Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2007, 13:07
Verwijderd
hahahaha, LL duikt opeens overal op
Advertentie
Oud 07-10-2007, 20:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Er gaat even iets mis met de stemmen dus ik kan het verhaal voorlopig niet posten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-10-2007, 20:24
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Culemborg, 15:37
Eindelijk werd de deur geopend. Twinkebel en de anderen van het D-team hadden vijf minuten staan aanbellen. Een norse, oude man verscheen in de deuropening. 'Komt u verder, de vrouw des huizes wacht u op in de eetkamer.' Han confisqueerde meteen de beste stoel aan de eettafel. 'Hier zit ik, waar ik een goed zicht heb op al het eten!' De tafel was rijkelijk bedekt. In het midden van de tafel lag een groot bord met daarop een gebraden lam. Aan beide kanten ernaast stonden onder andere een schaal rijst, een bord gestoofde varkensvlees en een bord kebab. Han nam van alles wat. De butler keek de New Yorker vies aan. De rest ging ook aan tafel zitten. Twinkebel werd ongeduldig 'U zei toch dat Mevrouw Sacha hier in de eetkamer was?' 'Dat klopt,' zei de butler, 'ze zit al aan tafel.' Pas toen merkte het team op dat er iemand aan de andere kant van de tafel zat, tegenover Han.

Monaco, 07:00
Twinkebel had zich gehaast naar de kamer van PixelDansje, van waar zojuist een harde knal te horen was. 'Godverdomme! Nee, niet PixelDansje!' Sterrenmeisje en Martino kwamen de kamer binnen hollen. 'WAT WAS DAT?!' riep Sterrenmeisje met een verstijfde blik. Twinkebel wees naar de voet van PixelDansje die onder de ineengezakte tafel lag 'Ze hebben PixelDansje te pakken gekregen. Ze hebben haar gedood.' Martino keek om zich heen. Overal lagen bloederige lichaamsdelen van PixelDansje. Hij besefte dat ze hier niet veilig waren; als ze PixelDansje konden pakken, konden ze iedereen pakken.
'Kijk!' Sterrenmeisje had een wit kaartje in haar hand. 'Wat is dat?' vroeg Twinkebel. 'Het is een simkaart.' 'Da's waar ook!' riep Twinkebel 'Ze kreeg een pakketje voordat hier een bom ontplofte! Er moet een telefoonbom in gezeten hebben!' Sterrenmeisje keek verward 'Maar waarom is de simkaart dan niet ontploft?' Ondertussen had Martino zijn telefoon al opengeklikt en de simkaart eruit gehaald. Hij nam de kaart uit Sterrenmeisjes handen, die hij in zijn mobiele telefoon stak. Hij drukte 0000[ in, waarna het welkomstscherm verscheen. Martino scrolde door de oproepenlijst, onderaan stond het nummer dat het laatst gekozen was: 0345543232. Martino drukte op het belknopje, op het scherm verscheen een langer nummer 0031345543232 #Dit nummer bestaat niet# 'Hmm, dacht ik al, ik zal even opzoeken waar dit nummer vandaan komt.' Martino liep naar zijn kamer en ging achter de pc zitten. Sterrenmeisje en Twinkebel gingen achter hem staan. 'Ahah, ik heb het! Volgens Wikipedia is het een nummer uit de Nederlandse plaats Culemborg.' Twinkebel riep meteen het hele D-Team bij elkaar om zich klaar te maken voor vertrek naar Nederland.

