Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 19:01
Ydorfine
Avatar van Ydorfine
Ydorfine is offline
ik heb een probleem. naarmate mijn relatie steeds langer duurt raak ik minder makkelijk opgewonden. vroeger toen de vonken er nog vanaf sprongen was ik snel geil, maar tegenwoordig wil het niet meer zo. mijn vriend denkt dat ik niet meer verliefd ben, en ik vind sex steeds meer een gedoe worden dat ik liever oversla.

wie kan mij tips geven, en liever geen tips als: ga eens naar de sexshop, doe eens romantisch, want dat soort dingen zijn al bedacht en uitgeprobeerd door ons, met weinig effect...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:03
Verwijderd
aan de pil gaan of van pil veranderen?

ik zou t anders ook niet weten, heb t nooit gehad
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:29
Geranium
Geranium is offline
Citaat:
Ydorfine schreef op 23-05-2004 @ 20:01 :
ik heb een probleem. naarmate mijn relatie steeds langer duurt raak ik minder makkelijk opgewonden. vroeger toen de vonken er nog vanaf sprongen was ik snel geil, maar tegenwoordig wil het niet meer zo. mijn vriend denkt dat ik niet meer verliefd ben, en ik vind sex steeds meer een gedoe worden dat ik liever oversla.

wie kan mij tips geven, en liever geen tips als: ga eens naar de sexshop, doe eens romantisch, want dat soort dingen zijn al bedacht en uitgeprobeerd door ons, met weinig effect...
* Elkaar wat minder zien.
* Tijd maken voor seks, bijvoorbeeld zondagmiddag.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Geranium schreef op 23-05-2004 @ 20:29 :
* Elkaar wat minder zien.
* Tijd maken voor seks, bijvoorbeeld zondagmiddag.
Ja.. en je helemaal laten opgeilen door hem. Geef 'm de kans dan ook, ga niet denken: pff, krijgen we dit weer, laat maar. Laat hem je maar verwennen en helemaal in de stemming krijgen. Sluit je er niet voor af

Het is vaak zo dat je in het begin wel de hele dag bij elkaar zou willen zijn en zou willen knuffelen en sex hebben en dat dat na een tijdje minder wordt.. vaak wordt dit ook vanzelf wel weer meer.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:01
Ydorfine
Avatar van Ydorfine
Ydorfine is offline
Citaat:
Geranium schreef op 23-05-2004 @ 20:29 :
* Elkaar wat minder zien.
* Tijd maken voor seks, bijvoorbeeld zondagmiddag.
we zien elkaar door de week niet, vanwege 100 km afstandsprobleem, anders zou eht wel een goede zijn.
__________________
gevangen in indolentie, onvermurwbare teruggetrokkenheid.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ydorfine schreef op 23-05-2004 @ 21:01 :
we zien elkaar door de week niet, vanwege 100 km afstandsprobleem, anders zou eht wel een goede zijn.
Een weekend of misschien 2 overslaan kan toch ook.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:08
Geranium
Geranium is offline
Citaat:
MCH schreef op 23-05-2004 @ 21:07 :
Een weekend of misschien 2 overslaan kan toch ook.
Of afspreken dat je een heel weekend niet aan elkaar mag zitten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Geranium schreef op 23-05-2004 @ 21:08 :
Of afspreken dat je een heel weekend niet aan elkaar mag zitten.
Tot de vonk opeens overslaat ofzo? Lijkt me dat je elkaar dan beter helemaal niet kan zien straks raakt de 1 nog gefrustreerd --> ruzie. Gewoon elkaar niet zien jullie hebben vast nog wel eigen levens.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:17
Geranium
Geranium is offline
Citaat:
MCH schreef op 23-05-2004 @ 21:10 :
Tot de vonk opeens overslaat ofzo? Lijkt me dat je elkaar dan beter helemaal niet kan zien straks raakt de 1 nog gefrustreerd --> ruzie. Gewoon elkaar niet zien jullie hebben vast nog wel eigen levens.
Haha. Van één weekend geen seks is nog nooit iemand gefrustreerd geworden hoor. (En het is dus wel belangrijk dit met haar vriend te overleggen en dergelijke.)

