Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 11:00
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Meer aandacht voor het milieu. Niet langer onze planeet verzieken met snelwegen en milieu-onvriendelijke industrie.
De aanleg van spoorlijnen en waterwegen dient te worden gestimuleerd. Verkeer over water en spoor verdient zeer sterk de voorkeur boven vervoer over de weg en door de lucht.
Stimuleren van zonne-energie, waterkrachtcentrales, windmolens.
Gratis openbaar vervoer uiteindelijk, betaald uit collectieve belastingen: iedereen betaalt evenveel. Vast bedrag per jaar, OV-belasting.

Gratis zorg voor iedereen, iedereen moet toegang hebben tot goede medische zorg. Voor de rijken niet meer zorg dan voor de armen.
Geen prive-klinieken dus.

En hetzelfde onderwijs voor iedereen. Geen particuliere scholen meer, gewoon alle kinderen bij elkaar. Gratis onderwijs; iedereen die dat intellectueel aan kan moet aan de universiteit kunnen studeren, zonder dat financiële belemmeringen een rol spelen.

Uitkeringen moeten gegarandeerd blijven. Niet nog meer snijden.
Bedrijven mogen oudere mensen niet zomaar ontslaan vanwege hun leeftijd, en ook niet afwijzen op leeftijd.

Asielzoekers die in eigen land gevaar lopen, asielzoekers met kinderen die in Nederland zijn geboren en opgegroeid, en andere specifieke gevallen, moeten hier welkom zijn.

Straffen moeten hoger zijn. Levenslang moet echt levenslang zijn. Lijfstraffen moeten mogelijk zijn, zoals castratie na een overduidelijk bewezen verkrachting, wanneer de verdachte door een meervoudige kamer schuldig is bevonden. (Ik praat dus niet over de sharia of iets dergelijks.)

Niet langer dierproeven voor de cosmetische industrie. Dierproeven voor de farmaceutische industrie moeten kunnen, mits deze werkelijk nodig zijn en dan alleen voor echte medicijnen. Dus niet voor luxe middelen, alleen voor medische zaken.

Alleen een sterke militaire macht kan de Nederlandse waarden in binnen- en buitenland hoog houden. Er moet een dienstplicht volgens het Fortuyn-stelsel komen: zelf kiezen tussen sociale dienstplicht (zoals helpen in een bejaardenhuis) en militaire dienstplicht. Onze militaire macht dient te worden uitgebouwd van 74.000 militairen naar circa 150.000.
Expeditionaire eenheden, zoals Marine, Mariniers en Luchtmobiele Brigade, worden sterk vergroot. Marineschepen mogen kruisraketten dragen. De luchtmacht zal sterk worden uitgebreid met nieuwe Amerikaanse en Russische vliegtuigen.

Nederland moet meer samenwerken met de USA en de UK in de strijd tegen het terrorisme. Een harde aanpak is noodzakelijk. Terroristen moeten levenslang de cel in. Radicale imams die oproepen tot haat, worden niet uitgezet maar in ons land opgesloten. Uitzetting heeft alleen een nog grotere anti-Westerse haat in het Midden-Oosten tot gevolg.

Legeronderdelen (zoals Mariniers, Marechaussee) moeten samenwerken met de politie bij bv. voetbalwedstrijden en ordeverstoringen. De politie heeft dan weer tijd voor echt politiewerk.

Meer cellen bouwen en meer politie op straat is noodzakelijk om de veiligheid te handhaven. Stadswachten, mensen van diensten Stadstoezicht, en bepaalde anderen, krijgen meer bevoegdheden, zoals het uitdelen van bekeuringen, aanhouden van mensen, en preventief fouilleren. Politie en Stadswacht/Stadstoezicht moeten meer geïntegreerd worden. Zo kunnen in politiewagens een politie-beambte en een stadswacht samen rijden, waardoor er tweemaal zoveel patrouilles op straat kunnen zijn. Politiemensen moeten minder bureauwerk doen; het opnemen van aangiftes kan ook door speciaal daarvoor aangesteld en opgeleid kantoorpersoneel. Uiteindelijk moet het aantal politiemensen omhoog van 30.000 naar circa 45.000.