Culemborg, 15:41
Crazygirlsacha draaide zich om op de stoel waarop ze zat. 'Goedemiddag, leden van het D-Team. Ik hoop dat jullie van de reis genoten hebben.' 'Ik in ieder geval niet,' zei Zoemzoem 'de stoelen zaten niet lekker.' Twinkebel had geen tijd voor een leuk praatje. 'Nou, Sacha, aan de telefoon vertelde je dat het nummer gebruikt was om door te verwijzen naar een ander nummer?' 'Dat klopt. Ik heb inmiddels uitgevonden, welk nummer dat is.' Crazygirlsacha maakte een gebaar naar de butler, hij verliet de kamer. Even later kwam hij terug met een laptop in zijn handen. 'Alstublieft, mevrouw Sacha.' 'Dankje, Trophus. Je kunt gaan.' Crazygirlsacha sprak verder 'Het lijkt erop dat de ontsteker vanuit Luxemburg bediend is. Ik heb de nodige voorbereidingen getroffen. Vanavond om 20:00 vertrekt ons vliegtuig naar Luxemburg.' '"Ons" vliegtuig?' vroeg de Amerikaan met een volle mond. 'Ja, inderdaad. Je dacht toch niet dat ik niet meeging? Ik wil dit voor geen goud missen, bovendien kunnen jullie mijn hulp goed gebruiken.' Twinkebel was het ermee eens 'Dat klopt. Sacha is een ervaren scherpschutter die nooit mist.' 'Mijn butler, Trophus, kan zelf ook wat kunstjes; hij kan alles doden met zijn blote handen.'

Een winkelstraat in Luxemburg, 21:03
De telefoon van Sterrenmeisje gaat over; ze ziet dat het Twinkebel is die haar probeert te bellen, maar ze heeft geen zin nu op te nemen. Even later gaat de telefoon van Crazygirlsacha, ook die neemt niet op. 'Ja, laat ons lekker shoppen, joh.' Ze deed haar telefoon uit. 'Inderdaad, Sacha, nu we hier zijn, moeten we toch even langs de winkels gaan.' Sterrenmeisje deed haar telefoon ook uit.

City Hotel, Luxemburg, 21:06
'Waarom nemen ze niet op?!' Twinkebel liep gestrest heen en weer. Han kon zich niet echt druk maken: 'Als die twee tutjes winkelen belangrijker vinden dan het D-team, moeten ze het zelf weten. Alleen moeten ze niet gaan zeuren als de tas straks ontploft en zij in duizend stukjes over de winkelstraten liggen.' Trophus ergerde zich duidelijk aan deze uitspraak, maar hij liet niets horen. Twinkebel moest er wel wat van zeggen: 'Ben je gek ofzo?! Ze zitten in ons team, en we hebben ze nodig! Bovendien kunnen we ons geen onschuldige mensenlevens meer veroorloven!' Hanneke negeerde de uitval van Twinkebel en stortte zich weer op zijn eten.

City Hotel, Luxemburg, 21:30
'Nog steeds niks gebeurd, ik wed dat iedereen in orde is' opperde Hanneke en stond op...

Deelnemers
01) Daboman (weerwolf)
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52
08) Lisaaah(geliefde)
09) Maxwell
10) drukknoopje (dorpeling)
11) Pippeloen (weerwolf)
12) death-tears (cupido)
13) Kazet Nagorra (verrader-geliefde)
14) Darkiekurd (dorpeling)
15) Tink* (weerwolf)
16) Femic (jager)
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix (dorpeling)
20) PixelDansje (dorpeling)
21) flyaway (heks)
22) crazygirlsacha

Blauw=gedood
Rood=opgegeten
Groen=meegesleurd in de val van de jager
Paars=gestorven aan liefdesverdriet

Dit keer weer niemand opgegeten, het verhaal met dank aan mr soija.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 07-10-2007 om 20:46.
Oud 07-10-2007, 21:01
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Tovenaar
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-10-2007, 21:09
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Of eerste keer was de tovenaar en nu de wolfsbane, maar dat maakt niet uit!
Dank voor het verhaal Soija
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 07-10-2007, 22:09
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Of eerste keer was de tovenaar en nu de wolfsbane, maar dat maakt niet uit!
Dank voor het verhaal Soija
Dan heeft de tovenaar het ook een keer goed gedaan
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-10-2007, 22:47
Verwijderd
wat een ontzettend raar spel weer. eerste keer een wolf, twee keer niemand dood...
Oud 07-10-2007, 23:44
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
wolfsbane?
__________________
Abc.
Oud 07-10-2007, 23:45
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
yay ik heb een functie in het verhaal
yay er is niemand dood
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 08-10-2007, 00:21
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
cool! ik ben scherpschutter! vet stoer!
Oud 08-10-2007, 10:28
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Mensen ga alsjeblieft nuttige posts doen over hoe jullie mijn moordenaar gaan ophangen!!!

