Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2009, 15:38
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline


Assassin’s Creed II (X360, PS3, PC)

Assassin’s Creed II will be the long-awaited follow-up to the 2007 smash-hit free roaming action game, Assassin’s Creed!

Arriving this holiday season, Assassin’s Creed 2 places players in the shoes of Ezio Auditore Di Firenzi, a nobleman-turned-assassin, seeking revenge for the murder of his family.

The Truth Is Written In Blood

Set in the vast, open-world of 1476 Italy, 285 years after the first Assassin’s Creed, Assassin’s Creed II will span all-new types of missions across Venice, Florence and Rome, where players will uncover the full repertoire of Ezio’s fledgling assassin skills. Skulking silently across rooftops and employing deadly fighting techniques, they will meet famous faces from Italy’s history - including Leonardo Da Vinci, who will provide players with new weapons and contraptions.

But what will begin as a quest for vengeance will take Ezio to the heart of a conspiracy greater than he could ever have imagined...






Ik heb mij zelden zo opgewonden over een computerspel. Het kan nu bijna alleen nog maar tegenvallen.
Nog meer fanboys?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2009, 17:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het lijkt me wel gaaf, maar ik hoop toch wel dat het aanzienlijk beter is dan AC1 was.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 17:59
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
In iedergeval hoop ik minder eentonig maar daar ziet het er wel naar uit
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 19:32
Verwijderd
Ik heb hem ge-preordered
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 22:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Er zijn meer opties toegevoegd, maar de dreiging van opnieuw een sleur blijft. Toch ben ik net zo benieuwd als jullie, want ik vond allebei de verhaallijnen (heden en 'geheugen') steeds ruimschoots boeiend genoeg om het uit te spelen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 10:01
Verwijderd
Wel een beetje jammer dat de versie voor de pc een stuk later uitkomt
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 12:22
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
AC1 heb ik voor 5piek op steam gekocht tijdje terug; is wel leuk maar gvd die cutscenes "thank you for helping me I will tell all my sons how great you are bla bla bla bla blagh bla bla die bla blargh"
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 15:28
Verwijderd
Die komt er denk ik wel voor de PS3 bij mij.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 16:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
AC1 heb ik voor 5piek op steam gekocht tijdje terug; is wel leuk maar gvd die cutscenes "thank you for helping me I will tell all my sons how great you are bla bla bla bla blagh bla bla die bla blargh"
Als dat het enige is...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 10:16
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Qua verhaal was een erg tof, dat einde was ook echt trippend .

Alleen de missies waren iets te repetitief en de combat was veel en veel te makkelijk.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 15:26
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Daarom wacht ik bewust op de pc-versie: dan heb ik in ieder geval nog graphics die waarschijnlijk de moeite waard zijn, als er weer zo'n 'sleur' in zit. ^^ (Maar goed, ik heb sowieso een teringhekel aan consoles en hun besturing. )
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 18:06
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Graphics zien er al lang goed genoeg uit, tijd om terug naar story/gameplay ontwikkeling te gaan ipv eye candy.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades

Laatst gewijzigd op 15-11-2009 om 15:13. Reden: Ik ben goet im spellingj
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 13:33
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
KOOP.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 17:19
Verwijderd
Ik vond AC1 heel gaaf dus deze ga ik zeker kopen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 17:23
Verwijderd
Voor degene die het nog niet kennen, een short film over Assassins Creed 2


Deel 1, de rest staat ook op jewtube
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Graphics zijn er al lang goed genoeg uit, tijd om terug naar story/gameplay ontwikkeling te gaan ipv eye candy.
Precies dit ja. Als de gameplay weer zo onwijs repetetief en simpel is ga ik er hooguit 20 euries aan uitgeven als ie in de budgetbakken ligt. Die vorige speelde ik tussen een poep en een scheet uit, en die scheet laten was dan nog het moeilijkste van alles.
Het spel heeft door de graphics het verhaal en de setting grote potentie, nu moeten ze het nog waar maken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 23:02
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Met die filmpjes lijkt het erop dat je iig meer verschillen tussen de missiedoelen kunt verwachten. Niet alleen zelf moorden, maar ook moorden voorkomen e.d., lijkt me.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 18:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat ik uit de reviews heb begrepen heeft Ubisoft erg hun best gedaan om de missies zo gevarieerd mogelijk te maken .

