Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 23:11
Verwijderd
Als ik dit bericht moet geloven komt Albers niet meer in de F1, wat natuurlijk erg jammer is.

Surf ik weer naar f1racing, kom ik dit tegen. Dus denk je WIlson en Verstappen.

Fout, HE!??

Jah dacht ik ook, surf ik weer hier naartoe zie ik weer dat Wilson zijn contraxct wel niet zo zeker is. Er is nog geen geld gekomen, aangezien nog te wienig mensen in hem hebben geinvesteerd.

Ok, wat dan? Verstappen en..?

Surf ik weer eens naar de Minardi site toe. Kom ik toch echt tot mijn gekke verbazing dit tegen. En dan vooral het onderste zinnetje....
2003 FIA Formula One World Championship - driver Minardi F1 Team
HUH!?

Zoals je begrijpt, in de wereld van de Formule 1 is alles mogelijk zo lijkt het.

Wie nemen nu de laaste zitplaatsen bezet van Minardi? Wordt het dan toch heel misschien Verstappen en Albers? Maar waarom zou ALbers dan liegen?

Of Verstappen en Irvine, ook niet zo gek. Of kom iemand anders om de hoek met een zak geld?

Toch gek die wereld van de Formule 1
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 10:29
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik had begrepen dat Jos Verstappen met een aantal teams onderhandelde en dat Christijan Albers met Minardi rond de tafel zat. Minardi wilde het liefst Albers en als dat niet door zou gaan: Verstappen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 13:18
Verwijderd
Inmiddels zie ik ok dat die pagina van Albers weg is gehaald, hij zal dus wel niet meer inaanmerking komen

Citaat:
Boogie schreef:
Ik had begrepen dat Jos Verstappen met een aantal teams onderhandelde en dat Christijan Albers met Minardi rond de tafel zat. Minardi wilde het liefst Albers en als dat niet door zou gaan: Verstappen.
.

Mjah, Jos zal wel naar Minardi gaan aangezien bijna alles er nu wel op duid. Jos heeft in de fanzone gezegt dat hij op 18 januari het bekend wil maken, tijdens dat evenement
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 13:46
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jos bij Minardi is wel zeker... Kan mij niet voorstellen dat PS toch nog voor een andere rijder kiest. Hij heeft nu eenmaal geroepen dat hij dit jaar voor het podium wil gaan en dan is een ervaren rijder (met die nieuwe vorm van kwalificeren) een must.

Ik denk dat PS zich na seizoen 2003 wel achter de oren zal krabben wanneer Jos die Wilson helemaal zoek heeft gereden. PS heeft nl. veel geld gestopt in het opnieuw bouwen van de Minardi wagen voor dit jaar zodat Justin erin zou passen.

Ik snap trouwens niet waarom PS voor Wilson heeft gekozen.
Die jongen kost alleen maar meer geld (Wilson heeft blijkbaar die som van 5 miljoen Euro om zijn stoeltje te kopen toch niet bij elkaar gekregen tot nu toe...). Hij had naar mijn mening dat geld voor andere zaken kunnen gebruiken en Albers of een andere coureur binnen kunnen halen (Christijan had duidelijk wel al het geld binnen maar de sponsoren wilden geen geld vooruit betalen aan het Minardi team.)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 16:04
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Via de laatste link van Diez kwam ik de bevestiging van Justin Wilson tegen. Maar de datum daarop is van 17/12/2002 dus ik neem aan dat dat alweer uit de wereld is??
Zoniet, dan is er dus nog maar 1 plaats over bij het team uit Faenza.
http://www.minardi.it/eng/press/dett...omunicato=1145
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 16:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Via de laatste link van Diez kwam ik de bevestiging van Justin Wilson tegen. Maar de datum daarop is van 17/12/2002 dus ik neem aan dat dat alweer uit de wereld is??
Zoniet, dan is er dus nog maar 1 plaats over bij het team uit Faenza.
http://www.minardi.it/eng/press/dett...omunicato=1145
Wilson is allang al gepresenteerd als rijder voor het Minardi-team in 2003...
Maar ja je weet het nooit in de F1, ik denk dat als Wilson niet genoeg geld bij elkaar krijgt dat hij niet Race-coureur maar Test-coureur wordt bij het team... Maar de vader van Justin is bereidt zijn Benzinestation te verkopen om het geld dat zijn zoon nodig heeft te kunnen betalen.

Ik las HIER trouwens het bericht dat Jos zeer waarscheinlijk vrijdag al wordt bevestigd als Minardi rijder voor 2003.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 16:36
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:
Wilson is allang al gepresenteerd als rijder voor het Minardi-team in 2003...
Joh, maar ik begreep uit de bovenstaande posts dat er nog 2 open plekken waren...
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 11:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als ik de laatste nieuwtjes mot horen wordt het toch wel Jos hoor...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 12:07
PV
PV is offline
volgens NOS sportjournaal rijdt Josje t komend jaar
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 12:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vanavond is er een persconferentie van Jos samen met Trust.
De nieuwe teammanager van Jos zal hier ook bij aanwezig zijn.
Jos is dus zonder twijfel nieuwe rijder van Minardi en zal dus ook vanavond gepresenteerd worden. En dus met trust als grote sponsor.

Goed nieuws maar eigenlijk wist iedereen t al aan t einde van vorig seizoen.

Bronnen (zoek maar uit...)

F1racing.nl
Verstappen.com
Formula1.com
rtlgrandprix.nl
formule1.nl
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 14:29
Verwijderd
Jawel het is nu wel zeker dat ze vanavond Jos gaan presenteren als Minardi Driver!

Paul Stoddard is nu in nederland

*Is blij * WOei!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:18
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Avatar van * ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
Josje!!!
__________________
----->What are you doing here??...i've come to kick ass..wiewwww<-----
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:32
crosskabouter
crosskabouter is offline
het is nu zeker jos rijd bij minardi dit jaar
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:49
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Josje!!!!! Josje!!!!!

He's back
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:12
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
FORZA JOS!!!!!!!!!!!!!! [SIZE=3]
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:08
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
jee jossie!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:38
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik hoorde het als 1 van de eerste
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:59
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
fijn fijn... wordt het F1 seizoen dat gaat komen een beetje leuker dan vorig jaar
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2003, 12:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
JOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 12:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
JOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:37
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Dit belooft nog een leuk jaartje F1 te worden...
Om de volgende redenen:

1. Jos weer terug .
2. Het ziet er naar uit dat Minardi een goed pakket heeft.
3. Nieuwe kwalificatie systeem wordt gelanceerd.
4. Testtende Albers voor Minardi op de donderdag voor GP-weekend. (nog niet zeker)
5. Misschien worden de electronische hulpmiddelen toch nog afgeschaft. (is naar mijn mening voordeel voor onze Jos, vooral bij de starts)

En zo zijn er nog wel meer redenen te verzinnen dat dit een heel leuk F1 jaartje gaat worden.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:22
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Jaja , Jos kan een hoop punten pakken dit jaar ( eerste 8 krijgen punten ) dus met een beetje uitvallers heb je punten. En waarschijnlijk zal d'r wel weer een demo komen van Minardi en Jos op het altijd zonnige Circuit van Zandvoort.
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:46
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Montoya schreef:
( eerste 8 krijgen punten )
Goh, die nieuwe puntentelling was ik ff vergeten... Weer een puntje voor mijn lijst.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.