Oud 07-07-2003, 21:51
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Hey ik zat me vandaag ff af te vragen, door al die subfora die er op dit moment zijn is het heel moeilijk om nog iets de posten op de Kantine zonder dat er gezegd dat het eigenlijk ergens anders heen moet. Daardoor wordt er meer gespamd wat ook weer niet mag en zodoende loopt de Kantine een beetje leeg, en dat is jammer. Ik weet niet psies wat er aan gedaan zou kunnen worden maar k wilde het ff melden.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Advertentie
Oud 07-07-2003, 22:28
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
De Kantine is er om alle vragen (eigenlijk serieus maar kom) die je nergens anders kwijt kan. Als er gemerkt wordt dat bep. onderwerpen veelvuldig aanbod komen, dan wordt dat een forumdeel opzicht. Door de toevoeging van het wisselforum komen er regelmatig nieuwe forumonderdelen bij, zodat je het resultaat van nu krijgt.
De Kantine zou dus in principe een redelijk rustig forum horen te zijn, maar door vragen zoals "Vertel wat over de sign/avatar/nickname/... van de persoon boven je" en "noem de 5 ..." en "wat deed je vandaag" staan er toch heel wat topics elke dag actief.
Opzicht mogen die van mij gerust weg, zodat De Kantine een lekker klein rustig forumonderdeel wordt, maar dan denk ik dat er een hele resume mensen gaan klagen daarover. Dus we laten het zo maar rustig lopen, en doen de hoogst nodige spam weg.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 07-07-2003, 23:10
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 07-07-2003 @ 22:28:
Maar dan denk ik dat er een hele resume mensen gaan klagen daarover. Dus we laten het zo maar rustig lopen, en doen de hoogst nodige spam weg.
Dit lijkt mij ook de beste oplossing, want in principe heeft owlbeer wel gelijk. Overigens is DK wel een van de meest actieve subfora waar ook een zeer goede sfeer heerst. DK moet zeker blijven, want het is een wezelijk element van het forum van s.com.
Oud 08-07-2003, 15:09
Verwijderd
Oud 08-07-2003, 15:37
Upke
Upke is offline
De kantine is nodig hoor als je het mij vraagt, anders ben ik dakloos...
Oud 08-07-2003, 15:41
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Wawl schreef op 07-07-2003 @ 23:10:
Dit lijkt mij ook de beste oplossing, want in principe heeft owlbeer wel gelijk. Overigens is DK wel een van de meest actieve subfora waar ook een zeer goede sfeer heerst. DK moet zeker blijven, want het is een wezelijk element van het forum van s.com.
hiermee maak je in 1 keer je andere post goed
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 08-07-2003, 16:19
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik vind het eigenlijk jammer dat zo veel wisselfora uiteindelijk blijven, dan wordt het ook steeds moeilijker een leuk nieuw wisselforum te bedenken en de kantine wordt steeds nuttelozer. blaa
Oud 08-07-2003, 16:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Speculatie:

Nu mensen zo'n beetje vakantie hebben kletsen ze al zo veel over DK-onderwerpen. Dan raak je er een beetje op uitgekeken. Ik denk dat het als iedereen weer naar school gaat en et wat drukker krijgt wel beter zal worden. Dan zijn dat soort verveel-topics als 'zeg iets over de forummer boven je' ook niet meer nodig.

Euw, ik weet dit niet goed uit te drukken...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-07-2003, 17:01
dyfelena
Avatar van dyfelena
dyfelena is offline
alles waar je over kan praten word een wissselforum en alle halfspam/half niet spam dingen gaan dicht.. dat vind ik wel jammer, die vind ik wel altijd leuk.. ik vin ddta het af en toe best kan maar niet dat er per dag 2 neiuwe topics worden geopend.. misschien als je zoiets doet van 1 keer per week mag er 1 zo n topic dat iedereen toch een beetje zn zin krijgt
Oud 08-07-2003, 22:01
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
De kantine is fijn en leuk en grappig en ontspannend. Dus.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Oud 08-07-2003, 22:31
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Je kunt De Kantine zien als brug tussen Onzin en de serieuze subfora.

Het is een prima subforum om te beginnen voor Onzinners die eens op de rest van het forum willen kijken.

Voor de rest van het forum is DK een prima plek om even over minder onderwerpgebonden dingen te praten. Ik kom er zelf graag.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 09-07-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 08-07-2003 @ 22:31:
Je kunt De Kantine zien als brug tussen Onzin en de serieuze subfora.

Het is een prima subforum om te beginnen voor Onzinners die eens op de rest van het forum willen kijken.