http://www.metacritic.com/games/plat...ssassinscreed2
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2009, 12:06
Verwijderd
Hebbes!
Ik ga NU beginnen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 19:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 17:21
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Daar heb je m'n verwachting voor de pc-versie wel erg hoog mee opgeschroefd. Trouwens, Pikmin?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 18:40
Verwijderd
Hij is erg gaaf Ik merk tot op nu nog niets van het kwaaltje waar 1 last van had, dat repetitieve. Speelt lekker door, leuk verhaal, meer/nieuwe manieren om je moorden uit te voeren, prima!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 11:08
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Als de douane een beetje lief is geweest zou ik hem vandaag moeten krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 11:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben fucking siked!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 19:30
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ik wacht geduldig op de PC-versie.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2009, 13:46
Verwijderd
Waarom zit er eigenlijk zoveel tijd tussen de verschillende versies?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 16:23
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Omdat PC-gamers masochisten zijn en graag genaaid worden.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 16:40
Verwijderd
Zijn er al andere die hem hebben en wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 14:39
Soepvork
Soepvork is offline
Door de positieve verhalen toch maar gehaald. Al vond ik net zoals velen deel 1 veel te eentonig.

Wat ik tot nu toe van 2 heb gezien is nog niet heel anders, maargoed, ik heb ook alleen nog maar een paar torens beklommen en een race gedaan.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 00:21
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Meestal helpt het inderdaad wel als je vooral/alleen het verhaal volgt wanneer je niet van repetitieve play houdt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Omdat PC-gamers masochisten zijn en graag genaaid worden.
Daar heb ik inderdaad echt wat aan. Serieus, is er echt geen reden voor dat ze het zover uit elkaar uitbrengen?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 12:49
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Daar heb ik inderdaad echt wat aan. Serieus, is er echt geen reden voor dat ze het zover uit elkaar uitbrengen?
meestal is de PC versie wat uitgebreider qua graphics dus bijvoorbeeld high detail shadow dat je verder kan kijken zonder dat het blur word zulke dingen zetten ze er in die tijd in
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 17:16
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Daarnaast geloof ik dat consolegames vaker rendabel zijn, dus stoppen ze daar meer moeite en geld in. Omdat ze dat wel nog aan hun pc-fans verplicht zijn, komt er dan later ook een pc-versie achteraan.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 24-11-2009 om 22:27.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 18:56
Verwijderd
Aaah oke. Ik snap. Wel jammer ;x
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Door de positieve verhalen toch maar gehaald. Al vond ik net zoals velen deel 1 veel te eentonig.

Wat ik tot nu toe van 2 heb gezien is nog niet heel anders, maargoed, ik heb ook alleen nog maar een paar torens beklommen en een race gedaan.
Dan zou ik inderdaad het verhaal volgen en de storyline doorspelen in plaats van wat rond te kutten..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 00:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
meestal is de PC versie wat uitgebreider qua graphics dus bijvoorbeeld high detail shadow dat je verder kan kijken zonder dat het blur word zulke dingen zetten ze er in die tijd in
Mwah; ze gaan heus niet de graphics heel veel beter maken na de console versies; het is vaak juist andersom dat men met een soort PC-versie begint en daarna alle assets (objecten) en engine dusdanig moeten downscalen/aanpassen zodat de consoles het kunnen draaien binnen een acceptabele marge. Alle textures, models etc zijn sowieso zijn bij voorbaat tegenwoordig al zo high-res mogelijk, en de engine zal qua functionaliteit heus niet veel veranderen op wat tweaks na. Dat het er op een beetje PC beter uitziet ligt meestal aan het feit aan de bakken met extra geheugen wat beschikbaar is.

