Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2001, 17:22
Da Girl
Da Girl is offline
-

Laatst gewijzigd op 23-09-2018 om 23:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2001, 17:55
Mugshot
Mugshot is offline
Probeer het zou ik zeggen maar neem eerst een heel klein stukje.
Spacecake treedt pas na een uur in dus kijk dan hoe je je voelt en als het gaat, neem nog een heel klein stukje.
Wees uiterst voorzichtig met spacecake, een bad trip kan je hebben en het domste wat je kan doen is eten tot je wat voelt.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 14:15
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ik heb nog nooit geblowd, maar dus wel spacecake gegeten. en dat was geen succes. ik had één plakje gegeten, mat een goede vriend en vriendin erbij. het duurde best lang voor het begon te werken, maar toen het eenmaal werkte voelde ik me echt ontzettend kut. ik wist niet meer wat echt en niet echt was, maar het was dus wél allemaal echt. mijn gevoel voor tijd was ik ook helemaal kwijt. het vervelendste was dat ik samen met die vriendin nog naar huis moest fietsen, door de stad.. das niet echt slim als je niet weet wat wel en niet echt is.. naja. het hoort er misschien allemaal bij, maar ik hoef geen spacecake meer!
__________________
struikel niet over je twijfels
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 23:04
Lorelei.tmp
Avatar van Lorelei.tmp
Lorelei.tmp is offline
Nou, ik kan het je niet aanraden, want ik heb laatst een plakje spacecake gehad en ik was er twee dagen vaag van, echt niet fijn! Het was de tweede keer dat ik spacecake had gehad maar de eerste keer voelde ik er niks van. Maar nu neem ik het echt nooit meer want zooo vaag zijn wil ik nooit meer meemaken!

Groetjes Lorelei!
__________________
ziek
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 14:38
BBEM
BBEM is offline
nou ik heb zelf ook een keer zelf spacecake gemaakt voor het kerstdinnee op school met 10 gram wiet erin maar niemand die er iets van merkte dus volgens mij valt het wel mee hoe gevaarlijk het is of ik heb iets verkeerd gedaan dat kan ook nog
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 15:22
dopehead
dopehead is offline
<ik weet niet hoe je moet quoten>
nou ik heb zelf ook een keer zelf spacecake gemaakt voor het kerstdinnee op school met 10 gram wiet erin maar niemand die er iets van merkte dus volgens mij valt het wel mee hoe gevaarlijk het is of ik heb iets verkeerd gedaan dat kan ook nog
********ff hier op********
je hebt toch niet de wiet zelf in de cake gegooit? wel eerst ff thc boter maken he
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 12:15
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
more.than.a.woman schreef:
ik heb nog nooit geblowd, maar dus wel spacecake gegeten. en dat was geen succes. ik had één plakje gegeten, mat een goede vriend en vriendin erbij. het duurde best lang voor het begon te werken, maar toen het eenmaal werkte voelde ik me echt ontzettend kut. ik wist niet meer wat echt en niet echt was, maar het was dus wél allemaal echt. mijn gevoel voor tijd was ik ook helemaal kwijt. het vervelendste was dat ik samen met die vriendin nog naar huis moest fietsen, door de stad.. das niet echt slim als je niet weet wat wel en niet echt is.. naja. het hoort er misschien allemaal bij, maar ik hoef geen spacecake meer!
Je moet ook geen hele plak eten 1/4 daar moet je mee beginnen en dan moet je de cake bij de shop halen dan is de wiet goed verdeelt

__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 12:18
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
dopehead schreef:
<ik weet niet hoe je moet quoten>
nou ik heb zelf ook een keer zelf spacecake gemaakt voor het kerstdinnee op school met 10 gram wiet erin maar niemand die er iets van merkte dus volgens mij valt het wel mee hoe gevaarlijk het is of ik heb iets verkeerd gedaan dat kan ook nog
********ff hier op********
je hebt toch niet de wiet zelf in de cake gegooit? wel eerst ff thc boter maken he
Je quote door op het knopje quote te drukken

