Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2006, 15:38
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn vriend had iets raars, 2 witte plekjes in z'n mond, ehm..zeg maar aan de binnenkant van z'n bovenlip maar wel echt in de mond dus. Niet heel groot. Hij had er last van zei hij, maar hij wist niet hoe hij er aan gekomen was. Hij had het nu al een paar dagen, had genoeg fruit gegeten en kon zich niet herinneren dat hij er op gebeten had (is ook lastig op die plek) of iets anders vreemds had gedaan.

We wisten allebei niet wat het was, ook omdat het niet weg leek te gaan. Maar even niet gezoend want je weet maar nooit, straks is het besmettelijk. Heeft iemand een idee wat het zijn kan? Als het de komende dagen niet weggaat, gaat hij er mee naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:42
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
gewoon aften gok ik.
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 17:15
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Doet het pijn? Dan zijn het allicht aften.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 17:49
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Stuur 'm anders gewoon even langs het spreekuur van de huisarts, ben je gelijk van de onzekerheid af.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:01
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Klinkt idd als aften. Maar laat hem even naar de huisarts gaan. Trouwens, volgens zijn eigen woorden zal dat wel moeten. Want die aften zijn niet binnen een paar dagen verdwenen. Meestal duurt het 1-3 weken voordat het genezen is. Opzich zijn aften onschuldig. Maar mochten ze keer op keer terugkomen dan zou er misschien meer aan de hand kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 22:08
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Bedankt. Dat zal het dan wel zijn. Ik wist niet dat je daar zo lang last van kon hebben. Als je naar de dokter gaat, wat krijg je er dan tegen?

Hij zei trouwens dat hij het wel eerder had gehad, maar niet met regelmaat.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 11:33
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
In principe zal de huisarts niets geven. Het gaat vanzelf over. Mochten de pijnklachten te hevig zijn dan kan je altijd nog om bepaalde mondspoelingen vragen die de pijn verlichten. Maar beter is om het gewoon zonder te doen i.v.m. bijwerkingen enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:28
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik heb ook wel eens toen ik een hele grote aft had (en daardoor bijna niet kon praten omdat mijn lip zo gezwollen en raar was ) een of ander aanstip spul gekregen waardoor het sneller zou genezen. En omdat dat spul redelijk veel pijn deed weer ander spul om het eerst een beetje te verdoven.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:32
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Ik heb er ook wel eens last van gehad en mijn broer had het voornamelijk vroeger echt continu. Nu heeft hij er minder last van. Wat ik me ervan kan herinneren kan je het krijgen door bepaald eten, of kleurstoffen ofzo waar je niet zo goed tegen kunt..
Verder had hij er ook aanstipspul voor, daarmee ging het wel vrij snel weg.
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 15:07
Verwijderd
piralvex helpt wel maar t prikt redelijk
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.