*dood is*
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 08-10-2007, 10:56
Verwijderd
maar ik heb gewoon geen nuttige ideeen!

ik vind het rot actieve spelers weg te spelen, maar flauw om stille eruit te stemmen...
Oud 08-10-2007, 15:43
Verwijderd
ik denk dat ik op biertank ga stemmen.
Oud 08-10-2007, 16:49
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ga voor Maxwell. Normaal zegt 'ie toch wel wat meer geloof ik.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-10-2007, 17:26
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Maar biertank is normaal ook actiever, tenminste ik geloof niet dat hij vaak theorieen post, maar hijpost wel meer dan dat hij nu doet. Dus ik ga mee met Sterrenmeisje en stem op biertank.

Gaaf dat er weer niemand uit is trouwens. De tovenaar is goed bezig.
__________________
Wark!
Oud 08-10-2007, 17:29
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Biertank post toch altijd alleen maar dat hij een wolf is. Maar als jullie allemaal Biertank posten wil ik misschien nog wel meegaan.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-10-2007, 17:41
Mohammed'95
Avatar van Mohammed'95
Mohammed'95 is offline
Ik denk dat ik op biertank 52 stem omdat:

1. Ik geen gelijkspel wil.
2. Hij normaal actiever is dan nu.
__________________
You talkin' to me? You talkin' to me? No? Then shut the fuck up.
Oud 08-10-2007, 17:46
Mohammed'95
Avatar van Mohammed'95
Mohammed'95 is offline
Biertank 52
Sterrenmeisje
Flowtje
Mohammed'95
Hanneke
__________________
You talkin' to me? You talkin' to me? No? Then shut the fuck up.
Oud 08-10-2007, 18:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga ook mee met biertank. Omdat hij zo stil is, en omdat ik momenteel geen beter idee heb.
__________________
you're not my demographic
Oud 08-10-2007, 18:33
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ik ga voor biertank52 omdat ik geen gelijk spel wil (as if...) en omdat iedereen zo stil is dat ik geen keuze kan maken gebaseerd op de discussies en theorieen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 08-10-2007, 19:06
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
biertank wordt t
Oud 08-10-2007, 19:12
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
biertank wordt t
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 08-10-2007, 19:38
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
2. Hij normaal actiever is dan nu.
Dit is de eerste keer dat je meespeelt, toch?

Ik heb toch Maxwell gestemd, omdat ik de tijd zag en toen snel heb gestemd. En bovendien denk ik meer Maxwell dan Biertank.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-10-2007, 19:41
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik heb perongeluk een fout knopje gedrukt, sorry
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 08-10-2007, 20:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Geen uitslag vandaag?
__________________
you're not my demographic
Oud 08-10-2007, 20:44
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik heb nog niks van EoS of Vlindertjuh gehoord, maar zei wilden schrijven vandaag.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 08-10-2007, 20:46
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ze zijn er mee bezig, maar het lukte niet! Het komt...!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 08-10-2007, 21:35
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Het verhaal komt eraan, maar we willen een extra lang verhaal posten en we zijn net pas thuis.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-10-2007, 21:51
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik heb nog niks van EoS of Vlindertjuh gehoord, maar zei wilden schrijven vandaag.
Zei ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-10-2007, 22:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het verhaal komt eraan, maar we willen een extra lang verhaal posten en we zijn net pas thuis.
En?
__________________
you're not my demographic
Oud 08-10-2007, 23:21
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
zit er al schot in, jongens?
Oud 08-10-2007, 23:22
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Luxemburg, gisteravond
‘En nu?’ vroeg Han, nadat hij zijn derde portie friet naar binnen had gewerkt. ‘Het spoor is nu ijskoud.’ ‘Ik ben er al mee bezig’ zei Twinkebel. ‘De teamleden vallen als vliegen, dus nu we geen spoor meer hebben, gaan we onze verliezen aanvullen. Ik heb al drie kandidaten geselecteerd. De eerste woont hier niet eens zo ver vandaan.’ ‘Zit er ook een vrouw bij?’ vroeg Martino. Hij was zich al aan het verheugen op het feit dat er misschien een vrouw bij kon zitten, hij stond namelijk alweer een tijdje droog. Twinkebel schudde echter van nee.

