heeft iemand dit mss ook (gehad), en hoe kan dit weer normaal worden, gewoon zin in seks en gewoon goede seks hebben...
__________________
*ben eigenlijk iemand anders*
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 10:29
Rec_It
Rec_It is offline
ikke niet

ik denk dat het in iedere relatie wel iets minder wordt, maar het lijkt me niet de bedoeling dat je helemaal geen zin meer hebt!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 10:30
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
misschien omdat de ''spanning'' eraf is? na 2,5 jaar heb je volgens mij het meeste wel van elkaar gezien en gevoeld. Dus misschien wat nieuws proberen. of kijken of je de sex weer ''bijzonder'' kan maken.
sterkte verder
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 10:32
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Ja, dit herken ik wel na bijna 2 jaar een relatie te hebben, ik denk dat het probleem is dat het niet meer spannend/nieuw is. Je weet wel dat het lekker is, maar het hoeft gewoon niet meer. Wat je kunt proberen is variatie. Probeer nieuwe dingen uit, maak het weer spannend!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 10:32
Verwijderd
Dat is normaal.
Van tv kijken word je nu eenmaal niet geil, van praten word je doorgaans ook niet geil; van zoenen en knuffelen en strelen wel. Het probleem is denk ik, dat jij denkt dat je zin in neuken moet hebben om te gaan zoenen en knuffelen en strelen; dat is nergens voor nodig.
Je hoeft alleen maar zin in knuffelen te hebben; zin in zoenen krijg je wel van het knuffelen, zin in strelen krijg je wel van het zoenen, zin in manuele of orale seks krijg je wel van het strelen, zin in neuken krijg je wel van het hand- en mondwerk.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 10:36
ikke niet
ikke niet is offline
Ja dat klinkt idd wel logisch, maar dat is het dus niet helemaal.

Knuffelen doen we genoeg, ik krijg daar niet altijd zin van in zoenen. Natuurlijk zoenen we nog wel gewoon, knuffelen en zoenen, maar toch is dat niet altijd genoeg voor mij om echt zin in meer te krijgen ...

Verder tsjaa de spanning zal er logischer wijze wel een beetje af zijn, maar het gekke is dat ik wel altijd erg veel zin heb als we eenmaal bezig zijn...
__________________
*ben eigenlijk iemand anders*
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:06
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
ikke niet schreef op 31-03-2005 @ 11:36 :
Ja dat klinkt idd wel logisch, maar dat is het dus niet helemaal.

Knuffelen doen we genoeg, ik krijg daar niet altijd zin van in zoenen. Natuurlijk zoenen we nog wel gewoon, knuffelen en zoenen, maar toch is dat niet altijd genoeg voor mij om echt zin in meer te krijgen ...

Verder tsjaa de spanning zal er logischer wijze wel een beetje af zijn, maar het gekke is dat ik wel altijd erg veel zin heb als we eenmaal bezig zijn...
dan begin je toch een beetje met mezelf... dan komt de rest van zelf.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:24
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
ikke niet schreef op 31-03-2005 @ 11:27 :
Ik heb ruim 2.5 jaar een vriend, en alles is fijn met hem.

Toch is er een probleem. In seks heb ik steeds minder zin. De laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer. Dit is er een beetje la**tekst**s!
Vind het echt raar, omdat ik in het begin echt geen zin heb.

Heeft iemand dit mss ook (gehad), en hoe kan dit weer normaal worden, gewoon zin in seks en gewoon goede seks hebben...
Zoiets hebben wij ook gehad, ik heb nu al bijna 4 jaar dezelfde vriendin, maar 't gaat meestal met toppen en dalen.

Maar eens iets anders, wat spannends wil wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:33
Verwijderd
je topic-titel vin'k wel leuk bed8
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 17:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ikke niet schreef op 31-03-2005 @ 10:27 :
Ik heb ruim 2.5 jaar een vriend, en alles is fijn met hem.

Toch is er een probleem. In seks heb ik steeds minder zin. De laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer. Dit is er een beetje langzaam in geslopen van in het begin fulltime zin (), en dat is gewoon langzaam ''afgebouwd''.