Voor de rest van het forum is DK een prima plek om even over minder onderwerpgebonden dingen te praten. Ik kom er zelf graag.
Niet te denegrerend over Onzinners graag. Ik kom amper op DK, maar regelmatig op bv. Klassieke Oudheid, alleen daar valt geen bal te doen.
Oud 16-07-2003, 11:41
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Toch heb ik het idee dat heel veel topics in de kantine worden gesloten die naar mijn mening niet zo heel duidelijk op onzin thuishoren. Als je daar zoveel threads gaat sluiten dat wordt het wel rustiger en dat vind ik heel jammer. Ik hobbel altijd graag rond op dk.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 16-07-2003, 14:18
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 16-07-2003 @ 11:41:
Toch heb ik het idee dat heel veel topics in de kantine worden gesloten die naar mijn mening niet zo heel duidelijk op onzin thuishoren. Als je daar zoveel threads gaat sluiten dat wordt het wel rustiger en dat vind ik heel jammer. Ik hobbel altijd graag rond op dk.
kleine blik op De Kantine van de afgelopen 10 dagen vertelt mij dat er een 30tal slotjes staan zo'n 175 topics. In gedachte houden daar er van die slotje een deel zijn die er automatisch opkomen (denk aan 500 posts), en enkele omdat het topics er "alweer" is, vind ik dat totaal niet veel.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 16-07-2003, 23:53
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 16-07-2003 @ 11:41:
Toch heb ik het idee dat heel veel topics in de kantine worden gesloten die naar mijn mening niet zo heel duidelijk op onzin thuishoren. Als je daar zoveel threads gaat sluiten dat wordt het wel rustiger en dat vind ik heel jammer. Ik hobbel altijd graag rond op dk.
Overigens; er wordt helemaal niet veel gesloten. De scheiding tussen Onzin en DK is bijzonder duidelijk en met TEveel spelletjes overschrijd je die wel degelijk. Een enkel spelletje moet kunnen, maar telkens varianten en vervolgen op bestaande spelletjes zijn irritant en gaan snel vervelen.
Oud 22-07-2003, 23:46
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Als iets op onzin thuishoort en daar goed in de lijn past, wordt de thread verplaatst. Past het op geen van beiden thuis of worden er regels overschreden, dan pas een slotje...
Dus valt wel wat mee hoor...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 23-07-2003, 12:15
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2003 @ 23:46:
Als iets op onzin thuishoort en daar goed in de lijn past, wordt de thread verplaatst. Past het op geen van beiden thuis of worden er regels overschreden, dan pas een slotje...
Dus valt wel wat mee hoor...
dat valt mee, ik heb rgelmatig gezien dat een bepaalde fb een slotje ergens opgooit me de melding dat het op onzin thuishoort. Dan kan het net zo goed ff verplaatst worden toch?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 23-07-2003, 17:02
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 23-07-2003 @ 12:15:
dat valt mee, ik heb rgelmatig gezien dat een bepaalde fb een slotje ergens opgooit me de melding dat het op onzin thuishoort. Dan kan het net zo goed ff verplaatst worden toch?
Dan kan je dat ook tegen die FB melden in een pm ofzo. Een vriendelijk verzoek om het slotje te verwijderen en te verplaatsen naar onzin komt vaak een heel eind.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Ads door Google
Oud 24-07-2003, 09:34
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Wawl schreef op 16-07-2003 @ 23:53:
Overigens; er wordt helemaal niet veel gesloten. De scheiding tussen Onzin en DK is bijzonder duidelijk en met TEveel spelletjes overschrijd je die wel degelijk. Een enkel spelletje moet kunnen, maar telkens varianten en vervolgen op bestaande spelletjes zijn irritant en gaan snel vervelen.
Juist.

Citaat:
owlbeer schreef op 23-07-2003 @ 12:15:
dat valt mee, ik heb rgelmatig gezien dat een bepaalde fb een slotje ergens opgooit me de melding dat het op onzin thuishoort. Dan kan het net zo goed ff verplaatst worden toch?
Als het toch al een onzin topic is, kan de topicstarter
het weer net zo makkelijk op onzin openen.

Bovendien is het zielig voor de onzinners om ze met de troep
van DK op te schepen, want in feite kan je 3/4
van de gesloten zooi op DK wel op Onzin zetten.
__________________
Drie.
Oud 08-05-2007, 22:53
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Ik ben wel voor een sluiting van de kantine
__________________
This is all I need to feel alive <3
Oud 08-05-2007, 22:58
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
En ik ben niet voor het onnodig uppen van oude topics. Niet meer doen aub.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine zwaffelen.
Annet.
6 31-03-2009 13:10
De Kantine Nieuwe veranderingen in het beleid van DK.
Missy
0 05-03-2008 20:41
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine #2
catootje
434 01-04-2006 22:37
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.