Brussel, gisternacht
‘Yeah, eindelijk weer een plek waar we kunnen winkelen’ Sacha en Sterrenmeisje zagen het al helemaal zitten. ‘Ik heb sowieso nog een nieuwe bikini nodig, anders moet ik dadelijk twee dagen in dezelfde bikini rondlopen’ vervolgde Sterrenmeisje. ‘Meiden, meiden, we zijn hier om iemand op te halen’ sprak Twinkebel hen berispend toe. ‘Hij schijnt de kwaliteit te hebben om ons aan dingen te laten denken waar we normaal niet aan zouden denken.’ Trophus was het echter niet eens met het tijdstip ‘Het is al veel te laat, normale mensen liggen nu allang in bed’ bromde hij. ‘Waar blijft die kerel? Dan kunnen we eindelijk gaan slapen.’ De rest van het team had in de verte echter al een man zien lopen. Hij kom steeds dichterbij. Toen hij bij Twinkebel stond, konden ze hem echt goed zien. Het was een kleine, gezette man met een frietje in de hand. ‘Ha, eindelijk iemand waarmee ik kan opschieten’ Han was helemaal in zijn sas dat er nog iemand zo laat honger had. ‘Goedenavond mensen, ik ben Maxwell. Allé, zullen we maar gaan? Ik heb van Twinkebel gehoord dat we nog verder moeten.’ Twinkebel knikte bevestigend ‘Er wacht een vliegtuig op ons.’

Hoofdkwartier van ‘Det Øje’, gisternacht
‘Eindelijk hebben we een leger. Het werd langzaam tijd dat we hulp kregen. Jouw kracht valt ook zwaar tegen Eye of Sauron.’ Vlindertje liep rond in het hoofdkwartier van ‘Det Øje’. Ze was bezig om het leger te begroeten en iedereen een knuffel te geven. ‘Heeft iedereen al een parachute gekregen? Het zou zonde zijn als dadelijk iemand te pletter stort. Iedereen die een parachute en geweer heeft, kan al in het vliegtuig gaan zitten. We gaan zo vertrekken!’ ‘Waarom moeten we eigenlijk van die rare wezens van de andere kant van de aarde hierheen halen?’ Eye of Sauron was het niet eens met de komst van het leger en zat in een hoekje te mokken. ‘Niet zo zeuren, jij moet jouw kracht sparen voor het echte werk. Op deze manier is er ook nog een extra verrassingseffect. Onze verblijfsplaats blijft nog langer geheim.’ Vlindertje probeerde Eye of Sauron een beetje op te vrolijken. ‘Lieverd, ga maar alvast in het vliegtuig zitten. We gaan zo vertrekken en dan kan de strijd beginnen.’ Eye of Sauron was meteen een stuk vrolijker. ‘Eindelijk kan ik weer mensen in elkaar slaan.’ Met een grote glimlach op zijn gezicht nam hij plaats in de cockpit van het vliegtuig.