Ik weet niet hoe TS haar relatie verder is, maar ik kan me voorstellen dat ze het wel fijn vindt om bij haar vriend te zijn, dus waarom zou ze hem dan twee weken niet moeten zien?
Door af te spreken even geen seks te hebben hoeft het niet en kunnen ze vanzelf zien hoe het verder gaat.
Mist zij na een tijdje de seks wel? Of niet? Is haar vriend haar beste vriend, maar ook nog haar minnaar? Etc.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:18
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Bekend probleem. In langere relaties gaat vaak de zin in sex eraan geloven aangezien het na langere tijd wat eentoniger gaat worden met steeds minder afwisselingen. Probeer andere plekken dan in het bedje of onder de douche, ga eens voor het superuitgebreide vrijen en andere keer voor het vluggertje. Hou die afwisseling erin, da's vaak al een hele drempel. De 2e drempel is vaak idd dat je zoiets gaat krijgen van: pfff... nou ja, ik vind het ook sneu voor hem, dus moet dan maar even. Met die instelling zal je er ook niet van genieten. Is dus ook een drempel waar je je overheen moet zetten. Denk bij jezelf: vandaag ga ik me laten verwennen en niets houd me daarin tegen.

Mocht dit allemaal falen, dan zal je moeten accepteren dat in het sexleven van de langere relaties pieken en dalen zitten. Want die zijn er nou eenmaal. Een paar weken zonder sex en je dan eens goed laten verwennen doet vaak wonderen en veroorzaakt weer een piek van een paar weken. Daarna zakt het weer wat af. etc etc.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:21
Verwijderd
Wat dacht je van praten. Mensen vergeten dat nog wel eens. Praat erover dat je sex minder interessant vindt en kom dan samen met leuke ideeën. Je groeit zo ook mee naar elkaar toe.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:39
pinokio
pinokio is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-05-2004 @ 21:18 :
Bekend probleem. In langere relaties gaat vaak de zin in sex eraan geloven aangezien het na langere tijd wat eentoniger gaat worden met steeds minder afwisselingen. Probeer andere plekken dan in het bedje of onder de douche, ga eens voor het superuitgebreide vrijen en andere keer voor het vluggertje. Hou die afwisseling erin, da's vaak al een hele drempel. De 2e drempel is vaak idd dat je zoiets gaat krijgen van: pfff... nou ja, ik vind het ook sneu voor hem, dus moet dan maar even. Met die instelling zal je er ook niet van genieten. Is dus ook een drempel waar je je overheen moet zetten. Denk bij jezelf: vandaag ga ik me laten verwennen en niets houd me daarin tegen.

Mocht dit allemaal falen, dan zal je moeten accepteren dat in het sexleven van de langere relaties pieken en dalen zitten. Want die zijn er nou eenmaal. Een paar weken zonder sex en je dan eens goed laten verwennen doet vaak wonderen en veroorzaakt weer een piek van een paar weken. Daarna zakt het weer wat af. etc etc.
kijk, dat is nou een tip
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 22:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
op zich is het natuurlijk normaal dat jullie niet meer als beesten neuken, zoals in het begin (naja... bij wijze van spreken). Maar als jij echt tegen de seks op gaat zien, dan is er idd iets niet helemaal in orde. Weet je wat nog wel s wil helpen? Zélf het initiatief nemen.... Succes
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:29
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik ken het. En ik vind het maar niks.
Ik zou zeggen: gooi het roer om. Probeer eens iets compleet anders. Andere plek, ander standje, andere volgorde. Dit is eigenlijk al gezegd, maar misschien werkt het wel.
Ik ben zelf ook van plan om idd wat vaker de seksshop te bezoeken, rollenspellen te doen, sexy outfitjes voor hem aantrekken en eens zélf helemaal het initiatief nemen. Ik hoop echt dat het helpt.
Succes iig!!
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ydorfine schreef op 23-05-2004 @ 20:01 :
ik heb een probleem. naarmate mijn relatie steeds langer duurt raak ik minder makkelijk opgewonden. vroeger toen de vonken er nog vanaf sprongen was ik snel geil, maar tegenwoordig wil het niet meer zo. mijn vriend denkt dat ik niet meer verliefd ben, en ik vind sex steeds meer een gedoe worden dat ik liever oversla.