__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 15:07
DaTommy
DaTommy is offline
Spacecake kun je het beste eten, als je een ervaren blower bent, het ligt er natuurlijk wel aan hoeveel gram er in de cake zit. Ik heb het 2x gedaan, 1x 1plak -> goed van de wereld, en de 2e keer 2plakjes, dat was echt vaag.
__________________
Geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 20:22
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik had nog maar 1 keer geblowt toen ik space cake at. Mijn longen vinden t toffer als ik cakeje eet ipv blow. Als je oppast, dus niet de hele cake opeten in een keer, kan het geen kwaad. Zorg dat je aan iets zoets (lollies, suiker ofzo) kan komen, als t verkeerd gaat eet dat dan.

T is heel afhankelijk van de persoon hoe je reageert, dus ga niet meer eten als een vriend dat doet terwijl jij al knetterstoned bent.
Voorbeeldje; ik had met 2 vriendinnen een cakeje gebakken met zo'n 50 piek weed erin.
We hadden alles eerlijk verdeelt, dus ieder evenveel. Ik merkte er wel wat van, maar niet xtreem, de andere vriendin nix (weet niet of t ermee te maken had maar ze is vrij dik en blowde regelmatig) en de 3de is een half uur buitenwesten geweest. (dus echt buiten bewustzijn)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 15:43
Verwijderd
wij hadden thuis altijd een paar wietplantjes staan,op een regenachtig zondag heel die plant geknipt,in een pan gegooit met boter,paar uurtjes laten sudderen en dan van die groene boter spacecake gemaakt,was wel lekker ja,ook het resultaat was wel aardig,maar ja ,ik blow zowiezo elke dag dus ik ben wel wat gewent helaas...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 23:38
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
ga t nog wel ns proberen
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 11:54
Juffrouw Jansen
Avatar van Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
IK heb het gisteren geprobeer, en het was fucking KUT! ik kreeg allemaal paniekaanvallen. en kon al helemaal niet slapen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 12:25
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ik heb een tijdje geleden ook spacecake gegeten. De cake was prima gemaakt zoals het hoort en ik moet zeggen dat na een uur ik pangaar was. . Ik had zelf geen negatieve gevolgen ervaart. Dit omdat ik zelf blow, en ik bekend ben met het effect en de verschillen daarvan.

Als je nog nooit geblowd hebt, zou ik het afraden.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 12:34
wann
Avatar van wann
wann is offline
Wat een up.

Ik ben begonnen met spacecake, beviel prima. Je moet natuurlijk niet teveel hebben, gelukkig had ik een goede kok. En als je echt zeker wilt zijn moet je eens bij een shop cake gaan halen, dan is het altijd toch wel licht.

Slotje.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 13:04
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Juffrouw Jansen schreef op 11-04-2007 @ 12:54 :
IK heb het gisteren geprobeer, en het was fucking KUT! ik kreeg allemaal paniekaanvallen. en kon al helemaal niet slapen.
Hoeveel weed zat er in de cake en hoeveel ervan heb je genomen ?

Meeste mensen is het te veel in het begin, ik kan mij herinneren dat het .5 gram pp is voor beginners, 1 gram als je iets sterker wilt en 1,5 gram pp als je van de kaart wilt zijn ( hoewel ik ook van mensen hoor die meer nodig hebben...) Het kan natuurlijk ook verschillen van dit.


(vreetkick krijgen van de spacecake terwijl hij nog op tafel staat )
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 14:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
K-pax schreef op 11-04-2007 @ 14:04 :
(vreetkick krijgen van de spacecake terwijl hij nog op tafel staat )


Maar goed ondanks de up toch een reactie. Wij hebben van de week ook weer een keer een spacecake gebakken en die deed wel aardig. Dit was de eerste keer dat we hem met wietboter maakte en ik moet zeggen dat hij beter werkte toen we de wiet er gewoon zo doorheen hadden gemikt. Ook hebben we er een keer een met hash gemaakt (zo'n 7 gram in een cake verpoederd en er doorheen gegooid) en daar ben ik 3 dagen echt hard van van de wereld geweest.