In het vliegtuig tussen Brussel en Iran, gisternacht
‘Amai zeg Twinkebel, zijn we er al bijna?’ Maxwell vroeg dit voor de tiende keer aan Twinkebel en deze begon zich langzaam aan hem te irriteren. ‘Nee, en het komende uur zullen we er ook nog niet zijn. Laat me nu maar effe met rust. Ik probeer wapens te bestellen voor ons team. Dan kunnen we die terroristen tenminste met harde hand terugslaan.’ Maxwell verwonderde zich waarom iedereen zo chagrijnig reageerde als hij iets vroeg. ‘Awel zûnne, zijn die zwaarden scherp?’ Maxwell had alweer een nieuw slachtoffer gevonden. Zoemzoem zuchtte ‘Zal ik het eens uitproberen op jouw keel?’ Hij haatte het als mensen hem uit zijn concentratie brachten als hij zijn zwaarden aan het slijpen was. ‘He stewardess, mijn eten is alweer op! Kun je nog wat brengen?’ Han was zich vol aan het stoppen in het vliegtuig met eten. Het was toch gratis en daarvan moet je profiteren dacht Han bij zichzelf. De stewardess kwam echter niet. Toen Han ging kijken waar ze bleef, bleek ze bij Martino op schoot te zitten. ‘Vind jij hamburgers lekker?’ vroeg Maxwell aan Han, toen deze terugkwam met drie hamburgerbakjes. Han negeerde de domme Belg maar gewoon.
‘Vinden jullie het hier ook zo koud?’ vroeg Sterrenmeisje bibberend aan niemand in het bijzonder. ‘Ik ga mijn gevoerde bikini aandoen denk ik.’ Meteen sprong Martino op. ‘Zal ik je helpen?’ vroeg hij gretig ‘ik heb een diploma in bikini’s losmaken.’ ‘Hebben ze daar ook diploma’s voor?’ vroeg Maxwell. ‘Allé, geen wonder dat ik dat nooit voor elkaar krijg hé.’ Op dat moment keek Trophus op zijn horloge. ‘Verrek, bijna vergeten! Het is thea-time!’ ‘Watte?’ zei Han met volle mond. ‘Afternoon thea’ zei Trophus elitair. ‘Jullie Amerikanen zijn echt cultuurbarbaren.’ Trophus stond op en pakte zijn theeservies. ‘Ik ga eventjes thee zetten, wil jij ook wat?’ ‘Ja doe maar’ zei Han ‘Dan kan ik effe die hamburger doorspoelen. Breng trouwens ook maar een nieuwe hamburger mee, ik heb honger.’

Iran, vanochtend
‘Wat moeten we godverdomme doen in dit achtergebleven kloteland?’ vroeg Han. ‘Waar is de McDonalds trouwens, ik heb honger’ voegde hij er aan toe. ‘Kloteland?’ zei Sterrenmeisje verbaasd. ‘Het is prachtig weer hier. Ik ga hier zó bruin worden.’ Sacha was het roerend met haar eens en ze waren samen op het zand gaan liggen in hun bikini’s.
Op dat moment kwam er een Arabisch uitziende man op een kameel aanrijden. ‘ah’ zei Twinkebel. ‘Da’s de man die we zoeken’ Hij liep naar de Iranees toe. ‘Mohammed neem ik aan?’ De Arabier knikte en stapte van zijn kameel af. ‘Allahu Akbar’ zei hij ter begroeting. Han spuwde op de grond. ‘Schijnheilige zandstuiver. Ik durf te wedden dat hij ook bij 9-11 betrokken was.’ Maxwell zette grote ogen op. ‘Allez, hoe weet gij dat?’ ‘Dat zijn ze toch allemaal?’ gromde Han. Maxwell keek argwanend naar Mohammed. Misschien was het een goed idee om die Iranees maar goed in de gaten te houden…
Toen pas zag Mohammed de twee meiden in bikini liggen. Hij trok meteen een kromzwaard tevoorschijn en begon in het Arabisch te vloeken. ‘Wat zegt hij?!’ vroeg Sterrenmeisje verschrikt aan Twinkebel, die zijn woordenboekje Arabisch al tevoorschijn had gehaald. ‘hij zegt: Stelletje sletten, Allah zal jullie straffen, jullie zijn lager dan varkens en honden als jullie niet snel een burqa aan doen.’ Mohammed had inderdaad twee burqa’s tevoorschijn gehaald en hij wilde niet verder gaan totdat Sterrenmeisje en Sacha deze hadden aan getrokken. Onder veel protest trokken ze de dingen toch maar aan, dit tot groot ongenoegen van Martino overigens.