Bij PC versies zit de extra tijd vaak in het ondersteunen van alle soorten hardware.

Citaat:
^ Daarnaast geloof ik dat consolegames vaker rendabel zijn, dus stoppen ze daar meer moeite en geld in. Omdat ze dat wel nog aan hun pc-fans verplicht zijn, komt er dan later ook een pc-versie achteraan.
Dat, & exclusiviteitsdeals spelen vaak ook een grote rol.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2009, 13:11
Soepvork
Soepvork is offline
Citaat:
Dan zou ik inderdaad het verhaal volgen en de storyline doorspelen in plaats van wat rond te kutten..
Ja ja tuurlijk, ik had toen gewoon weinig tijd, had hem gewoon even opgestart om een beetje rond te kijken.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 19:08
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ En nu?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 23:24
Verwijderd
Klaar

Hmm, het wachten is nu op Assassin's Creed 3..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 00:41
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Bij nummertje 1 had je het verzamelen van vlaggetjes waar je geen reet aan bleek te hebben behalve wat extra health; is dat hier veranderd? Unlockables ende zo?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 09:59
Verwijderd
Extra health krijg je dmv bepaalde codex pagina's die je sowieso voor de verhaallijn moet verzamelen. Verder kun je wel echt een shitload aan armor kopen (leer > ijzer > nog beter > altairs armor (!) ) en veel betere zwaarden en dolken (meer damage, betere blok kans, enz)

imo een leuke toevoeging
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 10:00
Verwijderd
Daarnaast is de verhaallijn een stuk minder repetitief, als je wil kun je nog wel moordcontracten doen en races maar die zijn niet nodig om het spel uit te spelen, enkel voor de achievements.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 20:40
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hij is 2 dagen geleden geshipped, het zal mij benieuwen .

Heb je de LB nog ergens voor nodig? Die is nogal stuk bij mij namelijk .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 20:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Daar heb ik inderdaad echt wat aan. Serieus, is er echt geen reden voor dat ze het zover uit elkaar uitbrengen?
En volgens mij is het voor 1 architectuur (interne hardware) een stuk makkelijker coden dan voor variabele systemen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Extra health krijg je dmv bepaalde codex pagina's die je sowieso voor de verhaallijn moet verzamelen. Verder kun je wel echt een shitload aan armor kopen (leer > ijzer > nog beter > altairs armor (!) ) en veel betere zwaarden en dolken (meer damage, betere blok kans, enz)

imo een leuke toevoeging
Zwaarden en dolken?
*ramt strijdknots (seriously, what up met gare nederlandse games?) in guard's hoofd*
En de speer, de speer is awesome om die lomp bepantserde lui mee te counteren.

Ik wou alleen dat ze de game of helemaal engels of helemaal italiaans hadden gedaan ipv dit ietwat allo-allo achtige gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 13:51
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
En volgens mij is het voor 1 architectuur (interne hardware) een stuk makkelijker coden dan voor variabele systemen.
Console versies verkopen gewoon beter.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 18:13
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik wou alleen dat ze de game of helemaal engels of helemaal italiaans hadden gedaan ipv dit ietwat allo-allo achtige gebeuren.
Oef, dat doet me denken aan het vreselijke Engels van de Duitsers in Wolfenstein...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 13:38
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Console versies verkopen gewoon beter.
Dat verklaart nog niet waarom de pc versie niet tegelijk uitkomt .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 14:08
Verwijderd
Piraterij "tegengaan"?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 15:05
Soepvork
Soepvork is offline
Citaat:
^ En nu?
Flink gespeeld het weekend. Ik kan niet anders zeggen dat ik het heel vet vind. Het voelt een beetje zoals deel 1 had moeten zijn.

Goeie storyline, leuke sidequests, beter leveldesign
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.