Oud 15-11-2022, 12:59
Verwijderd
Hoi ik zat laatst op mijn neefjes schoot op een verjaardag en ik voelde dat hij een stijve had en wilde hem een beetje plagen door over zijn stijve te wrijvn en schuren en ik heb mijn hand tussen zijn benen gelegd. Maar na 5 minuten begon hij te trillen en een beetje schokkende benen te hebben en toen ging ie opeens naar het toilet. Ik denk dat hij is klaargekomen. Ik weet niet goed hoe ik met hem dit moet uitpraten want t was zeker fout van mij. Wat is je advies? Thanks!!
Oud 15-11-2022, 17:24
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik vind dit een raar verhaal. Niet meer op je neefje’s schoot zitten.
Oud 15-11-2022, 17:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Misschien vond ie het wel fijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-11-2022, 17:46
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Leuk feitje: Je hele familie heeft dit gezien dus je bent nu de zwakste schakel van de familie.
Oud 15-11-2022, 18:18
Verwijderd
ik denk niet dat mijn familie het heeft gespot want de meesten waren aan het eten...maar ik vond het zo vervelend voor hem hij ging ook echt een andere broek aantrekken zag ik. ik zag hem naar mijn kont en borsten kijken dus ben ik voor hem gaan staan zodat ie me beter kon bekijken haha.. en hij begon zelf het gesprek en toen ik met mijn handen door zijn haar ging lachte hij dus ben ik op hem gaan zitten. Ik heb het idee dat hij het niet heel fijn vond dat ik hem liet komen maar hij gaf ook geen signaal aan me om te kappen dus toen heb ik met mijn hand over zijn erectie gewreven en toen kwam ie lol...

en eerlijk gezegd vond ik het best leuk dat hij opgewonden van me werd
Oud 15-11-2022, 18:20
Verwijderd
maar wat moet ik tegen hem zeggen na wat er gebeurd is...?? hij weet sws hartstikke goed dat ik heb hem laten komen dus
Oud 15-11-2022, 18:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vraag hem wat ie ervan vond. Misschien vond ie het lekker en is er geen probleem.
misschien haat ie je nu, maar dan weet je het tenminste.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-11-2022, 18:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik hoop trouwens wel dat jullie allebei single zijn anders is het nog meer fucked up dan het al is
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-11-2022, 19:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Maakt allemaal geen donder uit. Stop er nu mee. Bedank me later.
Oud 15-11-2022, 20:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat sws ja
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-11-2022, 21:25
Verwijderd
We zijn alletwee 16 en hebben een heel goeie band als er leeftijdsverschil zat had ik het wss niet eens durven te dromen om hem op te winden. Ook het feit dat we vroeger toen we klein waren elkaar vaak naakt zagen hielp nogal...
Ik heb hem vandaag geappt en hij zegt dat hij me wilt terugpakken en dat hij het wel lekker vond.
Oud 15-11-2022, 21:28
Verwijderd
Ik weet niet wat hij in zijn hoofd heeft met ''terugpakken'' maar ik denk dat dit topic wel zo afgesloten is
Oud 15-11-2022, 21:28
Verwijderd
Dankjewel voor jullie hulp!!
Oud 15-11-2022, 22:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
even voordat je weggaat
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-11-2022, 22:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dit is incest, stop ermee.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-11-2022, 22:48
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Bruh
Oud 16-11-2022, 12:15
Verwijderd
haha JaapieEleven ik heb hem al n x gezoend op zijn mond en hij werd helemaal rood vgm vind hij het wel leuk en het is geen incest hoor gewoon plagen/experimenteren heb jij toch ook wel eens gedaan
Oud 16-11-2022, 12:54
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dat doe je normaal gesproken niet met je neef. Dan is het incest. Doe dat lekker met vrienden.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 16-11-2022, 13:10
Verwijderd
incest is geweld gebruiken of het echt doen met je neef en dat doe ik dus niet Bierkoning...en hij zit ook weleens aan mijn kont dus het wederzijds
Oud 16-11-2022, 14:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat het wederzijds is, is geen geruststelling maar een extra reden om je zorgen te gaan maken. Zelf ben k helaas niet aan experimenteren toegekomen, ik ben te lelijk i guess incest is seksuele acties ondernemen met familieleden. Daarbij hoort dus schuren, zijn stijve voelen met je handen, hem laten klaarkomen, hem zoenen etc. Dus ja het is incest en ja je moet er zsm mee stoppen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-11-2022, 18:13
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Of het nou in jouw ogen incest of niet is, het is bullshit en je moet er nu mee stoppen anders kan je flink in de penarie komen jongedame.
Oud 16-11-2022, 18:27
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Madame is al de sjaak. Ze komt binnenkort langs bij onze GGZ instelling. Daar zal ze samen met die Jones en die andere pervert zitten. Gezellig.
Oud 16-11-2022, 20:27
Verwijderd
Hbdl je ''in de penarie komen'' Haller als ik met hem omga doe ik het altijd onopvallend niemand heeft gemerkt dat hij klaarkwam. En Gordon Ramsay wat zeg jij nou weer

En ik heb gehorod van andere meisjes dat ze ook weleens experimenteren met neefjes dus ik zie het probleem er niet van in... en ik las ook een verhaal op internet dat een meisje haar neefje heeft afgetrokken duswat ik doe is niks vergeleken met dat

en trouwens we zijn beiden single ...
Oud 17-11-2022, 06:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Leg het eens voor aan je ouders, wat vinden zij van de situatie?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-12-2022, 13:40
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Haar account is verwijderd en de AIVD zal ook even langs komen.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hiep hoi -_- zz
Metal
499 20-04-2006 11:44
Seksualiteit Masturbatie; Instinct?
DigitalStorm
19 25-07-2002 23:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.