Voor probleemjongeren, zoals de bekende jeugdbendes in de grote steden, moeten speciale heropvoedingskampen komen. Deze jongeren zijn ernstig ontspoord en dienen uit de maatschappij te worden geweerd totdat het weer verantwoord is hen los te laten in de wereld.
Jeugdbendes moeten naar een heropvoedingskamp worden gestuurd volgens TBS-principe: oneindig. Aan een TBS-straf zit geen einde vast; iedere paar jaar vindt een nieuwe beoordeling plaats, en op grond daarvan wordt al dan niet tot vrijlating besloten. Deze probleemjongeren krijgen zo'n straf en daarnaast een voorwaardelijke celstraf. Gaan ze na het heropvoedingskamp opnieuw de fout in, dan volgt een onvoorwaardelijke celstraf van 10 jaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2003, 11:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Moet ik nou bij de SP of de LPF?
De VVD of de PvdA?
GroenLinks of het CDA?

Continu zwerf ik heen en weer van (ultra-)links naar LPF-achtig rechts.

Conclusie: ik pas bij geen enkele partij.
Zal dus ook nooit kunnen stemmen...
Of ik moet op een partij willen stemmen die lijnrecht tegenover de helft van mijn gedachtengoed staat!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:07
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
In grote lijnen ben ik het met je eens, behalve op sociaal-economisch gebied. De WAO moet weer gewoon voor arbeidsongeschikten worden, die op het werk arbeidsongeschikt zijn geworden. Het is immers een soort bescherming tegen de werkgever; geen vergaarbak voor sociale gevallen. Verder zou ik misdadigers liever in werk(tenten)kampen zien (naar Amerikaans model). Ze kosten dan niemand iets; sterker nog, ze leveren hun geld op! Op het gebied van immigratie zie ik je verder niets zeggen over de schijnhuwelijken die tegenwoordig de grootste veroorzaker is van de allochtonen stroom.

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 11:14.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:07
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 12:02:
Moet ik nou bij de SP of de LPF?
De VVD of de PvdA?
GroenLinks of het CDA?

Continu zwerf ik heen en weer van (ultra-)links naar LPF-achtig rechts.

Conclusie: ik pas bij geen enkele partij.
Zal dus ook nooit kunnen stemmen...
Of ik moet op een partij willen stemmen die lijnrecht tegenover de helft van mijn gedachtengoed staat!
Tis inderdaad half/half...
Vind de grond van jouw standpunten. Jouw fundamentele uitgangspunten. Dan kun je daarna vinden wat de inconsequente stappen zijn in je totaalbeeld. Want volgens mij is het dat, inconsequent.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:08
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 12:02:
Moet ik nou bij de SP of de LPF?
De VVD of de PvdA?
GroenLinks of het CDA?

Continu zwerf ik heen en weer van (ultra-)links naar LPF-achtig rechts.

Conclusie: ik pas bij geen enkele partij.
Zal dus ook nooit kunnen stemmen...
Of ik moet op een partij willen stemmen die lijnrecht tegenover de helft van mijn gedachtengoed staat!
Je past het best bij de LPF; alleen op het gebied van natuur&milieu kom je enigzins links uit de hoek.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:13
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 12:07:
In grote lijnen ben ik het met je eens, behalve op sociaal-economisch gebied. De WAO moet weer gewoon voor arbeidsongeschikten worden, die op het werk arbeidsongeschikt zijn geworden. Het is immers een soort bescherming tegen de werkgever; geen vergaarbak voor sociale gevallen. Verder zou ik misdadigers liever in werk(tenten)kampen zien (naar Amerikaans model). Ze kosten dan niemand iets; sterker nog, ze leveren hun geldt op! Op het gebied van immigratie zie ik je verder niets zeggen over de schijnhuwelijken die tegenwoordig de grootste veroorzaker is van de allochtonen stroom.
Nooit geweten dat ik zo rechts ben.

Wat betreft de WAO ben ik het uiteraard met je eens.

Wat gedetineerden betreft: lichte arbeid zou wellicht mogelijk zijn, maar houdt er rekening mee dat onder het Nederlandse rechtssysteem regelmatig onschuldigen worden veroordeeld.
De term 'werkkampen' gaat mij dan ook iets te ver, maar tegen het vrijwillig laten verrichten van enige arbeid heb ik niets.
Vrijwillig, dat wil zeggen: als ze bv. een TV in hun cel willen, moeten ze een bepaald aantal uren werken. Een uur werken = een uur TV kijken, zoiets. Dus, niet werken = geen TV kijken.

