Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2006, 17:13
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik heb 2 dagen veel keelpijn gehad en dat is gisterenavond overgegaan in het moeten ophoesten van slijm. Ik heb vorige nacht dan ook geen oog dichtgedaan en vanmorgen (en nu nog) was mijn keel helemaal geïrriteerd. 'k Heb geen zin om voor zoiets naar de dokter te gaan want 'k heb geen koorts ofzo. Ik zag wel dat ik thuis nog Inalpin had staan, maar 'k weet niet of dat wel het juiste medicijn is...Op de doos staat "tegen slijmen & storende, hardnekkige hoest" maar in de bijsluiter staat: "Hoest met opgeven van fluimen is een verdedigingsmechanisme van de longen. Dit geneesmiddel is daarom niet aangewezen wanneer hoesten nodig is om de luchtwegen van abnormaal overvloedige afscheidingen te ontdoen." Anderzijds staat er ook wel: "Aangewezen bij de behandeling van de symptomen van aandoeningen van de luchtwegen waarbij de hoest verminderd en het ophoesten van slijmen vergemakkelijkt moet worden."

Dus iemand enige ervaring met Inalpin?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:11
Verwijderd
'k Zou even naar de apotheek gaan en vragen welk middel je het beste kan nemen, zij kunnen je ook advies geven namelijk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:51
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Welja, was ik van plan, maar de apotheek was toen al dicht...'k Zal morgen eens gaan als het niet beter gaat.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 11:35
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Wat is de stofnaam? En wat is het voor soort middel?
Als het hoestprikkeldempend is, mag je het niet nemen, omdat dat slijm er wel uit moet.

Verder kan ik niet echt wat vinden op internet, dus ik zou idd maar naar de apotheek gaan
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.