Boven het Witte Huis, Verenigde Staten van Amerika, op dit moment
‘Klaar voor dropping?’ vroeg Vlindertje. Alle pinguïns staken hun vleugeltje op. ‘Mooi. Bommen los.’ Vlindertje haalde een hendel over en één voor één sprongen de beestjes het vliegtuig uit. Al snel was de lucht bezaaid met parachuutjes in de vorm van een rood oog met een roze vlindertje in de pupil, het logo van ‘Det Øje’. Alle parachuutjes landden in de tuin van het Witte Huis en meteen begonnen de pinguïns richting de presidentiële woning te waggelen. ‘Kijk eens Eye of Sauron. Vind je dat niet ook er heel schattig uitzien?' Vlindertje raakte in extase bij het aanzicht van al die waggelende pinguïns. EoS gromde wat en zette het vliegtuig aan de grond. Hij had duidelijk zin in een potje knokken. Met zijn knuppel in de aanslag stormde hij het vliegtuig uit, maar Vlindertje hield hem tegen. ‘Even wachten schat’ zei ze. ‘Dit is net als schaken. En net zoals met schaken gaan de pionnen eerst’ EoS keek haar niet-begrijpend aan. Hij had geen idee wat schaken was maar deed toch maar wat zijn vriendinnetje zei.
De mannen van de secret service, die de president bewaakten, hadden de pinguïns ondertussen opgemerkt en begonnen op de zwart-met-witte massa te schieten. Vele vogels werden kapotgeschoten maar voor iedere pinguïn die viel kwamen er drie in de plaats. Al snel hadden ze de secret service mannen bereikt en werden deze totaal onder de voet gelopen. Ogen werden uitgepikt, oren werden gescheurd.
‘Mooi’ zei Vlindertje, die het bloederige tafereel met de verrekijker had gevolgd. ‘De tuin is van ons. Nu het witte huis zelf nog.’ Ze stapte op haar rijdier, een enorme ijsbeer die ze Beertank had genoemd, omdat deze net zo sterk was als een tank. Ze gaf Beertank de sporen en stuurde het dier richting het Witte Huis. EoS rende achter de ijsbeer aan. Hij hoopte maar dat die pinguïns nog wat voor hem hadden overgelaten…
Een halfuurtje later stonden ze voor de deur van de kamer van de president. Ze hadden alle kamers gehad en de vloeren lagen bezaaid met dode pinguïns en secret service mannen. Het bloed droop uit de bek van Beertank en van de knuppel van EoS. In zijn linkerhand had EoS bovendien een trofee: het hoofd van Condoleezza Rice, die hij vijf minuten daarvoor gedood had. Beertank had de rest van haar lichaam met smaak naar binnen gewerkt. ‘Eye of Sauron, ram die deur in’ beval Vlindertje. Meteen begon de grote eskimo op de deur te bonken met zijn knuppel. Na drie slagen brak de deur in tweeën. EoS stapte grommend de kamer binnen en begon te snuiven. Hij rook de geur van angstzweet. Toen rende hij naar het bureau toe dat middenin de kamer stond en greep de figuur die erachter verstopt zat. Het was president George W. Bush himself. ‘Hebbes’ zei de grote eskimo voldaan.
Ondertussen waren ook Vlindertje en Beertank de kamer binnengekomen. ‘Goed zo schat’ zei Vlindertje. ‘Hier zijn onze eisen meneer de president. Wij willen vijftig kilo goud hebben en wel nu. En anders eet Beertank je op.’ De ijsbeer had ondertussen een grote pot met pinda’s op het bureau van Bush gespot en begon als een bezetene van de pinda’s te eten. Maar opeens begon de beer over de grond te rollen. Voordat EoS of Vlindertje iets konden doen was Beertank gestikt in een pinda. ‘Krijg nou de pleuris’ zei Bush droog. ‘Da’s mij ook bijna een keertje overkomen.’ Vlindertje begon boos op de grond te stampen. ‘Dat was godverdomme mijn lievelingsbeer! Welke halve zool zet er dan ook een bak pinda’s op zijn bureau! Eye of Sauron, maak die mongool dood, nu!’ Meteen pakte EoS zijn knuppel en begon hij op de president in te slaan. Van George W. Bush bleef niks meer over dan een bloederige massa…

Deelnemers
01) Daboman (weerwolf)
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52 (ziener)
08) Lisaaah (geliefde)
09) Maxwell
10) drukknoopje (dorpeling)
11) Pippeloen (weerwolf)
12) death-tears (cupido)
13) Kazet Nagorra (verrader-geliefde)
14) Darkiekurd (dorpeling)
15) Tink* (weerwolf)
16) Femic (jager)
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix (dorpeling)
20) PixelDansje (dorpeling)
21) flyaway (heks)
22) crazygirlsacha