wie kan mij tips geven, en liever geen tips als: ga eens naar de sexshop, doe eens romantisch, want dat soort dingen zijn al bedacht en uitgeprobeerd door ons, met weinig effect...
Jeeez, dat is precies wat mijn vriend nu heeft na 2 jaar.....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:38
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik ben nu ook al een hele tijd samen, en ik moet zeggen ik merk er niks van. Ik kan gerust nog 3 keer per dag als het moet ...

Misschien wordt het tijd dat je eens iets nieuw probeert, een ander standje ofzo ...

Mijn vriend heeft voor mij zo eens een kaartspel gekocht met allemaal standjes op. Wel soms dan houdt hij de kaarten voor me, en mag ik er een trekken ! Dat standje proberen we dan eens .. brengt afwisseling en uitdaging.

Wat je ook kan proberen is eens blinddoeken. Als je niet ziet wat er bebeurd geraak je misschien opgewonden (is bij mij toch wel het geval !!)
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:02
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 24-05-2004 @ 22:29 :
en eens zélf helemaal het initiatief nemen.
volgens mij is dat het beste wat een vrouw kan doen....
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 09:01
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
dext0r schreef op 24-05-2004 @ 23:02 :
volgens mij is dat het beste wat een vrouw kan doen....
Klopt, je krijgt zó'n enorme zelfvertrouwen-boost dat je wel opgewonden moét worden.


En de mannen houden ervan he? Maar dat was vast ook wat je bedoelde.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:02
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
mijn tip: maak het uit, spreek af dat je geen relatie met een ander begint, zie elkaar om te 2 weken en evoila: s p e t t e r e n d e seks
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:16
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Optima schreef op 25-05-2004 @ 18:02 :
mijn tip: maak het uit, spreek af dat je geen relatie met een ander begint, zie elkaar om te 2 weken en evoila: s p e t t e r e n d e seks
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 25-05-2004 @ 18:02 :
mijn tip: maak het uit, spreek af dat je geen relatie met een ander begint, zie elkaar om te 2 weken en evoila: s p e t t e r e n d e seks
Is het nou al weer uit?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:09
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik heb er geen last van, maar ik zie mijn vriend ook niet zo vaak, dat scheelt.
Elkaar niet zo vaak zien + meer afwisseling en als dat niet werkt ja, moet je je gewoon bij neerleggen denk ik dan.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 21:19
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik kon er na een lange tijd met mijn exvriend nog steeds geen genoeg van krijgen en hij ook niet, zelfs toen onze relatie zelf niet zo goed meer ging.
Probeer de spaningen wat op te bouwen door (zoals eerder gezegd) een tijdje van elkaar af te blijven en elkaar een beetje uit te dagen/pesten zodat je al opgewonden wordt.. Tja, beetje nutteloos dit, ik weet het verder ook niet zo goed.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:31
Billy_bob
Billy_bob is offline
Krijg steeds MEER zin eigenlijk en had maandag een jaar .
ik krijg er echt geen genoeg van geniet er elke keer van.
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hij wil geen sex meer....
zonnetje1985
83 16-11-2005 11:36
Seksualiteit geen zin in sex
miss x
43 03-10-2005 19:30
Liefde & Relatie Vies van m'n vriend...
*~*SaN*~*
186 16-07-2005 12:56
Liefde & Relatie stress niet goed voor een relatie?
damaetas
9 28-05-2003 22:09
Seksualiteit Wat is uw seksuele IQ?
slisje
46 22-06-2002 02:15
Liefde & Relatie Ik wil jullie mening hierover weten graag
Verwijderd
34 24-02-2002 22:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.