Wat schijnhuwelijken betreft: wanneer het werkelijk schijnhuwelijken zijn, moet er ingegrepen worden. Is het een echte relatie, dan is er niets tegen. Wie wil nou twee echt verliefde mensen uit elkaar halen?
Nogmaals, tegen een bewezen schijnhuwelijk (de IND zou hier steeksproefgewijs controles op kunnen houden) moeten maatregelen komen.

Nog een punt: het dragen van gelovige kleding, zoals gezichtssluiers, kan in openbare functies niet worden toegestaan. Een beperkt religieus symbool, zoals een hoofddoekje of keppeltje, mag wel.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:16
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 12:13:
Nooit geweten dat ik zo rechts ben.

Wat betreft de WAO ben ik het uiteraard met je eens.

Wat gedetineerden betreft: lichte arbeid zou wellicht mogelijk zijn, maar houdt er rekening mee dat onder het Nederlandse rechtssysteem regelmatig onschuldigen worden veroordeeld.
De term 'werkkampen' gaat mij dan ook iets te ver, maar tegen het vrijwillig laten verrichten van enige arbeid heb ik niets.
Vrijwillig, dat wil zeggen: als ze bv. een TV in hun cel willen, moeten ze een bepaald aantal uren werken. Een uur werken = een uur TV kijken, zoiets. Dus, niet werken = geen TV kijken.

Wat schijnhuwelijken betreft: wanneer het werkelijk schijnhuwelijken zijn, moet er ingegrepen worden. Is het een echte relatie, dan is er niets tegen. Wie wil nou twee echt verliefde mensen uit elkaar halen?
Nogmaals, tegen een bewezen schijnhuwelijk (de IND zou hier steeksproefgewijs controles op kunnen houden) moeten maatregelen komen.

Nog een punt: het dragen van gelovige kleding, zoals gezichtssluiers, kan in openbare functies niet worden toegestaan. Een beperkt religieus symbool, zoals een hoofddoekje of keppeltje, mag wel.
Je bent echt een LPF-er! Ik ben zelf vaak nog wat rechtser dan de LPF, maar als ik jou stukje leest is het net alsof ik Mat Herben hoor spreken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 12:08:
Je past het best bij de LPF; alleen op het gebied van natuur&milieu kom je enigzins links uit de hoek.
En dat is voor mij juist een van de belangrijkste punten...

-Geen snelwegen meer.
-Meer spoorlijnen.
-Meer busbanen, voorrang voor bussen (ook reisbussen) in het verkeer.
-Verhoging wegenbelasting en accijnzen.
-Daarna invoering van rekeningrijden.
-> Uiteindelijk gratis openbaar vervoer.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:24
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 12:16:
Je bent echt een LPF-er! Ik ben zelf vaak nog wat rechtser dan de LPF, maar als ik jou stukje leest is het net alsof ik Mat Herben hoor spreken.
Op veel punten wel, ja.

Ik ben overigens tegen de aankoop en participatie in het ontwikkelingsproces van de JSF.
Liever de F/A-18E/F Super Hornet, de F-22 Raptor, en wat nieuwe Russische vliegtuigen...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:26
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 12:23:
En dat is voor mij juist een van de belangrijkste punten...

-Geen snelwegen meer.
-Meer spoorlijnen.
-Meer busbanen, voorrang voor bussen (ook reisbussen) in het verkeer.
-Verhoging wegenbelasting en accijnzen.
-Daarna invoering van rekeningrijden.
-> Uiteindelijk gratis openbaar vervoer.
Op dat punt ben je inderdaad weer links. Jammer dat je niet op 2 partijen kunt stemmen hè?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:37
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Anneee schreef op 22-05-2003 @ 12:26:
Op dat punt ben je inderdaad weer links. Jammer dat je niet op 2 partijen kunt stemmen hè?
Ja, precies...

Halve stem naar links, halve stem naar rechts...