Blauw=gedood
Rood=opgegeten
Groen=meegesleurd in de val van de jager
Paars=gestorven aan liefdesverdriet

En toen zaten de dorpelingen zonder inside information...
De weerwolf is weer aan de beurt. Stemmen kan tot dinsdagavond 20:30.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 08-10-2007, 23:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb weinig inside information gezien, dus ach. Maarja. Jammer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-10-2007, 23:23
Verwijderd
kutziener. help ons dan ook
Oud 08-10-2007, 23:24
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
KUT! maarja aan de andere kant, aan een stille ziener hadden we ook niks

en nu even lezen
Oud 08-10-2007, 23:24
Verwijderd
hihihi, ik heb geen ziener gezien
(maar ja... wel kut, want ik had dus nog steeds de ijdele hoop dat één van de actieve spelers de ziener was)
Oud 08-10-2007, 23:31
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Stelletje sletten, Allah zal jullie straffen, jullie zijn lager dan varkens en honden als jullie niet snel een burqa aan doen.’

whahahahhahahahahaaaaa
Oud 08-10-2007, 23:32
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
en toen was de ziener, die overigen 0 mensen tot verdacht dan wel niet-verdacht heeft gemaakt dit spel ook dood

Ik krijg het ongemakkelijke gevoel dat de laatste wolf dit spel inactief is maar dat we elkaar wel afmaken via ophangen....omdat we geen idee hebben wie het is en niemand geef een clue/kan een clue geven.... -_-
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 08-10-2007, 23:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Shit, de ziener. Zowel shit omdat hij dood is, en shit omdat hij nauwelijks gepost heeft. Ik heb het gevoel dat we helemaal niet opschieten. Ik heb geen idee wat ik overmorgen moet stemmen...
__________________
you're not my demographic
Oud 08-10-2007, 23:45
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik ga gewoon op jou stemmen
Oud 08-10-2007, 23:45
Verwijderd
ik verdenk op dit moment op zich niemand, maar als ik namen moet gaan posten dan kom ik uit bij flowtje, omdat die normaal veel stiller is. maar ja, ik heb net iedereen zitten opjutten te posten, dus dat slaat ook weer op poep
Oud 08-10-2007, 23:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wie zijn er nog in het spel:
1 Weerwolf
1 Leerling-Heks
1 Tovenaar
1 Wolfsbane
5 Dorpelingen

02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
09) Maxwell
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
22) crazygirlsacha
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 23:55. Reden: Wolfsbane vergeten
Oud 08-10-2007, 23:48
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
je zei poep huhuhu

nee ik stem niet op martino..

ik denk dat ik voor Mohammed '95 ga
omdat hij net zo stil is als biertank, en aan stille spelers hebben we niet zo veel
Oud 08-10-2007, 23:49
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
maar maxwell heeft in dit topic ook pas 1 keer gepost...

ik ben er nog niet helemaal uit
Oud 08-10-2007, 23:50
Verwijderd
en officieel nog een wolfbane, maar die is zijn voordeel waarschijnlijk allang kwijt. of we moeten een ubertovenaar hebben.

[edit] ik vulde martino even aan.

maxwell is meestal ook wel stil en mohammed ken ik niet als speler. die heb ik er natuurlijk vorig spel in ronde één al laten uitgooien
Oud 08-10-2007, 23:52
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
dat zou toch niet kunnen? we zijn nog met 9 mensen, en er zijn negen functies, of de dorpelingen zijn verkeerd geteld?
Oud 08-10-2007, 23:54
Verwijderd
één dorpeling moet er dan natuurlijk af.

Martino87, Flowtje, Mohammed '95, trophus, zoemzoem, maxwell, Hanneke, sterrenmeisje en crazygirlsacha

en dan dus 1 wolf, 1 ll heks, 1 tovenaar, 1 wolfsbane en 5 dorpelingen
Oud 08-10-2007, 23:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wolfsbane zit erbij! Wellicht heeft die zijn gave nog.
__________________
you're not my demographic
Oud 08-10-2007, 23:56
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
in willekeurige volgorde
Oud 08-10-2007, 23:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Gewoon van laag naar hoog.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Weerwolfspel #18
Spelleider
430 12-05-2006 11:58
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.