Nou is er voor een jongen niks ergers dan een vriendin die geen zin in seks heeft (), en af en toe hebben we daarom wel gewoon seks. Ik vind het namelijk echt heel erg voor mijn vriend, omdat hij ook erg aan zichzelf gaat twijfelen enzo, terwijl het helemaal niet zo is dat ik mijn vriend niet meer lief vind, of dat ik het niet meer fijn heb met hem!

Nou goed, iedere keer als we dan toch seks hebben, dan komt mijn zin vanzelf als we even bezig zijn. En dan heb ik ook gewoon echt veel zin, en kan ik aan het eind zeggen dat het echt lekker was!
Vind het echt raar, omdat ik in het begin echt geen zin heb.

Heeft iemand dit mss ook (gehad), en hoe kan dit weer normaal worden, gewoon zin in seks en gewoon goede seks hebben...
Ik heb exact hetzelfde
Nou heb ik op het moment vrij veel stress en voel me daardoor niet echt jofel en denk ik dat het daar van komt en hoop ik dat het naderhand weer over gaat.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:34
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
t schijnt zo te zijn dat vrouwen ook door bepaalde hormonen pas tijdens de daad echt geil worden en mannen vooral van te voren; heel normaal dus

als je een beetje inschat dat je wel zin gaat krijgen is tt denk ik ook niet erg onm je er gewoon overheen te zetten en seks te hebben, terwijl je op dat moment zelf nog niet echt zin hebt
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:33
ikke niet
ikke niet is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 31-03-2005 @ 21:34 :
als je een beetje inschat dat je wel zin gaat krijgen is tt denk ik ook niet erg onm je er gewoon overheen te zetten en seks te hebben, terwijl je op dat moment zelf nog niet echt zin hebt
Nou ja dat is dus niet helemaal zo, of altijd. Het is op een bepaalde manier erg vervelend om er dan aan te beginnen, je bent droog, je hebt geen zin. Mwah ik kan me daar niet altijd overheen zetten en gewoon beginnen met het idee dat het wel weer lekker gaat voelen zeg maar.

Verder ja ik hoop dat het een periode is, maar het speelt al wel geruime tijd ...
__________________
*ben eigenlijk iemand anders*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 22:11
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon nieuwe uitgadingen vinden!! doe spannende dingen met je vriend die je eerder nog niet gedaan hebt!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 01:23
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Het kon mijn verhaal zijn haha! Ik heb ook een lange relatie, en het op dit moment erg druk met mijn opleiding. Ik vind het relaxed om gewoon samen met hem voor de buis te hangen en bij hem te slapen, en dat sexen hoeft van mij niet altijd.

Na de opstartproblemen is het probleem vaak snel verdwenen hoor.
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 08:53
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
piemel dr af en nieuwe kopen
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 14:38
verveeldevent
verveeldevent is offline
Ik denk dat de oplossing ligt in het zoeken naar nieuwe manieren om opgewonden te raken of seks te hebben. Probeer bijvoorbeeld eens een erotische film. Ook speeltjes kunnen het anders maken. Ik en mijn vriendin houden ervan om ons seksleven zo divers mogelijk te maken. We proberen echt vrijwel alles en doe dat ook regelmatig. ik zal kort wat steekwoorden geven anders wordt dit zo'n lang bericht. Viborator, glijmiddel, verschillende standje, vastbinden, blinddoeken, speciale plekken, sms/telefoonseks, romantiek en vooral veel over seks blijven praten!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [HD] Volledig uitlezen S.M.A.R.T-status en kriteria
Verwijderd
10 04-08-2003 12:02
Software & Hardware Hele vage problemen.....
Stinger
37 04-05-2003 00:01
Beleidszaken [S&M] Handhaving van het beleid en mate van modereren
Martin
18 31-03-2003 14:41
Algemene schoolzaken goed draaiende ICT opleiding?
knijtert!
8 20-03-2003 17:41
Software & Hardware Opstart problemen
Roytjuh
11 18-03-2003 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.