Een kleine hindernis is dat ik in zowel m'n linkse als m'n rechtse standpunten nogal ultra- ben.
Mijn steun aan Amerika valt eerder onder ultra-rechts, m'n milieu-plannen onder ultra-links.
De PvdA is dan ook niets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:38
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 12:37:
Mijn steun aan Amerika valt eerder onder ultra-rechts, m'n milieu-plannen onder ultra-links.
De PvdA is dan ook niets voor mij.
Ik wilde CDA zeggen, maar die hebben nou niet bepaald een goed milieu-beleid...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:39
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 12:07:
In grote lijnen ben ik het met je eens, behalve op sociaal-economisch gebied. De WAO moet weer gewoon voor arbeidsongeschikten worden, die op het werk arbeidsongeschikt zijn geworden. Het is immers een soort bescherming tegen de werkgever; geen vergaarbak voor sociale gevallen. Verder zou ik misdadigers liever in werk(tenten)kampen zien (naar Amerikaans model). Ze kosten dan niemand iets; sterker nog, ze leveren hun geld op! Op het gebied van immigratie zie ik je verder niets zeggen over de schijnhuwelijken die tegenwoordig de grootste veroorzaker is van de allochtonen stroom.
en hoe zit het met de mensen die nooit hebben kunnen werken??? die al vanaf het begin arbeidsongeschikt zijn. die verdienen toch ook een WAO?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:40
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 22-05-2003 @ 12:39:
en hoe zit het met de mensen die nooit hebben kunnen werken??? die al vanaf het begin arbeidsongeschikt zijn. die verdienen toch ook een WAO?
Die horen in de bijstand.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:48
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 12:40:
Die horen in de bijstand.
Bijstand, WAO, al die dingen moeten samen gaan in een pakket.
Met een basisbedrag van bv. 1100 euro per maand.

Mijn vader zit nu thuis met een uitkering van 900 euro per maand, inmiddels alweer 6 jaar. Ontslagen omdat 'ie toen 52 was; te oud, vaarwel!
Heeft een hele omscholing gehad tot ICT'er, stage op een middelbare school, afgelopen jaar een ID-baan (Melkert-baan) op een ROC, en nu kan 'ie daar ook weer vertrekken.

Ach ja, we houden er een relatief hoge leeftstijl op na...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:50
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 12:48:
Bijstand, WAO, al die dingen moeten samen gaan in een pakket.
Met een basisbedrag van bv. 1100 euro per maand.

Mijn vader zit nu thuis met een uitkering van 900 euro per maand, inmiddels alweer 6 jaar. Ontslagen omdat 'ie toen 52 was; te oud, vaarwel!
Heeft een hele omscholing gehad tot ICT'er, stage op een middelbare school, afgelopen jaar een ID-baan (Melkert-baan) op een ROC, en nu kan 'ie daar ook weer vertrekken.

Ach ja, we houden er een relatief hoge leeftstijl op na...
Met mijn vader is het niet veel beter, maar hij zit niet in de WAO in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 12:50:
Met mijn vader is het niet veel beter, maar hij zit niet in de WAO in ieder geval.
Vandaar dus mijn plan om bedrijven te verbieden oudere werknemers zomaar te ontslaan.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:52
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Dit kwam overigens al eens eerder in mij op:

Zou er in de maatschappij voldoende draagvlak zijn voor een partij, gebaseerd op mijn idealen?

En zouden er mensen aan mee willen werken? (BARON?)

Oeh, ik schrik van mezelf.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2003, 11:54
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 12:52:
Dit kwam overigens al eens eerder in mij op:

Zou er in de maatschappij voldoende draagvlak zijn voor een partij, gebaseerd op mijn idealen?

En zouden er mensen aan mee willen werken? (BARON?)

Oeh, ik schrik van mezelf.
Ik denk van wel. Mijn achterban wacht op het moment dat ik de politiek in ga.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 12:54:
Ik denk van wel. Mijn achterban wacht op het moment dat ik de politiek in ga.
Jouw achterban? Leg uit...

Anyway, ik ga zo eens eten...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:05
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 13:01:
Jouw achterban? Leg uit...