Ik denk dat je prima spacecake kan proberen als je nog nooit geblowd hebt alleen je moet wel wat voorzichtiger zijn dan normaal. Dat betekend dus rustig beginnen met een klein plakje en pas na een uur eventueel wat meer nemen. Zorg ervoor dat er iemand bij blijft die nuchter is en er ervaring mee heeft en dan kan er niet zoveel mis gaan. Uiteraard ook zorgen dat je in een vertrouwde omgeving bent waar je kan slapen en dan komt het allemaal goed.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 13:49
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 11-04-2007 @ 15:11 :
Dit was de eerste keer dat we hem met wietboter maakte en ik moet zeggen dat hij beter werkte toen we de wiet er gewoon zo doorheen hadden gemikt.
Dat dacht ik ook te merken toen paar maten van me 'em voor't eerst met wietboter hadden gemaakt. Vage shit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2007, 21:12
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Waarom eten mensen spacecake ook zo gemakkelijk?
Een paddoreep vreet je toch ook niet zo ff weg?
__________________
pr0n parades and drug raids
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:14
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Citaat:
wammus schreef op 11-04-2007 @ 15:11 :


Maar goed ondanks de up toch een reactie. Wij hebben van de week ook weer een keer een spacecake gebakken en die deed wel aardig. Dit was de eerste keer dat we hem met wietboter maakte en ik moet zeggen dat hij beter werkte toen we de wiet er gewoon zo doorheen hadden gemikt. Ook hebben we er een keer een met hash gemaakt (zo'n 7 gram in een cake verpoederd en er doorheen gegooid) en daar ben ik 3 dagen echt hard van van de wereld geweest.

Ik denk dat je prima spacecake kan proberen als je nog nooit geblowd hebt alleen je moet wel wat voorzichtiger zijn dan normaal. Dat betekend dus rustig beginnen met een klein plakje en pas na een uur eventueel wat meer nemen. Zorg ervoor dat er iemand bij blijft die nuchter is en er ervaring mee heeft en dan kan er niet zoveel mis gaan. Uiteraard ook zorgen dat je in een vertrouwde omgeving bent waar je kan slapen en dan komt het allemaal goed.
had je die 7 gr. hash gewoon door 't beslag heen? Want ik zat laatst ook eraan te denken om een hevigere cake te maken dan wat ik normaal doe, aangezien een maat en ik zo'n 2,5 week een boerderij in the middle of nowhere moeten bewonen.
__________________
pr0n parades and drug raids
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 10:10
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Augustus schreef op 12-04-2007 @ 22:12 :
Waarom eten mensen spacecake ook zo gemakkelijk?
Een paddoreep vreet je toch ook niet zo ff weg?
uh, een paddoreep is minder moeite
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 10:32
Verwijderd
Tip: vooral niet teveel nemen, want das niet fijn.
Ik had een ronde cake gebakken, en had aan 1/8 genoeg.
Zat trouwens voor 50 euro aan wiet/hasj in, dus omgerekend zo'n 10 gram.
Dus ik had iets meer dan 1 gram, en dat was perfect.
Lekker in de achtbaan zitten en spacen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 10:34
Verwijderd
Tip: vooral niet teveel nemen, want das niet fijn.
Ik had een ronde cake gebakken, en had aan 1/8 genoeg.
Zat trouwens voor 50 euro aan wiet/hasj in, dus omgerekend zo'n 10 gram.
Dus ik had iets meer dan 1 gram, en dat was perfect.
Lekker in de achtbaan zitten en spacen

Oh, ik moet trouwens wel altijd kotsen van spacecake+alcohol. Afrader dus
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:08
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Hmmz, een up van 6 jaar is wel een erg grote up en verwarrend en lastig en onoverzichtelijk
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol space-cake enzo
hmm-hmm
24 19-11-2005 10:24
Drugs & Alcohol blow enquete...zou je willen invullen please?
evanescence
73 09-07-2005 22:50
Drugs & Alcohol Eerste keer space cake
blankevla
92 26-12-2003 14:27
Drugs & Alcohol Meld hier als je nog nooit geblowd hebt!
Verwijderd
179 22-09-2003 22:28
Drugs & Alcohol spacecake
Ignis
35 07-03-2003 22:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.