Anyway, ik ga zo eens eten...
Vrienden, kennissen etc. Men vindt het wel bij mij passen. Ik pas over een hele lange tijd. Eerst eens een opleiding voltooien en daarna eerst eens een tijdje echt werken. Politiek is pas iets als ik wat ouder ben en niet meer zo hard kan werken. Ik denk dat dit nog minstens zo'n 30 jaar op zich laat wachten.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:14
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Check dit dan eens Fleet Admiral Tijd voor een nieuwe partij. : http://www.worldtrans.org/hw/HoloWorld.html
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 22-05-2003 @ 13:14:
Check dit dan eens Fleet Admiral Tijd voor een nieuwe partij. : http://www.worldtrans.org/hw/HoloWorld.html
Leuk, maar niet realistisch... zal nooit werkelijkheid worden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 13:05:
Vrienden, kennissen etc. Men vindt het wel bij mij passen. Ik pas over een hele lange tijd. Eerst eens een opleiding voltooien en daarna eerst eens een tijdje echt werken. Politiek is pas iets als ik wat ouder ben en niet meer zo hard kan werken. Ik denk dat dit nog minstens zo'n 30 jaar op zich laat wachten.
Dan ben je al minstens 51...

Ik kies er juist voor snel actief te worden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:33
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 13:05:
Vrienden, kennissen etc. Men vindt het wel bij mij passen. Ik pas over een hele lange tijd. Eerst eens een opleiding voltooien en daarna eerst eens een tijdje echt werken. Politiek is pas iets als ik wat ouder ben en niet meer zo hard kan werken. Ik denk dat dit nog minstens zo'n 30 jaar op zich laat wachten.
Nou snap ik waarom jij zo graag levenslang voor Volkert wilde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2003 @ 13:33:
Nou snap ik waarom jij zo graag levenslang voor Volkert wilde.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:45
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
@BARON en FA: dat kan nog gezellig worden! Ik koester namelijk ook politieke aspiraties (voor welke partij lijkt me wel duidelijk).
Maar in tegenstelling tot BARON wil ik wel zo snel mogelijk beginnen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:56
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 12:00:
Heel interesant verhaal
Leuke ideeen, ik ben het ook wel, met uitzondering van jouw ideeen over zonneenergie en dierproeven, mee eens maar waar moeten al die dingen bekostigd worden?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:07
Verwijderd
gratis zorg
gratis onderwijs
gratis OV

ok...

Waarvan moet de staat dat betalen? of komt overal belasting voor in de plaats?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 22-05-2003 @ 14:45:
@BARON en FA: dat kan nog gezellig worden! Ik koester namelijk ook politieke aspiraties (voor welke partij lijkt me wel duidelijk).
Maar in tegenstelling tot BARON wil ik wel zo snel mogelijk beginnen.
Ach, op heel wat terreinen kunnen we toch samenwerken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Waar we het van gaan betalen?

Besparingen, bezuinigingen.
Zoals:
-geen cent overheidssubsidie voor voetbalclubs.
-geen aanleg van nieuwe snelwegen.
-geen nieuwe autoviaducten.
-controle op aanbesteding bouwprojecten.
-snijden in de bureaucratie.
-corrupte ambtenaren per direct ontslaan.

En daarnaast een OV-belasting van 50 euro per persoon per jaar.
Dat is namelijk al voldoende om het OV in heel Nederland gratis te maken!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 16:37
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 15:21:
En daarnaast een OV-belasting van 50 euro per persoon per jaar.
Dat is namelijk al voldoende om het OV in heel Nederland gratis te maken!
Voldoende om het huidige OV van te beta;en of het toekomstige gratis OV met een sterk toegenomen reizigersaantal?
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 22-05-2003 @ 17:37:
Voldoende om het huidige OV van te beta;en of het toekomstige gratis OV met een sterk toegenomen reizigersaantal?
Van 50 euro per persoon per jaar, zonder uitzondering, kan het OV in heel Nederland zoals het nu is gehandhaafd worden.

En het geld wat nu naar nieuwe wegen gaat kan voor nieuwe spoorlijnen worden gebruikt.

Het geld dat gemeentes nu weggeven aan bijna failliete voetbalclubs kan worden gebruikt om busbanen aan te leggen en meer bussen te laten rijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Literatuurbesprekingen
Verwijderd
17 15-07-2004 15:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoger straffen werkt wel.
Verwijderd
81 27-06-2004 20:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn getaart muhhahaha
HoñeY
156 15-04-2002 16:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.